Pomoć oko kupovine auta
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- basicm
- Posts: 10461
- Joined: 16/01/2012 21:38
#10876 Re: Pomoć oko kupovine auta
Volvo mi je sumnjiv k’o 6 maraka ukrupno.
-
- Posts: 1283
- Joined: 18/05/2018 12:28
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#10878 Re: Pomoć oko kupovine auta
Pali li golf?
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#10879 Re: Pomoć oko kupovine auta
Pa i napisao sam, svega za 30 milja. Ko voli dati toliku lovu za Volva starog 8 godina, bujrum, posebno ako vjeruje u kilometre od jedva 15 milja godišnje Hau jes nou.Optimist wrote: ↑28/09/2020 22:27Postavio sam 3 automobila o kojima je ovdje najvise bilo rijeci, DIZEL, sa cijenom od oko 30k KM.golfiista wrote: ↑28/09/2020 22:02 Postavio si tri automobila koji nemaju skoro ništa zakednicko. XC 60 je model iz 2008 i pripada većoj klasi od preostala dva. Sportage je model 2012, dok je Tucson iz 2015. Svakako da je Tucson najbolji izbor od ponuđenih, jer je najmlađi i aktuelni model u ponudi.
https://www.olx.ba/artikal/39291970/volvoxc40/
https://www.olx.ba/artikal/35747388/kia ... 061890437/
https://www.olx.ba/artikal/37362028/hyu ... i-67000km/
https://www.olx.ba/artikal/39720436/opel-grandland-x/
https://www.olx.ba/artikal/36698473/mazda-cx-5/
https://www.olx.ba/artikal/37254498/nissan-qashqai/
https://www.olx.ba/artikal/39795015/ren ... 71-000tkm/
Evo, za 30 milja svega, ko u priči, dok je XC 40 skuplji za 40% od konkurencije u segmentu. Koliko je bolji, pitanje je. Ali za 20 milja nije sigurno.
Upravo XC60 i zasluzuje da bude uzi izbor, ako ne zbog nesto starije platforme, onda zbog toga sto je veca klasa od svih nabrojanih na ovim linkovima. A uvijek je veca klasa u svim segmentima znacila i vecu sigurnost.
Udrobio si ti svasta na ovim linkovima, izmedju ostalog auta sa 1.2 motorom koje ni ti iskreno receno ne bi ni pogledao a kamoli kupio, pri tome svi osim jednog benzinci.
- konektovan
- Posts: 40534
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#10880 Re: Pomoć oko kupovine auta
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#10881 Re: Pomoć oko kupovine auta
Hmmm....artur morgan wrote: ↑28/09/2020 20:45 I pogon je vazan za sigurnost. 4x4 pruza vecu sigurnost voznje po snijegu i sl.
Ovdje ima gomila varijabli, a neke te tako mogu zajebat' bas jer je 4x4 pogon.
S druge strane - kome zaista treba 4x4 za cestovnu voznju, realno?
-
- Posts: 794
- Joined: 16/03/2017 15:26
#10882 Re: Pomoć oko kupovine auta
Imao sam priliku voziti se na duze relacije u XC60 Facelift sa virtual cockpitom , jedan D5 drugi D4 , automatik i manuelac. Oba napakovana opremom od grijaca sjedista do BLISa, nema prazne tipke ni u jednom, sjedista perverzija. Predobar osjecaj na cesti , ne volim se voziti kao suvozac jer najvise vjerujem sebi za volanom ali ovdje sam imao osjecaj da nas i avion pokupi da cemo prezivit, stvarno robusno auto. Izolacija odlicna. Moj licni odabir bi bio stedit jos malo pa uzet XC60 automatika napakovanog opremom ,ako cijena odrzavanja koja ide uz njeg ne predstavlja problem. Na D5 je turbina odsvirala svoje na nekih ~170k i bila je skupa igranka, cifra je bila par hiljada stim da je radjen i servis. KIA Sportage i Tucson solidni izbori ukoliko se radi o jacoj motorizaciji uparenoj sa automatikom i najvisim paketima opreme, ovo do sad sto je stavljeno golo ko pistolj, Kadjar sto je postavljen nije nimalo los, samo da je automatik
- mk ultra
- Posts: 19470
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#10883 Re: Pomoć oko kupovine auta
Meni je tu na xc60 jedino smetalo sto npr ako zelis iskljuciti dtsc, moras uci u meni pa roviti tamo gdje je
Grijanje prednje sajbe, to je ekstra stvar
Ovo ostalo je standardno volvo, gepeka ima solidno, nazad sam ja sa svojih 190 sjedio normalno
Kad poredim sa xc90, lakse se parkira dosta, brže reaguju senzori, ali xc90 je meni laksi za otvorene ceste, znas da si tezak i ides lagano, sa xc60 se mozes i zajebavati, a ovo je ko mini kamion
Grijanje prednje sajbe, to je ekstra stvar
Ovo ostalo je standardno volvo, gepeka ima solidno, nazad sam ja sa svojih 190 sjedio normalno
Kad poredim sa xc90, lakse se parkira dosta, brže reaguju senzori, ali xc90 je meni laksi za otvorene ceste, znas da si tezak i ides lagano, sa xc60 se mozes i zajebavati, a ovo je ko mini kamion
- Laplace
- Posts: 10372
- Joined: 19/11/2012 18:37
#10884 Re: Pomoć oko kupovine auta
To je u kontradikciji sa time da mi board computer na istom broju obrtaja na uzbrdici pokazuje veću potrošnju nego na nizbrdici.Dozer wrote: ↑28/09/2020 15:31Pa opet dolazimo do povecanja obrtaja jer: bogatija smjesa => brza detonacija u klipovima => brza ukupna rotacija.
Brza rotacija uslovljena brzim radom klipova automatski => veca brzina => veca potrosnja.
Radi ovoga gore, ovo dole...mirsek wrote: Ok, hoces reci da motor izbacuje razlicitu snagu u istoj brzini i na istom broju obrtaja tako da pumpa vise goriva zavisno od potrebe a ne mijenja obrtaje. Nisam znao za to.
...nije tacno.
Ako ides npr. 50 kmh u cetvrtoj i na 1.500 rpm po ravnom, i onda nailazis na uzbrdicu, a pokusas se kretati istom brzinom, bez saltanja u trecu ili bez dodavanja gasa u cetvrtoj i kako bi ubrzo na pocetku uzbrdice (cime bi u oba slucaja povecao broj obrtaja) - vrlo brzo bi poceo usporavati jer kompjuter nece dodati novu i bogatiju smjesu ukoliko mu to nisi naredio prisitskom na papucicu gasa i/ili saltanjem u nizu brzinu.
Dakle, gornja "postavka" po kojoj "motor izbacuje razlicitu snagu u istoj brzini i na istom broju obrtaja pumpanjem vise goriva" i bez mijenjanja broja obrtaja - naprosto je netacna.
Još ljepše: na nizbrdici, kad sklonim nogu sa pedale gasa, na 2.000 obrtaja pokazuje potrošnju 0 dok na uzbrdici, kad pritisnem pedaklu gasa, na istom broju obrtaja pokazuje preko 6 l/100 km.
- Evolution_IV
- Posts: 13198
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
-
- Posts: 2829
- Joined: 30/04/2020 19:47
#10886 Re: Pomoć oko kupovine auta
Automobil s prednjim pogonom će u nekim situacijama podupravljati odnosno kliziti preko prednjeg dijela (nosa). Automobil u zavoju pri prejakom davanju gasa bježi u smjeru suprotnom od onoga u kojem treba ići. Iskusniji vozač lako iskontroliše auto.Dozer wrote: ↑29/09/2020 00:18Hmmm....artur morgan wrote: ↑28/09/2020 20:45 I pogon je vazan za sigurnost. 4x4 pruza vecu sigurnost voznje po snijegu i sl.
Ovdje ima gomila varijabli, a neke te tako mogu zajebat' bas jer je 4x4 pogon.
S druge strane - kome zaista treba 4x4 za cestovnu voznju, realno?
Automobili sa zadnjim pogonom u istoj situaciji preupravlja. To znači da će previše gasa u zavoju rezultirati bježanjem zadnjeg kraja odnosno može se izvrti oko svoje ose, kao na snimku onaj bmw-a na onoj drugoj temi. Te situacije su mnogo opasnije od podupravljanja kod automobila s prednjim pogonom, i potrebno je dosta više iskustva i vozačkog znanja kako bi se greške ispravile u vožnji. Onaj koji zna i može, takvo auto je zabavno. Drifteri, posebna sorta ljudi .... Ili Npr. Kubica i njegova vožnja BMW-a M4, ali to je nešto drugo
Automobili s pogonom na sve točkove nemaju problema s podupravljanjem niti s predupravljanjem. Može i on kliziti ali u mnogo težim uvjetima nego kod podupravljanja kod prednjeg i preupravljanje kod zadnjeg pogona.
Inače puno tu ima nostalgije koje potiču rasprave, ali 4x4 je bez premca kad je u pitanju SUV, teže vozilo i sl.
Ima i ovdje fino pojašnjeno
https://autorepublika.com/2019/02/11/za ... ove-video/
Video jest star, ali simpa je vidjeti sta im Subaru uradi
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... =emb_title
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#10887 Re: Pomoć oko kupovine auta
ja sa quattrom i podupravljao i predupravljao zavisi kako mu dodje... jedino kad kreces nema problemaartur morgan wrote: ↑29/09/2020 09:46Automobil s prednjim pogonom će u nekim situacijama podupravljati odnosno kliziti preko prednjeg dijela (nosa). Automobil u zavoju pri prejakom davanju gasa bježi u smjeru suprotnom od onoga u kojem treba ići. Iskusniji vozač lako iskontroliše auto.Dozer wrote: ↑29/09/2020 00:18Hmmm....artur morgan wrote: ↑28/09/2020 20:45 I pogon je vazan za sigurnost. 4x4 pruza vecu sigurnost voznje po snijegu i sl.
Ovdje ima gomila varijabli, a neke te tako mogu zajebat' bas jer je 4x4 pogon.
S druge strane - kome zaista treba 4x4 za cestovnu voznju, realno?
Automobili sa zadnjim pogonom u istoj situaciji preupravlja. To znači da će previše gasa u zavoju rezultirati bježanjem zadnjeg kraja odnosno može se izvrti oko svoje ose, kao na snimku onaj bmw-a na onoj drugoj temi. Te situacije su mnogo opasnije od podupravljanja kod automobila s prednjim pogonom, i potrebno je dosta više iskustva i vozačkog znanja kako bi se greške ispravile u vožnji. Onaj koji zna i može, takvo auto je zabavno. Drifteri, posebna sorta ljudi .... Ili Npr. Kubica i njegova vožnja BMW-a M4, ali to je nešto drugo
Automobili s pogonom na sve točkove nemaju problema s podupravljanjem niti s predupravljanjem. Može i on kliziti ali u mnogo težim uvjetima nego kod podupravljanja kod prednjeg i preupravljanje kod zadnjeg pogona.
Inače puno tu ima nostalgije koje potiču rasprave, ali 4x4 je bez premca kad je u pitanju SUV, teže vozilo i sl.
Ima i ovdje fino pojašnjeno
https://autorepublika.com/2019/02/11/za ... ove-video/
Video jest star, ali simpa je vidjeti sta im Subaru uradi
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... =emb_title
-
- Posts: 27899
- Joined: 20/03/2013 15:38
#10888 Re: Pomoć oko kupovine auta
https://radiosarajevo.ba/auto-moto/novi ... gan/391416
Rumunija / Korak od sedam milja: Zvanično predstavljeni novi Dacia Sandero i Logan
Rumunija / Korak od sedam milja: Zvanično predstavljeni novi Dacia Sandero i Logan
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#10889 Re: Pomoć oko kupovine auta
Trebao bi bit veliki napredak, ocito je ovo bazirano na Clio Mk4. Naravno materijali ce bit i dalje jeftina plastika, losija izolacija, jednostavniji ovjes...al svejedno napredak.
- sime_cipol
- Posts: 16251
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#10890 Re: Pomoć oko kupovine auta
Baziran je na Clio V i novoj CMF platformi.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20501
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#10891 Re: Pomoć oko kupovine auta
Mali servis na Volvu skuplji samo 10 KM od BMWa keca u ovlastenim servisima
Jos kod Volva isao update sistema
Jos kod Volva isao update sistema
- konektovan
- Posts: 40534
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#10892 Re: Pomoć oko kupovine auta
Štetaa, nema vise dizelaša..Naslovnica wrote: ↑29/09/2020 10:50 https://radiosarajevo.ba/auto-moto/novi ... gan/391416
Rumunija / Korak od sedam milja: Zvanično predstavljeni novi Dacia Sandero i Logan
- sime_cipol
- Posts: 16251
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#10893 Re: Pomoć oko kupovine auta
+ je sto onaj motor od 100 KS dolazi sa 6brz mjenjačem. Kod Clia to nije slucaj. Bice i LPG fabricki.
Kad bi se mogao dobiti Stepway sa 100 KS, 6brz i LPG za 25k bilo bi extra.
Kad bi se mogao dobiti Stepway sa 100 KS, 6brz i LPG za 25k bilo bi extra.
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#10894 Re: Pomoć oko kupovine auta
Jedno je "na istom broju obrtaja", a skroz drugo "na istom broju obrtaja i u istoj brzini".
Na istom broju obrtaja i u istoj brzini, a bez dodavanja gasa - pocinjes usporavati cim krenes uz brdo i obrtaji padaju.
Da bi zadrzao isti broj obrtaja i brzinu na uzbrdici, moras dodati gas. Time direktno kompjuteru saljes signal da doda jacu smjesu kako bi se odrzali zadati parametri. Logicno - povecava se i potrosnja.
Cime si zapravo potvrdio ovo sto ti napisah gore, a i u prethodnom postu. Papucica gasa je ta koja odredjuje potrosnju.Još ljepše: na nizbrdici, kad sklonim nogu sa pedale gasa, na 2.000 obrtaja pokazuje potrošnju 0 dok na uzbrdici, kad pritisnem pedaklu gasa, na istom broju obrtaja pokazuje preko 6 l/100 km.
Naravno, na nizbrdici je malo netacno da trosis 0, tj. nista, jer motor i dalje radi na 2.000 rpm, sto znaci da on i dalje trosi gorivo jer mu klipovi rade, zar ne?
Ovo je mala nazovimo fula u svemu tome, a sto opet pokazuje da je papucica gasa krucijalni parametar koji kompjuteru daje direktnu naredbu na osnovu koje on onda vrsi kalkulacije.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#10895 Re: Pomoć oko kupovine auta
Lijepa je to priča o Volvu i krcatoj opremi, ali zaboravljate da govorimo o deceniji starom automobilu, ili u najboljem slučaju, 8 godina i realnih 200k/300k pređenih kilometara. Ako neko može kupiti takav automobil i isti redovno održavati, te servisirati turbine, dpf filtetere, dizne, zamjace, pumpe goriva, egr ventile i ostalu prateću i prijeteću mehaniku i elektroniku, onda je to ok kupovina. Ali ako tražiš mlađi automobil sa solidnom i sasvim ok opremom, malom kilometražom, eventualno garancijom, a opet sa sasvim dovoljno prostora, gepeka i slično, zna se šta je činiti i to se zove racionalna odluka. Sve drugo je iracionalno i osobom vladaju emocije i želja za nekakvim dokazivanjem, a za takve znamo kakve epitete nose pored svog imena.
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#10896 Re: Pomoć oko kupovine auta
Sve tacno, i nije nista sporno. Medjutim, danas svi auti imaju TCS i ESP, i oni na 4x2 i oni sa 4x4. Pored toga, vecina danasnih 4x4 su zapravo AWD, gdje se kompjuter brine o raspodjeli snage za svaki tocak posebno, cime se upravljanje koriguje i odrzava na bazi milisekundi.artur morgan wrote: ↑29/09/2020 09:46 Automobil s prednjim pogonom će u nekim situacijama podupravljati odnosno kliziti preko prednjeg dijela (nosa). Automobil u zavoju pri prejakom davanju gasa bježi u smjeru suprotnom od onoga u kojem treba ići. Iskusniji vozač lako iskontroliše auto.
Automobili sa zadnjim pogonom u istoj situaciji preupravlja. To znači da će previše gasa u zavoju rezultirati bježanjem zadnjeg kraja odnosno može se izvrti oko svoje ose, kao na snimku onaj bmw-a na onoj drugoj temi. Te situacije su mnogo opasnije od podupravljanja kod automobila s prednjim pogonom, i potrebno je dosta više iskustva i vozačkog znanja kako bi se greške ispravile u vožnji. Onaj koji zna i može, takvo auto je zabavno. Drifteri, posebna sorta ljudi .... Ili Npr. Kubica i njegova vožnja BMW-a M4, ali to je nešto drugo
Automobili s pogonom na sve točkove nemaju problema s podupravljanjem niti s predupravljanjem. Može i on kliziti ali u mnogo težim uvjetima nego kod podupravljanja kod prednjeg i preupravljanje kod zadnjeg pogona.
Inače puno tu ima nostalgije koje potiču rasprave, ali 4x4 je bez premca kad je u pitanju SUV, teže vozilo i sl.
Ima i ovdje fino pojašnjeno
https://autorepublika.com/2019/02/11/za ... ove-video/
Video jest star, ali simpa je vidjeti sta im Subaru uradi
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... =emb_title
Ali, vrlo slicnu stvar rade i TCS i ESP na 4x2 varijantama, koji preko kocionog sistema poporavljaju sve moguce greske pod i predupravljanja na zadnjim tockovimam, pojedinacno.
Ali, kod 4x4 zna biti pravo zajebano, cak i sa svim ovim sistemima, kada se na cesti naleti na tanak sloj leda ili masnu cestu. Recimo, par licnih slucajeva.
1. KIA Sorento 2004, 4x4 AWD, ESP, TCS prisutni. Silazak prema Kladnju od Olova, ona kratka i ostra okuka sa stijenom s desne strane (iza nje je onaj mali mostic). 9 ujutro, juni, sunce, suha cesta, nove gume. Idem 60-70 cetvrtom, lagano se spustam. U okuci mi se zadnji dio samo zavrnuo lijevo, u suprotnu traku. Odozdo ide sleper na 30m. Popalise se lampice TCS-a i ESP-a, ali sam reagovao mahinalno i samo kratko trznuo i spustio rucnu, a onda se korigovao volanom i kocnicom da ostanem u svojoj traci. Zadnji lijevi cosak mi je fulio slepera za 5-6 cm u tom ispravljanju. Iako na cesti nisam vidio nista, mislim da je bila masna okuka, vjerovatno ulje iz nekog kamiona.
2. Santa Fe 2001, 4x4 AWD, ne sjecam se da li je imao TCS i ESP. Izlazak iz Olova prema Kladnju, ravno, februar ali cesta suha, oko ceste ima nagrnutog snijega visine nekih 30-40cm. Ide desna blaga krivina, a za njom lijeva, pa onaj kraci pravac. Idem 50-60 kmh cetvrtom, lagano sve. Ulazim u lijevu krivinu i kompletan auto jendostavno samo nastavlja kretanje pravolinijski. Tanki led na cesti koji se uopste nije vidio. Saltam odmah u trecu, okrecem volan desno prema nagrnutom snijegu i dajem gas, i cim je prednji desni tocak zagazio u snijeg motam lijevo i saltam u drugu s blagim kocenjem. Penjem oba desna tocka na snijeg, poravnavam, i vracam se na cestu.
3. Chirokee 4x4, 1997, s reduktorom. E, ovo je zajebancija za voziti. Po suhoj cesti je sve za 5, prebaci na zadnju vucu i pici. Odlicno se ponasa. Ali zimi ili po mokrom, na 2 zadnja, ali i na sva 4 Hi, vec belaj i niposto nije preporucljivo ici preko 80 kmh na bilo kakvim okukama. Zadnji kraj mu lagan, sa stalnom tendencijom otklizavanja u stranu, i njega bas treba drzati pod stalnom kontrolom i korigovati volanom. S njim sam imao cudno proklizavanje na mokroj cesti, prije Doboja iz pravca Dervente, kod skretanja za Samac. Doduse, izradio me i sleper, koji se nicim izazvan uvalio iz pravca Modrice, pa sam morao naglo kociti i onda je lagana guzica odletila lijevo. Logicno, izbor je bio ili stisnuti kocnicu do kraja i prevrnuti se, a onda i zabiti u sleper, ili ga malo ispraviti rucnom i produziti desno na livadu.
4. Evo i dobar primjer za 4x2, Avensis 2010. Vlasic, januar, cesta izmedju Skender Vakufa/Knezeva i Tisovca, onaj dionica s nekoliko pravaca. Snijega na cesti cca. 10 cm, jedna i po traka slobodna, okolo nagrnuti snijeg visine oko 60 cm. Michelin Alpine 5 gume stare godinu. Testiram moze li na onom prvom pravcu dobaciti do 100 kmh. Bez lanaca, logicno. I - dobaci
Imam negdje i snimak ovoga...
itd. itd. Elem, nije 4x4 bas toliko 100% siguran i pouzdan koliko mnogi misle, pa da se s tim moze voziti kako ti padne na pamet. Upravo radi ovakvog precjenjivanja, ali i neznanja, nije rijetkost vidjeti skrhane 4x4 SUV-ove.
Last edited by Dozer on 29/09/2020 12:59, edited 1 time in total.
- Rockefeller
- Posts: 7296
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#10897 Re: Pomoć oko kupovine auta
Dacia super izgleda ali volan,
-
- Posts: 839
- Joined: 18/04/2017 22:53
#10898 Re: Pomoć oko kupovine auta
Vidio sam ovu sliku prije par mjeseci pa me sada podsjeti za to proklizavanje i ispravljanje.
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#10899 Re: Pomoć oko kupovine auta
Eeee Dozeru, dok nisam poceo citat tvoje postove mislio sam da nesto i znas.Dozer wrote: ↑29/09/2020 12:26Jedno je "na istom broju obrtaja", a skroz drugo "na istom broju obrtaja i u istoj brzini".
Na istom broju obrtaja i u istoj brzini, a bez dodavanja gasa - pocinjes usporavati cim krenes uz brdo i obrtaji padaju.
Da bi zadrzao isti broj obrtaja i brzinu na uzbrdici, moras dodati gas. Time direktno kompjuteru saljes signal da doda jacu smjesu kako bi se odrzali zadati parametri. Logicno - povecava se i potrosnja.
Cime si zapravo potvrdio ovo sto ti napisah gore, a i u prethodnom postu. Papucica gasa je ta koja odredjuje potrosnju.Još ljepše: na nizbrdici, kad sklonim nogu sa pedale gasa, na 2.000 obrtaja pokazuje potrošnju 0 dok na uzbrdici, kad pritisnem pedaklu gasa, na istom broju obrtaja pokazuje preko 6 l/100 km.
Naravno, na nizbrdici je malo netacno da trosis 0, tj. nista, jer motor i dalje radi na 2.000 rpm, sto znaci da on i dalje trosi gorivo jer mu klipovi rade, zar ne?
Ovo je mala nazovimo fula u svemu tome, a sto opet pokazuje da je papucica gasa krucijalni parametar koji kompjuteru daje direktnu naredbu na osnovu koje on onda vrsi kalkulacije.
Jesi li kad cuo za kocenje motorom?
- hilmija frlj
- Posts: 964
- Joined: 09/12/2019 16:33
- Location: Iz boja u boj, do konačne pobjede, do slobodne Bosne i Hercegovine
#10900 Re: Pomoć oko kupovine auta
Zar nije kod novih auta da troši 0 litara čim digneš nogu sa gasa tzv kočenje motorom? Ili barem da trosi neznatno, kao da radi na leru?
Last edited by hilmija frlj on 29/09/2020 13:13, edited 2 times in total.