Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
artur morgan wrote: ↑03/10/2020 21:56
Pošto će se voziti na duža putovanja prema EU oko 15 hiljada km godišnje, a i kilometraža u BiH je puno veća od prosječne, potrebna je udobnost, i komfor za vozača pošto je vozač povelik, kao i veći prtljažnik za stvari,na duža putovanja se nosi dosta više stvari tako da na to treba računati, pa bi ja odabrao Mercedes W213 E 220 d 4Matic 143 kW (194 PS). To je prava limuzina, udobna, komforna, prostrana, motorizacija dobra, tako da mi je bolji izbor od GLC-a ili BMW-a G20, dok G30 može biti dobra druga alternativa
To kako si opisao meni sve govori da je to Renault Koleos INITIALE PARIS Blue dCi 190 X-Tronic 4WD, 190KS, 79.300KM, 5 godina garancija ili 100.000km. Znam da će pola forumaša reći taće Reno, ovo, ono, vid' mu glave i slično ali ja bih izabrao Koleoa i ostalo bi para za manju polovnu garsonjeru.
artur morgan wrote: ↑03/10/2020 21:56
Pošto će se voziti na duža putovanja prema EU oko 15 hiljada km godišnje, a i kilometraža u BiH je puno veća od prosječne, potrebna je udobnost, i komfor za vozača pošto je vozač povelik, kao i veći prtljažnik za stvari,na duža putovanja se nosi dosta više stvari tako da na to treba računati, pa bi ja odabrao Mercedes W213 E 220 d 4Matic 143 kW (194 PS). To je prava limuzina, udobna, komforna, prostrana, motorizacija dobra, tako da mi je bolji izbor od GLC-a ili BMW-a G20, dok G30 može biti dobra druga alternativa
To kako si opisao meni sve govori da je to Renault Koleos INITIALE PARIS Blue dCi 190 X-Tronic 4WD, 190KS, 79.300KM, 5 godina garancija ili 100.000km. Znam da će pola forumaša reći taće Reno, ovo, ono, vid' mu glave i slično ali ja bih izabrao Koleoa i ostalo bi para za manju polovnu garsonjeru.
artur morgan wrote: ↑03/10/2020 21:56
Pošto će se voziti na duža putovanja prema EU oko 15 hiljada km godišnje, a i kilometraža u BiH je puno veća od prosječne, potrebna je udobnost, i komfor za vozača pošto je vozač povelik, kao i veći prtljažnik za stvari,na duža putovanja se nosi dosta više stvari tako da na to treba računati, pa bi ja odabrao Mercedes W213 E 220 d 4Matic 143 kW (194 PS). To je prava limuzina, udobna, komforna, prostrana, motorizacija dobra, tako da mi je bolji izbor od GLC-a ili BMW-a G20, dok G30 može biti dobra druga alternativa
To kako si opisao meni sve govori da je to Renault Koleos INITIALE PARIS Blue dCi 190 X-Tronic 4WD, 190KS, 79.300KM, 5 godina garancija ili 100.000km. Znam da će pola forumaša reći taće Reno, ovo, ono, vid' mu glave i slično ali ja bih izabrao Koleoa i ostalo bi para za manju polovnu garsonjeru.
I meni obično probava proradi kad za takve aute kažu "ne bih ga džaba", mada ruku na srce, malo ko će za te pare i u tom rangu cijene kupiti Koleos. Malo ko. Renault se uzima Kadjar (njih i ima), jer to je rang Sportagea i Tucsona, jer je auto vrijedan tih para. Ali to je rang 35-50.000 KM.
Seyfo wrote: ↑05/10/2020 10:16
I meni obično probava proradi kad za takve aute kažu "ne bih ga džaba", mada ruku na srce, malo ko će za te pare i u tom rangu cijene kupiti Koleos. Malo ko. Renault se uzima Kadjar (njih i ima), jer to je rang Sportagea i Tucsona, jer je auto vrijedan tih para. Ali to je rang 35-50.000 KM.
Slažem se ali kada posmatraš ono šta čovjek traži, udobnost, veliki prostor, dobar motor, 4x4...itd. i kada gledaš bez predrasuda na brendove te kome nije chuna mala da mora taj životni hendikep nadomjestiti BMW-om ili Mercedeseom, Koleos je sasvim prihvatljiv izbor.
Last edited by Milenkov buraz on 05/10/2020 10:24, edited 1 time in total.
emko1234 wrote: ↑05/10/2020 09:44
Džipove ne bih uzimao za putovanja. Tj kad su dzip i limuzina direktni konkurenti, za putovanja uvijek limuzinu. Xdrive i taj motor su dobra kombinacija.
Da nisam prešao sa jednim ML-om par hiljada kilometara, što kao vozač, što kao putnik, možda bih ti i povjerovao. Za više ljudi i gepeka rekao bih da su takva vozila podesnija, kad se i u E klasi neko visok naštima zna biti problem nazad sa prostorom.
Ima i SUV minusa
Stabilnost u krivinama, buka pri vecim brzinama, veca potrosnja
Buka i potrošnja - rekao bih neznatna razlika, ako govorimo o istom proizvođaču i sličnoj motorizaciji. Ja sam očekivao iskreno veću potrošnju, međutim i to je bilo ok. Stabilnost u krivinama je primjetna kad lomiš auto po nekim brdskim cesticama, to stoji. Ali na otvorenoj cesti nije primjetno.
@emko Meni je i zadnja klupa bila OK. Sigurno ne bih imao toliko prostora ni za noge ni za glavu u limuzini. Iza vozača od 185 cm.
emko1234 wrote: ↑05/10/2020 09:44
Džipove ne bih uzimao za putovanja. Tj kad su dzip i limuzina direktni konkurenti, za putovanja uvijek limuzinu. Xdrive i taj motor su dobra kombinacija.
Da nisam prešao sa jednim ML-om par hiljada kilometara, što kao vozač, što kao putnik, možda bih ti i povjerovao. Za više ljudi i gepeka rekao bih da su takva vozila podesnija, kad se i u E klasi neko visok naštima zna biti problem nazad sa prostorom.
Seyfo wrote: ↑05/10/2020 10:16
I meni obično probava proradi kad za takve aute kažu "ne bih ga džaba", mada ruku na srce, malo ko će za te pare i u tom rangu cijene kupiti Koleos. Malo ko. Renault se uzima Kadjar (njih i ima), jer to je rang Sportagea i Tucsona, jer je auto vrijedan tih para. Ali to je rang 35-50.000 KM.
Slažem se ali kada posmatraš ono šta čovjek traži, udobnost, veliki prostor, dobar motor, 4x4...itd. i kada gledaš bez predrasuda na brendove te kome nije chuna mala da mora taj životni hendikep nadomjestiti BMW-om ili Mercedeseom, Koleos je sasvim prihvatljiv izbor.
Ne znam gdje si našao ovu cijenu ali u hrvatskoj je taj Koleos 365k kuna. To je haman 100 milja. Dat sto milja za renoov pokušaj od SUV moze samo idiot. Znaci velikom slovima - IDIOT.
tempuser wrote: ↑05/10/2020 10:20
Ako se pitaju naše žene, odnosno ako pitaju muževe koji će se službeni auto kupit onda je jasno zašto su na parkingu samo premiumi!
Vidim da ironija nekad bude bliza istini nego sto covjek misli.
Radio ja u nekoj am. firmi, svi ovi naši direktori odjela i projekt menadžeri uzhajali terence, ovaj Patrola, onaj Terrana, admistracija udarila po Golfovima, a svi se vozikaju po asfaltu, dok veliki direktor stranac nije zadužio prvo Feliciu 1,9D pa onda Fabiu SDI. Imali mi neku evidenciju da upišeš kad voziš auto u privatne svrhe, cifre mizerne, 8 KM/mjesečno, vako nešto, koji niko nikad nije vodio, a ovaj ga uredno donosio svaki mjesec. Povrh svega, lik poslije svakog vikenda od svojih para opere auto, ako rasječe gumu plati! Da vidiš pometnje u kokošinjcu ne znaju naši kako da se postave, sramota ih pored direktora, a ne ide im se s konja na magarca!
Seyfo wrote: ↑05/10/2020 10:16
I meni obično probava proradi kad za takve aute kažu "ne bih ga džaba", mada ruku na srce, malo ko će za te pare i u tom rangu cijene kupiti Koleos. Malo ko. Renault se uzima Kadjar (njih i ima), jer to je rang Sportagea i Tucsona, jer je auto vrijedan tih para. Ali to je rang 35-50.000 KM.
Slažem se ali kada posmatraš ono šta čovjek traži, udobnost, veliki prostor, dobar motor, 4x4...itd. i kada gledaš bez predrasuda na brendove te kome nije chuna mala da mora taj životni hendikep nadomjestiti BMW-om ili Mercedeseom, Koleos je sasvim prihvatljiv izbor.
Ne znam gdje si našao ovu cijenu ali u hrvatskoj je taj Koleos 365k kuna. To je haman 100 milja. Dat sto milja za renoov pokušaj od SUV moze samo idiot. Znaci velikom slovima - IDIOT.
Žena nikad ne bi dala tolike pare za auto, i ako bi se pitale teško da bi promijenili mišljenje. Tako da ako se ona pita, plafon ti je T Roc ili Škoda Kamiq, ta auta su im simpa, a cijena ok, prežalit će nekako pare .... osim ako se radi o kupovini službenog auta, tada je no limit
artur morgan wrote: ↑05/10/2020 11:39
Žena nikad ne bi dala tolike pare za auto, i ako bi se pitale teško da bi promijenili mišljenje. Tako da ako se ona pita, plafon ti je T Roc ili Škoda Kamiq, ta auta su im simpa, a cijena ok, prežalit će nekako pare .... osim ako se radi o kupovini službenog auta, tada je no limit