ITNet wrote: ↑25/08/2020 12:34
- To sto druge banke ne gnjave trenutno korisnike ne znaci da mozda nece
Nece, jer nemaju ovakve striktne limite. Imaju svoje druge probleme, ali ne i ovaj. Fino sam ti dao primjer BBI banke, gdje ti kao vlasnik kartice odlucujes kada je placanje na netu moguce, a kada ne, kao da upalis ili ugasis alarm. Zasto to RFF ne ponudi?
ITNet wrote: ↑25/08/2020 12:34
svemu sto si me quotao totalno si izignorisao gdje sam napisao da poslije jednog zvanja banke ja nemam vise tih problema sa online placanjem, znaci nije to nesto sto moras raditi non stop i zvati svaki put za svaku transakciju, kontas li?
Nisam ignorisao, vec imam drugacije iskustvo. Kako placam sve karticom, moram zvati svakih 10tak dana da im kazem da mi "očiste transakcije", jer ako to ne uradim, blokiraju plaćanje i na pos uređajima zbog "prevelikog broja transakcija"
Zvao sam za problem s plaćanjem za Aliexpress pa sam morao zvati za plaćanje Amazonu. Nisu to no name serveri i da, nije jedan poziv, jer je ukidanje limita privremeno.
ITNet wrote: ↑25/08/2020 12:34
Pa zbog nemarnosti korisnika banka je uvela jedan dodatni sigurnosni parametar oko online placanja
Ne mogu svi korisnici u isti koš zbog nemarnosti drugih. Ja to ne želim, to mi nigdje nije navedeno i to je narušavanje kvaliteta usluge.
ako ti kao korisnik nisi pazio i neko ti skine pare sa racuna jesi ti kriv ili banka sto je prosla transakcija
Naravno da je korisnik kriv, te takav korisnik NE TREBA dobiti bilo kakvu nadoknadu banke.
Zasto banka mora biti odgovorna online za tvoje pare i gdje ih trosis? da se drka sa vracanjem istih tebi jer je tebe bolilo briga gdje kucas svoje podatke?
Apsolutno se slazem, zato i ne zelim limite koji se odjednom uvode. Neka omoguce kao BBI banka i onda sam ukljucim, ili iskljucim.
Ti bi da placas online, a neces da potpises izjavu da te banka ne gnjavi oko tih transakcija nikako ali zelis da mozes vratiti pare ako bude divljih transakcija, odluci se za nesto.
Kada potpises, onda gubis i pravo na zastitu kada dođe do propusta na strani banke. Ovo što oni rade je upravo to, štite sebe, a ne korisnike usluge, jer je ova zabrana uslijedila nakon hakovanja sberbanke i njihovih bankomata.
- Da zbog Huse, Hame i ostalih koje boli briga su nas sve stavili u isti kos ali mozes ti sam izaci iz tog kosa.
Pa naravno i hoću
Ako ova banka ne moze pruziti osnovnu uslugu, a to je da platim kada hoću, koliko hoću poštujući sve zakonske propise, ima alternativa koja može. Ja samo komentarišem da ne treba prihvatati izmjene uslova poslovanja JEDNOSTRANO!
Super je to kod BBI banke ali i ti tu potrosis 5-10 minuta isto kao i mi koji moramo nazvati vamo nesto, isto vremena potrosis samo druga procedura, jel veci je trosak zatvoriti racun i otvoriti racun u drugoj banci nego uzeti jos jednu karticu i istoj?
Ako je tebi ukljuciti opciju putem app proces od pet minuta, onda je, bojim se, do tebe i placanje karticama nije nesto sto ti treba svaki dan
ITNet wrote: ↑25/08/2020 12:34
Ja ne smatram da je banka nekompetentna sto je uvela neki security feature