On se vraca svake 2 godineZonFon wrote: ↑22/07/2020 19:26 https://www.klix.ba/sport/formula1/ferr ... /200722136
Ovo mi lici ko kad bi mi sad vratili Papeta na teren da nas povede do grupne faze
F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga
- zforumas
- Posts: 8619
- Joined: 25/10/2016 20:35
#18676 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
-
- Posts: 6411
- Joined: 03/12/2011 13:10
#18677 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Oni su izgubili kompas, zar je moguce da tim kao sto je Ferrari zivi tj. pokusava zivjeti od kadrova od prije dvije decenije. Mislim da Rory se uopste nece baviti ovom sezonom, kao ni sljedecom...vec pripremati za 2022 i nova pravila. Ne postoji inzinjer na svijetu koji moze ferrarijev zaostatak u snazi motora nadoknaditi kroz aerodinamiku, obzirom recimo u austriji na pravcu je zaostatak Ferrarija iznosio oko 0.7 po krugu.zforumas wrote: ↑22/07/2020 19:38On se vraca svake 2 godineZonFon wrote: ↑22/07/2020 19:26 https://www.klix.ba/sport/formula1/ferr ... /200722136
Ovo mi lici ko kad bi mi sad vratili Papeta na teren da nas povede do grupne faze
-
- Posts: 6411
- Joined: 03/12/2011 13:10
#18678 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Meni Sumaher kao najdrazi vozac ikad uopste nesto nije pretjerano fascinirao tokom 2000ih, mislim vozio je super i dovoljno da pobjedjuje._BataZiv_0809 wrote: ↑22/07/2020 09:04 Bilo bi zanimljivo vidjeti pojedine vozace sa grida u Mercedesovom bolidu, to svakako. Tvrditi da bi neko bio sampion, to je vec neozbiljna prica. Nemali je broj vozaca briljirao u slabijim bolidima, pa prelaskom u top ekipe nisu napravili nista.
Ali svakako bi dobro bilo da Hamilton ima ozbiljnog konkurenta u ekipi. Od trenutnog grida smatram da bi mu problem napravili Max, Ricciardo i Vettel.
Kao sto bi svojevremeno bilo zanimljivo vidjeti sta bi u Ferrarijima sa pocetka milenija, a pored MSC, mogli napraviti Kimi, Alonso, JPM, Ralf...
Najvise me fascinirao nakon prelaska u Ferrari tamo 1996-2000, prakticno bio je jedini covjek na putu totalne dominacije prvo Williamsa, pa onda Meklarena, sa losijim autom uspjevao je boriti se za titulu do zadnje trke. Za to mu kapu skidam.
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#18679 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
@ZonFon bolji bi primjer bio Chiro.Samprotivsviju wrote: ↑22/07/2020 20:08Oni su izgubili kompas, zar je moguce da tim kao sto je Ferrari zivi tj. pokusava zivjeti od kadrova od prije dvije decenije. Mislim da Rory se uopste nece baviti ovom sezonom, kao ni sljedecom...vec pripremati za 2022 i nova pravila. Ne postoji inzinjer na svijetu koji moze ferrarijev zaostatak u snazi motora nadoknaditi kroz aerodinamiku, obzirom recimo u austriji na pravcu je zaostatak Ferrarija iznosio oko 0.7 po krugu.zforumas wrote: ↑22/07/2020 19:38On se vraca svake 2 godineZonFon wrote: ↑22/07/2020 19:26 https://www.klix.ba/sport/formula1/ferr ... /200722136
Ovo mi lici ko kad bi mi sad vratili Papeta na teren da nas povede do grupne faze
Mozda se nadaju da ce moci doprinjeti sistemski, promijeniti nacin rada i razmisljanja, a ne ocekivati da ce Rory u svojim godinama napravti inzinjerska poboljsanja i inovacije.
Ovo za motor je naavno tacno, i tesko je pojmiti da je tlika razlika.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66212
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#18680 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
@Samprotivsviju
Da 97 i 98 je bio odlican, a 00 briljantan
Da 97 i 98 je bio odlican, a 00 briljantan
- drndalo
- Posts: 22823
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#18681 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Najveci trijumf MC ( i JT ) u Ferrariju nije bio vozacki, nego timski. Njih dvojica su uspjeli posloziti talijane da rade zajedno, umjesto jedni protiv drugih iz istog tima... I nije slucajno sto su obojica bili netalijani... Posebno Korzikanac...Samprotivsviju wrote: ↑22/07/2020 20:13Meni Sumaher kao najdrazi vozac ikad uopste nesto nije pretjerano fascinirao tokom 2000ih, mislim vozio je super i dovoljno da pobjedjuje._BataZiv_0809 wrote: ↑22/07/2020 09:04 Bilo bi zanimljivo vidjeti pojedine vozace sa grida u Mercedesovom bolidu, to svakako. Tvrditi da bi neko bio sampion, to je vec neozbiljna prica. Nemali je broj vozaca briljirao u slabijim bolidima, pa prelaskom u top ekipe nisu napravili nista.
Ali svakako bi dobro bilo da Hamilton ima ozbiljnog konkurenta u ekipi. Od trenutnog grida smatram da bi mu problem napravili Max, Ricciardo i Vettel.
Kao sto bi svojevremeno bilo zanimljivo vidjeti sta bi u Ferrarijima sa pocetka milenija, a pored MSC, mogli napraviti Kimi, Alonso, JPM, Ralf...
Najvise me fascinirao nakon prelaska u Ferrari tamo 1996-2000, prakticno bio je jedini covjek na putu totalne dominacije prvo Williamsa, pa onda Meklarena, sa losijim autom uspjevao je boriti se za titulu do zadnje trke. Za to mu kapu skidam.
Todt je jos od prije imao iskustvo sampionskih titula sa Lancia-om, i sranja koja su se tamo desavala...
- omega369
- Posts: 9437
- Joined: 17/10/2012 22:28
- Location: ... sta se desilo?
#18682 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Sve stoji, ali ne zaboravi da je citav tim dao 100% od sebe da pomogne ervinu da 99 osvoji titulu, ali dzaba. Tada je za titulu trebalo mnogo vise vozackog skilla nego danas, mnogo vise
Danas, samo totalni invalid sa mercedesom ne bi titulu osvojio, npr. neko tipa grozana
Danas, samo totalni invalid sa mercedesom ne bi titulu osvojio, npr. neko tipa grozana
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66212
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#18683 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Tad je na gridu bilo mjesta za Pedre Dinize, Alekse Jongove, Djovanije Lavadjije, Rikarde Rosete.... babo ima milijarde, uvozi Colgate pastu u Brazil i daje pare sinu da se voza u F1
A i Irvine da je uzeo tu titulu bio bi daleko najlosiji sampion svih vremena. To isto dosta govori.
Da se razumijemo 90-te su moja dekada, ali ovakve izjave su mi van pameti.
- drndalo
- Posts: 22823
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#18684 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
A sada nema mjesta za Stroll-ove? I jos ponekog, posto im ne znamo bas biografiju svima...
Niko opet od njih koji su dobili superlicencu nije taraba, i svaki je morao voziti nize klase prije... Da li je bas sampionski materijal svaki, nije, ali to ima veze s parama.
Zao mi je sto cu te razocarati, ali ni Senna ne bi vozio da nije imao para, da za pocetak ode u Englesku i vozi Formulu Ford, pa je odatle mjesavinom placanja porodicno-sponzorskih isao navise. Nadam se da se slazemo da je bio materijal sampiona, zasluzen? Da nije mogao isfinansirati F3, klinac bi ikada i prismrdio F1... Dakle, uvijek neko mora da plati ceh, sponzor ili familija. Da li jednostavnijom kupovinom sjedista u timu, ili kupovinom/ulaganjem u tim kao cjelinu...
“Sjediste” u top timu Britanske F3, pocetkom ‘90-ih je kostalo 100 k£ za sezonu. U modalitetu sjedi i vozi, tim radi sta treba da se radi... A ni tu se nije moglo doci s ulice, vec sa nekim rezultatima iz nizih klasa.
Niko opet od njih koji su dobili superlicencu nije taraba, i svaki je morao voziti nize klase prije... Da li je bas sampionski materijal svaki, nije, ali to ima veze s parama.
Zao mi je sto cu te razocarati, ali ni Senna ne bi vozio da nije imao para, da za pocetak ode u Englesku i vozi Formulu Ford, pa je odatle mjesavinom placanja porodicno-sponzorskih isao navise. Nadam se da se slazemo da je bio materijal sampiona, zasluzen? Da nije mogao isfinansirati F3, klinac bi ikada i prismrdio F1... Dakle, uvijek neko mora da plati ceh, sponzor ili familija. Da li jednostavnijom kupovinom sjedista u timu, ili kupovinom/ulaganjem u tim kao cjelinu...
“Sjediste” u top timu Britanske F3, pocetkom ‘90-ih je kostalo 100 k£ za sezonu. U modalitetu sjedi i vozi, tim radi sta treba da se radi... A ni tu se nije moglo doci s ulice, vec sa nekim rezultatima iz nizih klasa.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66212
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#18685 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Stroll je visestruki prvak u nizim kategorijama.
Ne siluj tezu, pare svima trebaju, ovo je skup sport, znas dobro na sta sam mislio, ali jok samo da je kontrirat
Ne siluj tezu, pare svima trebaju, ovo je skup sport, znas dobro na sta sam mislio, ali jok samo da je kontrirat
- omega369
- Posts: 9437
- Joined: 17/10/2012 22:28
- Location: ... sta se desilo?
#18687 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Sta je van pameti?! Hajde nam pojasni to. Da vidimo i to poznavanje devedesetih_BataZiv_0809 wrote: ↑22/07/2020 23:17
Tad je na gridu bilo mjesta za Pedre Dinize, Alekse Jongove, Djovanije Lavadjije, Rikarde Rosete.... babo ima milijarde, uvozi Colgate pastu u Brazil i daje pare sinu da se voza u F1
A i Irvine da je uzeo tu titulu bio bi daleko najlosiji sampion svih vremena. To isto dosta govori.
Da se razumijemo 90-te su moja dekada, ali ovakve izjave su mi van pameti.
To da bi Irvine bio najlosiji prvak, mozda i bi, nema, apsolutno nikakve veze sa mojom tezom, bas.nikakve, niti je pobija. Sest utrka cijeli tim radio samo za.njega, mika salo i schumi mu bukvalno poklanjali pobjede, ometali i stopali vozace mclarena ali nije islo. Trebalo je mnogo vise od "dobrog bolida i tima".
Danas za takvo nesto treba 50x manje a neuporediva je razlika izmedju snage i stabilnosti mercedesa danas i ferrarija devedesetih.
Ako imas sta reci, reci mani se floskula
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66212
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
- omega369
- Posts: 9437
- Joined: 17/10/2012 22:28
- Location: ... sta se desilo?
#18689 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kad mu tim.to dozvoli uzece je glat, bez srkleta
Jel mislis da nece?
Jel mislis da nece?
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66212
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#18690 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
I ti nekome pricas o floskulama? a sto bi mu to tim branio?
Je li Barrichello mogao uzeti titulu u F2002 ili F2004 da mu je Ferrari dozvolio?
Je li Barrichello mogao uzeti titulu u F2002 ili F2004 da mu je Ferrari dozvolio?
- omega369
- Posts: 9437
- Joined: 17/10/2012 22:28
- Location: ... sta se desilo?
#18691 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
valjda zato sto im je hamilton prioritet, sto mu bildaju statistiku. Da se slupa, forsirali bi bottasa, a ovaj bi je glat osvojio, jos.u svojoj prvoj godini bi je osvojio
Barikelo bi vjerovatno osvojio 1 titulu, mozda i drugu.
Ali sta.ti.mislis da to dokazuje?!
Da je to ista situacija kao danas, kad vozaci mercedesa dijele titule 7 godina medjusobno?! Nemoj ziv bio...
I de nam rastumaci ovu zadnju sliku, bas je "slikovita"
Barikelo bi vjerovatno osvojio 1 titulu, mozda i drugu.
Ali sta.ti.mislis da to dokazuje?!
Da je to ista situacija kao danas, kad vozaci mercedesa dijele titule 7 godina medjusobno?! Nemoj ziv bio...
I de nam rastumaci ovu zadnju sliku, bas je "slikovita"
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66212
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#18692 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Hamilton je jednostavno bolji vozac od Bottasa, to ti je logican odgovor. Nije niko u sportu da nekome bilda statistiku, to su djecije price.
Bottas nikad nije bio podredjen od samog starta sezone, on se uvijek dovede u tu situaciju. Za razliku od Barichella, koji je opet losiji vozac od Sumahera naravno, tu nema spora.
Bottas je pobjedjivao i pobjedjuje ispred Hamiltona, Barichello je pobjedjivao ispred Sumahera samo u situaciji kada je Sumaher vec rijesio titulu (dva su izuzetka, od toga jedan koji je opet isao u korist Sumahera-Japan 2003).
Prema tome, ja ne znam sta ti ovdje dokazujes, otvorio si vise frontova, mozemo o svakom, samo artikulisi ono sto zelis dokazati...
Bottas nikad nije bio podredjen od samog starta sezone, on se uvijek dovede u tu situaciju. Za razliku od Barichella, koji je opet losiji vozac od Sumahera naravno, tu nema spora.
Bottas je pobjedjivao i pobjedjuje ispred Hamiltona, Barichello je pobjedjivao ispred Sumahera samo u situaciji kada je Sumaher vec rijesio titulu (dva su izuzetka, od toga jedan koji je opet isao u korist Sumahera-Japan 2003).
Prema tome, ja ne znam sta ti ovdje dokazujes, otvorio si vise frontova, mozemo o svakom, samo artikulisi ono sto zelis dokazati...
- drndalo
- Posts: 22823
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#18693 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Upravo to, bez obzira na visestruko prvakstvo u nizim klasama, klinac bi vozio F1 da to tata nije platio. Ovako ili onako. Sada kada bi napravio par dobrih rezultata od kvalifikacija do cilja, da se vidi da komplet paket, mogao bi ga i ko ozbiljniji razmatrati za dalje..._BataZiv_0809 wrote: ↑23/07/2020 09:10 Stroll je visestruki prvak u nizim kategorijama.
Ne siluj tezu, pare svima trebaju, ovo je skup sport, znas dobro na sta sam mislio, ali jok samo da je kontrirat
Ono sto ja rekoh je da ni Senna ne bi stigao gdje jeste da nije imao zaledje za prvih 3-4 sezone nizih klasa, pa je tek onda stekao sansu da ga iko i razmatra za Tolemana... Iliti Williamsa sada...
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66212
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#18694 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ali nije moja teza da se ne moze uspjeti u F1 bez para, nego da su 90-te obilovale slucajevima vozaca koji su bili na gridu samo zato sto su davali masne pare ekipama.
- zforumas
- Posts: 8619
- Joined: 25/10/2016 20:35
#18695 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
@omega369 ima pravo, da je Bottas Mercedesov projekt kao sto je to Lewis, bio bi i Bottas do sada visestruki prvak a upravo zbog toga ja postujem Rosbergovu titulu.
Da se razumijemo, ne sabotira niko Bottasa vec je jednostavno svaka strateska odluka usmjerena na Lewisovu titulu.
Kad se Bottas npr. bunio da i Hamilton vozi preko pasica i sl.
Od trenutka kada ga je Alonso ustopao u boxu Hamilton je, siguran sam, u svaki svoj novi ugovor ugradio "alfa i onega" klauzulu i nece sebi nikada dozvoliti da mu kolega ugrozi titulu (Rosberg!).
Uvijek su timovi imali vozaca koji je favorit, uz par izuzetaka. Tako je bilo, tako je danas, i tako ce biti. Niko nije budala da tolike pare ulozi u razvoj bolida i da puca sam sebi u noge.
Da se razumijemo, ne sabotira niko Bottasa vec je jednostavno svaka strateska odluka usmjerena na Lewisovu titulu.
Kad se Bottas npr. bunio da i Hamilton vozi preko pasica i sl.
Od trenutka kada ga je Alonso ustopao u boxu Hamilton je, siguran sam, u svaki svoj novi ugovor ugradio "alfa i onega" klauzulu i nece sebi nikada dozvoliti da mu kolega ugrozi titulu (Rosberg!).
Uvijek su timovi imali vozaca koji je favorit, uz par izuzetaka. Tako je bilo, tako je danas, i tako ce biti. Niko nije budala da tolike pare ulozi u razvoj bolida i da puca sam sebi u noge.
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#18696 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
@zforumas vjerujem da grijesis. Botas je tu i Hamo ga drzi, iskljucivo jer je solidan, ali ni bizu Hamiltona, tako da mu ne smeta, a moze kadkada biti i od pomoci, da nekoga recimo na novim gumama ko ugrozava Hamiltona uspori. Da nije tako odavno bi ga se Hamilton, koji je naravno vozac No1, rijesio.
Niko ne voli da pored sebe ima ozbiljnog konkurenta, jer onda dolazi do sudara i incidentata izmedju klupskih kolega, ima bezbroj slucajeva, a i logicno je da cesto natrapaju jedan na drugoga, ako su podjednakih sposobnosti, jer voze isto auto, bez obzira na gume i taktitku.
Ono sto vi necete da prihvatite je da je i u ovim godinama Hamilton je jos uvijek jedan od dva najbolja vozaca, ako ne i najbolji, tako da je pitanje da li bi ga i Max porazio da voze u istom timu. Steta je sto Max nije presao u Ferari, jer Ferari je ipak jedini koji moze napraviti donekle konkurentan bolid (znam da to za sada nije slucaj ove godine, nesto ne stima sa motorom), tako da bi imali kudikamo zanimljivije tamicenja. Grijese oni koji misle da bi Vettel u sadasnjoj formi predstavljao problem da je u Mercedesu. Ovo je vec godinama farsa sa Mercedesovim nebulozama tipa i pored nedaca nekako se izborismo i pobijedismo, jer u krajnjoj liniji imaju kombinaciju najboljeg voazaca i bolida.
Niko ne voli da pored sebe ima ozbiljnog konkurenta, jer onda dolazi do sudara i incidentata izmedju klupskih kolega, ima bezbroj slucajeva, a i logicno je da cesto natrapaju jedan na drugoga, ako su podjednakih sposobnosti, jer voze isto auto, bez obzira na gume i taktitku.
Ono sto vi necete da prihvatite je da je i u ovim godinama Hamilton je jos uvijek jedan od dva najbolja vozaca, ako ne i najbolji, tako da je pitanje da li bi ga i Max porazio da voze u istom timu. Steta je sto Max nije presao u Ferari, jer Ferari je ipak jedini koji moze napraviti donekle konkurentan bolid (znam da to za sada nije slucaj ove godine, nesto ne stima sa motorom), tako da bi imali kudikamo zanimljivije tamicenja. Grijese oni koji misle da bi Vettel u sadasnjoj formi predstavljao problem da je u Mercedesu. Ovo je vec godinama farsa sa Mercedesovim nebulozama tipa i pored nedaca nekako se izborismo i pobijedismo, jer u krajnjoj liniji imaju kombinaciju najboljeg voazaca i bolida.
- omega369
- Posts: 9437
- Joined: 17/10/2012 22:28
- Location: ... sta se desilo?
#18697 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Niko ne spori njegovu klasu, neosporno je ima. Ali imaju je drugi vozaci koje smo nabrajali.
Da sad sjednu u bolid F2 istih performansi nisam bas siguran da bi uzeo 2 titule zaredom, a ne 6, a garantujem da ne bi.ni blizu bio "najuspjesniji".
Previse toga mu je dao mercedes da bi ga se ocjenjivalo kao megaklasu, vozacinu, legendu...
Da sad sjednu u bolid F2 istih performansi nisam bas siguran da bi uzeo 2 titule zaredom, a ne 6, a garantujem da ne bi.ni blizu bio "najuspjesniji".
Previse toga mu je dao mercedes da bi ga se ocjenjivalo kao megaklasu, vozacinu, legendu...
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66212
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#18698 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Bez Mercedesa Bottas ne bi imao karijeru. Ili će ćemo ono što je napravio u Williamsu zvati karijerom? A i to ne bi napravio da nije bilo Mercedesa. Takon da vam te tvrdnje da njega Mercedes kao nešto sabotira ne drže vodu.
Evo, zanemarit ćemo debitantsku 2013. u kojoj je Williams skupio ciglih 5 bodova, a Bottas jeste bio bolji od timskog kolege Maldonada, Andree de Cesarisa 21 vijeka.
2014. Williams dobija Mercedesov agregat i voila, to je tolika sila od agregata da su uspjeli biti treći u poretku konstruktora, a Bottas je bio bolji od Masse na zalasku karijere i završio je sezonu na četvrtom mjestu sa dva druga i četiri treća mjesta, naravno onda kad Mercedes i Red Bull ispadnu iz trke.
Naredne dvije sezone još tri treća mjesta i to je to što se Williamsa tiče, a ne bi bilo ni toga da nije bilo Mercedesovog agregata kao što već rekoh.
Nakon što se Rosberg pokupio, dobija mjesto u fabričkoj ekipi i u prvoj sezoni uzima tri pobjede i završava treći na kraju sezone sa malim zaostatkom za Vettelom. 2018. mu je sezona za zaborav, nikad se nije oporavio od Azerbejdžana, tu je Hamilton uhvatio priključak nakon dosta lošeg ulaska u sezonu i dalje znamo šta je sve bilo.
2019. sezonu počinje snažno, motivisano, svi su počeli pričati o Bottasu 2.0 i lik samo odjednom nestade. Opet u Njemačkoj je imao Hamiltona serviranog na tanjiru i nije iskoristio priliku, a onda je u Italiji demonstrirano ko je on a ko Hamilton. Nakon što je Hamilton pola trke puhao u vrat Leclercu u Ferrariju koji je bio sila na pravcima i kojeg bi prošao da ga ovaj nije izgurao van staze, iznenada Bottas dobija šansu da zaprijeti Leclercu i šta je napravio? Nije mu se ni primakao.
Dakle, summa summarum, Mercedes je Bottasovu karijeru faktički napravio, tako da ne vidim kako možete tvrditi da on kobiva nije Mercedesov projekat?
Gdje bi Bottas bio da nije bilo Mercedesa? Bio bi samo jedan od mase bezličnih vozača kojeg bi se sjećala samo wikipedija i pojedini F1 geek.
Evo, zanemarit ćemo debitantsku 2013. u kojoj je Williams skupio ciglih 5 bodova, a Bottas jeste bio bolji od timskog kolege Maldonada, Andree de Cesarisa 21 vijeka.
2014. Williams dobija Mercedesov agregat i voila, to je tolika sila od agregata da su uspjeli biti treći u poretku konstruktora, a Bottas je bio bolji od Masse na zalasku karijere i završio je sezonu na četvrtom mjestu sa dva druga i četiri treća mjesta, naravno onda kad Mercedes i Red Bull ispadnu iz trke.
Naredne dvije sezone još tri treća mjesta i to je to što se Williamsa tiče, a ne bi bilo ni toga da nije bilo Mercedesovog agregata kao što već rekoh.
Nakon što se Rosberg pokupio, dobija mjesto u fabričkoj ekipi i u prvoj sezoni uzima tri pobjede i završava treći na kraju sezone sa malim zaostatkom za Vettelom. 2018. mu je sezona za zaborav, nikad se nije oporavio od Azerbejdžana, tu je Hamilton uhvatio priključak nakon dosta lošeg ulaska u sezonu i dalje znamo šta je sve bilo.
2019. sezonu počinje snažno, motivisano, svi su počeli pričati o Bottasu 2.0 i lik samo odjednom nestade. Opet u Njemačkoj je imao Hamiltona serviranog na tanjiru i nije iskoristio priliku, a onda je u Italiji demonstrirano ko je on a ko Hamilton. Nakon što je Hamilton pola trke puhao u vrat Leclercu u Ferrariju koji je bio sila na pravcima i kojeg bi prošao da ga ovaj nije izgurao van staze, iznenada Bottas dobija šansu da zaprijeti Leclercu i šta je napravio? Nije mu se ni primakao.
Dakle, summa summarum, Mercedes je Bottasovu karijeru faktički napravio, tako da ne vidim kako možete tvrditi da on kobiva nije Mercedesov projekat?
Gdje bi Bottas bio da nije bilo Mercedesa? Bio bi samo jedan od mase bezličnih vozača kojeg bi se sjećala samo wikipedija i pojedini F1 geek.
- sprej
- Posts: 334
- Joined: 05/03/2013 17:42
#18699 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
@omega369 Ti ko onomad pokojni N.Lauda kad je rekao za tadašnju F1 (2002) da bi i majmun mogao voziti bolide F1 uz toliku elektroniku. Schumacher kad je to čuo baš se naljutio na Laudu i njegovu glupu izjavu da je rekao da ne zna onda šta onda oni uopće rade u F1. Šta bude na običnoj test vožnji u Valenciji kad Lauda sjeda u tadašnji Jaguar. Od 3 kruga - 2 se izvrtio ko balavac uz svu tadašnju tehnologije i TC.
"I have said that a monkey could drive these cars, so maybe I am a monkey,"
Nešto slično je rekao D.Coulthard kad je sjeo nakon penzije u novi bolid Red Bulla-a, Izjavio je da je sadašnji bolid punooo teži za vozat nego kad je on bio u Red Bullu.
Samo zato jer je FIA drastično promjenila pravila i otežala upravljanje bolida, sav posao je svela na vozača i njegove sposobnosti. Navijači su to i zahtijevali od F1, vozač sve radi sam bez savjeta sa pit walla i elektronike. To su izjavili vozači Raikkonen, Alonso, Hamilton koji su vozili prijašnje bolide i usporedili sa današnjima.
Danas je smanjena elektronika, start bolida je puno komplikovani, smanjili su utjecaj TC pa samim time imaš puno više spinova po stazi,upravljanje i kočenje je puno zahtjevnije... Najbolji ti je referent team radio i kako se vozači pate i djeluju umorno kad komuniciraju tokom utrke sa boxom.
Ne podcjenjuj današnje vozače F1 nije to baš tako lagano...Bolid i dalje treba vozača
"I have said that a monkey could drive these cars, so maybe I am a monkey,"
Nešto slično je rekao D.Coulthard kad je sjeo nakon penzije u novi bolid Red Bulla-a, Izjavio je da je sadašnji bolid punooo teži za vozat nego kad je on bio u Red Bullu.
Samo zato jer je FIA drastično promjenila pravila i otežala upravljanje bolida, sav posao je svela na vozača i njegove sposobnosti. Navijači su to i zahtijevali od F1, vozač sve radi sam bez savjeta sa pit walla i elektronike. To su izjavili vozači Raikkonen, Alonso, Hamilton koji su vozili prijašnje bolide i usporedili sa današnjima.
Danas je smanjena elektronika, start bolida je puno komplikovani, smanjili su utjecaj TC pa samim time imaš puno više spinova po stazi,upravljanje i kočenje je puno zahtjevnije... Najbolji ti je referent team radio i kako se vozači pate i djeluju umorno kad komuniciraju tokom utrke sa boxom.
Ne podcjenjuj današnje vozače F1 nije to baš tako lagano...Bolid i dalje treba vozača
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#18700 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Trola ih Coulthard
Ja sam vozio fapove cisterne sa 7 tona goriva, tenkovima, dajcove, ma sta mi je doslo pod ruku u JNA, trkali se po kasarni, vinto ih ko Emerson Fitipaldi , znaci imam C kategoriju.
Godinama poslije moj rodjak imao neku kamioncinu, fino vozi, ali nema C kategoriju.
Kaze meni "Dole kod Vrtoca je murija, hajde ti vozi dok ih prodjemo"
Jedva ga par puta presaltao na duplo kvacilo da se nije ugasio.
Izgubis skills ako ne radis nesto godinama, a i stari se, a nacin voznje bolida se naravno mijenja.
Ja sam vozio fapove cisterne sa 7 tona goriva, tenkovima, dajcove, ma sta mi je doslo pod ruku u JNA, trkali se po kasarni, vinto ih ko Emerson Fitipaldi , znaci imam C kategoriju.
Godinama poslije moj rodjak imao neku kamioncinu, fino vozi, ali nema C kategoriju.
Kaze meni "Dole kod Vrtoca je murija, hajde ti vozi dok ih prodjemo"
Jedva ga par puta presaltao na duplo kvacilo da se nije ugasio.
Izgubis skills ako ne radis nesto godinama, a i stari se, a nacin voznje bolida se naravno mijenja.