Citroen All About

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
Throttle
Posts: 13007
Joined: 10/06/2016 12:35

#4476 Re: Citroen All About

Post by Throttle »

Ma ja, sta ce ti pojas
User avatar
konektovan
Posts: 40627
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#4477 Re: Citroen All About

Post by konektovan »

:zoka:
Ima trbusni pojas,.....
citroen xm
Posts: 18120
Joined: 17/04/2012 22:57

#4478 Re: Citroen All About

Post by citroen xm »

Meni nije jasno kako se zakonom ne zabrani uvoz tih kopči?

Snašla bi se raja svakako skidanjem sa nekog pokidanog pojasa, ali bar da se nema legalno kupiti. Seljana ne može nikako skontati da bez pojasa aktivirani vazdušni jastuk vrlo lako može biti smrtonosan.
User avatar
alibaba_i_30_godina
Posts: 16995
Joined: 16/01/2010 19:15

#4479 Re: Citroen All About

Post by alibaba_i_30_godina »

Svi pametni samo proizvođači automobila glupi jer troše bezveze novac na pojas. Kome to jos treba?! Na Balkanu sigurno ne.

Ova policija je kaoticna. Kad bi sproveli akciju 5 mjeseci, zaustavljali svako 5-6 auto i pisali odmah kaznu za pojas zaradili bi plate za narednih 12 mjeseci minimalno, a još bi možda nešto i naučili ovaj polusvijet.
prefontaine
Posts: 111
Joined: 08/09/2010 11:51

#4480 Re: Citroen All About

Post by prefontaine »

probook wrote: 24/05/2020 11:57
prefontaine wrote: 15/05/2020 10:08 Otidite u hercegovinapromet Mostar, tek tada ćete vidjeti muke
Radio nekada prije 2 godinr par stvari na citroenu izuzetno dobra iskustva sto se tice i cijena i rada i usluge. Nzm u cemu je problem. Isao sam kod niih barem 5 puta koliko se sjecam nikada problema.
Blago tebi kad ne znaš u čemu je problem... Evo recimo, u čemu je problem kod mene. Da sad ne lijepim slike cijele prepiske samo ću kopirati. Pa da krenemo, malo je duže :D

Nedavno sam kod njih kupovao nešto, i želio sam iskoristiti kupon za popust kojeg su mi oni poštom poslali par dana ranije. Isti taj kupon su mi poslali i prošle godine, i tada sam ga iskoristio za kupnju manžetne i metlice brisača. Kupon je bio -25 KM za kupnju i ugradnju dijelova čija vrijednost prelazi 100 KM. Ja, kao što već rekoh, tada sam SAMO KUPIO, ne i ugradio, manžetnu i metlicu brisača, ukupna cijena 101 KM. Pitao sam je li vrijedi kupon, rekli su da vrijedi, pa mi je račun umanjen za 25 KM i plaćam ukupno 76 KM.

Neki dan sam htio uzeti još jednu manžetnu, i plus još nešto (litru ulja, filter ulja, filter zraka... nebitno) čisto da mi prijeđe iznos od 100 KM, kako bih iskoristio kupon, ali ovaj put to nije moglo. Naime, ovaj put su se pozivali na ona mala slova gdje stoji da kupon vrijedi za originalne dijelove koji su kupljeni i ugrađeni u servisu. Nakon što su upitani kako je prošli put moglo, a ovaj put ne, odgovor je bio da oni ne znaju šta je bilo prošli put, ali da ja nisam dobro pročitao uvjete i da mi kupon ne vrijedi. To je u meni samo izazvalo reakciju, odnosno to je bio okidač, kap koja je prelila čašu u odnosu s njima, a to traje već godinama, odnosno od kada vozim Citroene, pa sam im javno dao negativnu ocjenu na FB i napisao sljedeće:

"Uvjerljivo najgori prodajno servisni centar na području BiH. Toliko neodgovornosti i nepoznavanja materije na jednom mjestu nema nigdje. "Stručno" osoblje je razlog što smo kupili i recimo novog Opela, a ne Citroena, jer nije sve u autu, ima nešto u stručnosti i u ljudima. Dijagnostika kvara je uvijek ista-treba novi dio. Dovezeš auto u servis-uspu krivo ulje. Dovezeš ga ponovo u servis- oni ti spale pumpu hidraulike. Ne radi senzor temperature, mora dijagnostika-a rezultat je da treba novi retrovizor od 500 eur (kvar je bio u tome što se jedna žica presjekla, kod električara 20 min posla, uključujući skidanje i vraćanje oplate vrata i naplatu rada). Imaš bon kao vjerni kupac-super, iskoristiš ga tako što kupiš manžetnu. Imaš drugi-želiš ga iskoristiti za kupnju još jedne manžetne i jednog filtera kako bi prešao rang za bon-e ne može. Pa prošli put je moglo? Ne znam ja šta je bilo prošli put, ovaj put ne može... Loši - gori - Citroën Mostar"

Njihov, rekao bih jako uopćeni odgovor bio je:

"Poštovani ,
Žao nam je zbog vašeg negativnog komentara i mnogih negativnosti koje ste naveli, koje do sad još nismo iskusili, samim tim što smo kvalitetna i profesionalna firma već dugi niz godina te lošeg iskustva sa klijentima nismo imali.
Prilikom Vašeg posjeta bilo je nejasnoća vezano za kupon na osnovu kojeg možete ostvariti popust. Jako nam je žao što niste detaljno pročitali uslove gdje je navedeno da kupon jedino vrijedi kroz servis sa ugrađenim rezervnim dijelovima.
Naš način rada se zasniva na principima i odlukama marke Citroen koje smo koncesionar.
Za ostale vaše negativnosti niste u pravu i iznijeli ste neistinu. Prilikom vaših posjeta našem servisu sve vam je pojašnjeno i dato na znanje, ali je vaša stvar kako shvatate.
Firma Hercegovinapromet ima veliko iskustvo u radu sa strankama i poslovnim saradnicima. Pored ovlaštene autokuće Citroen, ovlašteni smo prodajno-servisni centar i za Peugeot vozila što dovoljno govori o našem uspjehu, trudu i zalaganju svih naših 160 uposlenika. To Vam sve govori da smo ozbiljna firma koja brine o svojim kupcima.
Na osnovu Vaših tvrdnji koje ste na nekulturan i krajnje neprofesionalan način iznijeli, te time pokušali ugroziti reputaciju autokuće i marke Citroen, obustavljamo saradnju s Vama dok ne dokažete Vaše neistinitosti prema nama.
Lijep pozdrav
"

Iz odgovora je vidljivo da se brane nekim generičkim rečenicama i floskulama, jer, mjerilo profesionalnosti nikad nije bio broj zaposlenih, recimo. Po tome su najoprofesionalnije firme one koje imaju +1000 zaposlenih, a najmanje profesionalne male, obiteljske tvrtke? Kako da ne. Također, firma Hercegovinapromet se, između ostalog, bavi i maloprodajom mješovite robe, pa me baš zanima kakve veze jedna blagajnica, koja radi u toj firmi za 300-400 eura, ima s Citroenom, a pogotovo s nekom njihovom profesionalnošću... Moja bivša firma je imala 2.500+ zaposlenih, a sadašnja 4.000+ je li to znači da su još profesionalniji od njih? Naravno da ne... Milsim, jesu od njih svakako, malo tko nije, ali da sami broj zaposlenih govori nešto o profesionalizmu, e to definitivno ne!

Bilo kako bilo, a pošto su me, između ostalog prozvali lažovom, morao sam reagirati, a reakcija je bila sljedeća:
"O, pa odgovorili ste! Pa to je super, obzirom na koliko mailova i FB upita sam ostao uskraćen za bilo kakvu informaciju, ovo je već napredak. Bravo, to stvarno cijenim i poštujem!

Kažete da obustavljate suradnju sa mnom dok ne dokažem svoje neistinitosti prema vama? Idemo onda redom, jer će još ispasti da lažem, ili kako vi kažete, iznosim neistinosti. Pa evo, dokazat ću svoje "neistinosti prema vama".

Prilikom kupovine novog vozila, na vrhu prioriteta je bio C3. To je bilo 2016.godine. Kod prvog dolaska znao sam i koji model i koju opremu i koju motorizaciju tražim. Toga kod vas nije bilo, a niste se ni NAJMANJE potrudili da me kao kupca privučete nečim iz svoje ponude. Već tada sam odustao, ali roditelji nisu, nedugo nakon toga su kod vas došli i oni, ali nakon samo 2 minute se izišli iz salona razočarani načinom ophođenja i komunikacije. Krajnje neprofesionalan odnos prema nekome tko je bio spreman na licu mjesta iskeširati 25.000+ KM. Nebitno, drugi su ipak puno kulturniji, srdačniji i prije svega profesionalniji, pa je na kraju vozilo kupljeno i 4 godine servisirano u samo par stotina metara daljoj, konkurentskoj kući. Meni je i dan danas žao što to nije Citroen, ali eto, zahvaljujući vama, nije.

Dijagnostika kvara uvijek ista-treba novi dio. Je li i to lažem, pardon, pišem neistinosti? Upalila se lampica akumulatora u vožnji-po vama je trebao novi akumulator. Naknadno utvrđeno da je akumulator dobar. Ne prikazuje vanjsku temperaturu, 'ajmo na dijagnostiku, rješenje-treba novi retrovizor. Naknadno utvrđeno da je s retrovizorom i senzorom temperature sve ok. Lampica UREA se upalila, a AdBlue-a ima sasvim dovoljno, naravno da je po vama to greška na pumpi uree i da je treba mijenjati. Nakon moje konstatacije da je pumpa već mijenjana i da čisto sumnjam da je do nje, odjednom se „telekodiranjem i reprogamiranjem“ greška poništi i više niti jednom ne javi. Znači, utvrđeno je da do pumpe nije. Vaša preporuka uz sve to je i novi pročistač čestica, koji po vama, nije ispravan, jer je tako dijagnostika kazala. Taj pročistač i dan danas normalno radi, odnosno obavlja regeneracije u normalnim intervalima. Ali vjerojatno ja sve ovo gore lažem, pardon, pišem neistinosti.

'Ajde kad već lažem, da onda slažem još malo. Vratit ćemo se par godina unazad. Na mali servis je dovezen Citroen c5 s 2.0 HDi motorom, za koji u servisnoj knjižici stoji da u njega ide SAMO I ISKLJUČIVO ulje koje zadovoljava PSA normu B71 2290. U slučaju Totala, kojeg Citroen preporuča, to ulje bi bilo Total Ineo ECS 5w30. Netko tko za sebe kaže da je ozbiljan, profesionalan, i što sve ne, to bi morao znati. Međutim, vi to ne znate. Vi ste usuli Total 10w40, i još se pravdali da je to svejedno i da se 5w30 sipa samo ako stranka to zahtijeva?! Znači radite po pravilima samo ako stranka to traži, ako ne traži onda ćete po svom. Greška ispravljena, o vašem trošku, naravno, tek kada sam kontaktirao predstavništvo Citroena u Sloveniji.

Pumpa hidraulike ne radi, auto se ne podiže. Hajdemo do ovlaštenog, ipak su oni „profesionalni i drže do kupaca“, da vidimo šta kažu. Po vama, u pitanju je bio „Senzor visine i elektroinstalacija koja vodi do tog senzora“, a da je pumpa hidraulike u super stanju i da se ne trebam brinuti. Ok, to ste napravili, sve uredno divno i krasno, da bi samo sedam, 7, tjedan dana iza toga bio isti problem. Ništa, idemo do „profesionalaca koji drže do svojih kupaca“ kako bi reklamirali rad i/ili dijelove, ali naravno da „profesionalci“ smatraju da nije do njih, te ste ustanovili da je ovaj put do osigurača pumpe hidraulike. Stavili ste novi osigurač, i on je crknuo. Sad bi pravi profesionalci koji brinu o svojim kupcima išli dijagnosticirati problem i ustanoviti zbog čega osigurač crkava, odnosno pregara, ali ne i vi. Vi ste stavili jači osigurač što je dovelo do gotovo instantnog spaljivanja pumpe. Iste one koja je prije tjedan dana, po vama bila u super stanju i radi koje se ne trebam brinuti. Naravno da se, po vama, ta pumpa ne može popraviti, već, je li, mora nova, na čemu sam vam uljudno zahvalio. Tada ste mi čak poklonili i kalendar i kemijsku, na čemu vam jako zahvaljujem, očito se isplatila dugogodišnja suradnja.

Što se tiče kupona na osnovu kojeg se može ostaviti popust, 30.12.2019. sam imao iznos računa od 101,00 KM, i to dvije stavke na njemu (manžetna i metlica stražnjeg brisača), račun broj 19-363-002411. Obzirom da sam imao kupon uza se, a trajao je do 31.12.2019., pitao sam može li se isti iskoristiti, i potvrdno ste odgovorili. Račun mi biva umanjen za iznos od 25 KM i plaćam 76 KM sveukupno. Ugodna, brza i sigurna kupovina, i na tome svaka čast! 24.4.2020. želim ponoviti istu kupnju, samo umjesto metlice brisača želim uzeti ili ulje ili jedan od filtera, kako bi mi iznos prešao 100 KM i kako bih mogao iskoristiti kupon. Odjednom to ne može. Znači isti kupon, samo novijeg datuma, s istim tekstom, kako onim napisanim velikim, tako i onim napisanim malim slovima, gotovo iste stavke, gotovo isti artikl, ali jednom može, drugi put ne može. Sami se sa sobom onda dogovorite kad može, a kad ne, pa tada neće biti nikakvih nejasnoća. Baš me zanima da sam došao, po recimo dva prednja brisača i komplet gumenih prostirača, bi li tada kupon prošao ili ne? Ako ne, zašto? Ako da, kako je to moguće kad mi niste ugradili ni brisače, ni prostirače?
Toliko o tome da ste kvalitetna i profesionalna firma već dugi niz godina te da lošeg iskustva sa klijentima niste imali. Možda vi s klijentima niste, ali klijenti s vama zasigurno jesu, a za potvrdu toga dovoljno je samo otići na jedan od nekoliko foruma ili grupa koji se tiču Citroena i iskustva ljudi vezano za vas. Ali očito i sad pišem i iznosim neistinosti.

Neistinost će sad biti i to da vam djelatnici sami priznaju da imate samo jednog pravog majstora, te da su me sa servisnog prijema već nekoliko puta vratili, predloživši mi da ponovo dođem sutra jer danas taj pravi majstor nije tu nego je na terenu/seminaru. Je li neistinost da vam djelatnici sami odgovoraju potencijalne kupce od kupnje „automatika“ jer su „kvarovi skupi, a nitko ih kod vas ne zna odraditi kako treba“. Također, je li neistinitost kad kažem da mi djelatnici sami govore da „nije dobro imati dobar paket opreme, jer ima svakakvih čuda koje se samo kvare“. Po meni, profesionalan ovlašteni prodajno-servisni centar to sebi ne bi smio dozvoliti ni u kom slučaju.

Sve ove stvari vrlo dobro znamo i vi i ja, mnoge od njih znaju ljubitelji i članovi Citroenovih forumskih grupa, neke od njih znaju vaši poslovni partneri i vanjski suradnici, a mali dio znaju predstavnici Citroena iz Slovenije. Sad će znati sve, kako oni, tako i sama Direkcija i Uprava tvrtke PSA Peugeot Citroen iz Francuske, sa svim dokazima i lako provjerljivim činjenicama.

Srdačan pozdrav i svako dobro!
"

Nakon ovoga, bivam blokiran sa službene FB stranice, toliko o njihovoj profesionalnosti, bez obzira što sam primjerima i činjenicama potkrijepio svako svoje iznošenje "neistinosti".

Vi procijenite isplati li se ići kod njih, kao i koliko su profesionalni i brinu o kupcima. :izet:

P.S. svi gore navedeni "kvarovi" se tiču dva Citroen vozila u vremenskom periodu od cca 5 godina i riješeni su kod drugih, manje poznatih i isfuranih majstora, a svi su bili u pravilu do 40 ak KM, osim pumpe hidraulike koja je reparirana za 250 KM. Iako je spaljena njihovim "profesionalnim" rukovanjem.
User avatar
konektovan
Posts: 40627
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#4481 Re: Citroen All About

Post by konektovan »

Smetljari...
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#4482 Re: Citroen All About

Post by 530i »

Problem sa ovlaštenim servisima što tamo majstorima nisu baš neke plate, općenito govoreći, tako da ko god zna i može gleda da otvori privatno radionicu. Tako da uglavnom radi mlađarija (čitaj nedostatak iskustva) koja nema ni neki motiv jer ni lova nije neka.

Što se tiče kupona i popusta, to je klasični marketinški fol, ja ne bih ni obraćao pažnju na to, a za ulje (kao i sve ostalo) mora se uvijek tačno naglasiti šta se i kako želi, bez obzira što je ovlašteni servis i što je možda i auto pod garancijom.
User avatar
malwarebyte
Posts: 681
Joined: 10/12/2012 17:33

#4483 Re: Citroen All About

Post by malwarebyte »

---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:09, edited 1 time in total.
negredo
Posts: 173
Joined: 27/07/2013 18:35

#4484 Re: Citroen All About

Post by negredo »

Da li je u ovim novim c4 od 2015. robotizovani ili pravi automatic.
User avatar
sime_cipol
Posts: 16324
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#4485 Re: Citroen All About

Post by sime_cipol »

Samo na 2.0 HDI i na 1.6 BlueHDI od 120 KS je pravi automatik.
negredo
Posts: 173
Joined: 27/07/2013 18:35

#4486 Re: Citroen All About

Post by negredo »

Pa da, i po rucici se prepoznaje, ovaj je pretpostavljam taj robotizovani Citroen C4 Feel e-HDi 115 S&S BVMP 6 (1 ... 0836/47624
Dok je ovaj valjda klasican automatik Citroen C4 Milenium Plus BlueHDi 120 S& ... 2758/47624

Isplatili se gledati ovaj klasicni automatik, trenutno koristim fordov powershift, ili je to s konja na magarca?
Peryton_
Posts: 1013
Joined: 04/11/2011 21:23
Location: Tuzla

#4487 Re: Citroen All About

Post by Peryton_ »

Kakav je c4 1.6 benzin 120ks.Trebao bi sluziti kao drugo auto, vecinom ce zena voziti.Mislim prvenstveno da li ima neke poznate boljke?
User avatar
sime_cipol
Posts: 16324
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#4488 Re: Citroen All About

Post by sime_cipol »

negredo wrote: 29/08/2020 18:45 Pa da, i po rucici se prepoznaje, ovaj je pretpostavljam taj robotizovani Citroen C4 Feel e-HDi 115 S&S BVMP 6 (1 ... 0836/47624
Dok je ovaj valjda klasican automatik Citroen C4 Milenium Plus BlueHDi 120 S& ... 2758/47624

Isplatili se gledati ovaj klasicni automatik, trenutno koristim fordov powershift, ili je to s konja na magarca?
Ja bih u svakom slučaju Isao na pravi automatik. Nemam iskustva sa Fordovim PowerShift mjenjačem. Znam da je suhi DCT koji je isao na Fieste i Focuse imao problema.
Peryton_ wrote: 29/08/2020 18:56 Kakav je c4 1.6 benzin 120ks.Trebao bi sluziti kao drugo auto, vecinom ce zena voziti.Mislim prvenstveno da li ima neke poznate boljke?
Mislim da je tu u pitanju ona VTI motor sto je radjen u saradnji sa BMW pa je imao problema sa istezanjem lanca, pa se isti mora mijenjati.
User avatar
Casual's
Posts: 5736
Joined: 19/01/2012 00:08
Location: 44°12′N 17°56′E / 44.2°N 17.933°

#4489 Re: Citroen All About

Post by Casual's »

Citroen C4 1.6 HDI - Depollution system faulty

Prije par dana se pojavila greška. Majstor kaže loš akumulator pa baca grešku, promijenim akumulator - opet greška. Onda kaže da je otiš'o grijač, promijenim grijač - opet greška. Odvedem na drugu dijagnostiku, kaže relej grijača, promijenim relej - opet greška. Šta bi moglo biti?
User avatar
konektovan
Posts: 40627
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#4490 Re: Citroen All About

Post by konektovan »

Casual's wrote: 29/08/2020 20:20 Citroen C4 1.6 HDI - Depollution system faulty

Prije par dana se pojavila greška. Majstor kaže loš akumulator pa baca grešku, promijenim akumulator - opet greška. Onda kaže da je otiš'o grijač, promijenim grijač - opet greška. Odvedem na drugu dijagnostiku, kaže relej grijača, promijenim relej - opet greška. Šta bi moglo biti?
Treba dijagnostiku uraditi, a ne nagadjati. Bezveze si bacio pare na akumulator, grijač i relej očito....
Je li to mk1 ili mk2 C4????
Moze biti egr zacepljen, ma moze svasta nesto pod depollution. Kod mene je egr brljavio i prijavio tu gresku na c4 1.6 hdi coupe..
sale07
Posts: 1283
Joined: 18/05/2018 12:28

#4491 Re: Citroen All About

Post by sale07 »

Casual's wrote: 29/08/2020 20:20 Citroen C4 1.6 HDI - Depollution system faulty

Prije par dana se pojavila greška. Majstor kaže loš akumulator pa baca grešku, promijenim akumulator - opet greška. Onda kaže da je otiš'o grijač, promijenim grijač - opet greška. Odvedem na drugu dijagnostiku, kaže relej grijača, promijenim relej - opet greška. Šta bi moglo biti?
Dobar majstor :D
Danas ne mozes naci majstora, sve zamjenjivaci.
Dzontra_Volta
Posts: 6494
Joined: 20/01/2011 11:10

#4492 Re: Citroen All About

Post by Dzontra_Volta »

Možda se majstor nije sjetio da poništi grešku nakon otklanjanja kvara.
User avatar
Casual's
Posts: 5736
Joined: 19/01/2012 00:08
Location: 44°12′N 17°56′E / 44.2°N 17.933°

#4493 Re: Citroen All About

Post by Casual's »

Tri dijagnosticara, jedan rekao sve ok, tako da njega nisam ni spominjao. Brisana greska, ali se pojavi kroz par minuta. Auto ubaci u lamb mod (ako se tako zove, max. 3000 obrtaja) dok je hladan motor, cim se ugrije "procepi". Nije izbacivalo nikakve greške osim "preheating".

Nisam dzaba mijenjao (osim releja) jer je akumukator slabije punio, a grijac nikako nije radio.
User avatar
konektovan
Posts: 40627
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#4494 Re: Citroen All About

Post by konektovan »

Casual's wrote: 30/08/2020 10:27 Tri dijagnosticara, jedan rekao sve ok, tako da njega nisam ni spominjao. Brisana greska, ali se pojavi kroz par minuta. Auto ubaci u lamb mod (ako se tako zove, max. 3000 obrtaja) dok je hladan motor, cim se ugrije "procepi". Nije izbacivalo nikakve greške osim "preheating".

Nisam dzaba mijenjao (osim releja) jer je akumukator slabije punio, a grijac nikako nije radio.
Mozda da odes do dedovića ili servis 206, trazi Mladena...
Throttle
Posts: 13007
Joined: 10/06/2016 12:35

#4495 Re: Citroen All About

Post by Throttle »

Casuals jesi li probao kod Profe u Lukovom polju? Kazu da je dobar dijagnosticar, pored elektrike. Ne znam nikog da je bas specijalizovan za francuze u Zenici osim onog Hdi servisa kod groblja prema Smetovima al s njima dosta loseg iskustva, ukljucujuci i licno.
User avatar
konektovan
Posts: 40627
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#4496 Re: Citroen All About

Post by konektovan »

Throttle wrote: 30/08/2020 11:47 Casuals jesi li probao kod Profe u Lukovom polju? Kazu da je dobar dijagnosticar, pored elektrike. Ne znam nikog da je bas specijalizovan za francuze u Zenici osim onog Hdi servisa kod groblja prema Smetovima al s njima dosta loseg iskustva, ukljucujuci i licno.
Ja sam cuo da u Zenici ima dobar majstor za citroen/eugeot, samo sam zaboravio kako se zove..
sale07
Posts: 1283
Joined: 18/05/2018 12:28

#4497 Re: Citroen All About

Post by sale07 »

konektovan wrote: 30/08/2020 12:57
Throttle wrote: 30/08/2020 11:47 Casuals jesi li probao kod Profe u Lukovom polju? Kazu da je dobar dijagnosticar, pored elektrike. Ne znam nikog da je bas specijalizovan za francuze u Zenici osim onog Hdi servisa kod groblja prema Smetovima al s njima dosta loseg iskustva, ukljucujuci i licno.
Ja sam cuo da u Zenici ima dobar majstor za citroen/eugeot, samo sam zaboravio kako se zove..
I ja sam cuo da ima bas dobar majstor u Zenici za citroena, pa se raspitaj malo.
User avatar
Casual's
Posts: 5736
Joined: 19/01/2012 00:08
Location: 44°12′N 17°56′E / 44.2°N 17.933°

#4498 Re: Citroen All About

Post by Casual's »

Eno, on mi i radi auto, ali u ovom slucaju mi treba dobar elektricar haman :mrgreen: Nisam imao bas dobra iskustva sa Profom, pa ga izbjegavam.
Throttle
Posts: 13007
Joined: 10/06/2016 12:35

#4499 Re: Citroen All About

Post by Throttle »

U Hdiju pravis?
sale07
Posts: 1283
Joined: 18/05/2018 12:28

#4500 Re: Citroen All About

Post by sale07 »

Casual's wrote: 30/08/2020 22:21 Eno, on mi i radi auto, ali u ovom slucaju mi treba dobar elektricar haman :mrgreen: Nisam imao bas dobra iskustva sa Profom, pa ga izbjegavam.
Ima neki električar gore kad se krene u gornju Zenicu, kolega ima neki problem isao na par mjesta nigdje nista.
Dosao kod toga lika ovaj mu odma rekao to je to, rjesio za 15 min, cak mu fixao postojeci dio dok ne nabavi zamjenski.
Al opet ne znam ni broj ni ime, znam samo da je gore negdje u gornjoj Zenici i radi samo elektroniku.
Post Reply