pa postoji faktura. prilikom uvoza ju je morao pokazati. faktura je na iznos od cca 6000 franaka po komadu. par stranica unazad sam postavio carinsku deklaraciju u kojoj piše iznos koji je prepisan sa fakture.Styling wrote: ↑16/02/2020 13:34Onda bi trebalo doci do nabavne fakture od isporucioca iz Svice i tada bi sve bilo jasno.malakh wrote: ↑16/02/2020 13:17ma druže ovi trolejbusi vrijede više od 11.000, ali je poenta da je uvoznik istih muljao pri uvozu da bi platio manje pdva. u tome je cijela poenta priče. nepoznanica je koliko im je oborena vrijednost, ali sam siguran da jeste.drug_profi wrote: ↑16/02/2020 01:28
Moras znati da na trzistu nema takvih.
Prodaju se kao polovni samo oni koje neki grad povlaci sa svojih ulica. To su onda ova i slicna godista.
gras, kao firma nema ništa sa tim, a jedini tko ima veze je sdp, odnosno dio sdpa u tuzli...
ono što je poenta, jeste da naši ljudi muljaju pri uvozu i to je jedan korumpirani sistem, gdje su svi u talu. dovoljno je uci na olx i pogledati koliko vozila je uvezeno iz švicarske, a tamo kupljeno za bagatelu, jer su vozila na neki način oštećena ili rashodovana. prodavač im izadje u susret tako što na fakturi stavi manju vrijednost vozila, da bi naši platili manje carine i poreza. oni sa boljim konekcijama i vezama u inozemstvu i na granici, dobiju i eur1 obrazac za vozilo i oslobođeni su carine pri uvozu.
iz carinske deklaracije se vidi da su i trolejbusi bili oslobođeni carine iz nekog razloga.