Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
mistek
Posts: 3386
Joined: 23/05/2010 15:16

#3276 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Apsolutno ni 1% nije problem iz Sarajeva voziti za more, gdje bilo.
Najgora opcija je ako se ide u Neum, postojećim putem je 210km, a preko Foče i Gacka 260km i 1h razlike.
Do Makarske, trenutno najkraća relacija koja koristi Crnaju jeste 204km, a preko Kupresa je 266km, ali svega 40min razlike.

I gdje god ideš, gore-dole, manji je problem. Primjera radi, do Splita je preko Jablanice i Prozora trebalo skoro 4h (243km), a preko Kupresa treba 20-ak minuta više i 296km.

Fakat ne kontam kakve razlike i 20 sati spominje Alfons? Dakle, iz Sarajeva, do bilo kojeg mjesta na moru, a u slučaju neprohodnosti puta Konjic-Jablanica, put je duži za maksimalno 1h. I to je najgora opcija. I apsolutno nije nikakav problem rekonstrukcija s ovog aspekta.

Problem je komunikacija Sarajevo-Mostar, komunikacija Konjic-Jablanica, koja nije beznačajna. Put Sarajevo-Mostar od 110-120 minuta postaje put 220-240 minuta i tu je stvarni problem.
baglama
Posts: 987
Joined: 13/11/2010 16:09

#3277 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by baglama »

high_volume wrote: 12/09/2020 22:25
neki wrote: 11/09/2020 12:20 Poslije Crnaje ići će i rekonstrukcija i Lendave, jer nije u ništa boljem stanju..
Ne razumijem kako niko nije nadošao na ideju da se, umjesto rekonstrukcije ova dva tunela, napravi novi, dužine cca 2,5 km, paralelan s postojećim željezničkim kojim bi se zaobišla 4 postojeća tunela i uspon iznad Jablanice, a konačna cijena bi bila ili ista ili manja od rekonstrukcije koju rade
Za koliko godina bi bio izgrađen novi tunel od 2,5 km?
Ako kazu da ce tunel Prenj od 10 km napraviti za 6 godina,a Hranjen od 5,5 km za tri godine ,taj bi bio picin dim.
Da su ga zapikovali umjesto rupe u brdu kraj Gorazda pola bi ga bilo do sada zavrseno. :lol: :run:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3278 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

baglama wrote: 13/09/2020 00:54Ako kazu da ce tunel Prenj od 10 km napraviti za 6 godina,a Hranjen od 5,5 km za tri godine ,taj bi bio picin dim.
Da su ga zapikovali umjesto rupe u brdu kraj Gorazda pola bi ga bilo do sada zavrseno. :lol: :run:
A što bi zapikovali graditi tunel od 2,5 kilometra, na trasi na kojoj postoje već dva tunela, koja je potrebno samo rekonstruisati da bi nastavili i dalje služiti svrsi.

Magistralna cesta M5 kod Goražda je u potpunosti prekinuta u Hrenovici, 30 kilometara 20-ak kilometara zračne linije od Goražda.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3279 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Porodice Foht wrote: 12/09/2020 10:53 Hoce li i taj tunel Zaba pustiti u promet pred izbore, nema druge cim se ovoliko odugovlaci. Kako napreduje na strani od Stoca?
Dobio je podugačak rok, čiji će se završetak poklopiti sa terminom pred izbore. Uz malo volje, sigurno su ga mogli pustiti u toku sezone, jer konsultant iz firme za nadzor je izjavio da je stijena toliko čvrsta, pa je izgradnja ove magistralne ceste poprilično lagan posao i ide brzo.

Ova tri kilometra između tunela (Prapratnica - Broćanac) su uveliko u izgradnji, a u sklopu tog tendera, moraju se srediti tj. finalizirati i dvije raskrsnice na ovom već izgrađenom dijelu, pa tu očekujem već naslove da su prethodni radovi toliko loše izvedeni, da se već mora sanirati i slične gluposti.

Sa stolačke strane, dionica Stolovi - Drenovac je ušla u neku posljednju fazu i u januaru bi trebala biti puštena u promet, a počela je izgradnja i posljednjeg dinice Hutovo - Cerovica - Stolovi, na satelitskim snimcima se primjeti da se raščišćava trasa, i eto do kraja 2021. godine bi sve trebalo biti završeno, ako se ispoštuju rokovi.
baglama
Posts: 987
Joined: 13/11/2010 16:09

#3280 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by baglama »

So What! wrote: 13/09/2020 01:58
baglama wrote: 13/09/2020 00:54Ako kazu da ce tunel Prenj od 10 km napraviti za 6 godina,a Hranjen od 5,5 km za tri godine ,taj bi bio picin dim.
Da su ga zapikovali umjesto rupe u brdu kraj Gorazda pola bi ga bilo do sada zavrseno. :lol: :run:
A što bi zapikovali graditi tunel od 2,5 kilometra, na trasi na kojoj postoje već dva tunela, koja je potrebno samo rekonstruisati da bi nastavili i dalje služiti svrsi.

Magistralna cesta M5 kod Goražda je u potpunosti prekinuta u Hrenovici, 30 kilometara 20-ak kilometara zračne linije od Goražda.
Iz tvoje tastature u Bozje usi :-).Konjic-Jablanica je kljucna dionica u drzavi.
Na njoj ne smije biti zastoja i prekida saobracaja.
M 17 je kljucna dionica u drzavi neko je vec to ranije objasnio.
O pranju para na tunelu Hranjen i beskorisnosti izgradnje ne bih na ovoj temi. :bih:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3281 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

baglama wrote: 13/09/2020 02:40Iz tvoje tastature u Bozje usi :-).Konjic-Jablanica je kljucna dionica u drzavi.
Na njoj ne smije biti zastoja i prekida saobracaja.
M 17 je kljucna dionica u drzavi neko je vec to ranije objasnio.
O pranju para na tunelu Hranjen i beskorisnosti izgradnje ne bih na ovoj temi. :bih:
Mnogo je dionica ključnih u državi, evo sve do rekonstrukcije tunela Vranduk, ljudi nisu shvatali značaj tog tunela i te dionice, pa je nekom i to ključna dionica.

Postoji tema, gdje se može pisati o pranju novca u cestogradnji, baš me zanima, šta li ćeš nam tako senzacionalno otkriti.

:sax:
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2825
Joined: 14/01/2019 04:56

#3282 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Porodice Foht »

So What! wrote: 13/09/2020 02:06
Porodice Foht wrote: 12/09/2020 10:53 Hoce li i taj tunel Zaba pustiti u promet pred izbore, nema druge cim se ovoliko odugovlaci. Kako napreduje na strani od Stoca?
Dobio je podugačak rok, čiji će se završetak poklopiti sa terminom pred izbore. Uz malo volje, sigurno su ga mogli pustiti u toku sezone, jer konsultant iz firme za nadzor je izjavio da je stijena toliko čvrsta, pa je izgradnja ove magistralne ceste poprilično lagan posao i ide brzo.

Ova tri kilometra između tunela (Prapratnica - Broćanac) su uveliko u izgradnji, a u sklopu tog tendera, moraju se srediti tj. finalizirati i dvije raskrsnice na ovom već izgrađenom dijelu, pa tu očekujem već naslove da su prethodni radovi toliko loše izvedeni, da se već mora sanirati i slične gluposti.

Sa stolačke strane, dionica Stolovi - Drenovac je ušla u neku posljednju fazu i u januaru bi trebala biti puštena u promet, a počela je izgradnja i posljednjeg dinice Hutovo - Cerovica - Stolovi, na satelitskim snimcima se primjeti da se raščišćava trasa, i eto do kraja 2021. godine bi sve trebalo biti završeno, ako se ispoštuju rokovi.
:thumbup: Vrlo dobro.
Forumerrer
Posts: 836
Joined: 14/06/2014 17:27

#3283 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Forumerrer »

Jao, cuj Crnaja ide u rekonstrukciju. Pa to ce biti bar 3 puta gore nego Vranduk.
User avatar
mk ultra
Posts: 19473
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#3284 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Forumerrer wrote: 13/09/2020 10:36 Jao, cuj Crnaja ide u rekonstrukciju. Pa to ce biti bar 3 puta gore nego Vranduk.
Na vranduku je veci promet, ovo je i kraca dionica za zatvoriti cca 800m, tako da mozes ocekivati oko 1h kolonu, za razliku od 2-3h u spici u vranduku... samo sto ovdje nema nikakve zaobilaznice (lokalne)
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3285 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3286 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3287 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Potpisan sporazum za izgradnu puta Rainci Donji - Kalesija
Image

Sekretar Općine Kalesija Mujo Tosunbegović u ime općinskog načelnika danas je sa gradonačelnikom Živinica Samirom Kamenjakoviće, potpisao sporazum za izgradnju puta Rainci Donji – Tupković.

Već duže vrijeme imamo dobre odnose sa gradom Živinice i potpisivanje ovog sporazuma je dokaz toga. Ovaj put će uveliko pomoći ne samo našim građanima nego i onima sa teritorije Živinice jer ćemo biti povezani kvalitetnim putem, kazao je Mujo Tosunbegović.

On je istakao da će uređenjem ove putne komunikacije biti rješen i dugogodišnji problem plavljenja, kada je u vrijeme kišnih padavina bila spriječena putna komunikacija između ovih naselja.

Sa Kalesijom imamo korektne i dobre odnose i smatram da će oni biti još bolji. Izgradnjom ovog puta pomažemo našim sugrađanima da skrate putovanje do Tuzle za nekih desetak kilometara. Hvala načelniku Kalesije na tome, a svakako hvala i ministru Edinu Ramiću koji je pomogao da krene realizacija ovog značajnog projekta, rekao je gradonačelnik Samir Kamenjaković.

Gradonačelnik je istakao da će u narednom periodu biti još razloga za slavlje jer će biti potpisani i sporazumi sa Kalesijom za saradnju na izgradnji autoputa za bicikle kao i saradnji u oblasti turizma.

S obzirom da će cijeli projekat finansirati Općina Kalesija, Grad Živinice te Ministarstvo za raseljene osobe i izbjeglice FBiH na čijem čelu je Edin Ramić očekuje se u narednim danima i njihov potpis na pomenuti ugovor kako bi se krenulo sa realizacijom ovog značajnog projekta.
Općina Kalesija
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3288 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja puta Foča - Šćepan Polje najranije polovinom 2021. - Još se čeka potpisivanje međudržavnog sporazuma
Image

Ukoliko ne bude većih zastoja u rješavanju imovinsko-pravnih odnosa i obezbjeđivanju sredstava, izgradnja puta Foča-Šćepan Polje trebalo bi da počne najranije polovinom iduće godine.

- Neophodno je da se potpiše sporazum između Savjeta ministara BiH i Republike Crne Gore o izgradnji međudržavnog mosta preko rijeke Tare, a za šta je Ministarstvo saobraćaja i veza RS još 2018. pokrenulo inicijativu prema Ministarstvu komunikacija i transporta. Neophodno je da se obezbijedi sufinansiranje dijela ovog projekta, odnosno izgradnja međudržavnog mosta sredstvima iz GSM licence - rekli su u Ministarstvu saobraćaja i veza RS odgovarajući na jedno od poslaničkih pitanja.

Inače o putu Foča-Šćepan Polje, čija izgradnja košta oko 90 mil EUR, priča se već godinama. Ukupna dužina puta je malo više od 45 kilometara, s tim da se u Republici Srpskoj nalazi 20,2 kilometra, a u Crnoj Gori 25,4 kilometra.

Za ovaj projekat postoji podrška Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), a aplicirano je i za sredstva u iznosu od 20% od vrijednosti projekta prema Investicionom fondu zapadnog Balkana. Projekat je uvršten i na listu prioritetnih projekata BiH za Ekonomski investicioni plan za zapadni Balkan koja je ispred Savjeta ministara BiH upućena evropskom komesaru.

Kada je riječ o potpisivanju međudržavnog sporazuma, taj posao je još na čekanju iako se duže od dvije godine radi na njemu. Prošle godine Crna Gora je prihvatila inicijativu za potpisivanje sporazuma o izgradnji međudržavnog mosta preko rijeke Tare, ali sve je ostalo na tome, a prema nezvaničnim informacijama, i to iz razloga jer baš i nije zainteresovana za taj projekat.

S druge strane, u Republici Srpskoj svim dokumentima, a kada je riječ o izgradnji magistralnih i regionalnih puteva, dionica od Foče do Šćepan Polja definisana je kao prioritet i to zbog sve češćih saobraćajnih nezgoda i činjenice da se put nalazi u jako lošem stanju.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3289 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Snimka iz zraka: Asfaltirana cesta Zvirovići – Međugorje
Image

Proteklih dana u promet je puštena asfaltirana cesta između Miletine i Međugorja, čime je završeno povezivanje Čapljine i Čitluka, odnosno Zvirovića i Međugorja, novom, rekonstruiranom cestom.

Trenutno se radi na postavljanju nogostupa i šetnice kao i na instalaciji rasvjetnih tijela od Miletine do Tromeđe.

Na području čitlučke općine radovi su se nastavili od Atlasa prema Tromeđi, čime će biti zaokružena jedna velika cjelina rehabilitacije ceste koja povezuje Čapljinu i Čitluk.



Inače, odlukom Vlade FBiH od 12.04.2018. godine odobrena su sredstva za rehabilitaciju predmetne regionalne ceste na dionici Tromeđa-Zvirovići, a za implementatora je određeno JP Autoceste FBiH.

Projektom izgradnje autoceste na koridoru Vc, na dionici Počitelj – Bijača, planiran je i izgrađen čvor Zvirovići-Međugorje koji je za sada, osim čvora Zvirići koji se nalazi uz samo granicu, jedini spoj lokalne mreže cesta na izgrađenu dionicu autoceste na jugu.

Ovo znači da se sav promet koji ide iz smjera Čapljine i Čitluka prema i sa autoceste vodi preko regionalne ceste R-425a (Tromeđa-Zvirovići-Trebižat) što značajno utječe na povećanje opterećenja na navedeni pravac.

Kroz Ugovor o izgradnji autoceste na poddionici Zvirovići-Kravice izvršena je rehabilitacija na dionici Zvirovići-Trebižat (Faza 1) gdje je izvršena korekcija horizontalnih i vertikalnih elemenata ceste, povećanje nosivosti kao i izgradnja nogostupa uz cestu na dijelovima gdje cesta prolazi kroz naseljena područja.

Ovim zahvatom je kvalitetno riješen prilaz na autocestu iz smjera Čapljine što je upotpunjeno i izgradnjom kružnog toka na spoju magistralne ceste M6 i regionalne ceste R-426a u mjestu Trebižat koji je financiran iz sredstava JP Ceste FBiH.

Predmetna dionica ukupne duljine oko 5,8 km je izvođački podijeljena na 3 dionice:

Dionica 1: Zvirovići – Miletina – duljine 2,5 km
Dionica 2: Miletina – Međugorje (Atlas) – duljine 2,2 km
Dionica 3: Međugorje (Atlas) – Tromeđa – 1,1 km

Na gore navedenim dionicama izvedeni su radovi na rekonstrukciji i rehabilitaciji postojeće trase uz proširenje kolničke konstrukcije i izgradnju pješačkih staza gdje je to projektom predviđeno te je planirana izgradnja kružnog toka na lokaciji „Atlas“.

Ugovor za izvođenje radova je sklopljen s poduzećem KTM Brina d.o.o. Posušje u vrijednosti od 5.448.481,38 KM s PDV-om, a nadzor vrši Konzorcij IPSA Institut d.o.o. Sarajevo i IGH Mostar.

Radovi su službeno započeti 20.05.2019. godine uz rok od 14 mjeseci za rehabilitaciju postojeće ceste te dodatna 4 mjeseca za izgradnju kružnog toka.
Image

Image

Image

Image

Image
Čapljinski portal
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3290 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Sanirana dionica regionalnog puta Dariva - Hreša
Image

Postavljanjem drugog i završnog sloja asfalta završeni su asfalterski radovi koji su se izvodili u sklopu projekta rehabilitacije regionalnog puta Dariva-Hreša R447, u dužini od 450 metara.

Da bi projekat bio u potpunosti završen preostalo je još postavljanje nove horizontalne i vertikalne saobraćajne signalizacije, potvrđeno je iz Službe za investicije i komunalne poslove Općine. Podsjećamo, riječ je o dionici od mosta Bosansko-turskog prijateljstva na Obhodži prema Darivi, a projekat zajedno realizuju Općina Stari Grad i Direkcija za puteve Kantona Sarajevo.

Radovi su podrazumijevali uklanjanje starog asfalta, proširivanje saobraćajnice, izmiještanje stuba električne energije, izgradnju više od 100 metara potpornih zidova uz saobraćajnicu, odvodnju površinskih voda, te drenažu.

Inače, regionalni put Dariva-Hreša R447 je od velikog značaja za stanovnike Mošćanice, Gazijinog Hana, Faletića, Baruthane, Nova Baruthane, Hladivoda, Brusulja i drugih naselja koji broje više od 1.500 domaćinstava. Mjesna zajednica Mošćanica je teritorijalno najveća mjesna zajednica u općini Stari Grad i svojom površinom obuhvata 1/3 kompletne općine. Projekat je koštao više od 320.000 KM, a finansirali su ga zajednički Direkcija za puteve Kantona Sarajevo i Općina Stari Grad. Na početku radova gradilište su obišli općinski načelnik Ibrahim Hadžibajrić i Selmir Kovač, direktor Direkcije za puteve KS.

Tada je istaknuto da se radi o nastavku projekta i saradnje iz oktobra, 2015. godine kada je urađena druga dionica ovog puta dužine 250 metara sa svom pratećom infrastrukturom što je koštalo oko 330.000 KM. Osim privatnih vozila, ovom cestom kreću se i vozila javnog gradskog prevoza, a ona je i od velikog značaja za Kanton Sarajevo, s obzirom da je prva alternativna cesta u slučaju nezgoda na cesti M-5 Sarajevo-Pale.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3291 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgrađen novi kružni tok u Banjaluci na putu prema UKC-u
Image

Kod Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske na Paprikovcu urađena je nova kružna raskrsnica koja bi trebalo da značajno rastereti saobraćaj u ovom dijelu Banjaluke, poručili su iz danas Gradske uprave.

Ovo je 12. kružna raskrsnica u Banjaluci koja je urađena u protekle četiri godine.

Kružni tok napravljen je u Ulici Jovana Raškovića u okviru izgradnje nove poveznice takozvane paralele između naselja Lauš i Paprikovac, vrijedne 2,7 miliona KM, koja će biti puštena u funkciju naredne sedmice.

"S obzirom na očekivani veliki saobraćajni tok, ali i veliki broj vozila na postojećem putu prema UKC-u, odlučeno je da se ovo ukrštanje rekonstruiše u kružnu raskrsnicu. U okviru radova biće izmještena i postojeća autobuska stajališta van kolovoza, što će dovesti do kvalitetnijeg odvijanja saobraćaja", istakli su u Odjeljenju za saobraćaj i puteve.

Izgradnja ove saobraćajnice jedan je od najvećih, a zbog konfiguracije terena, i najzahtjevnijih infrastrukturnih projekata u gradu koja će smanjiti gužve u naselju Lauš, jednom od najvećih naselja u gradu, posebno na Karađorđevoj ulici.

Nova saobraćajnica duga je 800 metara, sa 80 metara dugim vijaduktom, a uz ulicu je urađena i sva ostala potrebna infrastruktura.

Uporedo sa izgradnjom "paralele" u pripremi je i nova linija javnog prevoza koja će saobraćati preko novoizgrađene saobraćajnice i tako spojiti više gradskih naselja sa Univerzitetskim kliničkim centrom.

Riječ je o novoj liniji "Lauš-Paralela-Centar-Zeleni most", koja će nositi oznaku "linija broj sedam".
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3292 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija magistralne ceste M6 [Ljubinje - Trebinje] - 08. 09. 2020. @ Mamkić (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
NediM17
Posts: 21652
Joined: 05/11/2009 11:49

#3293 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by NediM17 »

Kakva je situacija prema Sarajevu nedjeljom uvece na Bradini, da li se jos uvijek ceka satima k'o proslih vikenda Ili je to sad ipak podnosljivo? A kazu i semafor u Konjicu znaju ostaviti da radi pa se i tu ceka.
Fakat nemam zivaca za stajanja u koloni, trebam iz Neuma za Visoko veceras pa kontam je li mi bolje cekati ili voziti duze 70-80 km, iz Capljine, Ljubuski, Grude, Posusje, pa na Tomislav i preko Rostova kuci?
Na tom potezu ima i bruka stacionarnih radara, nisam pametan sta mi je ciniti.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3294 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

drug_profi wrote: 12/09/2020 12:14 Druze Alfons, Makarska je samo orijentacija. Ne znam o kojem mjestu konkretno pricamo. Hoces bas u to mjesto?
A ako ne mozes u to mjesto onda je dobra Antalija?
Svakom svoje, ali ispred Istre meni nema nikakve Turske.
Ne želim da imam posla s budalama, pa dugoročno Hrvatsku križam kao destinaciju za bilo šta. Eventualno natočiti gorivo i popišat se na autoputu, a po mogućnosti ni to.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3295 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Tunel Žaba bit će završen do kraja oktobra
Posao je, praktično, okončan, trenutno se postavljaju instalacije unutar tunela i u oktobru će cijela priča s tunelom Žaba biti završena.

Image
Radovi traju na svim dionicama

Dok se turistička sezona u našem jedinom gradu na moru bliži kraju, dotle se zaleđem Neuma probijaju i grade novi kilometri ceste koja vodi prema Stocu, odnosno, unutrašnjosti BiH.

Stotine radnika

Tako je duž cijelog gradilišta angažirano na stotine radnika s brojnom mehanizacijom koji grade dionice Broćanac - Prapratnica, Stolovi - Drenovac te od prije nekoliko dana i posljednju u dužini od deset kilometara Hutovo – Cerovica - Stolovi.

Kako nam je potvrđeno iz Javnog preduzeća „Ceste FBiH“, širokobriješki „Hering“, kojem je povjeren posao gradnje posljednje dionice na ovoj cesti, uveden je u posjed, a radovi su podijeljeni u dva lota, odnosno, Hutovo - Cerovica i Cerovica –Stolovi, u ukupnoj vrijednosti od 17,7 miliona KM.

Prirodna prepreka

Iz ovog preduzeća nam je rečeno da su pri samom kraju radovi na tunelu Žaba, koji je bio najveća prirodna prepreka na ovoj cesti.

- Posao je, praktično, okončan, trenutno se postavljaju instalacije unutar tunela i u oktobru će cijela priča s tunelom Žaba biti završena - rečeno nam je iz „Cesta FBiH“.

Radovi sa stolačke strane bit će okončani do kraja januara naredne godine. Inače, očekivani završetak radova na svim dionicama je kraj 2021. godine, a do sada je izgrađeno 13 kilometara ove ceste.

Projekt težak 72 miliona KM

Za cjelokupan projekt izgradnje ceste Stolac - Neum bit će utrošena 72 miliona KM.

Sredstva za izgradnju ove ceste dio su programa izgradnje i modernizacije magistralnih cesta u FBiH u vrijednosti od 173 miliona KM. Riječ je o kreditnim sredstvima Svjetske banke, Evropske investicijske banke i Evropske banke za obnovu i razvoj.
Avaz
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3296 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija crne tačke - izgradnja kružnog toka Husino [M18] - 09. 09. 2020. @ almirko (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3297 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3298 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3299 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Radovi na tunelu Crnaja započinju 15. septembra
Image

Federalna vlada je danas prihvatila informaciju o aktivnostima na rješavanju problematike tunela Crnaja, na magistralnoj cesti M-17, dionica Jablanica - Konjic, te dala suglasnost za njegovu sanaciju po već potpisanom ugovoru s izvođačima radova HP lnvesting d.o.o. Mostar i EuroAsfalt d.o.o. Sarajevo.

Također, uglasnost je dala i za početak radova 15.9.2020. godine sukladno ugovornoj dinamici, s rokom završetka od 16 mjeseci. Izvođenje radova treba planirati u razdoblju od 15.9.2020. do 30.5.2021. godine. Ovisno od gustini prometa u razdoblju turističke sezone 2021. godine, po potrebi, treba prekinuti i stvoriti uvjete za neometano odvijanje prometa u oba smjera, a radove nastaviti nakon okončanja turističke sezone. Sredstva za saniranje tunela osigurana su iz kredita Svjetske banke za obnovu i razvoj i Europske investicijske banka namijenjenog za Program modernizacije magistralnih cesta Federacije BiH.

Vlada je zadužila Zadužuju JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo i izvođača radova na obvezno poštivanje mjera sigurnosti sa što manjim čekanjem sudionika u prometu, uz prilagodbu dinamike radova u vrijeme većeg prometa, te da u periodu dok traju radovi sudionici u prometa budu pravovremeno informirani o korištenju alternativnih putnih pravaca.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3300 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija petlje Blatuša [M17] - 11. 09. 2020. @ Mamkić (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image
Post Reply