I metro od Ilidže do Hrasnice.dječak sa šibicama wrote: ↑04/06/2020 22:37 To bi bio vec funkcionalan grad sto se tice saobracaja.
Zamislimo tek metro od Bascarsije do Ilidze
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Logovan
- Posts: 94409
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#11226 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- dječak sa šibicama
- Posts: 40840
- Joined: 29/06/2011 23:39
#11227 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Tramvajska pruga od Nedzarica do Dobrinje bi bila davno izgradjena, da nije rata. Tamo kod Oslobodjenja, danas Avaza, dugo se moglo vidjeti i dokle su radovi dosli. Taman su isli prema stupskom brdu, i onda poceo rat.
- alibaba_i_30_godina
- Posts: 16995
- Joined: 16/01/2010 19:15
#11228 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A jeste više naporni sa metroom.
-
- Posts: 2806
- Joined: 14/08/2006 12:03
#11229 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A sta je sa izmjestanjem zeljeznicke stanice
Nece brojni od nas docekati ovaj gradski ac u kompletu, valjda vam je to jasno. Napisao sam mislim prije 3, 2 i prosle godine, evo cu i sada ponoviti: ne mogu ili ne znaju da pismeno zakrpe cestu na aneksu. Znaci samo da nema onakvih rupa..i opet nista. Godine prodjose, amortizeri odose, kandahar ostaje... Da ne govorim da su tokom korone, bez ozbiljnog saobracaja i trola, mogli to barem da upristoje i malo srede. Ali dzaba.
Kakvi tuneli kroz mojmilo, metroi , gradski auto putevi i budalastine. Travnicki sda " inzinjeri" to da "naprave"...
Nece brojni od nas docekati ovaj gradski ac u kompletu, valjda vam je to jasno. Napisao sam mislim prije 3, 2 i prosle godine, evo cu i sada ponoviti: ne mogu ili ne znaju da pismeno zakrpe cestu na aneksu. Znaci samo da nema onakvih rupa..i opet nista. Godine prodjose, amortizeri odose, kandahar ostaje... Da ne govorim da su tokom korone, bez ozbiljnog saobracaja i trola, mogli to barem da upristoje i malo srede. Ali dzaba.
Kakvi tuneli kroz mojmilo, metroi , gradski auto putevi i budalastine. Travnicki sda " inzinjeri" to da "naprave"...
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#11230 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Eto aktivno radeUskoro će početi radovi na izgradnji prve dionice Prve transverzale. Direkcija za puteve KS će nakasnije u ponedjeljak raspisati Javni poziv za odabir izvođača radova na dionici od Mašinske škole do ulice Braće Begić. Premijer Mario Nenadić ističe da Vlada KS aktivno radi i na pokretanju radova na Devetoj transverzali, kao i Južnoj longitudinali.
-
- Posts: 730
- Joined: 31/12/2019 11:25
#11231 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Šta je sa ovim kružnim kod skretanja za Pretis u Vogošći, danima stoji greder i ništa se ne radi? Samo bezveze gužvu stvorili, još debili jutros upalili i semafore, kolabirao saobraćaj
- mk ultra
- Posts: 19529
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#11232 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Stoji on i mjesec citav, jbt korona bila jos aktuelna kad su krenuli...
Upravo gledam
22.04. Poceli radovi, rok 2mj
Sarajevska firma „MGBH“
-
- Posts: 21692
- Joined: 05/11/2009 11:49
#11233 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jbg. muha udji "sazad". Ja ću bgm. parkirati na ta ocrtana mjesta i zovnut' vam muriju.muha_sa wrote: ↑04/06/2020 12:47 Eh evo stručnjaka sa travničkog faksa
zna @zateznistub koje je naselje
60 godina se ulazilo pravo pa desno oko parka sad stručnjaci stavili znak da se ne smije više tako neg okolo
Mi se haman navikli kad dodjoše pa nam iscrtaše i parking
Parkiraš kako su oni zamisli i na suvozačeva vrata izlaziš
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#11234 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Idiotizam je pričati o metrou za grad veličine Sarajeva koji svaki sat ima sve manje i manje stanovnika zbog masovnog iseljavanja. Za par godina biće manje od 100 000. Na zadnjem popisu 2013. godine u Sarajevu popisano nešto više od 200 000. Od tada pa do danas se najmanje 30% stanovnika iselilo u inostranstvo.
Za ovakve gradove tramvaj je prava mjera ali tramvajski sistem napravljen kako treba a ne kao ovo danas.
- thekupus
- Posts: 6813
- Joined: 25/06/2011 22:38
#11235 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
U četiri gradske općine 275 000, u KS 413 000. Moraš imati u vidu da se iz Sarajeva ljudi iseljavaju vani, ali da se iz drugih, manjih gradova, ljudi doseljavaju u Sarajevo stalno.TESLA_EDISON wrote: ↑05/06/2020 19:30
Za par godina biće manje od 100 000. Na zadnjem popisu 2013. godine u Sarajevu popisano nešto više od 200 000. Od tada pa do danas se najmanje 30% stanovnika iselilo u inostranstvo.
Bez obzira na to, slažem se da je priča o metrou glupost.
-
- Posts: 4050
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#11236 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kakav metro, kod nas jos uvijek jaca kisa poplavi obicni podvoznjak ispod pruge Metro bi funkcionisao jedino sa podmornicama umjesto vozova
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11237 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A koji su to izgradili tako revolucionarna saobraćajna rješenja, da bi se ovima sada moglo reći da nemaju pojma.Qler wrote: ↑04/06/2020 22:43 Ma ovi danas ovo ne mogu ni zamisliti... a ne napraviti...
Usput bio je i plan sa svim ovim tunelima prema lukavici kroz vraca, tramvaj nedzarici dobrinja, lukavica, hrasnica...
Ali ovi danas veze nemaju sa zivotom. Sve stoka politicka, koja ne vidi dalje od mita i korupcije. Nema pojma o razvoju grada. Ja koji sam duduk totalni, vidi da neke stvari ne vode nigdje sto se tice razvoja saobracajne infrastrukture... debili podobni...
Ko je to gradio petlje, brze ceste, tunele, transverzale i longitudinale u tolikoj mjeri po Sarajevu, da se može reći, eh gledaj sad vas zadužujemo, da nas nadmašite.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11238 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
dječak sa šibicama wrote: ↑04/06/2020 22:25 Naravno da nece, jer danas je svaki smisao izgubljen zbog "granice" na Lapisnici.
A i sama pomisao da travnicki fakulteti grade tunel u sred grada, bolje da ne, po sigurnost gradjana.
Taj stari plan je predviđao da tunel Bjelave ide ispod Baščaršije i izlazi negdje usred Starog grada, protiv čega je bio jedan dio struke kao i građane jer bi uništio Stari grad.
Po novom planu, tunel je produžen u potpunosti do iza Bentbaše, trebao bi da bude duži i na ovaj način bi bio prefektno rješenje.
Što se tiče bojazni za travničke inžinjere, @dječak sa šibicama hajde pronađi mi molim te koji tunel u BiH je projektovao neki građevinski inžinjer koji je završio neki univerzitet u Travniku, reci koji je to tunel i gdje se nalazi, te u kakvom je stanju.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66222
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#11239 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
I iz manjih mjesta se ide u inostranstvo, doseljavanje u Sarajevo nije tako masovno kao nekad. Dakle o Sarajevo gubi stanovnike ali sporije.thekupus wrote: ↑05/06/2020 20:00U četiri gradske općine 275 000, u KS 413 000. Moraš imati u vidu da se iz Sarajeva ljudi iseljavaju vani, ali da se iz drugih, manjih gradova, ljudi doseljavaju u Sarajevo stalno.TESLA_EDISON wrote: ↑05/06/2020 19:30
Za par godina biće manje od 100 000. Na zadnjem popisu 2013. godine u Sarajevu popisano nešto više od 200 000. Od tada pa do danas se najmanje 30% stanovnika iselilo u inostranstvo.
Bez obzira na to, slažem se da je priča o metrou glupost.
- problemnatravunu
- Posts: 15640
- Joined: 26/10/2014 07:41
- Location: Sarajevo
#11240 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa valjda znaš kako kod nas funkcionira ova korumpirana vlast, sigurno si upratio da su lokalni izbori odgođeni za mjesec i po kasnije nego prvobitno, i šta će kad taj kruzni tok završe nekad usred "ničega", dakle, uspori, STANI, stopiraj totalno, valja to sinhronizirati sa predizbornim orgijama
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#11241 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Treba naći novac za izgradnju tunela prema novom planu, do iza Bentbaše, bio bi višestruko koristan i ekološki i urbanistički, isplativ.So What! wrote: ↑06/06/2020 03:10
Taj stari plan je predviđao da tunel Bjelave ide ispod Baščaršije i izlazi negdje usred Starog grada, protiv čega je bio jedan dio struke kao i građane jer bi uništio Stari grad.
Po novom planu, tunel je produžen u potpunosti do iza Bentbaše, trebao bi da bude duži i na ovaj način bi bio prefektno rješenje.
Premda, mislim da paralelno ovom tunelu, treba razmišljati i o brzoj cesti sjevernim padinama iznad Sarajeva, kojom bi se saobraćaj iz dijela Sumbulovca preusmjeravao prema području Semizovca, pa na ceste prema gradu, prema Tuzli i na autoput. Da se i ovom cestom dodatno rasterete gradske saobraćajnice, ali i ubrza protok saobraćaja u njegovom tranzitu sa Istoka prema Zapadu, i dalje, naročito saobraćaja koji polazi od granice sa Srbijom, Vardište, Bratunac i Zvornik.
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#11242 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Da je bilo prijeke potrebe, gradilo bi se. Danas se gradi samo da bi se oprale pokradene pare. Stoka nepismena ne zna iz prve montirat saht, a ne nesto komplikovanije.So What! wrote: ↑06/06/2020 02:59A koji su to izgradili tako revolucionarna saobraćajna rješenja, da bi se ovima sada moglo reći da nemaju pojma.Qler wrote: ↑04/06/2020 22:43 Ma ovi danas ovo ne mogu ni zamisliti... a ne napraviti...
Usput bio je i plan sa svim ovim tunelima prema lukavici kroz vraca, tramvaj nedzarici dobrinja, lukavica, hrasnica...
Ali ovi danas veze nemaju sa zivotom. Sve stoka politicka, koja ne vidi dalje od mita i korupcije. Nema pojma o razvoju grada. Ja koji sam duduk totalni, vidi da neke stvari ne vode nigdje sto se tice razvoja saobracajne infrastrukture... debili podobni...
Ko je to gradio petlje, brze ceste, tunele, transverzale i longitudinale u tolikoj mjeri po Sarajevu, da se može reći, eh gledaj sad vas zadužujemo, da nas nadmašite.
-
- Posts: 3394
- Joined: 23/05/2010 15:16
#11243 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Idealno bi bilo da se riješi prva transferzala u kompletu. Prvo to bi solidno rasteretilo stvari.
Gradski autoput dođe ko neki fiktivni haman projekat, a u velikoj mjeri ga uopšte ne bi bio problem realizovati. Doduše, prvo da Efendić ne radi to što radi, a drugo što fakat ne bi bilo loše razmišljati da se počne praviti dio GA od tunela Ciglane (odnosno nekog spoja sa 1. transferzalom) do makar FDS, a u perspektivi, ni taj tunel od bolnice do Bentbaše ne djeluje tako strašno. To bi bio tunel s nekom dužinom od 2,2km i za recimo 2 godine bi bilo moguće završiti ga Mislim da je to ipak isplativije rješenje nego obilaziti grad negdje sjeverno, ni radi čega.
Čak, ako je nemoguće zavšriti GA zbog seljaka tipa Efendić, do Ciglana, ja uopšte ne bih bježao od te opcije da se napravi relacija makar Bentbaša-Ciglane, te da u spoju sa prvom trasnferzalom čini nekakav privremeni tranzit.
Gradski autoput dođe ko neki fiktivni haman projekat, a u velikoj mjeri ga uopšte ne bi bio problem realizovati. Doduše, prvo da Efendić ne radi to što radi, a drugo što fakat ne bi bilo loše razmišljati da se počne praviti dio GA od tunela Ciglane (odnosno nekog spoja sa 1. transferzalom) do makar FDS, a u perspektivi, ni taj tunel od bolnice do Bentbaše ne djeluje tako strašno. To bi bio tunel s nekom dužinom od 2,2km i za recimo 2 godine bi bilo moguće završiti ga Mislim da je to ipak isplativije rješenje nego obilaziti grad negdje sjeverno, ni radi čega.
Čak, ako je nemoguće zavšriti GA zbog seljaka tipa Efendić, do Ciglana, ja uopšte ne bih bježao od te opcije da se napravi relacija makar Bentbaša-Ciglane, te da u spoju sa prvom trasnferzalom čini nekakav privremeni tranzit.
- Haris.ba
- Posts: 24884
- Joined: 08/09/2005 20:08
#11244 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Treba izbjegavati da ti urbani dio, naročito dio urbanog centra bude tranzit. Tako da bi sasvim ok bilo da gradski autoput se završava ispred KCUS.high_volume wrote: ↑06/06/2020 10:58
Treba naći novac za izgradnju tunela prema novom planu, do iza Bentbaše, bio bi višestruko koristan i ekološki i urbanistički, isplativ.
Premda, mislim da paralelno ovom tunelu, treba razmišljati i o brzoj cesti sjevernim padinama iznad Sarajeva, kojom bi se saobraćaj iz dijela Sumbulovca preusmjeravao prema području Semizovca, pa na ceste prema gradu, prema Tuzli i na autoput. Da se i ovom cestom dodatno rasterete gradske saobraćajnice, ali i ubrza protok saobraćaja u njegovom tranzitu sa Istoka prema Zapadu, i dalje, naročito saobraćaja koji polazi od granice sa Srbijom, Vardište, Bratunac i Zvornik.
Tako bi mogao zabraniti i da ono što mi zovemo tranzitom (koristi se za tranzit prema istoku, prema Palama i Sokocu) bude zatvoren za teretnjake.
A sjevernu zaobilaznicu rješavati izvan urbanog područja. Nema potrebe ići na Semizovac. Može se sa Sumbulovca ići na Pretis u Vogošći i da spoj bude na prvu transferzalu.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#11246 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nema na cemu, nije bilo tesko. Gdje god pogledas, katastrofalne posljedice elementarnog neznanja, lopovluka i pokvarenosti. Od jebenih kruznih tokova, do transferzala, od unistene zeljeznice, do seljoberske "urbanizacije" po metodu "nakrhajder betona, jebat hin, nek se poduse".
Zlo i naopako.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#11247 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Skupa igračka bi to bila, ali nakon ovih zadnjih zaduženja, ja sam uvjeren da KS sada može dobiti kredit od EBRD-a i za nuklearni program, jer su već dobili kredite za tramvaje, trolejbuse, tunel Kobilja Glava i slično, a i to su skupe igračke.high_volume wrote: ↑06/06/2020 10:58 Treba naći novac za izgradnju tunela prema novom planu, do iza Bentbaše, bio bi višestruko koristan i ekološki i urbanistički, isplativ.
Premda, mislim da paralelno ovom tunelu, treba razmišljati i o brzoj cesti sjevernim padinama iznad Sarajeva, kojom bi se saobraćaj iz dijela Sumbulovca preusmjeravao prema području Semizovca, pa na ceste prema gradu, prema Tuzli i na autoput. Da se i ovom cestom dodatno rasterete gradske saobraćajnice, ali i ubrza protok saobraćaja u njegovom tranzitu sa Istoka prema Zapadu, i dalje, naročito saobraćaja koji polazi od granice sa Srbijom, Vardište, Bratunac i Zvornik.
GA već postoji, i broji se od petlje u Butilama do Briješća, a dionica Briješće - Velešići je u rangu naučne fantastike zbog silnih objekata koji se tu nalaze.mistek wrote: ↑06/06/2020 11:33 Idealno bi bilo da se riješi prva transferzala u kompletu. Prvo to bi solidno rasteretilo stvari.
Gradski autoput dođe ko neki fiktivni haman projekat, a u velikoj mjeri ga uopšte ne bi bio problem realizovati. Doduše, prvo da Efendić ne radi to što radi, a drugo što fakat ne bi bilo loše razmišljati da se počne praviti dio GA od tunela Ciglane (odnosno nekog spoja sa 1. transferzalom) do makar FDS, a u perspektivi, ni taj tunel od bolnice do Bentbaše ne djeluje tako strašno. To bi bio tunel s nekom dužinom od 2,2km i za recimo 2 godine bi bilo moguće završiti ga Mislim da je to ipak isplativije rješenje nego obilaziti grad negdje sjeverno, ni radi čega.
Čak, ako je nemoguće zavšriti GA zbog seljaka tipa Efendić, do Ciglana, ja uopšte ne bih bježao od te opcije da se napravi relacija makar Bentbaša-Ciglane, te da u spoju sa prvom trasnferzalom čini nekakav privremeni tranzit.
Prva transverzala mi je također bila nerealna, ali evo sa nekim rušenjima, otvara se prostor pa nekako čovjek može i da zamisli.
Efendić je po svemu sudeći politički rahmetlija, i iznimno mi je drago zbog toga, nadam se samo da ga neće naslijediti neki drugi mudrac.
-
- Posts: 3394
- Joined: 23/05/2010 15:16
#11248 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Meni je i dalje teže svariti prolazak prve transferzale kroz neka područja Znači, one zgrade ili šta su već između Bosnalijeka i Starih vrba, barem 5 komada za rušenje, pa još par objekata u Jukićevoj koji su valjda lakši za srušiti, do spoja s ovim što sad rade. Eh, kad to završe, ni od Hotonja do izlaska na A1 nije vala sve najčistije
Što se GA tiče, meni to ne djeluje ko veliki broj objekata i trasa se čini solidno čistom. OK, Bosnaplast je dovoljan da je zakrčena da ne može biti zakrčenija, ali iza toga imaš u vrh glave na dva mjesta tešku situaciju gdje čak možeš to zaobići dizanjem GA na stubove.
A preskupo je to zaobilaženje od Semizovca. Baš preskupo
Što se GA tiče, meni to ne djeluje ko veliki broj objekata i trasa se čini solidno čistom. OK, Bosnaplast je dovoljan da je zakrčena da ne može biti zakrčenija, ali iza toga imaš u vrh glave na dva mjesta tešku situaciju gdje čak možeš to zaobići dizanjem GA na stubove.
A preskupo je to zaobilaženje od Semizovca. Baš preskupo
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#11249 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nisi ti shvatio "to zaobilaženje od Semizovca", ili do vogošćanskog Pretisa, svejedno. Trebala bi to biti brza cesta koja bi bila rasterećena priključaka, ili sa mininalnim brojem, i koja bi brže povezivala saobraćaj m/v id istočne strane grada ka zapadu, i obrnuto, i koja bi bila poveznica 5C koridora sa istočnom granicom BiH, moguće i dio "turskog autoputa" za Beograd preko Vardišta. Bila bi to vrlo korisna i prometna saobraćajnica, koja bi rasteretila i tunelsku od iza Bentbaše preko Ciglana. I za nju trenutno ima mjesta za gradnju.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA