2 Oktobar 2018 zadnja dionica koja je puštena u promet.
31 Juli 2019 zadnja dionica na kojoj su završeni radovi.
Moderator: anex
[Poprikuše - Nemila] - 1,85 km autoceste i 3,65 km dvocjevnog tunela, 2 mosta, 1 petlja, 1 naplatno mjesto i 1 vijadukt
Na koje još @tec , ja sam ovu brošuru koristio kao izvor za finansiranje dionica i tamo stoji ova cifra, razložena na izvore svih finansija.
Zaboravio sam BL-Doboj. Gdje i kada je u FBiH pusten zadnji metar autoputa?tec wrote: ↑13/09/2020 11:216 godina nijedan otvoreni kilometar gdje u BiH?Forumerrer wrote: ↑13/09/2020 10:40 Sve na jednu stranu, ali sramota da vec 6 godina nemamo nijedan otvoren kilometar autoceste. Koliko god bio tezak teren, nema opravdanja za ovo.
Tacno mi je zao sto Bosmal nije dobio koncesiju prije 20 godina.
I onda sad prica o famoznom tunelu Prenj. Ma nema sanse da izgradnja (ako dodje do nje) traje manje od 10 godina.
Makar Dodik vadi stvar, pa i na stetu budzeta, ali nek se gradi preko kineskih lihvara.
Bosmal Jeli to ona firma koju su spasile banke i razvojne banke federacije da bi završili zgrade od kojih jedna je dan danas prazna? Jeli ti razumiješ da to je imalo isti kredibilitet kao kamen temeljac Bičakčića: nepostojeća priča
A sta to dodik radi sa kinezima na autocesti ? Gdje tačno? 4 godine (ustvari 6 jer je počelo sa BL split) priče koja je samo uspjela smanjiti financiranje Ebrd i Eib u rs-u.
Izvini, moja greška. Datec wrote: ↑13/09/2020 12:01U BiH je li?high_volume wrote: ↑13/09/2020 11:29@tec, kad je posljednji metar autoputa pušten u promet?tec wrote: ↑13/09/2020 11:21
6 godina nijedan otvoreni kilometar gdje u BiH?
Bosmal Jeli to ona firma koju su spasile banke i razvojne banke federacije da bi završili zgrade od kojih jedna je dan danas prazna? Jeli ti razumiješ da to je imalo isti kredibilitet kao kamen temeljac Bičakčića: nepostojeća priča
A sta to dodik radi sa kinezima na autocesti ? Gdje tačno? 4 godine (ustvari 6 jer je počelo sa BL split) priče koja je samo uspjela smanjiti financiranje Ebrd i Eib u rs-u.
Federacija je ona koja je 3 godine izgubilo sa nepostojećom diskusijom o podizanju akciza i koji su prioriteti izgradnje. U međuvremenu po dobro starom sistemu su im poništavali tendere zbog političkog miješenja. I na kraju od dionica sa završenih projekta i sa obezbjeđenim sredstvima i započetim eksproprijacijama, su pravili havarije dopuštajući lokalne despote da koriguju trasu i način izgradnje. I tako smo dobili flaster izgradnju umjesto da je istovremeno počnu dionice: Zaobilaznica Zenica(3lota koji su postali 4), Zenica- Žepče (4lota), Zvirovići- Mostar(4lota koji su postali 5) mi sto dobili lot na jugu lot na sjeveru lot u pustinji, itd....Forumerrer wrote: ↑13/09/2020 15:38 Zaboravio sam BL-Doboj. Gdje i kada je u FBiH pusten zadnji metar autoputa?
Sto se Dodika tice, mislim na dionicu Banja Luka - Prijedor, a ne BL-Split.
Znam da je Bosmal suplja prica, isto kao i Buyges, ali nije ni ovo puno bolje. 20 godina spajamo Sarajevo sa Zenicom, gradimo dionice koje godinama ne koristimo (Svilaj), razmisljamo o tunelu od 10 i vise km...
Samo treba uporediti sa susjednom zemljom koja je za 4 godine napravila Dalmatinu.
tec wrote: ↑13/09/2020 22:53Federacija je ona koja je 3 godine izgubilo sa nepostojećom diskusijom o podizanju akciza i koji su prioriteti izgradnje. U međuvremenu po dobro starom sistemu su im poništavali tendere zbog političkog miješenja. I na kraju od dionica sa završenih projekta i sa obezbjeđenim sredstvima i započetim eksproprijacijama, su pravili havarije dopuštajući lokalne despote da koriguju trasu i način izgradnje. I tako smo dobili flaster izgradnju umjesto da je istovremeno počnu dionice: Zaobilaznica Zenica(3lota koji su postali 4), Zenica- Žepče (4lota), Zvirovići- Mostar(4lota koji su postali 5) mi sto dobili lot na jugu lot na sjeveru lot u pustinji, itd....
Pušten metar u fbih zavisi kako gledaš Lot 2 Butila–Briješće–Stup spoj grada na autoput 24/11/2015 ili dalji spoj na Ulicu Safeta Zajke 22/11/2017
Završena izgradnja dionica (ne upotrebi) ne baš u postinji Svilaj – Odžak 14/12/2017 ili mega ultra galaktički lot, koji je postao lot samo zbog toga što velika braća arapi obezbjedili toliko para, prvi lot zenične zaobilaznice 31 Juli 2019
dodo dionica Dionicu Banja Luka - Prijedor i šta sa njom nakon ugovora kineza nigdje (stide se ugovora), probijen je odavno bilo koji dio tog ugovora, i to sa svih strana.
Bosmal i Bouygues je nepotrebna priča.
Porediti Izgradnju Dalmatine u Hrvatskoj u kom smislu, sta su tačno izgradili za 4 godine? Mi nismo ni blizu kategorije Hrvatske dovoljno je porediti koliko turista godišnje imaju, u propaloj godini ce opet 9 puta vise od najbolje cifre u BiH. Dok financiranje te autoceste još dan danas nema šanse 2/3 dosada izgrađene autoceste je sagrađeno sa kreditima komercijalnih banaka i to su bili dobiveni prije ekonomske krize 2008, nešto što zadugo se neće više desiti i sigurno ne u BiH. I to je jedina autocesta koja je relativno brzo građena u Hrvatskoj.
Investitori za autoput u manjem entitetu traže garancije BiH
BANJALUKA – Investitori zainteresovani za gradnju dionica autoputa Vukosavlje – Rača u manjem entitetu traže garancije BiH, kao uslov da se upuste u taj posao vrijedan više od 1,3 milijarde maraka, saznaje portal CAPITAL.
Jedan od investitora istakao je u dopisu “Autoputevima RS” da finansijske institucije mogu finansirati izgradnju autoputa, ako za za taj projekat garantuje, kao je naveo, “Centralna vlada Bosne i Hercegovine”.
“Finansijska institucija je izjavila da je u mogućnosti osigurati finansiranje Projekta u slučaju da Centralna vlada Bosne i Hercegovine pruži garanciju za Projekt. Molimo vas, da li postoji bilo kakva mogućnost da se razgovara o garanciji Centralne vlade Bosne i Hercegovine u budućim fazama, pod uslovom da ova finansijska institucija ima mogućnost da ponudi povoljne kreditne uslove?”, pitali su investitori “Autoputeve”.
Odgovor još nisu dobili...
edin_the wrote: ↑14/09/2020 09:39 Vlada RS je već obezbijedila garancije ali ovima izgleda to nije dovoljno. Isto tako, ovo je samo jedan od ponuđača. Ako se nađe neki drugi kojem gode trenutni uslovi poziva on će bit odabran.
Zapravo, kad bolje pročitam ova banka-ponuđač je samo izrazila spremnost da obezbijedi bolje uslove finansiranja ukoliko bi stigle garancije sa još većeg nivoa. Ne znači da nisu spremni dati pare ako bi bile samo garancije RS. Ovo je malo spinovanje.
Nije, nego je problem je što su iste pare (i debeli kusur) već dati kao garancija za dionicu Prijedor - Banja Luka. Tako niko od zainteresirani očekuje ba BiH odnosno federacija pokrije ostalo.
gledaj...
Da li je solucija bila, vise duzih tunela ispod zenickih naselja.kurty wrote: ↑14/09/2020 10:30gledaj...
nisam 100% siguran, al mislim da cu u mjesec ili dva maksimalno fulati.
Sektor 6 mislim da je projekat završen tek prije 8 mjeseci
Sektor 1 (gdje je inace ovaj rostilj sa klipa), mislim da je tek prije 10 mjeseci projekat gotov
Pricam od glavnim projektima...
Nemam ni zelju ni namjeru da branim/blatim nikoga od izvođača... pa ni nadzora...
Ove dionice oko Zenice su nevjerovatne... Neistrazene i neocekivane... teren je katastrofalan
Stalno se javljaju novi neocekivani problemi... klizanje, voda, klizanje, voda....
Najgore u svemu, apsolutno nepotrebna avantura, koliko bi samo jeftinije bilo da je autoput isao po trenutnoj magistralikurty wrote: ↑14/09/2020 10:30gledaj...
nisam 100% siguran, al mislim da cu u mjesec ili dva maksimalno fulati.
Sektor 6 mislim da je projekat završen tek prije 8 mjeseci
Sektor 1 (gdje je inace ovaj rostilj sa klipa), mislim da je tek prije 10 mjeseci projekat gotov
Pricam od glavnim projektima...
Nemam ni zelju ni namjeru da branim/blatim nikoga od izvođača... pa ni nadzora...
Ove dionice oko Zenice su nevjerovatne... Neistrazene i neocekivane... teren je katastrofalan
Stalno se javljaju novi neocekivani problemi... klizanje, voda, klizanje, voda....
Zbog silnih objekata na trasi, ne znam koliko bi to bilo pametno, ali lahko je sada biti general poslije bitke, samo se nadam da ce ustabiliti tu dionicu prije nego bude pustena u promet.Slo Burner wrote: ↑14/09/2020 11:06Najgore u svemu, apsolutno nepotrebna avantura, koliko bi samo jeftinije bilo da je autoput isao po trenutnoj magistrali
Pa nije bas egneral poslije bitke, bilo je poznatoo kakav je teren gore i sta se moze ocekivati, ali sta je tu je sadSo What! wrote: ↑14/09/2020 11:27Zbog silnih objekata na trasi, ne znam koliko bi to bilo pametno, ali lahko je sada biti general poslije bitke, samo se nadam da ce ustabiliti tu dionicu prije nego bude pustena u promet.Slo Burner wrote: ↑14/09/2020 11:06Najgore u svemu, apsolutno nepotrebna avantura, koliko bi samo jeftinije bilo da je autoput isao po trenutnoj magistrali
Poznato je bilo da je kliziste i da se radi na nestabilnom tlu, ali dimenzija svega toga, cak i u primarnim geoloskim ispitivanjima se nije mogla predvidjeti. Dakle ispostavilo se kao mnogo gore, nego sto je ocekivano.Slo Burner wrote: ↑14/09/2020 11:55Pa nije bas egneral poslije bitke, bilo je poznatoo kakav je teren gore i sta se moze ocekivati, ali sta je tu je sad