Taman tako
Sportak mi je do koljena. Kako ovaj drugi upravlja
Taman tako
Ima isto tako jedan kod mene grk, malecki a debeo nemoze da dohvati rucke od stomaka a vozi neku zvijer ( one sto su im zadnji tockovi povuceni nazad...navodno za trke..elem nije vazno).Ramzess Veliki wrote: ↑23/04/2020 06:26Imam jarana vaga nekih 150-160 kila, kad prodje na R-6 izgleda sa ledja kao da mu guma viri iz guzice.dadoka84 wrote: ↑21/04/2020 23:08 A jest bezveze baš vidjet velikog čovjeka na malom motoru. Druga stvar je neodgovarajuća geometrija, patnja. Ja sam 90% vremena u gradu i vozim gotovo uvijek. Samo ne kad je snijeg. Treba mi nesto malo okretno, lagano i usko. A vikendom nekad malo izleta, eventualno poslije posla odletit do bjelasnice, čavljaka ili trebevica. Doduše sve to radim i sa ovim od 70cc ali na usponima sa mojim kilama nije to to.
Kad hoce da obori motor u krivinu gurne stomak sa rezervoara ...exliberal-ex wrote: ↑24/04/2020 15:13
Ima isto tako jedan kod mene grk, malecki a debeo nemoze da dohvati rucke od stomaka a vozi neku zvijer ( one sto su im zadnji tockovi povuceni nazad...navodno za trke..elem nije vazno).
Meni je gore za visinu , ogromna vecina motor su pravljeni za ,imam osjecaj, za maksimalno 170 cm visine......
jedini motori na kojima sjedim ispravno su oni enduro BMW...al nije to sto ja volim
Sve je dobro dok ne struze stomakom po asfaltu dok je u nagibuRamzess Veliki wrote: ↑24/04/2020 15:25Kad hoce da obori motor u krivinu gurne stomak sa rezervoara ...exliberal-ex wrote: ↑24/04/2020 15:13
Ima isto tako jedan kod mene grk, malecki a debeo nemoze da dohvati rucke od stomaka a vozi neku zvijer ( one sto su im zadnji tockovi povuceni nazad...navodno za trke..elem nije vazno).
Meni je gore za visinu , ogromna vecina motor su pravljeni za ,imam osjecaj, za maksimalno 170 cm visine......
jedini motori na kojima sjedim ispravno su oni enduro BMW...al nije to sto ja volim
Ma gore je cesta sva odavno satrana i izlizana, a ne pomazu ni ljudi koji vole malo sa sijeku krivine. Nije za motoradadoka84 wrote: ↑24/04/2020 16:43 Umalo ja ne ostrugah stomakom asfalt. Krenuo na čavljak i u krivini pobježe zadnji točak. To su one 2,3 vezane krivine prije skretanja za kafe 105. Ispravim motor nekako... i kako izlazim iz krivine vidim skuter povaljen na cesti i covjek i zena se pridižu. Cesta je veoma klizava.
Oj bude tih zajebanih situacija ... mi se jednom vracali sa Krka, ispred krivine stariji bajker mase da usporimo, sreca. Stranac, svabe ... iza krivine nekome se provalio karter, ulje rasuto po cesti, njih dva para sa motorima naletjeli, razbili se od ogradu, srecom bez povreda.dadoka84 wrote: ↑24/04/2020 16:43 Umalo ja ne ostrugah stomakom asfalt. Krenuo na čavljak i u krivini pobježe zadnji točak. To su one 2,3 vezane krivine prije skretanja za kafe 105. Ispravim motor nekako... i kako izlazim iz krivine vidim skuter povaljen na cesti i covjek i zena se pridižu. Cesta je veoma klizava.
Staru CB tesko da ces naci, ali se zato moze iskopati stara Kawa Zephyr (500, 750 ili 1000). Isto tako dobar motor i slicnog dizajna
600. 2009
Voza voza, evo 1500km od prvog paljenja poslije zime
Jel ti vozis motor ili radnu masinu, pa imas brojac radnih sati ?
Meni je taj Diversion ruzan nesto, posebno stari. Ovi noviji izgledaju bolje, ali imaju buljave faroveRamzess Veliki wrote: ↑30/04/2020 14:05
Diverzion, imao ga moj poznanik, odlican motor, nema greske.
Pa Yamaha je, sta ces vise od Yamahe.klixoris wrote: ↑30/04/2020 16:34Meni je taj Diversion ruzan nesto, posebno stari. Ovi noviji izgledaju bolje, ali imaju buljave faroveRamzess Veliki wrote: ↑30/04/2020 14:05
Diverzion, imao ga moj poznanik, odlican motor, nema greske.