Pitamo Mehanicare ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- konektovan
- Posts: 40638
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#25901 Re: Pitamo Mehanicare ?
Unitrade je skroz ok.
- mk ultra
- Posts: 19527
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#25902 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pežovski problemi
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
- mk ultra
- Posts: 19527
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#25904 Re: Pitamo Mehanicare ?
Da, komplet se rezervoar vadi, zadnji most skinut
Sjebo se kad sam vidio danas
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
- mk ultra
- Posts: 19527
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#25907 Re: Pitamo Mehanicare ?
Nisam zapitkivao mnogo, ali koliko sam vidio da je adblue rezervoar iznad rezervoara goriva i uklopljen sa rezervoarom...Maraschino wrote: ↑25/02/2020 20:33zasto, sta se desilo da se sve mora mijenjati?
- Maraschino
- Posts: 18997
- Joined: 10/11/2006 16:15
- Location: ...
#25908 Re: Pitamo Mehanicare ?
ima i toga.bitanga_sa_otesa wrote: ↑25/02/2020 20:39sva nova govna su takva.... pola auta moras rastaviti da dodjes do necega ...samo da bi zaradili na norma satu servisa...
do 2015.god. ovaj rezervoar se punio iz gepeka pored rezervne gume bio cep pa su nekako skontali da ga izmjeste(cep i mjesto punjenja) pored normalnog cepa od goriva.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#25909 Re: Pitamo Mehanicare ?
ma na vecini novijih auta sat vremena skidam plasticurine da zamijenim kvacilo...fuj..Maraschino wrote: ↑25/02/2020 22:37
ima i toga.
do 2015.god. ovaj rezervoar se punio iz gepeka pored rezervne gume bio cep pa su nekako skontali da ga izmjeste(cep i mjesto punjenja) pored normalnog cepa od goriva.
-
- Posts: 14
- Joined: 23/02/2020 20:23
#25910 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pozdrav.Zna li neko kako se provjerava ispravnost protokomjera tj. maf senzora na 1.6 hdi motoru?Posjedujem i dijagnostiku(diagbox).Hvala
- RagibUzoriti
- Posts: 2658
- Joined: 05/12/2018 14:07
- Location: Zemlja snijega,lososa i plavusa
- Vozim: Vozim se na struju
#25911 Re: Pitamo Mehanicare ?
Dijagnostikomdragonborn2712 wrote: ↑26/02/2020 08:52 Pozdrav.Zna li neko kako se provjerava ispravnost protokomjera tj. maf senzora na 1.6 hdi motoru?Posjedujem i dijagnostiku(diagbox).Hvala
Ides u "live parametre",mjerenja i pratis vrijednosti senzora
Jel ti prijavljuje gresku senzora pri opterecenju?
-
- Posts: 14
- Joined: 23/02/2020 20:23
#25912 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ne javlja gresku vec ima knedlu kad se ubrzava posebno iz 3ce u 4tu..RagibUzoriti wrote: ↑26/02/2020 09:46Dijagnostikomdragonborn2712 wrote: ↑26/02/2020 08:52 Pozdrav.Zna li neko kako se provjerava ispravnost protokomjera tj. maf senzora na 1.6 hdi motoru?Posjedujem i dijagnostiku(diagbox).Hvala
Ides u "live parametre",mjerenja i pratis vrijednosti senzora
Jel ti prijavljuje gresku senzora pri opterecenju?
- RagibUzoriti
- Posts: 2658
- Joined: 05/12/2018 14:07
- Location: Zemlja snijega,lososa i plavusa
- Vozim: Vozim se na struju
#25913 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pa zasto onda mislis da je senzor protoka?
-
- Posts: 14
- Joined: 23/02/2020 20:23
#25914 Re: Pitamo Mehanicare ?
Zato sto je turbina otvarana(potpuno ispravna),dizne provjerene i one ispravne,zamjenut vakum ventil,egr radi normalno..Ali opet isto.
-
- Posts: 117
- Joined: 26/05/2019 21:27
#25915 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ima li neko iskustva sa daco amortizerima?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#25916 Re: Pitamo Mehanicare ?
prvi put cujem
-
- Posts: 117
- Joined: 26/05/2019 21:27
#25917 Re: Pitamo Mehanicare ?
Imam u ponudi daco, sbb i ashika, sta da uzmem
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#25918 Re: Pitamo Mehanicare ?
mescini sve kineska smetlja ...
-
- Posts: 370
- Joined: 13/07/2016 11:23
#25919 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pozdrav ljudi, napisao sam nekoliko postova na temi Citroen All About i objasnio svoj problem. Mislio sam da sam ga riješio, ali ne.
Auto je Citroen Xsara, 1.9 dizel sa 51kW.
Kada upalim auto, radi na leru 5 sekundi i ugasi se. Ne dešava se uvijek, ali učestalo da. Poslije nema šanse da ga upalim dok ne napumpam ručnu pumpu. Jasno mi je da je problem u dovodu goriva. Išao sam majstorima, 5 ili 6 različitih majstora je reklo da je bosch pumpa u pitanju, čak i iz drugog grada su dvojica majstora potvrdila. Našao sam drugu pumpu i zamijenio, činilo mi se ok nekoliko dana i tad sam mislio da sam problem riješio.
Prije zamjene pumpe ustanovio sam da ne odrađuje povrat goriva kako treba i katkad se znalo desiti da izbacuje plavičasti dim na auspuh. Sad kad sam pumpu uradio to mi se nije dešavalo.
Jutros evo, upalim, kad ono opet na leru odradio 5 sekundi i ugasio se. Moram napomenuti da mi obrtaji variraju kad se to dešava. Na svakom semaforu strahujem da se ne ugasi, a dešavalo se i to. Katkad prije zamjene pumpe znao je sam dodati gasa i povećati broj obrtaja. Mislim da sam bezveze bacio pare na pumpu i više ne znam ni gdje da idem ni kome da se obratim.
Ubijeđen sam da negdje uvlači zrak i miješa ga sa gorivom. Možda je neki od senzora stradao ili neki od kontrolnih ventila. Možda je i neko crijevo na skrivenom mjestu. Auto sam palio na -17 bez problema isprve, čak i kad je imao ovaj problem, što je pokazatelj da je motor dobar i da se vrijedi za njega boriti i uložiti, ali da se problem riješi. Problem naših majstora je što neće da se potrude i nagađaju, to su bar moja iskustva. Otišlo ti je ovo, otišlo ti je ono, ti promijeniš pola stvari i kad vidi da to nije to, ne pita te kako si te pare zaradio.
Je li neko imao sličnih iskustava?
Auto je Citroen Xsara, 1.9 dizel sa 51kW.
Kada upalim auto, radi na leru 5 sekundi i ugasi se. Ne dešava se uvijek, ali učestalo da. Poslije nema šanse da ga upalim dok ne napumpam ručnu pumpu. Jasno mi je da je problem u dovodu goriva. Išao sam majstorima, 5 ili 6 različitih majstora je reklo da je bosch pumpa u pitanju, čak i iz drugog grada su dvojica majstora potvrdila. Našao sam drugu pumpu i zamijenio, činilo mi se ok nekoliko dana i tad sam mislio da sam problem riješio.
Prije zamjene pumpe ustanovio sam da ne odrađuje povrat goriva kako treba i katkad se znalo desiti da izbacuje plavičasti dim na auspuh. Sad kad sam pumpu uradio to mi se nije dešavalo.
Jutros evo, upalim, kad ono opet na leru odradio 5 sekundi i ugasio se. Moram napomenuti da mi obrtaji variraju kad se to dešava. Na svakom semaforu strahujem da se ne ugasi, a dešavalo se i to. Katkad prije zamjene pumpe znao je sam dodati gasa i povećati broj obrtaja. Mislim da sam bezveze bacio pare na pumpu i više ne znam ni gdje da idem ni kome da se obratim.
Ubijeđen sam da negdje uvlači zrak i miješa ga sa gorivom. Možda je neki od senzora stradao ili neki od kontrolnih ventila. Možda je i neko crijevo na skrivenom mjestu. Auto sam palio na -17 bez problema isprve, čak i kad je imao ovaj problem, što je pokazatelj da je motor dobar i da se vrijedi za njega boriti i uložiti, ali da se problem riješi. Problem naših majstora je što neće da se potrude i nagađaju, to su bar moja iskustva. Otišlo ti je ovo, otišlo ti je ono, ti promijeniš pola stvari i kad vidi da to nije to, ne pita te kako si te pare zaradio.
Je li neko imao sličnih iskustava?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#25920 Re: Pitamo Mehanicare ?
jesi li primijetio da negdje ima goriva po crijevima,oko filtera? da je vlazno? da se osjeti nafta?
pregledaj sve brze konektore na filteru .
pregledaj sve brze konektore na filteru .
-
- Posts: 370
- Joined: 13/07/2016 11:23
#25921 Re: Pitamo Mehanicare ?
Da, bilo je tragova friškog goriva kod elektromagnetnog ventila na bosch pumpi i dijagnostika je njega pokazala. Međutim promijenio sam kompletnu pumpu i sad mi se čini ok ta stvar. Plovak je isto zamijenjen, odnosno pumpa goriva u rezervoaru.bitanga_sa_otesa wrote: ↑26/02/2020 20:52 jesi li primijetio da negdje ima goriva po crijevima,oko filtera? da je vlazno? da se osjeti nafta?
pregledaj sve brze konektore na filteru .
Ostaje mi jedino da pogledam detaljno crijeva, senzore, motorić ler gasa, više ni sam ne znam odakle početi.
Ovo sam našao na jednoj stranici: "Motorić za upravljanje praznog hoda, koji se također naziva i motorić ler-gasa, kontrolira protok zraka u gorivo, osiguravajući time da brzina motora ne prijeđe minimalnu vrijednost. Sprječava motor da se ugasi nakon oslobađanja papučice gasa. Motorić neprestano baca gorivo u oba smjera. Jedan od najčešćih uzroka kvarova je ugljik (čađa). Kvar možete prepoznati ako imate problema prilikom pokretanja motora, gašenjem prilikom praznog hoda ili ako motor neuravnotešeno radi."
Nisam pametan...
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#25922 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ja mislim da taj motoric o kojem pricas se nalazi na klapni gasa
-
- Posts: 14
- Joined: 23/02/2020 20:23
#25923 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ono sto sam primjetio da auto bolje vuce kad se iskljuci protokomjer,takodje pritisak turbine fino prati referentnu vrijednost..Nzm da li moze biti do njega jer kad je ukljucen auto ne prijavljuje ni jednu gresku..
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#25924 Re: Pitamo Mehanicare ?
Meni to ugrubo lici da si imao dva problema, jedan sa bosch poumpom, povratom, plavim dimom i sl, koji si zamjenom pumpe rjesio i drugi da ti negdje na vodu nafte falsira zrak i da vraca naftu u rezervoar jer su sve to simptomi kad auto ostane bez goriva. Za pocetak ja bih pogledatao crijeva i vodove od rezervoara prema pumpi i motoru.sarajlija120 wrote: ↑26/02/2020 23:43Da, bilo je tragova friškog goriva kod elektromagnetnog ventila na bosch pumpi i dijagnostika je njega pokazala. Međutim promijenio sam kompletnu pumpu i sad mi se čini ok ta stvar. Plovak je isto zamijenjen, odnosno pumpa goriva u rezervoaru.bitanga_sa_otesa wrote: ↑26/02/2020 20:52 jesi li primijetio da negdje ima goriva po crijevima,oko filtera? da je vlazno? da se osjeti nafta?
pregledaj sve brze konektore na filteru .
Ostaje mi jedino da pogledam detaljno crijeva, senzore, motorić ler gasa, više ni sam ne znam odakle početi.
Ovo sam našao na jednoj stranici: "Motorić za upravljanje praznog hoda, koji se također naziva i motorić ler-gasa, kontrolira protok zraka u gorivo, osiguravajući time da brzina motora ne prijeđe minimalnu vrijednost. Sprječava motor da se ugasi nakon oslobađanja papučice gasa. Motorić neprestano baca gorivo u oba smjera. Jedan od najčešćih uzroka kvarova je ugljik (čađa). Kvar možete prepoznati ako imate problema prilikom pokretanja motora, gašenjem prilikom praznog hoda ili ako motor neuravnotešeno radi."
Nisam pametan...
- drndalo
- Posts: 22823
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#25925 Re: Pitamo Mehanicare ?
Nego vako, drugu mi se upalio Check endJin, u ovlastenom kazu da valjda treba uraditi regeneraciju DPFa, ali nista ne garantuju, cak ga ohladise pricom da pri tome moze biti ostecena turbina i slicno...
E sad, znam za "samoregeneraciju" istog, ali ne znam kako taj proces ide i rade u servisu...? Rizici, preporuke, upozorenja, itd...? Hvala
E sad, znam za "samoregeneraciju" istog, ali ne znam kako taj proces ide i rade u servisu...? Rizici, preporuke, upozorenja, itd...? Hvala