Cuj kakve veze jasmin ima sa ovim. Pa covjek koji je uvezao ove tramvaje je rodjen u tuzli, a jasmin je gradonacelnik tuzle.
Ovo je 4.put da malakh spominje jasmina u veziovih tramvala, ostalo je jos 96 puta i postat ce istina
Cuj kakve veze jasmin ima sa ovim. Pa covjek koji je uvezao ove tramvaje je rodjen u tuzli, a jasmin je gradonacelnik tuzle.
Ja sam čuo da mu se glavni saradnik čak i nekoliko puta okupao na slanim jezerima. Šta kaže Jasmin na ove nove činjenice?!izvrsni direktor wrote: ↑16/02/2020 22:09Cuj kakve veze jasmin ima sa ovim. Pa covjek koji je uvezao ove tramvaje je rodjen u tuzli, a jasmin je gradonacelnik tuzle.
Ovo je 4.put da malakh spominje jasmina u veziovih tramvala, ostalo je jos 96 puta i postat ce istina
Pa prodao bi ih po kili sekundarne sirovine. cca oko 14 tona. Negdje izmedju 2500 i 3000 maraka po troli. Znaci 4 neispravne trole za jednu ovu koja izgleda ko ekstra dobar polovnjak. Ja ne znam sta je onda bio problem da se to uvijek i stalno tako radi. Vidjeti tako i za tramvaje.MUNAFIK wrote: ↑16/02/2020 20:38 I sta je na kraju konkretnk problem sa svim ovim?
Jesul te trole razvaljene ili rade?
Jel to nabavka koja traje 2..3 godine ili nije?
Jel se raja vozi li ne sa tim trolama, tj kvare li se, guraju li ih putnici po cesti itd...?
Ovo sve pitam jer ja sam bio u jednoj troli i dobra je i nema nikakve sanse da vozilo kojim sam vozio kosta 11 000 KM...
A ako je istina da kostaju 11000 KM onda mi nikako nije jasno zasto se godinama vozaju one starudije koje se raspadaju kad su eto mogli kupit ove dobre trole za 11 milja... Nema nikako logike...
Ili postoji neka 'druga' opcija da je neko kupio neke trole, uvezo ih sredio i napuco i onda prodo... Jel to moze tako ili ne... Ni to ne kontam...
Samo znam da sam se vozio u dobroj troli koja nikako ali bas nikako nije 11 000 KM i dosta je bolja od onih starih krntija... I pitam se da GRAS sad prodaje one krntije stare kolika bi im bila cijena?
Ja sam.cuo da se doticni uvoznik zna nekad pozdraviti na ulici i sa Z. Begicem.....cisto da se znaizvrsni direktor wrote: ↑16/02/2020 22:09Cuj kakve veze jasmin ima sa ovim. Pa covjek koji je uvezao ove tramvaje je rodjen u tuzli, a jasmin je gradonacelnik tuzle.
Ovo je 4.put da malakh spominje jasmina u veziovih tramvala, ostalo je jos 96 puta i postat ce istina
Ostala je samo jedna nepoznanica u svemu, da li se zaista samo praviš glup ili fakat ništa ne kontaš. Ostalo ti je sve već više puta nacrtano na ovoj temi.malakh wrote: ↑16/02/2020 21:04vidi, nemoj da guraš priču u smjeru ka pdvu. dakle poenta priče je 11.000 km i kako su došli do te cifre i kako su nabavili trolejbuse po toj fakturnoj vrijednosti. tko plaća izlazni pdv, a tko ima odbitak pdva pri ulaznoj fakturi, je manje bitno. pdv pri uvozu je obručunat na 11.000 km po komadu i to je osnova koju trebamo svi razjasniti i znati. kako i tko? tko se rastalio i da li se uopće rastalio? jer je očito da su nabavljeni za cca 300.000 uključujući zavisne troškove, a prefakturisana grasu za milion i po.
a batali te pokušaje svođenja rasprave na pdv.
adrese, gn company i jasmin imamović.
Na kojem trzistu?HomeSweetHome wrote: ↑14/02/2020 14:27 Ma sta pricas, covjece? Hoces da kazes da bi jedan Svabo, Austrijanac, Svicarac dao otpisano vozilo za Dž jer mu je knjigovostvena vrijednost 0, iako mu je trzisna vrijednost recimo 20 hiljada Eura??? How yes no
Thorgerson wrote: ↑17/02/2020 09:54Na kojem trzistu?HomeSweetHome wrote: ↑14/02/2020 14:27 Ma sta pricas, covjece? Hoces da kazes da bi jedan Svabo, Austrijanac, Svicarac dao otpisano vozilo za Dž jer mu je knjigovostvena vrijednost 0, iako mu je trzisna vrijednost recimo 20 hiljada Eura??? How yes no
Hoce li to mozda Zurich od Berna kupiti polovne trole? Hoce li to sta ja znam mozda Vienna ili Minhen kupiti polovne trole? Naravno da nece, tog trzista tamo nema. Pretpostavljam da uopste nije tolika otimacina za te polovnjace, kako nas narod misli.
Takve otpade kupujemo mi, i mozda jos koja trecerazredna zemlja. Ostali naravno kupuju novo, jer niko nije toliko bogat da kupuje jeftino.
Ovo ti je isto kao sa ovom polovnom robom iz Njemacke. Peći, frizideri...to se tamo baca. Ovdje se prodaje po 200-300 KM, i to se ljudi otimaju za to. Dok ta pec ili frizider ima vrijednost 0 u Njemackoj. Odnosno ljud. Skije, skijaska oprema isto tako. To tamo raja baca..ovdje se prodaje po poprilicno velikim cijenama. Jedini trosak koji tu preprodavac ima jeste prevoz.
Hocu samo da kazem, postoji li neka mogucnost da su trole kostale 11.000. Postoji.
A na tom zapadu postoje firme koje kupuju polovne stvari i iz njih vade sirovine koje poslije prodaju po višim cijenama (bakar iz kablova, rijetke metale iz mobitela i računara itd).Thorgerson wrote: ↑17/02/2020 09:54Na kojem trzistu?HomeSweetHome wrote: ↑14/02/2020 14:27 Ma sta pricas, covjece? Hoces da kazes da bi jedan Svabo, Austrijanac, Svicarac dao otpisano vozilo za Dž jer mu je knjigovostvena vrijednost 0, iako mu je trzisna vrijednost recimo 20 hiljada Eura??? How yes no
Hoce li to mozda Zurich od Berna kupiti polovne trole? Hoce li to sta ja znam mozda Vienna ili Minhen kupiti polovne trole? Naravno da nece, tog trzista tamo nema. Pretpostavljam da uopste nije tolika otimacina za te polovnjace, kako nas narod misli.
Takve otpade kupujemo mi, i mozda jos koja trecerazredna zemlja. Ostali naravno kupuju novo, jer niko nije toliko bogat da kupuje jeftino.
Ovo ti je isto kao sa ovom polovnom robom iz Njemacke. Peći, frizideri...to se tamo baca. Ovdje se prodaje po 200-300 KM, i to se ljudi otimaju za to. Dok ta pec ili frizider ima vrijednost 0 u Njemackoj. Odnosno ljud. Skije, skijaska oprema isto tako. To tamo raja baca..ovdje se prodaje po poprilicno velikim cijenama. Jedini trosak koji tu preprodavac ima jeste prevoz.
Hocu samo da kazem, postoji li neka mogucnost da su trole kostale 11.000. Postoji.
Upravo tako! Zato treba promijeniti kurs i pisati o zaista vaznim stvarima i problemima. Na primjer, kako je ime Predsjedavajuceg SKS Celika misteriozno nestalo sa liste optuzenih u aferi Zadruga. I njegove zene, naravno. Ko je kriv? kakva korupcija je u pitanju? Je li to bio Damaklov mac iznad Celikove glave koji ga je tjerao da radi protivzakonito i izvede sav onaj cirkus u decembru? Hoce li neko polagati racune zbog ove prevare Kantonalnog tuzilastva? Jako puno neodgovorenih pitanja.made_in_sarajevo wrote: ↑17/02/2020 11:59 mangupski od strane SDA. baci kost da ovi kradu za trolejbuse gdje iole normalan, obrazovan i pametan covjek skonta da ne moze toliko kostati i ako ima nejasnoca da se treba obratiti firmi u tuzli,a ne grasu ili kantonu. sad mi naglabamo, oni tamo pisu sta hoce, rade sta hoce,a celik garant vec uzurpirao pola kantona da mu firma radi po "nabavnoj cijeni".
Da jako puno pitanja koja će se isto kao i te afere zaboraviti jer niko nema snage a ni volje da to istjera do kraja. Džaba forumsko piskaranje.Styling wrote: ↑17/02/2020 12:04Upravo tako! Zato treba promijeniti kurs i pisati o zaista vaznim stvarima i problemima. Na primjer, kako je ime Predsjedavajuceg SKS Celika misteriozno nestalo sa liste optuzenih u aferi Zadruga. I njegove zene, naravno. Ko je kriv? kakva korupcija je u pitanju? Je li to bio Damaklov mac iznad Celikove glave koji ga je tjerao da radi protivzakonito i izvede sav onaj cirkus u decembru? Hoce li neko polagati racune zbog ove prevare Kantonalnog tuzilastva? Jako puno neodgovorenih pitanja.made_in_sarajevo wrote: ↑17/02/2020 11:59 mangupski od strane SDA. baci kost da ovi kradu za trolejbuse gdje iole normalan, obrazovan i pametan covjek skonta da ne moze toliko kostati i ako ima nejasnoca da se treba obratiti firmi u tuzli,a ne grasu ili kantonu. sad mi naglabamo, oni tamo pisu sta hoce, rade sta hoce,a celik garant vec uzurpirao pola kantona da mu firma radi po "nabavnoj cijeni".
Zašto Šteta nije odgovorio na ovaj način:made_in_sarajevo wrote: ↑17/02/2020 11:59 mangupski od strane SDA. baci kost da ovi kradu za trolejbuse gdje iole normalan, obrazovan i pametan covjek skonta da ne moze toliko kostati i ako ima nejasnoca da se treba obratiti firmi u tuzli,a ne grasu ili kantonu. sad mi naglabamo, oni tamo pisu sta hoce, rade sta hoce,a celik garant vec uzurpirao pola kantona da mu firma radi po "nabavnoj cijeni".
Zaboravi na to. Čelik je tu samo pijun kojeg će da odjebu po potrebi. I Čelik i Čaušević su firme koje su u suvlasništvu Baketa i tu nema kontrole. Preko te dvije firme je Bake do sada izvukao milione iz telekoma i nema namjeru da prestane. Znači do tada je Čelik u sigurnoj zoni.. Ako se nekad desi čudo da zelena neman ode sa vlasti Čelik i Čaušević bi mogli da budu cimeri u centralnom.... Ali da bog da dok je god ručno “brojanje” oni su sigurni.....Styling wrote: ↑17/02/2020 12:04Upravo tako! Zato treba promijeniti kurs i pisati o zaista vaznim stvarima i problemima. Na primjer, kako je ime Predsjedavajuceg SKS Celika misteriozno nestalo sa liste optuzenih u aferi Zadruga. I njegove zene, naravno. Ko je kriv? kakva korupcija je u pitanju? Je li to bio Damaklov mac iznad Celikove glave koji ga je tjerao da radi protivzakonito i izvede sav onaj cirkus u decembru? Hoce li neko polagati racune zbog ove prevare Kantonalnog tuzilastva? Jako puno neodgovorenih pitanja.made_in_sarajevo wrote: ↑17/02/2020 11:59 mangupski od strane SDA. baci kost da ovi kradu za trolejbuse gdje iole normalan, obrazovan i pametan covjek skonta da ne moze toliko kostati i ako ima nejasnoca da se treba obratiti firmi u tuzli,a ne grasu ili kantonu. sad mi naglabamo, oni tamo pisu sta hoce, rade sta hoce,a celik garant vec uzurpirao pola kantona da mu firma radi po "nabavnoj cijeni".
Zato sto Steta (ministarstvo) nije ucestvovalo u nabavci. Nabavku je radio Gras, pa ako je neko trebao da tuzi onda je to rukovodstvo Grasa.Thorgerson wrote: ↑17/02/2020 12:38Zašto Šteta nije odgovorio na ovaj način:made_in_sarajevo wrote: ↑17/02/2020 11:59 mangupski od strane SDA. baci kost da ovi kradu za trolejbuse gdje iole normalan, obrazovan i pametan covjek skonta da ne moze toliko kostati i ako ima nejasnoca da se treba obratiti firmi u tuzli,a ne grasu ili kantonu. sad mi naglabamo, oni tamo pisu sta hoce, rade sta hoce,a celik garant vec uzurpirao pola kantona da mu firma radi po "nabavnoj cijeni".
Tužit ćemo redom Žurnal, Avaza, Hayati itd itd sve koji su naveli netačnu informaciju da su trolejbusi koštali 11.000 KM, jer su oni koštali ovoliko - onda prstom pokaže na sve dokumente da vidimo koliko su koštali.
Ne, nego je Šteta odgovorio onako kako je odgovorio. Klasično spinovanje i izvrtanje, umjesto da je rekao nisu toliko koštale, evo vidite sami kolko smo ih platili.
Dakle, trole jesu mogle koštati 11.000 KM - znam i meni zvuci nemoguce, ali cak je i uvazeni forumas Dresdener78 na jednom drugom forumu napisao da ovakve polovne trole ne mogu kostati vise od 50.000 KM. U zavisnosti od stanja u kojem su, mogu kostati i dosta manje.
p.s.
Poenta je da smo mi htjeli nesto drugo, drugacije...a ne istu mantru sa tenderima i namjestaljkama. I onda se ovi ovako popišaju po nama.
Bez obzira na sve, ja i dalje sam uz staru vladu i mislim da su bili na dobrom putu. Na stranu i ovaj gaf sa trolejbusima, gdje je po mom misljenju upravo tako veci krivac taj posrednik - nego GRAS. Ali opet, neko i iz KS u tom lancu je morao znati da su trole nabavljene po 11.000 KM.
....a nije kolorado
samo zamisljam lorda cHivasa kad udari pesnicom od stol i trazi turu za sve, ide konobar peca nosi casice i kilo belog za meze.Roccohljup wrote: ↑17/02/2020 12:52....a nije kolorado
Ja stvarno mislim (i iskreno se nadam) da će se nova vlada do krvi poklati već na prvoj sjednici
Način plaćanja: GOTOVINA - a ja firmemalakh wrote: ↑17/02/2020 14:36
kompletna rasprava je potekla nakon moje rečenice da je pdv pri uvozu plaćen na 11.000, a to sam vidio iz carinske deklaracije koju je objavio žurnal.
svi su se počeli šprdati sa vrijednošću trolejbusa, a na kraju se svi ušutiše, jer je očito da u bosni i hercegovini postoje maheri koji mogu naći trolejbus za 11.000 i prefakturisati ga grasu za 110.000km. sve putem javne nabavke, sve po zakonu.
@Chmoljo imam problem sa varalicama i ustaljenom sda shemom, koju je branković patentirao, a sdp nastavio koristiti i danas ju koristi.
Ja sam tebe vec jednom pitala za fakturu od isporucioca i Svice pa mi ti rece da si je vec negdje ranije postalvjao. Nisam mogla naci pa bih te zamolila, ako je imas da je postavis. Ako fakture od isporucioca nema i ako je sva polemika uradjena samo na osnovu carinske deklaracije onda dzaba pricamo.malakh wrote: ↑15/02/2020 22:16da, ima pravo na povrat cjelokupnog iznosa pdva naznačenog na ulaznoj fakturi. ono što ja govorim jeste da oni potenciraju priču da je dobavljač na uvozu i na fakturi koju je prikazao, platio pdv na iznos od 11.000 km po komadu, uvećan za transport i onda trolejbuse prefakturisao grasu za cca 110.000 po komadu.
na ovoj carinskoj deklaraciji se jasno vidi da su motorna vozila bila oslobođena carine, da li po osnovu eur1 obrasca ili po osnovu izjave po fakturi.
carinska deklaracija je validan dokaz o stvarnoj cijeni motornog vozila pri uvozu i mislim da se to teško može osoporiti. čak je navedena i špediterska firma koja je odradila posao pri uvozu, a to je "world no1" d.o.o..
da sumiramo, vozila uvezena za cca 13.000 po komadu, sa uračunatim pdvom od strane firme "gn company" d.o.o. iz tuzle (koja ima pravo povrata tog pdva), a grasu prodata za cca 100.000 km po komadu, pretpostavljam sa uračunatim pdvom. marža po jednom motornom vozilu je iznosila oko 770 posto.
kako i gdje se trolejbus može kupiti za 13.000 km, to bi se trebalo pitati firmu gn company iz tuzle, jer je sve išlo preko njih. ono što sam uspio saznati jeste da je vlasnik firme gn company, privatno dobar prijatelj sa jasminom imamovićem iz sdpa.
ps brale ovdje je isparilo milion i dvjesto pedeset hiljada km, a sve je po zakonu
E hajmo redom po datumima:malakh wrote: ↑17/02/2020 14:36
kompletna rasprava je potekla nakon moje rečenice da je pdv pri uvozu plaćen na 11.000, a to sam vidio iz carinske deklaracije koju je objavio žurnal.
svi su se počeli šprdati sa vrijednošću trolejbusa, a na kraju se svi ušutiše, jer je očito da u bosni i hercegovini postoje maheri koji mogu naći trolejbus za 11.000 i prefakturisati ga grasu za 110.000km. sve putem javne nabavke, sve po zakonu.
@Chmoljo imam problem sa varalicama i ustaljenom sda shemom, koju je branković patentirao, a sdp nastavio koristiti i danas ju koristi.
opet je marža ogromna prijatelju. hajmo realno sagledati, neka je fakturna vrijednost jednog trolejbusa 11.000km, na to se plaća pdv u iznosu od cca 1.900. trolejbusi su oslobođeni plaćanja carine, što se vidi iz carinske deklaracije, i na kraju, neka je cijena prijevoza 20.000 km po komadu (što je možda i neomguće, jer ja sam uvozio 2005. godine, kamion, tegljač, za vlastite potrebe, kao pravno lice i cijena prijevoza me tada koštala oko 4.500 eura, a kamion došao na labudici. dakle iz prve ruke govorim.), ali neka bude i 20.000 km po komadu, nagađam, jer se ne bavim špedicijom.drndalo wrote: ↑17/02/2020 15:09 Cak i ako su kupljeni po 11.000 komad, to im nije cijena u BiH, jer do BiH ih treba i prevesti, i platiti sve zavisne troskove. Onda bismo mogli pricati o cijeni kostanja komada za uvoznika, kad se sve fakturise. I spedicija, i carina, i PDV. Onda ide razlika cijene kostanja sa ponudjenom/prihvacenom cijenom na tenderu.
Da se vratimo na pocetak, zasto nam SDA nije do sad uvozila po 34 trolejbusa/godisnje...?
Da ponovim pitanje, da li je ista firma GRASu i drugim prevoznicima u BiH prodavala/iznajmljivala autobuse sa plinom ? Naravno, za vrijeme onijeh proslih Vlada, i dje su UCD-i od tih uvoza, i koliko su ti autobisi kostali ?
I ako jeste ista firma, jel to opet onaj Jasminov jaran ?