Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderator: O'zone

User avatar
nosara
Posts: 20563
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#11251 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nosara » 06/06/2020 13:13

So What! wrote:
06/06/2020 13:07
nosara wrote:
06/06/2020 11:17
Da je bilo prijeke potrebe, gradilo bi se. Danas se gradi samo da bi se oprale pokradene pare. Stoka nepismena ne zna iz prve montirat saht, a ne nesto komplikovanije.
Nema šta svaka čast, odlično si to analizirao. :sax:
Nema na cemu, nije bilo tesko. Gdje god pogledas, katastrofalne posljedice elementarnog neznanja, lopovluka i pokvarenosti. Od jebenih kruznih tokova, do transferzala, od unistene zeljeznice, do seljoberske "urbanizacije" po metodu "nakrhajder betona, jebat hin, nek se poduse".

Zlo i naopako.


User avatar
So What!
Posts: 8004
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11252 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! » 06/06/2020 13:14

high_volume wrote:
06/06/2020 10:58
Treba naći novac za izgradnju tunela prema novom planu, do iza Bentbaše, bio bi višestruko koristan i ekološki i urbanistički, isplativ.

Premda, mislim da paralelno ovom tunelu, treba razmišljati i o brzoj cesti sjevernim padinama iznad Sarajeva, kojom bi se saobraćaj iz dijela Sumbulovca preusmjeravao prema području Semizovca, pa na ceste prema gradu, prema Tuzli i na autoput. Da se i ovom cestom dodatno rasterete gradske saobraćajnice, ali i ubrza protok saobraćaja u njegovom tranzitu sa Istoka prema Zapadu, i dalje, naročito saobraćaja koji polazi od granice sa Srbijom, Vardište, Bratunac i Zvornik.
Skupa igračka bi to bila, ali nakon ovih zadnjih zaduženja, ja sam uvjeren da KS sada može dobiti kredit od EBRD-a i za nuklearni program, jer su već dobili kredite za tramvaje, trolejbuse, tunel Kobilja Glava i slično, a i to su skupe igračke.
mistek wrote:
06/06/2020 11:33
Idealno bi bilo da se riješi prva transferzala u kompletu. Prvo to bi solidno rasteretilo stvari.
Gradski autoput dođe ko neki fiktivni haman projekat, a u velikoj mjeri ga uopšte ne bi bio problem realizovati. Doduše, prvo da Efendić ne radi to što radi, a drugo što fakat ne bi bilo loše razmišljati da se počne praviti dio GA od tunela Ciglane (odnosno nekog spoja sa 1. transferzalom) do makar FDS, a u perspektivi, ni taj tunel od bolnice do Bentbaše ne djeluje tako strašno. To bi bio tunel s nekom dužinom od 2,2km i za recimo 2 godine bi bilo moguće završiti ga :) Mislim da je to ipak isplativije rješenje nego obilaziti grad negdje sjeverno, ni radi čega.

Čak, ako je nemoguće zavšriti GA zbog seljaka tipa Efendić, do Ciglana, ja uopšte ne bih bježao od te opcije da se napravi relacija makar Bentbaša-Ciglane, te da u spoju sa prvom trasnferzalom čini nekakav privremeni tranzit.
GA već postoji, i broji se od petlje u Butilama do Briješća, a dionica Briješće - Velešići je u rangu naučne fantastike zbog silnih objekata koji se tu nalaze.

Prva transverzala mi je također bila nerealna, ali evo sa nekim rušenjima, otvara se prostor pa nekako čovjek može i da zamisli.

Efendić je po svemu sudeći politički rahmetlija, i iznimno mi je drago zbog toga, nadam se samo da ga neće naslijediti neki drugi mudrac.

mistek
Posts: 2052
Joined: 23/05/2010 15:16

#11253 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek » 06/06/2020 13:22

Meni je i dalje teže svariti prolazak prve transferzale kroz neka područja :D Znači, one zgrade ili šta su već između Bosnalijeka i Starih vrba, barem 5 komada za rušenje, pa još par objekata u Jukićevoj koji su valjda lakši za srušiti, do spoja s ovim što sad rade. Eh, kad to završe, ni od Hotonja do izlaska na A1 nije vala sve najčistije :D

Što se GA tiče, meni to ne djeluje ko veliki broj objekata i trasa se čini solidno čistom. OK, Bosnaplast je dovoljan da je zakrčena da ne može biti zakrčenija, ali iza toga imaš u vrh glave na dva mjesta tešku situaciju gdje čak možeš to zaobići dizanjem GA na stubove.

A preskupo je to zaobilaženje od Semizovca. Baš preskupo :)

high_volume
Posts: 4530
Joined: 09/06/2010 22:51

#11254 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by high_volume » 06/06/2020 13:34

mistek wrote:
06/06/2020 13:22
....A preskupo je to zaobilaženje od Semizovca. Baš preskupo :)
Nisi ti shvatio "to zaobilaženje od Semizovca", ili do vogošćanskog Pretisa, svejedno. Trebala bi to biti brza cesta koja bi bila rasterećena priključaka, ili sa mininalnim brojem, i koja bi brže povezivala saobraćaj m/v id istočne strane grada ka zapadu, i obrnuto, i koja bi bila poveznica 5C koridora sa istočnom granicom BiH, moguće i dio "turskog autoputa" za Beograd preko Vardišta. Bila bi to vrlo korisna i prometna saobraćajnica, koja bi rasteretila i tunelsku od iza Bentbaše preko Ciglana. I za nju trenutno ima mjesta za gradnju.

User avatar
So What!
Posts: 8004
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11255 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! » 06/06/2020 13:48

Evo ga, šta je potrebno za eksproprijaciju kod Pennya, a evo na linku cijeli plan eksproprijacije.

Image

User avatar
So What!
Posts: 8004
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11256 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! » 06/06/2020 14:07

Kako dvojica Nedžada koče izgradnju Prve transverzale
Jedno od rješenja kako bi se ubrzala gradnja Prva transverzale jeste projekt proglasiti višim interesom ili usvojiti zakon o Prvoj transverzali

Image

Proteklih dana u Sarajevu je održan sastanak zastupnika većine i ministara u Vladi KS. Na sastanku je bilo oštrih i polemičkih tonova. Zbog pandemije koronavirusa, sastanka nije bilo skoro dva mjeseca, pa su prisutni imali dosta toga da kažu.

Zastupnik Zvonko Marić (SBB) na sastanku je istakao da je razočaran i frustriran zbog činjenice da je „ostala ista meta, isto odstojanje“.

- Isti su problemi. Prema mome sudu, kočničari su dvojica načelnika, i to su Nedžad Koldžo i Nedžad Ajnadžić, načelnici općina Novo Sarajevo i Centar. Ne znam kako oni misle, možda smatraju da nije interes njihovih općina da prođe Prva transverzala, ali za razliku od njih, načelnik općine Vogošća poduzima sve aktivnosti kako bi se ovaj kapitalni projekt završio, a na koji se čeka duže od 40 godina - kaže Marić.

Image
Marić: Kapitalni projekt

Na sjednici je podsjetio da je, kada je bio u operativnom timu za praćenje realizacije projekta izgradnje Prve transverzale, konstantno jedna te ista osoba pravila probleme.

- Neki Porobić je bespravno uselio u jedan objekt. Načelnik Ajnadžić dopušta da jedna osoba, iako smo ga na to upozoravali, bude smetnja. Ta osoba je ilegalno uselila u baraku. Znamo da su hiljade boraca, to bi i načelnik Ajnadžić trebao znati, ako se nije prestao baviti boračkim pitanjima odmah poslije rata, koliko je deložirano boraca, čak s izdatim rješenjima. Niko nije pravio problem, a on je zaustavio i dopušta da ta jedna osoba bude smetnja. Mogao mu je do sada naći smještaj, a i ne mora jer je ilegalno tu. Vrijeme je prošlo, vlade su se smijenile i opet je Porobić problem. Ne mogu da vjerujem da je gospodin Ajnadžić toliko nemoćan, toliko nesposoban da riješi taj problem, a da ne govorim o problemu nelegalne izgradnje „Penny plusa“ – rekao je Marić.

Podsjetio je da je na inicijativu Saveza za bolju budućnost Prva transverzala proglašena projektom od javnog interesa.

- Ne mogu da vjerujem da je gospodin Porobić blokirao život u gradu zahvaljujući neznanju ili nesposobnosti gospodina Ajnadžića. Zamislite jednog načelnika u jednoj normalnoj državi da nije u mogućnosti da deložira jednog čovjeka ili da mu ponudi rješenje. Možda gospodin Ajnadžić želi da gradi predizbornu kampanju na tome kako ne želi da iseli jednog čovjeka koji je bespravno uselio u taj objekt, kako je on human i slično, a s druge strane pola miliona stanovnika se stalno guši u smogu - dodao je Marić.

Jedno od rješenja kako bi se ubrzala gradnja Prva transverzale jeste projekt proglasiti višim interesom ili usvojiti zakon o Prvoj transverzali. Ukoliko se po hitnom postupku usvoji ovaj zakon, iz odluka se isključuju općine koje su najveći kočničari projekta.

Image
Kapidžić: Usvojiti zakon

Ministar za prostorno uređenje i zaštitu okoliša Kantona Sarajevo Faruk Kapidžić rekao je da, prema trenutnom Zakonu o prostornom uređenju i Zakonu o javnom interesu, ne može raditi brže nego što se radi.

- Ima procedura kako se radi, sve na demokratski način i to je katastrofa. Mi bukvalno ne možemo ni naprijed ni nazad. Možemo malo ubrzati, ali ta dinamika mene ne zadovoljava. Problem je pravne prirode, a ne inžinjerske. Ovo što sada imamo, postavku u Ministarstvu saobraćaja i Ministarstvu infrastrukture, mi bismo to strukovno preletjeli i za dvije godine otvorili. Problem je pravne prirode – rekao je Kapidžić.

Ipak, kako dodaje, postoji načini da se ubrzaju procedure. To je usvajanje zakona o Prvoj transverzali i da se definira zakonski Prva transverzala.

- To bi se ubrzalo u smislu da sve procedure koje idu na sud ne bi usporile ili zaustavile izgradnju. To je zakon koji se u ozbiljnijim državama primjenjuje. Druga varijanta je da se donese zakon višeg interesa Kantona pa da se sve to definira i mislim da se to može uraditi – rekao je Kapidžić.
Image

Image

Image
Avaz

User avatar
So What!
Posts: 8004
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11257 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! » 06/06/2020 14:10

Odblokirani radovi na Prvoj transverzali na dionici od Mašinske škole do ulice Braće Begić
Image

Direkcija za puteve Kantona Sarajevo će u petak, a najkasnije u ponedjeljak, raspisati Okvirni sporazum za odabir izvođača radova za izgradnju Prve transverzale i to na dionici od Mašinske škole do ulice Braće Begić.

Ovo je najavljeno na današnjem sastanku Operativnog tima za izgradnju ove izuzetno značajne saobraćajnice za Kanton Sarajevo.

Uskoro se očekuje početak izgradnje Tunela Kobilja glava. Preduslovi za realizaciju gradnje ove dionice puta na Prvoj transverzali podrazumijevaju davanje saglasnosti Skupštine Kantona Sarajevo na tekst ugovora o kupoprodaji ili zamjeni nekretnina, o čemu će biti riječi na sjednici Skupštine zakazanoj za 16. juni.

Image

U zadnjih mjesec dana nastavljene su aktivnosti na uklanjanju objekata na Prvoj transverzali od Kranjčevićeve ulice do Braće Begić, međutim kako je premijer konstatovao, napredak nije vidljiv i potrebno ga je ubrzati uz korištenje svih dopuštenih zakonskih mogućnosti.

Operativna grupa je pregledala pojedinačne slučajeve objekata na ovom dijelu trase i do naredne sedmice, kada će se održati sastanak, planirano je uklanjanje objekata.

Također je zaključeno da će do tada biti ažurirane informacije o imovinsko pravnim pitanjima i eksproprijaciji na ovoj trasi.

Premijer Kantona Sarajevo Mario Nenadić je poručio kako su vidljivi rezultati koji se odnose na početak gradnje na dionici puta od Mašinske škole do ulice Braće Begić, kao i da se očekuje skori početak gradnje Tunela na Kobiljoj glavi.

Sve su to ciljevi, koje prema riječima premijera, treba ubrzati kako bi se dinamika radova povećala.
Klix
Last edited by So What! on 06/06/2020 14:11, edited 1 time in total.

User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 32618
Joined: 29/06/2011 23:39

#11258 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by dječak sa šibicama » 06/06/2020 14:11

mistek wrote:
06/06/2020 13:22
Meni je i dalje teže svariti prolazak prve transferzale kroz neka područja :D Znači, one zgrade ili šta su već između Bosnalijeka i Starih vrba, barem 5 komada za rušenje, pa još par objekata u Jukićevoj koji su valjda lakši za srušiti, do spoja s ovim što sad rade. Eh, kad to završe, ni od Hotonja do izlaska na A1 nije vala sve najčistije :D
Zgrade, mislim na tri sprata, ne znam koliko je tamo stanova ali koliko se sjecam jer sam zadnji put u djetinjstvu ulazio kod jednog prijatelja, po dva ulaza i na svakom spratu dva stana. To mu dodje 12 stanova po zgradi.

Tim ljudima tek trebaju dati nove stambene jedinice, sumnjam da ce se buniti jer su ono prastare zgrade, jedino bi lokacija novih stanova mogla biti problem. Uvijek se nadje ko koci jer nece na Ilidzu iz centra grada.
Mislim da ce rusiti i stare vrbe plus sve kuce ispod ceste kod servisa to je desetak kuca.

Ali to je tek neka naredna etapa, za sada oni govore samo o ovoj dionici do Brace Begic odnosno oko tornja. Da i to zavrse za godinu dvije, bice dobro.

User avatar
So What!
Posts: 8004
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11259 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! » 06/06/2020 14:15

Ovo prvi puta vidim, da se raspiše tender za izvođača, koji će početi raditi, čim trasa bude u pravnom smislu spremna ...

Prva transverzala: Raspisan javni poziv za odabir izvođača radova na Prvoj transverzali
Image

Iz Direkcije za puteve Kantona Sarajevo obavještavaju da je danas raspisan javni poziv za odabir izvođača radova sa kojim će se potpisati Okvirni sporazum za izgradnju Prve transverzale i to na dionici od ulice Kranjčevićeve do ulice Braće Begić.

Ovim sporazumom odabrat će se izvođač radova za period od četiri godine, što će omogućiti da se, odmah nakon rješavanja svakog predmeta imovinsko-pravne prirode i izdavanja građevinskih dozvola, odmah započnu radovi bez čekanja na tenderske procedure.

Rok za prijavu je 45 dana, a na ovaj način odblokirani su procesi na realizaciji jednog od najznačajnijih projekata u Kantonu Sarajevo.
Vlada KS

User avatar
So What!
Posts: 8004
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11260 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! » 06/06/2020 14:19

Nenadić: Raspisali smo javni poziv, u toku izbor firme koja će graditi Prvu transverzalu
Za ovu dionicu spreman je novac, a radovi će koštati 21,4 miliona maraka bez PDV-a.

Image

Direkcija za puteve Kantona Sarajevo raspisala je danas javni poziv za izbor izvođača radova, za izgradnju početne dionice Prve transverzale, saobraćajnice koja centar Sarajeva s četiri trake treba da poveže s Vogošćom i atuoputom i tako riješi veliki problem saobraćajnih gužvi u glavnom gradu.

Najvažniji projekt

Kako za „Dnevni avaz“ potvrdio premijer KS Mario Nenadić, radi se o izgradnji prve dionice saobraćajnice od Mašinske škole, pored Američke ambasade ulicom Halida Kajtaza i Tešanjka do Braće Begić.

- Ovo je veliki dan za nas. Vjerujem da ćemo u naredna dva mjeseca izabrati firmu koja će graditi cestu, koja je najvažniji infrastrukturni projekt Vlade KS. Dok traje javni poziv, bit će uklonjeni i svi preostali objekti s trase i teren apsolutno spreman za uvođenje izvođača – kazao je Nenadić.

Kružni tok

Za ovu dionicu spreman je novac, a radovi će koštati 21,4 miliona maraka bez PDV-a. Na spoju ulica Kranjčevićeva, Franca Lehara, Put života i Halida Kajtaza bit će izgrađen veliki kružni tok.
Avaz

User avatar
Naslovnica
Posts: 15516
Joined: 20/03/2013 15:38

#11261 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica » 06/06/2020 14:27

Ide kružni tok sa semaforima?
🤔

User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 29300
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Contact:

#11262 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by bitanga_sa_otesa » 06/06/2020 14:30

Naslovnica wrote:
06/06/2020 14:27
Ide kružni tok sa semaforima?
🤔
naravno,jos jedna debilna raskrsnica na kojoj ce se stvarat cep i guzvara...

mistek
Posts: 2052
Joined: 23/05/2010 15:16

#11263 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek » 06/06/2020 14:42

A je li postoji rješenje koje bi podrazumijevalo običan kružni tok, sa mogućnosti da tramvaj "potegne" crveno kad prolazi? :D Radnim danom, tramvaj sa Ž. Stanice ide u prosjeku svako 12-13 minuta, prema važećem rasporedu :)
high_volume wrote:
06/06/2020 13:34
mistek wrote:
06/06/2020 13:22
....A preskupo je to zaobilaženje od Semizovca. Baš preskupo :)
Nisi ti shvatio "to zaobilaženje od Semizovca", ili do vogošćanskog Pretisa, svejedno. Trebala bi to biti brza cesta koja bi bila rasterećena priključaka, ili sa mininalnim brojem, i koja bi brže povezivala saobraćaj m/v id istočne strane grada ka zapadu, i obrnuto, i koja bi bila poveznica 5C koridora sa istočnom granicom BiH, moguće i dio "turskog autoputa" za Beograd preko Vardišta. Bila bi to vrlo korisna i prometna saobraćajnica, koja bi rasteretila i tunelsku od iza Bentbaše preko Ciglana. I za nju trenutno ima mjesta za gradnju.
Ako shvatam, svojevrsna sjeverna zaobilaznica. Na dugom štapu, shvatam da bi se moglo razmišljati o tome, ali inače mislim da bi bila preskupa. I kad bi imali GA i prvu transferzalu, mislim da bi bilo dovoljno rasterećeno.

User avatar
So What!
Posts: 8004
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11264 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! » 06/06/2020 15:10

Ako se primjetili po skicama, tu je predviđen turbo kružni tok, kao što je napravljen u Tuzli na Skveru:

Image

User avatar
Logovan
Posts: 80189
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.tinypic.com/6ocy11.png

#11265 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Logovan » 06/06/2020 16:06

Samo da taj turbo kružni tok ne okrenu pogrešno. :mrgreen:

User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 29300
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Contact:

#11266 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by bitanga_sa_otesa » 06/06/2020 16:34

bolje je da ostane normalna raskrsnica sa semaforima.

noviclan
Posts: 5879
Joined: 31/10/2013 06:48

#11267 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by noviclan » 06/06/2020 18:44

So What! wrote:
06/06/2020 15:10
Ako se primjetili po skicama, tu je predviđen turbo kružni tok, kao što je napravljen u Tuzli na Skveru:

Image
Ovo je kruzni tok kod sarenr dzamije gledaj kako je kulturno ocrtana dupla puna kad ce to biti u pisljivom sarajevu koje je pun k. kruznih tokova

BadBoy
Posts: 4680
Joined: 01/11/2005 21:55

#11268 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by BadBoy » 06/06/2020 18:49

Šta kaže duša ministar, problem je pravne a ne inženjerske prirode. A stručni inženjeri jednu kuću ruše dvije sedmice :lol:

Problem nije ni do čega drugog nego do nesposobnosti i javašluka od rata na ovamo. Ko je dozvolio građenje svim tim objektima na trasi, što ih do sada nisu uklonili i što se toliko oteže rješavanja tog problema. Nema to veze sa pravom nego sa idiotima.

User avatar
dr_arsla
Posts: 692
Joined: 23/11/2019 13:13
Location: Nisam ginekolog, ali mogu pogledati

#11269 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by dr_arsla » 06/06/2020 23:35

Sve sam skloniji mišljenju da je šupak Nele u pravu kad kaže da je ovaj grad kroz cijelu istoriju uvijek bio kasaba, gdje mu se desio incident od nekih 40 godina od 45-90 kad je i ličio na nešto.

User avatar
JavierBosnia
Posts: 2326
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#11270 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JavierBosnia » 06/06/2020 23:57

A zasto ne ugraditi senzore koji aktiviraju crveno na kruznom kada tramvaj pridje na sta znam 50m od kruznog
Sta bi crveno trajalo 15 sekundi dok prodje i cao

Isto se moze na ilidzi uraditi i koliko toliko taj semafor u kruznom dovesti u normalu

User avatar
Haris.ba
Posts: 10607
Joined: 08/09/2005 20:08

#11271 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba » 07/06/2020 00:12

JavierBosnia wrote:
06/06/2020 23:57
A zasto ne ugraditi senzore koji aktiviraju crveno na kruznom kada tramvaj pridje na sta znam 50m od kruznog
Sta bi crveno trajalo 15 sekundi dok prodje i cao

Isto se moze na ilidzi uraditi i koliko toliko taj semafor u kruznom dovesti u normalu
Pa koliko znam na Ilidži i jeste tako. I mislim da nema problema trenutno što se tiče semafora. Problem je prekratka stanica barem za dužinu jednog tramvaja. Pa se počesto desi da tramvaj ostane u kružnom.

User avatar
Better Man
Posts: 14396
Joined: 01/10/2006 20:10

#11272 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Better Man » 07/06/2020 01:22

dječak sa šibicama wrote:
06/06/2020 14:11
mistek wrote:
06/06/2020 13:22
Meni je i dalje teže svariti prolazak prve transferzale kroz neka područja :D Znači, one zgrade ili šta su već između Bosnalijeka i Starih vrba, barem 5 komada za rušenje, pa još par objekata u Jukićevoj koji su valjda lakši za srušiti, do spoja s ovim što sad rade. Eh, kad to završe, ni od Hotonja do izlaska na A1 nije vala sve najčistije :D
Zgrade, mislim na tri sprata, ne znam koliko je tamo stanova ali koliko se sjecam jer sam zadnji put u djetinjstvu ulazio kod jednog prijatelja, po dva ulaza i na svakom spratu dva stana. To mu dodje 12 stanova po zgradi.

Tim ljudima tek trebaju dati nove stambene jedinice, sumnjam da ce se buniti jer su ono prastare zgrade, jedino bi lokacija novih stanova mogla biti problem. Uvijek se nadje ko koci jer nece na Ilidzu iz centra grada.
Mislim da ce rusiti i stare vrbe plus sve kuce ispod ceste kod servisa to je desetak kuca.

Ali to je tek neka naredna etapa, za sada oni govore samo o ovoj dionici do Brace Begic odnosno oko tornja. Da i to zavrse za godinu dvije, bice dobro.
Samo bi budala iz Centra išla na Ilidžu. Ti ljudi imaju puno pravo da traže stanove na općini Centar i ne bi smjeli pristati da ih se baci u neku zabit. Ja bi ih prvi podržao.

User avatar
So What!
Posts: 8004
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11273 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! » 07/06/2020 02:31

dr_arsla wrote:
06/06/2020 23:35
Sve sam skloniji mišljenju da je šupak Nele u pravu kad kaže da je ovaj grad kroz cijelu istoriju uvijek bio kasaba, gdje mu se desio incident od nekih 40 godina od 45-90 kad je i ličio na nešto.
Treba malo historiju grada onda protabiriti ponovo, pa ustanoviti je li uvijek bio kasaba ili nije.

User avatar
starii
Posts: 3015
Joined: 15/04/2007 13:49
Location: Tito partija, omladina akcija

#11274 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by starii » 07/06/2020 08:29

So What! wrote:
06/06/2020 13:48
Evo ga, šta je potrebno za eksproprijaciju kod Pennya, a evo na linku cijeli plan eksproprijacije.

Image
[/quote

logicno bi bilo da transverzala ide ravno a ne da je dižu prema kuća i naselju, prozori one nove zgrade kod tunela haman ce biti u nivou transverzale...

NediM17
Posts: 10908
Joined: 05/11/2009 11:49

#11275 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by NediM17 » 07/06/2020 10:51

Better Man wrote:
07/06/2020 01:22
dječak sa šibicama wrote:
06/06/2020 14:11
mistek wrote:
06/06/2020 13:22
Meni je i dalje teže svariti prolazak prve transferzale kroz neka područja :D Znači, one zgrade ili šta su već između Bosnalijeka i Starih vrba, barem 5 komada za rušenje, pa još par objekata u Jukićevoj koji su valjda lakši za srušiti, do spoja s ovim što sad rade. Eh, kad to završe, ni od Hotonja do izlaska na A1 nije vala sve najčistije :D
Zgrade, mislim na tri sprata, ne znam koliko je tamo stanova ali koliko se sjecam jer sam zadnji put u djetinjstvu ulazio kod jednog prijatelja, po dva ulaza i na svakom spratu dva stana. To mu dodje 12 stanova po zgradi.

Tim ljudima tek trebaju dati nove stambene jedinice, sumnjam da ce se buniti jer su ono prastare zgrade, jedino bi lokacija novih stanova mogla biti problem. Uvijek se nadje ko koci jer nece na Ilidzu iz centra grada.
Mislim da ce rusiti i stare vrbe plus sve kuce ispod ceste kod servisa to je desetak kuca.

Ali to je tek neka naredna etapa, za sada oni govore samo o ovoj dionici do Brace Begic odnosno oko tornja. Da i to zavrse za godinu dvije, bice dobro.
Samo bi budala iz Centra išla na Ilidžu. Ti ljudi imaju puno pravo da traže stanove na općini Centar i ne bi smjeli pristati da ih se baci u neku zabit. Ja bi ih prvi podržao.
I Nahorevo je "centar". :mrgreen:

Post Reply