skafiskafsnjak wrote: ↑18/04/2020 09:01
Pa dobro, ako bih kupovao benzin, onda bi bio 2015 ili mladji jer su jeftiniji. Ma gledam do nekih 10 000, jbt sva ponuda dizela je 1.6 tdi.... Kad hocu 2.0, odmah skuplje. Zato nesto kontam, mozda bolje dobar benzinac, nego da se natezem pa kupim bilo kojeg 2.0 tdi.
Ja sam bio u skoro identicnoj situaciji, s tim da sam 13 god vozio 2,0 TDI i da sam se navikao i na snagu i na 6 brzina, pa bi 1,6 TDI bio bukvalno s konja na magarca, i kad je doslo vrijeme za promjenu logicno je prva opcija bila opet 2,0 TDI, ali sam onda malo bacio na papir (to ovi sto jos nisu izbrojali svoje pare za auto tek treba da nauce), da je 2,0 TDI znacajno skuplji, izbor polovnih jako mali, koliko ja godisnje prelazim u zadnje vrijeme, sta je neki minumum opreme koji bih htio da imam, cijena odrzavanja, plivajuci zamajci, moguce komplikacije sa DPF-ovima i cudesima u BiH, i dosao sam do zakljucka da se meni prakticno vise isplati kupiti benzinca. E sad, ja iskreno nisam pratio te VW benzince, znao sa da 1,2 i 1,4 TSI imaju problema sa lancem pa sam i dalje bio fokusiran na dizela, ali kad je dosao ovaj auto u opciju, malo istrazim da je to novi TSI motor koji bi trebao biti bez problema i da je to prakticno to sto trazim. Iako ima 10 KS vise, auto nema "pluca" kao 2,0 TDI (no replacement for displacement), to je kompromis, ali sa potrosnjom koja je ni litar veca od 2,0 TDI se meni uklopilo u racunicu (pogovoto sad kad je gorivo dsta jeftinije).