Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Logovan
Posts: 94390
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#11226 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Logovan »

dječak sa šibicama wrote: 04/06/2020 22:37 To bi bio vec funkcionalan grad sto se tice saobracaja.

Zamislimo tek metro od Bascarsije do Ilidze :D
I metro od Ilidže do Hrasnice. :D
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40805
Joined: 29/06/2011 23:39

#11227 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by dječak sa šibicama »

Tramvajska pruga od Nedzarica do Dobrinje bi bila davno izgradjena, da nije rata. Tamo kod Oslobodjenja, danas Avaza, dugo se moglo vidjeti i dokle su radovi dosli. Taman su isli prema stupskom brdu, i onda poceo rat.
User avatar
alibaba_i_30_godina
Posts: 16995
Joined: 16/01/2010 19:15

#11228 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by alibaba_i_30_godina »

A jeste više naporni sa metroom. :oops:
elk
Posts: 2803
Joined: 14/08/2006 12:03

#11229 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by elk »

A sta je sa izmjestanjem zeljeznicke stanice :D :run:

Nece brojni od nas docekati ovaj gradski ac u kompletu, valjda vam je to jasno. Napisao sam mislim prije 3, 2 i prosle godine, evo cu i sada ponoviti: ne mogu ili ne znaju da pismeno zakrpe cestu na aneksu. Znaci samo da nema onakvih rupa..i opet nista. Godine prodjose, amortizeri odose, kandahar ostaje... Da ne govorim da su tokom korone, bez ozbiljnog saobracaja i trola, mogli to barem da upristoje i malo srede. Ali dzaba.

Kakvi tuneli kroz mojmilo, metroi :roll: , gradski auto putevi i budalastine. Travnicki sda " inzinjeri" to da "naprave"... :(
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#11230 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by P308 »

Uskoro će početi radovi na izgradnji prve dionice Prve transverzale. Direkcija za puteve KS će nakasnije u ponedjeljak raspisati Javni poziv za odabir izvođača radova na dionici od Mašinske škole do ulice Braće Begić. Premijer Mario Nenadić ističe da Vlada KS aktivno radi i na pokretanju radova na Devetoj transverzali, kao i Južnoj longitudinali.
Eto aktivno rade :D
suit_up
Posts: 730
Joined: 31/12/2019 11:25

#11231 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by suit_up »

Šta je sa ovim kružnim kod skretanja za Pretis u Vogošći, danima stoji greder i ništa se ne radi? Samo bezveze gužvu stvorili, još debili jutros upalili i semafore, kolabirao saobraćaj :jbt:
User avatar
mk ultra
Posts: 19518
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#11232 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

suit_up wrote: 05/06/2020 17:34 Šta je sa ovim kružnim kod skretanja za Pretis u Vogošći, danima stoji greder i ništa se ne radi? Samo bezveze gužvu stvorili, još debili jutros upalili i semafore, kolabirao saobraćaj :jbt:
Stoji on i mjesec citav, jbt korona bila jos aktuelna kad su krenuli...

Upravo gledam
22.04. Poceli radovi, rok 2mj
Sarajevska firma „MGBH“
NediM17
Posts: 21684
Joined: 05/11/2009 11:49

#11233 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by NediM17 »

muha_sa wrote: 04/06/2020 12:47 Eh :D evo stručnjaka sa travničkog faksa :lol: :lol: :lol:

zna @zateznistub koje je naselje :-D

60 godina se ulazilo pravo pa desno oko parka :) sad stručnjaci stavili znak da se ne smije više tako neg okolo :lol:
Mi se haman navikli kad dodjoše pa nam iscrtaše i parking :lol:

Image

Image

Parkiraš kako su oni zamisli i na suvozačeva vrata izlaziš :( :lol:
Jbg. muha udji "sazad". Ja ću bgm. parkirati na ta ocrtana mjesta i zovnut' vam muriju. :lol:
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#11234 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Tesla Edison »

alibaba_i_30_godina wrote: 04/06/2020 23:11 A jeste više naporni sa metroom. :oops:
Idiotizam je pričati o metrou za grad veličine Sarajeva koji svaki sat ima sve manje i manje stanovnika zbog masovnog iseljavanja. Za par godina biće manje od 100 000. Na zadnjem popisu 2013. godine u Sarajevu popisano nešto više od 200 000. Od tada pa do danas se najmanje 30% stanovnika iselilo u inostranstvo.

Za ovakve gradove tramvaj je prava mjera ali tramvajski sistem napravljen kako treba a ne kao ovo danas.
User avatar
thekupus
Posts: 6810
Joined: 25/06/2011 22:38

#11235 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by thekupus »

TESLA_EDISON wrote: 05/06/2020 19:30
Za par godina biće manje od 100 000. Na zadnjem popisu 2013. godine u Sarajevu popisano nešto više od 200 000. Od tada pa do danas se najmanje 30% stanovnika iselilo u inostranstvo.

U četiri gradske općine 275 000, u KS 413 000. Moraš imati u vidu da se iz Sarajeva ljudi iseljavaju vani, ali da se iz drugih, manjih gradova, ljudi doseljavaju u Sarajevo stalno.

Bez obzira na to, slažem se da je priča o metrou glupost.
Dimu1927
Posts: 4016
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#11236 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Dimu1927 »

Kakav metro, kod nas jos uvijek jaca kisa poplavi obicni podvoznjak ispod pruge :) Metro bi funkcionisao jedino sa podmornicama umjesto vozova :)
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11237 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Qler wrote: 04/06/2020 22:43 Ma ovi danas ovo ne mogu ni zamisliti... a ne napraviti...

Usput bio je i plan sa svim ovim tunelima prema lukavici kroz vraca, tramvaj nedzarici dobrinja, lukavica, hrasnica...

Ali ovi danas veze nemaju sa zivotom. Sve stoka politicka, koja ne vidi dalje od mita i korupcije. Nema pojma o razvoju grada. Ja koji sam duduk totalni, vidi da neke stvari ne vode nigdje sto se tice razvoja saobracajne infrastrukture... debili podobni...
A koji su to izgradili tako revolucionarna saobraćajna rješenja, da bi se ovima sada moglo reći da nemaju pojma.

Ko je to gradio petlje, brze ceste, tunele, transverzale i longitudinale u tolikoj mjeri po Sarajevu, da se može reći, eh gledaj sad vas zadužujemo, da nas nadmašite.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11238 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

dječak sa šibicama wrote: 04/06/2020 22:25 Naravno da nece, jer danas je svaki smisao izgubljen zbog "granice" na Lapisnici.

A i sama pomisao da travnicki fakulteti grade tunel u sred grada, bolje da ne, po sigurnost gradjana.
thekupus wrote: 04/06/2020 22:16 To bi onda išlo otprilike ovako? (tunel ispod Bjelava + slijedeća dionica)

Image


Nadam se da ovo nikad neće izgraditi. Nek prave na drugu stranu, široko im polje.
Taj stari plan je predviđao da tunel Bjelave ide ispod Baščaršije i izlazi negdje usred Starog grada, protiv čega je bio jedan dio struke kao i građane jer bi uništio Stari grad.

Po novom planu, tunel je produžen u potpunosti do iza Bentbaše, trebao bi da bude duži i na ovaj način bi bio prefektno rješenje.

Što se tiče bojazni za travničke inžinjere, @dječak sa šibicama hajde pronađi mi molim te koji tunel u BiH je projektovao neki građevinski inžinjer koji je završio neki univerzitet u Travniku, reci koji je to tunel i gdje se nalazi, te u kakvom je stanju.

Image
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66190
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#11239 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _BataZiv_0809 »

thekupus wrote: 05/06/2020 20:00
TESLA_EDISON wrote: 05/06/2020 19:30
Za par godina biće manje od 100 000. Na zadnjem popisu 2013. godine u Sarajevu popisano nešto više od 200 000. Od tada pa do danas se najmanje 30% stanovnika iselilo u inostranstvo.

U četiri gradske općine 275 000, u KS 413 000. Moraš imati u vidu da se iz Sarajeva ljudi iseljavaju vani, ali da se iz drugih, manjih gradova, ljudi doseljavaju u Sarajevo stalno.

Bez obzira na to, slažem se da je priča o metrou glupost.
I iz manjih mjesta se ide u inostranstvo, doseljavanje u Sarajevo nije tako masovno kao nekad. Dakle o Sarajevo gubi stanovnike ali sporije.
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15636
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#11240 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by problemnatravunu »

mk ultra wrote: 05/06/2020 17:42
suit_up wrote: 05/06/2020 17:34 Šta je sa ovim kružnim kod skretanja za Pretis u Vogošći, danima stoji greder i ništa se ne radi? Samo bezveze gužvu stvorili, još debili jutros upalili i semafore, kolabirao saobraćaj :jbt:
Stoji on i mjesec citav, jbt korona bila jos aktuelna kad su krenuli...

Upravo gledam
22.04. Poceli radovi, rok 2mj
Sarajevska firma „MGBH“
Pa valjda znaš kako kod nas funkcionira ova korumpirana vlast, sigurno si upratio da su lokalni izbori odgođeni za mjesec i po kasnije nego prvobitno, i šta će kad taj kruzni tok završe nekad usred "ničega", dakle, uspori, STANI, stopiraj totalno, valja to sinhronizirati sa predizbornim orgijama :bih:
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#11241 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by high_volume »

So What! wrote: 06/06/2020 03:10
Taj stari plan je predviđao da tunel Bjelave ide ispod Baščaršije i izlazi negdje usred Starog grada, protiv čega je bio jedan dio struke kao i građane jer bi uništio Stari grad.

Po novom planu, tunel je produžen u potpunosti do iza Bentbaše, trebao bi da bude duži i na ovaj način bi bio prefektno rješenje.

Image
Treba naći novac za izgradnju tunela prema novom planu, do iza Bentbaše, bio bi višestruko koristan i ekološki i urbanistički, isplativ.

Premda, mislim da paralelno ovom tunelu, treba razmišljati i o brzoj cesti sjevernim padinama iznad Sarajeva, kojom bi se saobraćaj iz dijela Sumbulovca preusmjeravao prema području Semizovca, pa na ceste prema gradu, prema Tuzli i na autoput. Da se i ovom cestom dodatno rasterete gradske saobraćajnice, ali i ubrza protok saobraćaja u njegovom tranzitu sa Istoka prema Zapadu, i dalje, naročito saobraćaja koji polazi od granice sa Srbijom, Vardište, Bratunac i Zvornik.
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#11242 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nosara »

So What! wrote: 06/06/2020 02:59
Qler wrote: 04/06/2020 22:43 Ma ovi danas ovo ne mogu ni zamisliti... a ne napraviti...

Usput bio je i plan sa svim ovim tunelima prema lukavici kroz vraca, tramvaj nedzarici dobrinja, lukavica, hrasnica...

Ali ovi danas veze nemaju sa zivotom. Sve stoka politicka, koja ne vidi dalje od mita i korupcije. Nema pojma o razvoju grada. Ja koji sam duduk totalni, vidi da neke stvari ne vode nigdje sto se tice razvoja saobracajne infrastrukture... debili podobni...
A koji su to izgradili tako revolucionarna saobraćajna rješenja, da bi se ovima sada moglo reći da nemaju pojma.

Ko je to gradio petlje, brze ceste, tunele, transverzale i longitudinale u tolikoj mjeri po Sarajevu, da se može reći, eh gledaj sad vas zadužujemo, da nas nadmašite.
Da je bilo prijeke potrebe, gradilo bi se. Danas se gradi samo da bi se oprale pokradene pare. Stoka nepismena ne zna iz prve montirat saht, a ne nesto komplikovanije.
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#11243 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Idealno bi bilo da se riješi prva transferzala u kompletu. Prvo to bi solidno rasteretilo stvari.
Gradski autoput dođe ko neki fiktivni haman projekat, a u velikoj mjeri ga uopšte ne bi bio problem realizovati. Doduše, prvo da Efendić ne radi to što radi, a drugo što fakat ne bi bilo loše razmišljati da se počne praviti dio GA od tunela Ciglane (odnosno nekog spoja sa 1. transferzalom) do makar FDS, a u perspektivi, ni taj tunel od bolnice do Bentbaše ne djeluje tako strašno. To bi bio tunel s nekom dužinom od 2,2km i za recimo 2 godine bi bilo moguće završiti ga :) Mislim da je to ipak isplativije rješenje nego obilaziti grad negdje sjeverno, ni radi čega.

Čak, ako je nemoguće zavšriti GA zbog seljaka tipa Efendić, do Ciglana, ja uopšte ne bih bježao od te opcije da se napravi relacija makar Bentbaša-Ciglane, te da u spoju sa prvom trasnferzalom čini nekakav privremeni tranzit.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24845
Joined: 08/09/2005 20:08

#11244 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

high_volume wrote: 06/06/2020 10:58

Treba naći novac za izgradnju tunela prema novom planu, do iza Bentbaše, bio bi višestruko koristan i ekološki i urbanistički, isplativ.

Premda, mislim da paralelno ovom tunelu, treba razmišljati i o brzoj cesti sjevernim padinama iznad Sarajeva, kojom bi se saobraćaj iz dijela Sumbulovca preusmjeravao prema području Semizovca, pa na ceste prema gradu, prema Tuzli i na autoput. Da se i ovom cestom dodatno rasterete gradske saobraćajnice, ali i ubrza protok saobraćaja u njegovom tranzitu sa Istoka prema Zapadu, i dalje, naročito saobraćaja koji polazi od granice sa Srbijom, Vardište, Bratunac i Zvornik.
Treba izbjegavati da ti urbani dio, naročito dio urbanog centra bude tranzit. Tako da bi sasvim ok bilo da gradski autoput se završava ispred KCUS.
Tako bi mogao zabraniti i da ono što mi zovemo tranzitom (koristi se za tranzit prema istoku, prema Palama i Sokocu) bude zatvoren za teretnjake.

A sjevernu zaobilaznicu rješavati izvan urbanog područja. Nema potrebe ići na Semizovac. Može se sa Sumbulovca ići na Pretis u Vogošći i da spoj bude na prvu transferzalu.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11245 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

nosara wrote: 06/06/2020 11:17Da je bilo prijeke potrebe, gradilo bi se. Danas se gradi samo da bi se oprale pokradene pare. Stoka nepismena ne zna iz prve montirat saht, a ne nesto komplikovanije.
Nema šta svaka čast, odlično si to analizirao. :sax:
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#11246 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nosara »

So What! wrote: 06/06/2020 13:07
nosara wrote: 06/06/2020 11:17Da je bilo prijeke potrebe, gradilo bi se. Danas se gradi samo da bi se oprale pokradene pare. Stoka nepismena ne zna iz prve montirat saht, a ne nesto komplikovanije.
Nema šta svaka čast, odlično si to analizirao. :sax:
Nema na cemu, nije bilo tesko. Gdje god pogledas, katastrofalne posljedice elementarnog neznanja, lopovluka i pokvarenosti. Od jebenih kruznih tokova, do transferzala, od unistene zeljeznice, do seljoberske "urbanizacije" po metodu "nakrhajder betona, jebat hin, nek se poduse".

Zlo i naopako.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11247 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

high_volume wrote: 06/06/2020 10:58 Treba naći novac za izgradnju tunela prema novom planu, do iza Bentbaše, bio bi višestruko koristan i ekološki i urbanistički, isplativ.

Premda, mislim da paralelno ovom tunelu, treba razmišljati i o brzoj cesti sjevernim padinama iznad Sarajeva, kojom bi se saobraćaj iz dijela Sumbulovca preusmjeravao prema području Semizovca, pa na ceste prema gradu, prema Tuzli i na autoput. Da se i ovom cestom dodatno rasterete gradske saobraćajnice, ali i ubrza protok saobraćaja u njegovom tranzitu sa Istoka prema Zapadu, i dalje, naročito saobraćaja koji polazi od granice sa Srbijom, Vardište, Bratunac i Zvornik.
Skupa igračka bi to bila, ali nakon ovih zadnjih zaduženja, ja sam uvjeren da KS sada može dobiti kredit od EBRD-a i za nuklearni program, jer su već dobili kredite za tramvaje, trolejbuse, tunel Kobilja Glava i slično, a i to su skupe igračke.
mistek wrote: 06/06/2020 11:33 Idealno bi bilo da se riješi prva transferzala u kompletu. Prvo to bi solidno rasteretilo stvari.
Gradski autoput dođe ko neki fiktivni haman projekat, a u velikoj mjeri ga uopšte ne bi bio problem realizovati. Doduše, prvo da Efendić ne radi to što radi, a drugo što fakat ne bi bilo loše razmišljati da se počne praviti dio GA od tunela Ciglane (odnosno nekog spoja sa 1. transferzalom) do makar FDS, a u perspektivi, ni taj tunel od bolnice do Bentbaše ne djeluje tako strašno. To bi bio tunel s nekom dužinom od 2,2km i za recimo 2 godine bi bilo moguće završiti ga :) Mislim da je to ipak isplativije rješenje nego obilaziti grad negdje sjeverno, ni radi čega.

Čak, ako je nemoguće zavšriti GA zbog seljaka tipa Efendić, do Ciglana, ja uopšte ne bih bježao od te opcije da se napravi relacija makar Bentbaša-Ciglane, te da u spoju sa prvom trasnferzalom čini nekakav privremeni tranzit.
GA već postoji, i broji se od petlje u Butilama do Briješća, a dionica Briješće - Velešići je u rangu naučne fantastike zbog silnih objekata koji se tu nalaze.

Prva transverzala mi je također bila nerealna, ali evo sa nekim rušenjima, otvara se prostor pa nekako čovjek može i da zamisli.

Efendić je po svemu sudeći politički rahmetlija, i iznimno mi je drago zbog toga, nadam se samo da ga neće naslijediti neki drugi mudrac.
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#11248 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Meni je i dalje teže svariti prolazak prve transferzale kroz neka područja :D Znači, one zgrade ili šta su već između Bosnalijeka i Starih vrba, barem 5 komada za rušenje, pa još par objekata u Jukićevoj koji su valjda lakši za srušiti, do spoja s ovim što sad rade. Eh, kad to završe, ni od Hotonja do izlaska na A1 nije vala sve najčistije :D

Što se GA tiče, meni to ne djeluje ko veliki broj objekata i trasa se čini solidno čistom. OK, Bosnaplast je dovoljan da je zakrčena da ne može biti zakrčenija, ali iza toga imaš u vrh glave na dva mjesta tešku situaciju gdje čak možeš to zaobići dizanjem GA na stubove.

A preskupo je to zaobilaženje od Semizovca. Baš preskupo :)
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#11249 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by high_volume »

mistek wrote: 06/06/2020 13:22 ....A preskupo je to zaobilaženje od Semizovca. Baš preskupo :)
Nisi ti shvatio "to zaobilaženje od Semizovca", ili do vogošćanskog Pretisa, svejedno. Trebala bi to biti brza cesta koja bi bila rasterećena priključaka, ili sa mininalnim brojem, i koja bi brže povezivala saobraćaj m/v id istočne strane grada ka zapadu, i obrnuto, i koja bi bila poveznica 5C koridora sa istočnom granicom BiH, moguće i dio "turskog autoputa" za Beograd preko Vardišta. Bila bi to vrlo korisna i prometna saobraćajnica, koja bi rasteretila i tunelsku od iza Bentbaše preko Ciglana. I za nju trenutno ima mjesta za gradnju.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11250 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Evo ga, šta je potrebno za eksproprijaciju kod Pennya, a evo na linku cijeli plan eksproprijacije.

Image
Post Reply