Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
drndalo wrote: ↑17/04/2020 22:17
...ima razlog zasto niko ozbiljan ni ne pokusava nagurati >200 KS na prednji pogon...
Ne znam da li Volva smatras ozbiljnim ali oni su prije 25 god turili 250 KS na prednje tockove i to u karavanu!
Ja koliko se sjecam 850 turbo je imala 225 KS uz 2.3 motora. A trkacka varijanta iste je trkacka, pa to nije bas usporedivo...
I taj turbo karavan i nije bas bio neki vozacko-lezacki auto, sto je i logicno... Sve preko Njem.autobahn-a mu nije bas bio cheif... U BTCCu je taj karavan bio bez turba i imao je skoro 300, ali BTCC bolide bas necemo ubrajati u aute...
Remapiranje necu komentarisati... Nema dzabe ni u babe... Uvijek se racun negdje plati...
drndalo wrote: ↑17/04/2020 22:17
...ima razlog zasto niko ozbiljan ni ne pokusava nagurati >200 KS na prednji pogon...
Ne znam da li Volva smatras ozbiljnim ali oni su prije 25 god turili 250 KS na prednje tockove i to u karavanu!
Ja koliko se sjecam 850 turbo je imala 225 KS uz 2.3 motora. A trkacka varijanta iste je trkacka, pa to nije bas usporedivo...
I taj turbo karavan i nije bas bio neki vozacko-lezacki auto, sto je i logicno... Sve preko Njem.autobahn-a mu nije bas bio cheif... U BTCCu je taj karavan bio bez turba i imao je skoro 300, ali BTCC bolide bas necemo ubrajati u aute...
Remapiranje necu komentarisati... Nema dzabe ni u babe... Uvijek se racun negdje plati...
Ajd da zanemarimo trkaci R sa 250 KS, lezanje i trkanje i dalje ne mjena cinjenicu da je ozbiljna firma turila vise do 200 KS na FWD jer je cestovni T5R sa "samo" 225 KS preko 200 zbog cega je prakticno postao modern classic.
Zivo me zanima dostupnost dijelova za famozni mps kao i cijena odrzavanja vs. megane rs vs gti
I onda skontaj sto neko se odluci za odredjenog polovnjaka danas.
Kao i koliko igra ulogu gepek, i prostor ako neko ima porodicu a zatreba mu. Pa nemaju neki 2-3 auta...
3.0 dizel cca 200+ ks vrlo lahko do 300 a potrosnja 10-11l
Gti 13l
Pa zanimaj se,a gepek je isti ko u ove obicne,a ako ima bose onda je bas mal..o dijelovima necu pricat jer ce se nac 1001 razlog da vi budete upravu,a druga stvar nisam posjedovao ni jedan ni drugi,a vecinu stavri koju sam pitao za ovog dizela jeftinija je nego za g6 dizel/octavia,sto zamjenski sto orginal,samo su lafete skuplje i ima kupit,a ako nema odma kroz 2 do 3 dana nabave..manite se te suplje o dijelovima jer postajete dosadni,2020 je nije 2000..
Doduse sve je ovo budalastina jer reno i fauve dijele dzaba dijelove
Aha trosi 10l,daj bolan to je prica za malu djecu,isto kosto za ferrari od 800ks pise prosjek 17l/100km
Entropio wrote: ↑17/04/2020 22:55
Je l‘ ovo Dragon Garage? Kakve su ovo slike ovih poluauta sa nekim smijesnim spojlerima? Honda, Mazda, Opel... zaista neozbiljno. Nesto sto izgleda kao da je sklepano u nekoj garazi u Buca Potoku i neko u tome uziva... nemoguce.
Jebes konje ako nije udobno. Jebes konje ako nije lijepo. Jebes konje ako nije mekano. Jebes konje ako trese. Jebes konje ako je ruznoooooo i moras ga gledati svaki dan.
Ali ako imas i konje i udubnost i ljepotu i mekocu i da ne trese i da je lijepooooo i rado ga gledas svaki dan... onda mozes uzivati. A to sve nudi samo Golf.
kabal1337 wrote: ↑17/04/2020 22:07
Ja samo pricam "ekonomski" kako se izvlaci ks jer mnogi na to svrsavaju a ne sa sasiju, vjesanje i sl.
A te blokade se skinu, na mercedesu moze cak preko dijagnostike ugl. Putem kodiranja...
cip tuning je odlican,odvrnu gorivo i bog te veselio,+50ks i 100NM,a termin zamjene ulja sa 10kkm upolovi na 5 i moli se da zamjac,lamela i mjenjac ostanu citavi
Ne znam da li Volva smatras ozbiljnim ali oni su prije 25 god turili 250 KS na prednje tockove i to u karavanu!
Ja koliko se sjecam 850 turbo je imala 225 KS uz 2.3 motora. A trkacka varijanta iste je trkacka, pa to nije bas usporedivo...
I taj turbo karavan i nije bas bio neki vozacko-lezacki auto, sto je i logicno... Sve preko Njem.autobahn-a mu nije bas bio cheif... U BTCCu je taj karavan bio bez turba i imao je skoro 300, ali BTCC bolide bas necemo ubrajati u aute...
Remapiranje necu komentarisati... Nema dzabe ni u babe... Uvijek se racun negdje plati...
Ajd da zanemarimo trkaci R sa 250 KS, lezanje i trkanje i dalje ne mjena cinjenicu da je ozbiljna firma turila vise do 200 KS na FWD jer je cestovni T5R sa "samo" 225 KS preko 200 zbog cega je prakticno postao modern classic.
Pored Volva bila je tu Alfa 164 sa 3.0 motorom i 210 KS, Fiat Coupe 2.0T 20v sa 220 KS. Mesto kasnije Focus RS sa 215 KS ili Alfa 156/147 sa 250 KS.
Auta su dobro napredovala, pa se pametnim rješenjima doslo do toga da su danas Civic Type R sa 320 KS ili Megane sa 300 KS super vozljivi.
konektovan wrote: ↑17/04/2020 21:11
Sve to je golf gti, ostali moraju još pure jesti....
Takoe,zato ce uvijek bit sporiji jer pokusava da bude sve u jednom
Nekog ko kupi type r zivo zaboli za gepek,udobnost i uziva u 8500 obrtaja,takvih auta vise nema radi ljudi koji bi sve da auto bude,e ne moze
Da ne pocinjem o suludim autima tipa rs6 i slicno,kao porodicni super auto
O cemu ti covjece pises?! O kakvoj sporosti pises??? Ti Boga mi k'o da uporedjujes veyrona i golfa, i poredis njihove cifre, a ne hondu ili neki drugi hatch iste klase, gdje su razlike minorne....ono hocu li uraditi noose test sa 77 km/h u hondi ili 76 km/h u golfu, prestrasno....zaista...
jesu minorne su,ljudi kupuju da voze krugove na stazi,za sta bi ga ti kupio,da vozas lagano i da ti porodica uziva u svakoj pukotini na cesti koju prenesu 19" felge i trvdi amortizeri
sime_cipol wrote: ↑17/04/2020 23:41
Pored Volva bila je tu Alfa 164 sa 3.0 motorom i 210 KS, Fiat Coupe 2.0T 20v sa 220 KS. Mesto kasnije Focus RS sa 215 KS ili Alfa 156/147 sa 250 KS.
Auta su dobro napredovala, pa se pametnim rješenjima doslo do toga da su danas Civic Type R sa 320 KS ili Megane sa 300 KS super vozljivi.
sve je to smece i previse konja,da je golf imao toliko niko ne bi srao da je previse,nego taman koliko treba
sime_cipol wrote: ↑17/04/2020 23:41
Pored Volva bila je tu Alfa 164 sa 3.0 motorom i 210 KS, Fiat Coupe 2.0T 20v sa 220 KS. Mesto kasnije Focus RS sa 215 KS ili Alfa 156/147 sa 250 KS.
Auta su dobro napredovala, pa se pametnim rješenjima doslo do toga da su danas Civic Type R sa 320 KS ili Megane sa 300 KS super vozljivi.
sve je to smece i previse konja,da je golf imao toliko niko ne bi srao da je previse,nego taman koliko treba
De amare ne kaki ziv bio, babo poslije opela sebi kupio mazdu, a ti sad japanoljubac i VW hejter veci katolik od pape!
Iste godine kad si se ti rodio "vagen" je u golfa zapakovao sestak sa 190 KS. Nije sve u pukim siframa motora i dijelova sa interneta, ima nesto i do arhive.
Last edited by tempuser on 18/04/2020 00:03, edited 1 time in total.
sime_cipol wrote: ↑17/04/2020 23:41
Pored Volva bila je tu Alfa 164 sa 3.0 motorom i 210 KS, Fiat Coupe 2.0T 20v sa 220 KS. Mesto kasnije Focus RS sa 215 KS ili Alfa 156/147 sa 250 KS.
Auta su dobro napredovala, pa se pametnim rješenjima doslo do toga da su danas Civic Type R sa 320 KS ili Megane sa 300 KS super vozljivi.
sve je to smece i previse konja,da je golf imao toliko niko ne bi srao da je previse,nego taman koliko treba
De amare ne kaki ziv bio, babo poslije opela sebi kupio mazdu, a ti sad japanoljubac i VW hejter veci katolik od pape, a arhiva talasika!
Iste godine kad si se ti rodio "vagen" je u golfa zapakovao sestak sa 190 KS.
ma ja sam govno,od nicega pokrenete bezvezene diskusije i msilis li zaista da sam ozbiljan
eto te ko konektovan,pricas o mom starom i autima o kojima pojma nemas ,isto da ja pricam o tvojoj skodi i bmw-u,a nisam nikad kenjao to i sam znas..
skafiskafsnjak wrote: ↑18/04/2020 00:03
Sta biste vi kupili...
Golf VII 2015 godina ili npr audi a4 2011...
Cijena je tu negdje
Moja je teorija da su auto koji kostaju jednako - jednako i dobri, samo je pitanje sta dobijes u paketu.
U Golfu ces dobiti mladje godiste, vjerovatno male kilometara i ocuvanije opste stanje auta, u Audiju ces dobiti za klasu veci auto, limuzinu, vjerovatno vise opreme, bolji kvalitete, na kraju krajeva (koliko god neki to ovdje sporili) premium brend i neke subjektivno.emocionalne benefite zbog toga. Sad je to kupca da izabere sta mu vise odgovra.
amar1994 wrote: ↑17/04/2020 23:44
sve je to smece i previse konja,da je golf imao toliko niko ne bi srao da je previse,nego taman koliko treba
De amare ne kaki ziv bio, babo poslije opela sebi kupio mazdu, a ti sad japanoljubac i VW hejter veci katolik od pape, a arhiva talasika!
Iste godine kad si se ti rodio "vagen" je u golfa zapakovao sestak sa 190 KS.
ma ja sam govno,od nicega pokrenete bezvezene diskusije i msilis li zaista da sam ozbiljan
eto te ko konektovan,pricas o mom starom i autima o kojima pojma nemas ,isto da ja pricam o tvojoj skodi i bmw-u,a nisam nikad kenjao to i sam znas..
Ako je i tako, i ti si poceo sa tim satrom forumskim humorom kad nemas sta konkretno da napises, a pri tome ti je kratka memorija pa sa svojim posalicama letis u ofsajd.
Pa @konektovan ima pravo, Mazda je izbor tvog starog, a ne tvoj, a ti sad ocigledno na konto toga forisiras neku japanofiliju i VW hejtanje i kad treba i gdje ne treba. Ne znam samo sta bi bilo, tj sta bi moglo biti da babo predje na mrska narodna kola!
Pricaj, tj pisi, brate niko ti ne brani, kenjaj koliko hoces, iako ja ne kenjam po Mazdi nit sam infantilan ili opterecen da mrzim ijedan brend, ali sta god da je - to je bio moj izbor! Kad budes prvi put brojao parice za auto vidjeces sta je snaga kompromisa, kako ce i mrski vagen biti opcija i koliko ti vrijedi to na sta se ti furas po forumu i silni kodovi motora i dijelova koje si pokupio sa interneta.
Last edited by tempuser on 18/04/2020 00:28, edited 1 time in total.
Pa vuce covjeka bas to,audi, veci auto...
A npr.kad mozgom razmisljas, a ne emocijama, logicno se uzima golf... Bas zbog godista, manje kilometara i slicno....
De amare ne kaki ziv bio, babo poslije opela sebi kupio mazdu, a ti sad japanoljubac i VW hejter veci katolik od pape, a arhiva talasika!
Iste godine kad si se ti rodio "vagen" je u golfa zapakovao sestak sa 190 KS.
ma ja sam govno,od nicega pokrenete bezvezene diskusije i msilis li zaista da sam ozbiljan
eto te ko konektovan,pricas o mom starom i autima o kojima pojma nemas ,isto da ja pricam o tvojoj skodi i bmw-u,a nisam nikad kenjao to i sam znas..
Ako je i tako, i ti si poceo sa fim satrom forumskim humorom kad nemas sta konkretno da napises.
Pa @konektovan ima pravo, nasilu ili ne, izbor tvog starog definise tvoje auto-afinitete i animizotete (koji su opet davno predjeno gradivo) koje trpas i gdje treba i gdje ne treba. Ne znam samo sta bi bilo, ili sta bi moglo biti da babo predje na mrska narodna kola!
Pricaj, tj pisi, brate niko ti ne brani, kenjaj koliko hoces, iako ja ne kenjam po Mazdi, ali sta god da je - to je bio moj izbor! Kad budes prvi put brojao parice za auto vidjeces sta je snaga kompromisa, kako ce i mrski vagen biti opcija i koliko ti vrijedi to na sta se ti furas po forumu, silni kodovi motora i dijelova koje si pokupio sa interneta.
Nisam ja taj nivo ko vas dvojica da pisem,eto znas sad i kad cu pare pocet brojat,znas li mozda kad cj se ozenit?
amar1994 wrote: ↑18/04/2020 00:26
Nisam ja taj nivo ko vas dvojica da pisem,eto znas sad i kad cu pare pocet brojat,znas li mozda kad cj se ozenit?
Naravno da nisi, nit mozes biti, jer a sam bio tu gdje si ti sad, ti tek treba da nadodjes na to gdje sam ja. Ne znam nit me, pravo da ti kazem, interesuje kad ces poceti brojati (a pogotovo kad ces se zeniti), ali znam kako ce to izgledati jer smo svi kroz to prosli i prolazimo svaki put kad kupujemo auta. Da bi nekog realno mogao da posavjetujes sta da kupi, moras moci sagledati sve perspektive kupovine, pa i brojanje svojih para, a ne pusta teorija, konji, ubrzanja, ja bih ovo, ja cu ono...
skafiskafsnjak wrote: ↑18/04/2020 00:23
Pa vuce covjeka bas to,audi, veci auto...
A npr.kad mozgom razmisljas, a ne emocijama, logicno se uzima golf... Bas zbog godista, manje kilometara i slicno....
Mene konkretno kod ovog auta odbijaju dvije stvari.
Prva je skromna oprema, ne patim puno od toga, ne mora imati napucane felge, lajsne, ludjacka sjedala, koza itd, al jbga 21. vijek, treba da se izujes min 25-26 milja za auto, to su ozblljne pare (sfera novog auta), treba da ga vozis narednih xy god, a da nemas stvari tipa automasku klimu i komande na volanu, sto je vec neki standard...
Druga stvar je mjenjac sa 5 brzina, nakon 15 godina uporedne voznje auta sa 5 i 6 brzina za moje potrebe to mi je postao eliminatoran faktor, cak ni snaga nije bila presudna.
Ali to sam samo ja, kao sto posavjtovah ranije, svako ima svoje kompromise i sebi bira paket sta mu treba u autu.
skafiskafsnjak wrote: ↑18/04/2020 00:23
Pa vuce covjeka bas to,audi, veci auto...
A npr.kad mozgom razmisljas, a ne emocijama, logicno se uzima golf... Bas zbog godista, manje kilometara i slicno....
Mene konkretno kod ovog auta odbijaju dvije stvari.
Prva je skromna oprema, ne patim puno od toga, ne mora imati napucane felge, lajsne, ludjacka sjedala, koza itd, al jbga 21. vijek, treba da se izujes min 25-26 milja za auto, to su ozblljne pare (sfera novog auta), treba da ga vozis narednih xy god, a da nemas stvari tipa automasku klimu i komande na volanu, sto je vec neki standard...
Druga stvar je mjenjac sa 5 brzina, nakon 15 godina uporedne voznje auta sa 5 i 6 brzina za moje potrebe to mi je postao eliminatoran faktor, cak ni snaga nije bila presudna.
Ali to sam samo ja, kao sto posavjtovah ranije, svako ima svoje kompromise i sebi bira paket sta mu treba u autu.
Oprema se moze naci... Ali cini mi se da su ovi 1.6 svi sa 5 brzina..
skafiskafsnjak wrote: ↑18/04/2020 00:23
Pa vuce covjeka bas to,audi, veci auto...
A npr.kad mozgom razmisljas, a ne emocijama, logicno se uzima golf... Bas zbog godista, manje kilometara i slicno....
Mene konkretno kod ovog auta odbijaju dvije stvari.
Prva je skromna oprema, ne patim puno od toga, ne mora imati napucane felge, lajsne, ludjacka sjedala, koza itd, al jbga 21. vijek, treba da se izujes min 25-26 milja za auto, to su ozblljne pare (sfera novog auta), treba da ga vozis narednih xy god, a da nemas stvari tipa automasku klimu i komande na volanu, sto je vec neki standard...
Druga stvar je mjenjac sa 5 brzina, nakon 15 godina uporedne voznje auta sa 5 i 6 brzina za moje potrebe to mi je postao eliminatoran faktor, cak ni snaga nije bila presudna.
Ali to sam samo ja, kao sto posavjtovah ranije, svako ima svoje kompromise i sebi bira paket sta mu treba u autu.
Oprema se moze naci... Ali cini mi se da su ovi 1.6 svi sa 5 brzina..
Kod skode ima 1,6 TDI Greenline serija sa 6 br., predpostavljam da ima nesto slicno i kod golfa.
Kod skode ima 1,6 TDI Greenline serija sa 6 br., predpostavljam da ima nesto slicno i kod golfa.
Ne nadjoh... Verzija 2.0.imaju, ali i 110kw...konto sam max 80ak..u Deu sam,.ne znam jel velika razlika u registraciji, vidjet cu.
Ne znam kakvi su oni benzinci 1.2 TSI...
Slazem se sa tempuserom, auto bez opreme ja ne bi kupovao.
Obzirom da si imao Lagunu, zasto je gledas Megane 3/4 ili P308 karavan? Mozes ih kupiti dosta mladje za iste pare.
Karavan jer ce ti trebati prostor kad na ljeto krenes prema Bosni.
memeto wrote: ↑18/04/2020 07:22
Jest, ali zato za pola godine, Audi je star 10 godina, a Golf 6.
Ne kontam...? Vrijeme ne mozes zaustaviti...
I opet, auto je dobar onoliko koliko kosta, u "francuzu" ces dobiti jos mladji auto sa jos manje km, ali ces nesto izgubiti...
Kod skode ima 1,6 TDI Greenline serija sa 6 br., predpostavljam da ima nesto slicno i kod golfa.
Ne nadjoh... Verzija 2.0.imaju, ali i 110kw...konto sam max 80ak..u Deu sam,.ne znam jel velika razlika u registraciji, vidjet cu.
Ne znam kakvi su oni benzinci 1.2 TSI...
I te Greenline Otcavie su rijetke, a samim time i mali izbor, pa je meni zbog toga 1,6 TDI nije bio u fokusu.
Sad pogledah, mozda ih nema trenutno u ponudi polovnih, ali postoje 1,6 TDI 6 brzina
Koliko znam 1,2 TSI do 2014 su bili problematicni zbog lanca, od 2014. su novi motori bez lanca i ne znam da imaju problema. Ja vozim 1.4 TSi 150 KS i zasad sam zadvoljan, dosta je drugaciji za voziti nakon 2,0 TDI, ali je sve stvar navike.