Ne mislim da iko pri zdravoj pameti danas ide iz Tuzle u srednju Bosnu i obrnuto preko Sarajeva. Ti putnici idu na Doboj ili preko Zepca.mistek wrote: ↑06/10/2020 00:12Ma ja mislim da je logika ovdje da će oni koji ne idu u Sarajevo nego negdje drugo (prema srednjoj Bosni) koristiti taj put, a ne pravac Tuzla-Sarajevo. Eh sad, ni ja nisam siguran koliko ima takvih i šta sada koriste tačnoAlfons Kauders wrote: ↑05/10/2020 16:59Ne rasterećuje. Sorry ali taj planirani krak ne bi bio dobra alternativa postojećem putu ka Sarajevu (već prežvakano bezbroj puta na ovoj temi).geralt wrote: ↑05/10/2020 14:38 Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
TK ima dosta većih prioriteta od tog famoznog autoputa ka Žepču, npr. novi put ka sjeveru, pa ka Doboju, i naravno Sarajevu.
Ma puno je važnije ulagati u Sarajevo-Tuzla, kako god.
Kako rece covjek iznad, prezvakano 100 puta, taj potencijalni AP ne mijenja nista za put Sarajevo-Tuzla jer je daleko duzi, i naravno skuplji da bi iko osim pad debelih lovatora to koristilo kao alternativu. Jedino sta to mijenja je Tuzlacima koji idu u srednju Bosnu ili dalje na more, al postoje daleko bitniji prioriteti kao Tuzla - sjever, pa i dobra cesta do Doboja gdje je vec AP.