Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
NediM17 wrote: ↑14/09/2020 19:38
Ja imam na oba auta, neprocjenjivo. Placeni po 39.90 KM. Kad su bili po marku meni nisu trebali, jbg. Ali isplatili su se 100 puta do sada.
Bas jutros gledam u Josanici rade 2 naplatne, po 20 auta na svakoj, tata lagano 40 km/h krajnjom desnom. Doduse, ne znam sta je s ljudima na autoputu, je li im zao goriva ili sta vec, vozim 140 po satu (oko 130 po GPSu), od Visokog do Josanice ili me pretekne jedno ili nijedno auto.
Realno je kod nas sranje sto je TAG vezan za registraciju vozila, pa ti za 2 auta moras imati 2 kom... A onda se desi da nema tagova za kupiti kad nekome drugom treba.
U Hrvatskoj nije vezan za auto, mozes ga koristiti u bilo kojem vozilu iste grupe vozila (ne moze se rotirati auto/kombi/kamion)...
NediM17 wrote: ↑14/09/2020 19:38
Ja imam na oba auta, neprocjenjivo. Placeni po 39.90 KM. Kad su bili po marku meni nisu trebali, jbg. Ali isplatili su se 100 puta do sada.
Bas jutros gledam u Josanici rade 2 naplatne, po 20 auta na svakoj, tata lagano 40 km/h krajnjom desnom. Doduse, ne znam sta je s ljudima na autoputu, je li im zao goriva ili sta vec, vozim 140 po satu (oko 130 po GPSu), od Visokog do Josanice ili me pretekne jedno ili nijedno auto.
Realno je kod nas sranje sto je TAG vezan za registraciju vozila, pa ti za 2 auta moras imati 2 kom... A onda se desi da nema tagova za kupiti kad nekome drugom treba.
U Hrvatskoj nije vezan za auto, mozes ga koristiti u bilo kojem vozilu iste grupe vozila (ne moze se rotirati auto/kombi/kamion)...
NediM17 wrote: ↑14/09/2020 19:38
Ja imam na oba auta, neprocjenjivo. Placeni po 39.90 KM. Kad su bili po marku meni nisu trebali, jbg. Ali isplatili su se 100 puta do sada.
Bas jutros gledam u Josanici rade 2 naplatne, po 20 auta na svakoj, tata lagano 40 km/h krajnjom desnom. Doduse, ne znam sta je s ljudima na autoputu, je li im zao goriva ili sta vec, vozim 140 po satu (oko 130 po GPSu), od Visokog do Josanice ili me pretekne jedno ili nijedno auto.
Realno je kod nas sranje sto je TAG vezan za registraciju vozila, pa ti za 2 auta moras imati 2 kom... A onda se desi da nema tagova za kupiti kad nekome drugom treba.
U Hrvatskoj nije vezan za auto, mozes ga koristiti u bilo kojem vozilu iste grupe vozila (ne moze se rotirati auto/kombi/kamion)...
Mozes i kod nas
Koristiti isti TAG za vise auta? Izricito nije moglo, jedino ako nisu sta promijenili nedavno. Imali su i listu kaznjenih tagova sa registracijama prekrsitelja.
drndalo wrote: ↑15/09/2020 08:14
Koristiti isti TAG za vise auta? Izricito nije moglo, jedino ako nisu sta promijenili nedavno. Imali su i listu kaznjenih tagova sa registracijama prekrsitelja.
Ja slucajno otkrio, kod roditelja se tag odlomio. Strucnjaci iz JPAC kazu da se to ne moze popravit enivejs mama ga je nosila u torbi i jedne prilike se sa mnom vozila na autoputu i hop dize se rampa
drndalo wrote: ↑15/09/2020 08:14
Koristiti isti TAG za vise auta? Izricito nije moglo, jedino ako nisu sta promijenili nedavno. Imali su i listu kaznjenih tagova sa registracijama prekrsitelja.
Ja slucajno otkrio, kod roditelja se tag odlomio. Strucnjaci iz JPAC kazu da se to ne moze popravit enivejs mama ga je nosila u torbi i jedne prilike se sa mnom vozila na autoputu i hop dize se rampa
Naravno da moze otvoriti rampu bez obzira na tablice... ali kasnije ti mogu blokirati tag
artur morgan wrote: ↑11/09/2020 13:22
Dry DSG ima samo jedan mjenjač u cijeloj gami, oznake je DQ200 i podnosi najviše 250 Nm. Ide u vozila sa manjom motorizacijom. U sve manje benzince i samo u od dizelaša -1.6 tdi odnosno kod motorizacije do 250 Nm. To je najmanji i najlakši DSG mjenjač.
Svi ostali su Wet varijante koje podnose preko 250 NM pa naviše.
Dry verzija ima dva različita ulja u sistemu. Ulje za mjenjač i ulje u mehatronici. Odnosno suho kvačilo bez podmazivanja.
Wet ima jedno ulje u cijelom sistemu i kvačilo koje se " podmazuje ". To mu je ujedno i prednost i mana. Prednost je da se teško može pregrijat, mana je što pored striktne izmjene ulja, u tom ulju nečistoće i šta već mogu završiti u mehatronici i napraviti vremenom problem.
Glavni problem Dry kvačila ne samo kod dsg-a već generalno, on se više grije od wet verzije. Čak se mogao i pregrijati...zbog toga je VW radio opoziv tih vozila sa tim mjenjačem dq 200 i mijenjao ulje u mehatronici, sasvim drugim uljem. Drugi problemi su vezani za lamele, kod kojih nije očekivani kvalitet kao sa lamelama na wet verzijama.
Obično su veliki strahovi ko kupuje dry dsg jer nije na dobrom glasu. Na internetu je cirkus kad odete na strane forume i čitate o tom mjenjaču Međutim, mislim da ti strahovi nisu opravdani jer je rađen fabrički opoziv, zamjena drugog odgovarajućeg ulja, i on se jako dugo ugrađuje, urađene su vremenom neke izmjene na samom kućištu mehatronike i dr. stvari radi poboljšanja kvalitete. Gledajući generalno, najveća šansa za kvar kod tog dsg-a su istrošene lamele i zamajac, ali to je i kod ručnog mjenjača tako. S druge strane, mehatronika bi nakon opoziva trebala biti izdržljivija od one u wet izvedbi.
Ono što je jedina razlika između dry dsg-a sa 7 brzina i wet dsg-a sa 6 brzina u samoj vožnji, jeste prva brzina kod dry verzije, koja je totalno kratka i moguće je malo zadržati samo u visokim uzbrdicama. Sve drugo radi isto.
Znaš li koji je dsg u octavia 1.8 tsi, 132kw? Obzirom da je 250Nm pretpostavljam da je ovaj dry dq200
drndalo wrote: ↑15/09/2020 08:14
Koristiti isti TAG za vise auta? Izricito nije moglo, jedino ako nisu sta promijenili nedavno. Imali su i listu kaznjenih tagova sa registracijama prekrsitelja.
Ja slucajno otkrio, kod roditelja se tag odlomio. Strucnjaci iz JPAC kazu da se to ne moze popravit enivejs mama ga je nosila u torbi i jedne prilike se sa mnom vozila na autoputu i hop dize se rampa
Zato se cuva ono pakovanje, pogotovo folija u njemu u kojoj je TAG i dosao. Ta folija blokira signal TAG-a. Ukoliko se ne zeli koristiti, ubaci se u onu foliju i nece ga rampa ocitavati. U suprotnom, svejedno je gdje je u autu, skener ce ga ocitati jer TAG salje radio signal.
drndalo wrote: ↑15/09/2020 08:14
Koristiti isti TAG za vise auta? Izricito nije moglo, jedino ako nisu sta promijenili nedavno. Imali su i listu kaznjenih tagova sa registracijama prekrsitelja.
Ja slucajno otkrio, kod roditelja se tag odlomio. Strucnjaci iz JPAC kazu da se to ne moze popravit enivejs mama ga je nosila u torbi i jedne prilike se sa mnom vozila na autoputu i hop dize se rampa
Naravno da moze otvoriti rampu bez obzira na tablice... ali kasnije ti mogu blokirati tag
Da, ja kad sam doplacivao na salteru u kucicama, na staklu saltera je bilo vise A4 papira sa listama blokiranih tagova zbog zloupotrebe. Provjeri ti to da te ne naguze bezze... Mozda nekoliko puta tolerisu, a onda blokiraju...
drndalo wrote: ↑15/09/2020 07:53
Realno je kod nas sranje sto je TAG vezan za registraciju vozila, pa ti za 2 auta moras imati 2 kom... A onda se desi da nema tagova za kupiti kad nekome drugom treba.
U Hrvatskoj nije vezan za auto, mozes ga koristiti u bilo kojem vozilu iste grupe vozila (ne moze se rotirati auto/kombi/kamion)...
Ah...pa mi ne bismo bili mi kad se ne bi gledalo da se uzme lopatom gdje god se moze. Logicno je da se TAG veze za covjeka i njegov novcanik, a ne striktno za auto, pa onaj ko je platio ACC moze prebaciti TAG iz jednog u drugi auto, ako ih ima vise. Iste kategorije kako i kazes, logicno.
Ali jok. Kod nas je uvijek sve mimo svijeta, pa tako i to.
Znam, kontao bih ja i to, da imaju dovoljno tagova uvijek za kupiti...
A ne da oglase akciju za 1 KM, i nakon 2 sata vise nemaju nijedan na stanju, jer su sve izdali, pa da stelu moras traziti za hebeni TAG. Sa koliko komada su usli u akciju? 113?
Sad ima neka fora da uvezes stanje na svim tagovima koje posjedujes, moze i za pravna i za fizicka lica tzv. "billing", ali to u mom slucaju nije nikad profunkcionisalo. I dalje svaki tag ima zaseban racun i stanje.
NediM17 wrote: ↑15/09/2020 10:13
Sad ima neka fora da uvezes stanje na svim tagovima koje posjedujes, moze i za pravna i za fizicka lica tzv. "billing", ali to u mom slucaju nije nikad profunkcionisalo. I dalje svaki tag ima zaseban racun i stanje.
Ja se nikada nisam uspio na portal prijaviti...
sifra neispravna, odem na reset password, dodje mi mail, resetujem password i dodijelim novi, pokusam se prijaviti, opet pogresan i tako ukrug...
pisao na suport niko nikada nije odgovorio
drndalo wrote: ↑15/09/2020 10:20
Jeb’ga jarane, kompjuteri su to, sistem im to ne dozvoljava, a Amirov mali koji se razumije u oto je na boovanju...
Prije da je Franjin nego Amirov, ali nije ni bitno toliko. Ja sam im se javljao preko maila dvaput i oba puta brzo i dobro odgovore, riješi se problem. Nije sve tako crno.
A moze li se tag prebaciti? Ako prodam auto mogu li ga prebaciti na novo auto i vezati za nove tablice? Dakle ne da ga mijenjam stalno sa jednog na drugo auto, nego samo jednom da prebacim na novo auto.
Gray wrote: ↑15/09/2020 19:05
A moze li se tag prebaciti? Ako prodam auto mogu li ga prebaciti na novo auto i vezati za nove tablice? Dakle ne da ga mijenjam stalno sa jednog na drugo auto, nego samo jednom da prebacim na novo auto.