Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sime_cipol wrote: ↑29/09/2020 11:56
+ je sto onaj motor od 100 KS dolazi sa 6brz mjenjačem. Kod Clia to nije slucaj. Bice i LPG fabricki.
Kad bi se mogao dobiti Stepway sa 100 KS, 6brz i LPG za 25k bilo bi extra.
Kontam kako su ih ušminkali, nove alu felgice, kad ono ratkape.....
Majstorski odradili dosta detalja
Do sada nikada nisam kupio novo auto, ali ako ova Dacia (Logan ili Sandero) ne budu nešto skuplja od prethodnog modela i ako budem zaposlen u narednih nekoliko godina, ima da razmislim o kupovini.
golfiista wrote: ↑29/09/2020 12:41
Lijepa je to priča o Volvu i krcatoj opremi, ali zaboravljate da govorimo o deceniji starom automobilu, ili u najboljem slučaju, 8 godina i realnih 200k/300k pređenih kilometara. Ako neko može kupiti takav automobil i isti redovno održavati, te servisirati turbine, dpf filtetere, dizne, zamjace, pumpe goriva, egr ventile i ostalu prateću i prijeteću mehaniku i elektroniku, onda je to ok kupovina. Ali ako tražiš mlađi automobil sa solidnom i sasvim ok opremom, malom kilometražom, eventualno garancijom, a opet sa sasvim dovoljno prostora, gepeka i slično, zna se šta je činiti i to se zove racionalna odluka. Sve drugo je iracionalno i osobom vladaju emocije i želja za nekakvim dokazivanjem, a za takve znamo kakve epitete nose pored svog imena.
Prvobitno star 8 god, sad star deceniju i predjenih 300 hiljada.
Auto sa linka je staro 7 god i sa 180k km na satu koje ulazi u cifru od oko 30k KM.
Za klasu veci automobil, za klasu udobniji, za klasu sigurniji od svih ostalih o kojima je ovdje bilo govora.
A sigurnost je bila na prvom mjestu kod postavljaca pitanja.
Ja sam nedavno za 18.5k uzeo XC60 2012 AWD (120kw/163bhp), jedan vlasnik, kupljen u BiH i redovno odrzavan u ovlastenom servisu sa 250k na satu (uglavnom autoput). Od ulaganja ima da se uradi veliki servis (cca 1k maraka). Sto se tice auta, ja sam prezadovoljan, a sto se Volva konkretno tice, mislim da za 30k moze uzeti puno bolji primjerak od ovih par sto je neko postavljao
Naravno da moze, nego se ovdje tendenciozno nastoji prikazati da je XC60 skart, da ce mu se vec na 200k km sve zivo pokvariti i baciti vlasnika u trosak, dok se s druge strane uzdizu nekakvi drugi proizvodi i hvale na sva zvona kao ober kvalitet i jedini pametni izbor.
Laplace wrote: ↑29/09/2020 07:29
To je u kontradikciji sa time da mi board computer na istom broju obrtaja na uzbrdici pokazuje veću potrošnju nego na nizbrdici.
Jedno je "na istom broju obrtaja", a skroz drugo "na istom broju obrtaja i u istoj brzini".
Na istom broju obrtaja i u istoj brzini, a bez dodavanja gasa - pocinjes usporavati cim krenes uz brdo i obrtaji padaju.
Da bi zadrzao isti broj obrtaja i brzinu na uzbrdici, moras dodati gas. Time direktno kompjuteru saljes signal da doda jacu smjesu kako bi se odrzali zadati parametri. Logicno - povecava se i potrosnja.
Još ljepše: na nizbrdici, kad sklonim nogu sa pedale gasa, na 2.000 obrtaja pokazuje potrošnju 0 dok na uzbrdici, kad pritisnem pedaklu gasa, na istom broju obrtaja pokazuje preko 6 l/100 km.
Cime si zapravo potvrdio ovo sto ti napisah gore, a i u prethodnom postu. Papucica gasa je ta koja odredjuje potrosnju. Naravno, na nizbrdici je malo netacno da trosis 0, tj. nista, jer motor i dalje radi na 2.000 rpm, sto znaci da on i dalje trosi gorivo jer mu klipovi rade, zar ne?
Ovo je mala nazovimo fula u svemu tome, a sto opet pokazuje da je papucica gasa krucijalni parametar koji kompjuteru daje direktnu naredbu na osnovu koje on onda vrsi kalkulacije.
Eeee Dozeru, dok nisam poceo citat tvoje postove mislio sam da nesto i znas.
Jesi li kad cuo za kocenje motorom?
Sta, bolan ne bio....?
Mati mila...s kim ja ovdje komuniciram...
Dakle, za neupucene - kocenje motorom, kao i rad motora u leru NE TROSI nista goriva.
Test za neupucene: Natocite do vrha, upalite i ostavite u leru da radi 2h. Opet natociti do vrha. Javiti rezultat.
Naslovnica wrote: ↑29/09/2020 14:05
Do sada nikada nisam kupio novo auto, ali ako ova Dacia (Logan ili Sandero) ne budu nešto skuplja od prethodnog modela i ako budem zaposlen u narednih nekoliko godina, ima da razmislim o kupovini.
I onda vise nikad neces kupiti polovno. Mojne, zajebaces se
Dozer wrote: ↑29/09/2020 12:26
Jedno je "na istom broju obrtaja", a skroz drugo "na istom broju obrtaja i u istoj brzini".
Na istom broju obrtaja i u istoj brzini, a bez dodavanja gasa - pocinjes usporavati cim krenes uz brdo i obrtaji padaju.
Da bi zadrzao isti broj obrtaja i brzinu na uzbrdici, moras dodati gas. Time direktno kompjuteru saljes signal da doda jacu smjesu kako bi se odrzali zadati parametri. Logicno - povecava se i potrosnja.
Cime si zapravo potvrdio ovo sto ti napisah gore, a i u prethodnom postu. Papucica gasa je ta koja odredjuje potrosnju. Naravno, na nizbrdici je malo netacno da trosis 0, tj. nista, jer motor i dalje radi na 2.000 rpm, sto znaci da on i dalje trosi gorivo jer mu klipovi rade, zar ne?
Ovo je mala nazovimo fula u svemu tome, a sto opet pokazuje da je papucica gasa krucijalni parametar koji kompjuteru daje direktnu naredbu na osnovu koje on onda vrsi kalkulacije.
Eeee Dozeru, dok nisam poceo citat tvoje postove mislio sam da nesto i znas.
Jesi li kad cuo za kocenje motorom?
Sta, bolan ne bio....?
Mati mila...s kim ja ovdje komuniciram...
Dakle, za neupucene - kocenje motorom, kao i rad motora u leru NE TROSI nista goriva.
Test za neupucene: Natocite do vrha, upalite i ostavite u leru da radi 2h. Opet natociti do vrha. Javiti rezultat.
Pa jel' troši ili ne troši, dogovori se. Bubaš ko dva maksima po diviziji.
hilmija frlj wrote: ↑29/09/2020 13:09
Zar nije kod novih auta da troši 0 litara čim digneš nogu sa gasa tzv kočenje motorom? Ili barem da trosi neznatno, kao da radi na leru?
Zar nije da u leru auto po pravilu trosi vise nego u brzini nizbrdo tj. sa kocenjem motorom ?
Naslovnica wrote: ↑29/09/2020 14:05
Do sada nikada nisam kupio novo auto, ali ako ova Dacia (Logan ili Sandero) ne budu nešto skuplja od prethodnog modela i ako budem zaposlen u narednih nekoliko godina, ima da razmislim o kupovini.
I onda vise nikad neces kupiti polovno. Mojne, zajebaces se
Bog te čuo i da zdravlje i posao posluži!
Pa prodati ovo govno za 4-5 milja, uzeti kak'e krede na 3-4 godine i jbjga.
Jeste da je skuplje, ali je bar čovjek rahatniji kada ujutro odeš na parking ne gledaš u 100 puta iskitovanu prefarbanu grobinu sa ko zna koliko kilometara, nego u ispravno i očuvano auto, na čijem sjedištu si samo ti prdio.
Naslovnica wrote: ↑29/09/2020 14:05
Do sada nikada nisam kupio novo auto, ali ako ova Dacia (Logan ili Sandero) ne budu nešto skuplja od prethodnog modela i ako budem zaposlen u narednih nekoliko godina, ima da razmislim o kupovini.
I onda vise nikad neces kupiti polovno. Mojne, zajebaces se
Bog te čuo i da zdravlje i posao posluži!
Pa prodati ovo govno za 4-5 milja, uzeti kak'e krede na 3-4 godine i jbjga.
Jeste da je skuplje, ali je bar čovjek rahatniji kada ujutro odeš na parking ne gledaš u 100 puta iskitovanu prefarbanu grobinu sa ko zna koliko kilometara, nego u ispravno i očuvano auto, na čijem sjedištu si samo ti prdio.
Za 25.000+ KM koliko bi kostao stepway sa full opremom i opet slabasnim motorom moze se uzeti dobar polovnjak do 100.000km ili do 4 godine starosti sa
urednim servisima i odrzavanjem a sa sigurno boljim motorom,opremom i kvalitetom izrade.
Dozer wrote: ↑29/09/2020 15:23
I onda vise nikad neces kupiti polovno. Mojne, zajebaces se
Bog te čuo i da zdravlje i posao posluži!
Pa prodati ovo govno za 4-5 milja, uzeti kak'e krede na 3-4 godine i jbjga.
Jeste da je skuplje, ali je bar čovjek rahatniji kada ujutro odeš na parking ne gledaš u 100 puta iskitovanu prefarbanu grobinu sa ko zna koliko kilometara, nego u ispravno i očuvano auto, na čijem sjedištu si samo ti prdio.
Za 25.000+ KM koliko bi kostao stepway sa full opremom i opet slabasnim motorom moze se uzeti dobar polovnjak do 100.000km ili do 4 godine starosti sa
urednim servisima i odrzavanjem a sa sigurno boljim motorom,opremom i kvalitetom izrade.
ili uzmes S klasu staru 13 godina sa jos boljim motorom opremom i kvalitetom izrade
hilmija frlj wrote: ↑29/09/2020 13:09
Zar nije kod novih auta da troši 0 litara čim digneš nogu sa gasa tzv kočenje motorom? Ili barem da trosi neznatno, kao da radi na leru?
Zar nije da u leru auto po pravilu trosi vise nego u brzini nizbrdo tj. sa kocenjem motorom ?
Nizbrdo u brzini bez gasa ne trosi nista auto, na leru od 0.5 do litar na sat trose zavisi od motora.
Ovaj dozer ubleha sa kilometarskim postovima tupi nevjerojatno, prvi foe za mene na forumu
Naslovnica wrote: ↑29/09/2020 15:31
Bog te čuo i da zdravlje i posao posluži!
Pa prodati ovo govno za 4-5 milja, uzeti kak'e krede na 3-4 godine i jbjga.
Jeste da je skuplje, ali je bar čovjek rahatniji kada ujutro odeš na parking ne gledaš u 100 puta iskitovanu prefarbanu grobinu sa ko zna koliko kilometara, nego u ispravno i očuvano auto, na čijem sjedištu si samo ti prdio.
Za 25.000+ KM koliko bi kostao stepway sa full opremom i opet slabasnim motorom moze se uzeti dobar polovnjak do 100.000km ili do 4 godine starosti sa
urednim servisima i odrzavanjem a sa sigurno boljim motorom,opremom i kvalitetom izrade.
ili uzmes S klasu staru 13 godina sa jos boljim motorom opremom i kvalitetom izrade
Naslovnica wrote: ↑29/09/2020 15:31
Bog te čuo i da zdravlje i posao posluži!
Pa prodati ovo govno za 4-5 milja, uzeti kak'e krede na 3-4 godine i jbjga.
Jeste da je skuplje, ali je bar čovjek rahatniji kada ujutro odeš na parking ne gledaš u 100 puta iskitovanu prefarbanu grobinu sa ko zna koliko kilometara, nego u ispravno i očuvano auto, na čijem sjedištu si samo ti prdio.
Za 25.000+ KM koliko bi kostao stepway sa full opremom i opet slabasnim motorom moze se uzeti dobar polovnjak do 100.000km ili do 4 godine starosti sa
urednim servisima i odrzavanjem a sa sigurno boljim motorom,opremom i kvalitetom izrade.
ili uzmes S klasu staru 13 godina sa jos boljim motorom opremom i kvalitetom izrade
Jos dodaj sa vazdusnim ovjesom da povecas poentu.
Niko naravno ne preporucuje takvu kupovinu, ali za 25k moze fin, uredno odrzavan renomirani kompakt da se uzme.