A ja šta sam napisao?Alfons Kauders wrote: ↑05/10/2020 09:46Sorry ali ovo jednostavno nije tačno. Razlika u kilometraži i vremenu je ogromna. Preko Doboja se vozi 200km, a preko Karaule stotinjak km, trenutno treba barem sat više tim putem preko Doboja. Niko bez vrlo dobrog razloga neće voziti tuda.
Ja sam od rata do danas zbog snijega išao preko Doboja ukupno dvaput, a vozio sam tu relaciju stotinama puta...
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#19351 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
-
- Posts: 8
- Joined: 14/05/2020 12:55
#19352 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Moze li objasnjenje zasto je potrebna brza cesta od Tuzle do Orasja? Ako je zbog veze sa Hrvatskom zar nije logicnije napraviti brzu cestu od Tuzle do Doboja pa dalje na koridor Vc.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19353 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prije rata nisam vozio. Međutim bio sam živ i nijednom nisam išao tim putem dok je stari vozio. Krene se na Jahorinu i ide se preko Karaule. Na more također. Žao mi je ali to što si napisao jednostavno ne stoji. Možda je išao poneko ko je imao malu djecu ili loš auto, ali nikako "pola" ljudi - to bi se prije mjerilo u promilima. Kao što rekoh, to je skoro duplo više kilometara i treba imati jako dobar razlog da se ide na Doboj umjesto na Karaulu.tec wrote: ↑05/10/2020 13:15A ja šta sam napisao?Alfons Kauders wrote: ↑05/10/2020 09:46Sorry ali ovo jednostavno nije tačno. Razlika u kilometraži i vremenu je ogromna. Preko Doboja se vozi 200km, a preko Karaule stotinjak km, trenutno treba barem sat više tim putem preko Doboja. Niko bez vrlo dobrog razloga neće voziti tuda.
Ja sam od rata do danas zbog snijega išao preko Doboja ukupno dvaput, a vozio sam tu relaciju stotinama puta...
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19354 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sad govore da će raditi četiri trake do Doboja, ne čekajući taj krak autoceste do Žepča (proguglaj posjeta JP Ceste FBiH, neki dan bilo u medijima).RepublikaBosna wrote: ↑05/10/2020 13:28 Moze li objasnjenje zasto je potrebna brza cesta od Tuzle do Orasja? Ako je zbog veze sa Hrvatskom zar nije logicnije napraviti brzu cestu od Tuzle do Doboja pa dalje na koridor Vc.
A to na sjever je planirano prije 20 godina. Većina robnog prometa ide prema Orašju, pa je tad imalo smisla, plus bi bila veza za luku Brčko. Sad nemam pojma šta je s toga jer u biti taj projekt otpada ako će se raditi onaj autoput koji bi povezao BG i SA preko Semberije i Tuzle.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19355 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dobro druže profulao sam redoslijed gradova, valjda nisu ljudi toliko plitki pa mogu shvatiti suštinu evo ispravljam se:spreca wrote: ↑05/10/2020 10:11Nikakve logikeSo What! wrote: ↑05/10/2020 02:33- Koridor Vc
- brza cesta Lašva
- Tuzla - Žepče - Orašje
- JJAC (veza Sarajeva i Podgorice)
- Bijeljina - Brčko - Modriča (najjeftinija veza Beograda i Sarajeva)
I možda ta veza Banja Luka - Mrkonjić Grad - Livno, ali možda jer bi mogla biti isplativa kao tranzit. Banja Luka - Prijedor će se svakako graditi, te izmisliti nekako vezu između Bihaća i Prijedora jer bi bilo najeftinije.
Ostalo sve je remont magistrala, spuštanje trasa, izgradnja sporih traka na prijevojima, izgradnja tunela, vijadukta, kao i novih pravaca u svakom smislu, sa posebnim naglaskom na obilaznice.
Žepče - Tuzla - Orašje
- escobar__
- Posts: 8880
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#19356 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Bilo bi dobro da se nastavi autocesta od Doboja do Tuzle i u tom slučaju zaista ne vidim toliku potrebu za gradit je ka sjeveru (Orašje ili Brčko) jer bi od Tuzle do Bosanske Gradiške praktično sve bilo uvezano u sistem autoceste i to bi ujedno bio i dobar spoj naše regije sa zapadnom Evropom (a još jedan bi bio na autocesti A1 (Odžak)).
Ipak, u ovom slučaju onda ostaje upitno koliko bi bilo pametno/isplativo gradit autocestu Tuzla - Žepče?
Lično mislim da su obje opcije svakako fantaziranje ali eto, kad već razgovaramo...
Ipak, u ovom slučaju onda ostaje upitno koliko bi bilo pametno/isplativo gradit autocestu Tuzla - Žepče?
Lično mislim da su obje opcije svakako fantaziranje ali eto, kad već razgovaramo...
-
- Posts: 3514
- Joined: 05/05/2005 08:25
#19357 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Cijeli TK gravitira prema Orašju, Brčkom i Modriči.RepublikaBosna wrote: ↑05/10/2020 13:28 Moze li objasnjenje zasto je potrebna brza cesta od Tuzle do Orasja? Ako je zbog veze sa Hrvatskom zar nije logicnije napraviti brzu cestu od Tuzle do Doboja pa dalje na koridor Vc.
Frekvencija saobraćaja je nevjerovatna.
Tuzla-Srebrenik-Gradačac-Orašje.
Znam zaglaviti u kilometarskoj koloni prema Srebreniku na semaforu na kojojem je interval 3-4 min.
I prema gračanici je katastrofa. Da barem naprave neka proširenja da možeš obići one silne kamione ili da isprave par krivina i ograničenje podognu na 80km/h ne treba više i bilo bi taman. Al kako ćeš to napraviti kad sve ijedna kuća ima izlaz iz bašče na magistralu. Posebno je to izraženo i katastrofalno izgleda prema Kalesiji, još da zlo bude veće sad i što su uradili ovo prema aerodromu spustili su ograničenje na 50-60km/h.
Ne do Bog nikom
Od zla oca pd gore matere
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19358 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
- escobar__
- Posts: 8880
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#19359 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nastavit cestu ka istoku do granice sa Srbijom?drug_profi wrote: ↑05/10/2020 14:34 A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Nemam ništa ni protiv Tuzla - Brčko, štaviše, već onako dumam kao laik.
- geralt
- Posts: 5197
- Joined: 14/09/2017 12:45
#19360 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19361 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa napravice Dodo tu cestu do Bjeljine. Tuzla samo nek upravi prema Brckom, pa onda hoš lijevo, desno, pravo....escobar__ wrote: ↑05/10/2020 14:35Nastavit cestu ka istoku do granice sa Srbijom?drug_profi wrote: ↑05/10/2020 14:34 A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Nemam ništa ni protiv Tuzla - Brčko, štaviše, već onako dumam kao laik.
-
- Posts: 3514
- Joined: 05/05/2005 08:25
#19362 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kakva luka, neće to profercerat sve dok je ove kamionske mafije.drug_profi wrote: ↑05/10/2020 14:34 A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Put od Lopara do Rače je odličan. Najveći problem pogotovo zimi je Majevica. Gore ima prostora da se ono ispravi i uradi traka za spora vozila. Kakvi autoputevi, kakvi qrci palci, nema potrebe za tim.
Al eto treba da idem na Brčko da odem za Beograd, pa to mi je plus 120km dalje nego preko Bijeljine, u oba pravca 240km. Malo li je
- Porodice Foht
- Posts: 2827
- Joined: 14/01/2019 04:56
#19363 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.
- spreca
- Posts: 66518
- Joined: 07/11/2006 19:31
- Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu
#19364 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ko nam vodi drzavu pa i JP Auto Ceste ,nebi me nista iznenadilo....samo kod nas valjda moze da se radi Autoput u nikudaSo What! wrote: ↑05/10/2020 14:28Dobro druže profulao sam redoslijed gradova, valjda nisu ljudi toliko plitki pa mogu shvatiti suštinu evo ispravljam se:spreca wrote: ↑05/10/2020 10:11Nikakve logikeSo What! wrote: ↑05/10/2020 02:33
- Koridor Vc
- brza cesta Lašva
- Tuzla - Žepče - Orašje
- JJAC (veza Sarajeva i Podgorice)
- Bijeljina - Brčko - Modriča (najjeftinija veza Beograda i Sarajeva)
I možda ta veza Banja Luka - Mrkonjić Grad - Livno, ali možda jer bi mogla biti isplativa kao tranzit. Banja Luka - Prijedor će se svakako graditi, te izmisliti nekako vezu između Bihaća i Prijedora jer bi bilo najeftinije.
Ostalo sve je remont magistrala, spuštanje trasa, izgradnja sporih traka na prijevojima, izgradnja tunela, vijadukta, kao i novih pravaca u svakom smislu, sa posebnim naglaskom na obilaznice.
Žepče - Tuzla - Orašje
evo jedan slucaj,kome ga je pravio a sad ce da asvaltira i ta ce dionica stajati neiskoristena jos nekoliko godina dok se nekuda ne spoji
https://www.klix.ba/biznis/privreda/pog ... /201005061
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19365 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa evo recimo hoće čovjek iz Zenice u Posušje.costacurta wrote: ↑05/10/2020 14:49Kakva luka, neće to profercerat sve dok je ove kamionske mafije.drug_profi wrote: ↑05/10/2020 14:34 A ako bi iz Tuzle naprimjer htio u Beograd?
Tuzla-Brcko je logicna komunikacija i sa privrednog aspekta. Luka.
Put od Lopara do Rače je odličan. Najveći problem pogotovo zimi je Majevica. Gore ima prostora da se ono ispravi i uradi traka za spora vozila. Kakvi autoputevi, kakvi qrci palci, nema potrebe za tim.
Al eto treba da idem na Brčko da odem za Beograd, pa to mi je plus 120km dalje nego preko Bijeljine, u oba pravca 240km. Malo li je
Autoputem je 200 km, a preko Kupresa 150.
Pa jel idu preko Kupresa?
Tuzla Beograd, sad 206 najkraćim putem, 226 preko Brčkog.
Jel bi fakat išao nekakvim cestama sa ograničenjima?
- escobar__
- Posts: 8880
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#19366 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne mogu da razumijem ovaj mentalni sklop koji razmišlja na način da nam autoceste ne trebaju.
Pa neki dan od Tuzle do Zagreba dođoh za cca. 4 sata upravo vozeći autocestama (prvo Doboj - Bosanska Gradiška, pa tamo od Okućana do Zagreba) uz nikakvo zadržavanje na granici - da je takva cesta bila od Tuzle vjerovatno bih stigao i malo brže. Neuporedivo u odnosu na bilo koju magistralnu cestu.
Ne kažem da treba skršit milijarde u vazduh ali pojedinci koju god dionicu pomeneš za njih kažu "ne treba nam". Ako se mogu gradit rupe u goraždanskim brdima da bi se nekom stvorile reference onda može i neka autocesta od koje će na desetine i stotine hiljada imat koristi.
Pa neki dan od Tuzle do Zagreba dođoh za cca. 4 sata upravo vozeći autocestama (prvo Doboj - Bosanska Gradiška, pa tamo od Okućana do Zagreba) uz nikakvo zadržavanje na granici - da je takva cesta bila od Tuzle vjerovatno bih stigao i malo brže. Neuporedivo u odnosu na bilo koju magistralnu cestu.
Ne kažem da treba skršit milijarde u vazduh ali pojedinci koju god dionicu pomeneš za njih kažu "ne treba nam". Ako se mogu gradit rupe u goraždanskim brdima da bi se nekom stvorile reference onda može i neka autocesta od koje će na desetine i stotine hiljada imat koristi.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19367 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne rasterećuje. Sorry ali taj planirani krak ne bi bio dobra alternativa postojećem putu ka Sarajevu (već prežvakano bezbroj puta na ovoj temi).geralt wrote: ↑05/10/2020 14:38 Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
TK ima dosta većih prioriteta od tog famoznog autoputa ka Žepču, npr. novi put ka sjeveru, pa ka Doboju, i naravno Sarajevu.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19368 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne, to će morati sačekati most.Porodice Foht wrote: ↑05/10/2020 14:49 Malo sam zaboravio, ovih 7,2 km Pocitelj-Buna, hoce li se ista moci iskoristiti nakon zavrsetka radova, ako uspiju stici do prvog snijega? Ili se mora cekati gradnja mosta kod Pocitelja i prikljucak na Zvirovice? To mi je logicno, ali eto da ipak pitam.
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#19369 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Evo Terze ublehasa priča bajke na bht.
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#19370 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pita ga voditelj kad mozemo očekivati kraj izgradnje korodira. On odgovara o raspisanim tenderima, o zaokruzenim finansijskim konstrukcijama, bla,bla. Ja lika, nevjerovatan.. Reče da je 45 km u izgradnji, za mjesec, dva jos 20 km ce biti u izgradnji, onda opet o finansijskim konstrukcijama. Otprilike za 7 godina, kao mogao bi biti gotov, ako se ne zakuha na Prenju i ako dođe neka specijalna mašina što buši tunele i odmah pravi oplatu, mozda Prenj i za 4 god
- Mx
- Posts: 1073
- Joined: 17/07/2003 00:00
#19371 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zna li ko, koliko je kilometara autoputa izgradzeno do sada od granice HR/Bijaca i dokle prema Mostaru?
- Better Man
- Posts: 16772
- Joined: 01/10/2006 20:10
- Mx
- Posts: 1073
- Joined: 17/07/2003 00:00
#19373 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala ti, znaci imaju jos da izgrade oko 30 km do Mostara. Ako budu gradili 10 km godisnje, znaci cijeli autoput od Bijace do Mostara bi mogao biti izgradzen za 3 godine do 2023.
-
- Posts: 3390
- Joined: 23/05/2010 15:16
#19374 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma ja mislim da je logika ovdje da će oni koji ne idu u Sarajevo nego negdje drugo (prema srednjoj Bosni) koristiti taj put, a ne pravac Tuzla-Sarajevo. Eh sad, ni ja nisam siguran koliko ima takvih i šta sada koriste tačnoAlfons Kauders wrote: ↑05/10/2020 16:59Ne rasterećuje. Sorry ali taj planirani krak ne bi bio dobra alternativa postojećem putu ka Sarajevu (već prežvakano bezbroj puta na ovoj temi).geralt wrote: ↑05/10/2020 14:38 Ja sam u pocetku takodjer bio skeptik prema dionici Zepce - Tuzla, ali sad mislim da je to odlicna ideja. Razlozi za:
- Kvalitetno se povezuju Zenica i Tuzla
- Rasterecuje se magistralni pravac Sarajevo-Tuzla, sto samo po sebi rjesava gomilu problema na toj relaciji
- Autoputem se osim Tuzle uvezuju Zivinice (57 000 stanovnika), Banovici (23 000) i Zavidovici (40 000), dakle preko 100 000 ljudi dobiva izlaz na mrezu autoputeva
- Zavidovici i Banovici vise nisu "slijepa crijeva"
Sto se tice nastavka prema Orasju, tu sam vec nesiguran da li vrijedi ulagati u taj pravac ili postoje pametnija rjesenja.
TK ima dosta većih prioriteta od tog famoznog autoputa ka Žepču, npr. novi put ka sjeveru, pa ka Doboju, i naravno Sarajevu.
Ma puno je važnije ulagati u Sarajevo-Tuzla, kako god.
-
- Posts: 110
- Joined: 15/02/2016 08:12
#19375 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
I početkom godine je govorio za one dvije dionice prema Žepču da će biti ugovorene za najviše 2 mjeseca.last mohicans wrote: ↑05/10/2020 17:25 Pita ga voditelj kad mozemo očekivati kraj izgradnje korodira. On odgovara o raspisanim tenderima, o zaokruzenim finansijskim konstrukcijama, bla,bla. Ja lika, nevjerovatan.. Reče da je 45 km u izgradnji, za mjesec, dva jos 20 km ce biti u izgradnji, onda opet o finansijskim konstrukcijama. Otprilike za 7 godina, kao mogao bi biti gotov, ako se ne zakuha na Prenju i ako dođe neka specijalna mašina što buši tunele i odmah pravi oplatu, mozda Prenj i za 4 god