lerdi wrote: ↑14/02/2020 14:02
saabsa wrote: ↑14/02/2020 13:17
lerdi wrote: ↑14/02/2020 13:15
Na ovom slučaju trolejbusa se tačno vidi sav naš jad. Ljudi dokazali malverzacije, imaju službene izjave direktora koji je bio protiv nabavke ali se ovdje satraše da odbrane "slučaj" jer su u to vrijeme na vlasti bili "naši". Ljudi dragi kolika je prevara bio kiosk toliko je i ovo. Neko je uzeo masne pare a vi se nastavite prepucavati.
Jesi li probao uključiti mozak i skontati ima li logike da trola košta 11000 ?
Kako se u pismenom odgovoru navodi, vozila su stavljena van upotrebe 26. novembra 2018. godine, te su imala određene „tehničke nedostatke“.
„Devet vozila je bilo u voznom stanju, ali su imali tehničke nedostatke. Osam vozila je imalo velike tehničke nedostatke i nisu bili u voznom stanju“, navodi se u odgovoru kompanije „Bernmobil“.
O prodajnoj cijeni zbog „povjerljivosti“ nisu željeli govoriti. Na Žurnalovo pitanje da li mogu potvrditi ili demantirati da je riječ o iznosu od 6.000 franaka po komadu, a da to pokazuju carinski papiri koji su u našem posjedu, iz „Bernmobila“ odgovaraju „da se može pretpostaviti da su carinski podaci tačni“.
„Za nas je cijena bila zadovoljavajuća“, zaključuju iz ove kompanije.
Da si malo, al samo malo izašao iz ove naše vukojebine znao bi da se nakon određenog broja godina vozila javnog prevoza u mnogim državama izbacuju iz upotrebe i otpisuju. Zna se koliki je period amotrtizacije tj. zna se nakon koliko godina svako vozilo izgubi svoju vrijednost i može se otpisati. Ovi trolejbusi su očito otpisani od strane „Bernmobila“ i uzeli su koliko god jer vozila nisu imali nikakvu vrijednost a uništavanje ili skladištenje istih bi donijelo samo dodatne troškovi. Mi smo dobili smeće koje su oni otpisali, pustili u pogon i za to dali skoro milion i pol maraka. Ova je cifra bez uračunatih troškova opravka trolejbusa kako bi se isti mogli uopšte pustiti na cestu. Sad još treba da sjedimo i aplaudiramo samo zato što su "naši" bili u to vrijeme na vlasti. Isti modus operandi ko sa kioskom samo što su tada crveni napadali a zeleni se branili. Ovo je fakat sve otišlo u helač.
Hoces reci da nismo dobili ni go *urac ? A zamisli, ti trolejbusi, racunovodstveno vjerovatno amortizovani su nesto NAJBOLJE, i skoro pa najnovije (da nema novih kombija preko Sejarija) u flotili GRASA... Sta to govori o nama ? O proslim vladama i upravama GRASa? O Bimi i njegovim metlama za auspuhe trolejbusa od 130 KM/kom. ?
Ako rade, a rade, i imaju pred sobom barem 5-6 godina, a imaju, ovo je jedan od najvecih doprinosa obnovi GRASA do sad... POSEBNO ZATO STO SMO IH KUPILI, A NE DOBILI SADAKALI, kao vecinu drugih prevoza od rata pa naovamo, i opet, pored XXX doniranih prevoznih sredstava, GRAS je duzan >300 mil. !!! I to ne RSD, nego BAMova...
Da li je moglo jeftinije ? Mozda jeste. Da li je bilo utaje poreza ? Ima Inspekcija UIO pa nek trkeljaju... Ima i tuzilastvo, pa neka procesira koga god treba, i za autobuse, i trolejbuse, i za tramvaje iz Amsterdama koje dobismo na poklon, ali ne platismo prevoz po ugovoru, pa i to AMS morao platiti... A mi se obrazli usutili...
Zato je raspisana procedura za kupovinu novih, pa neka skupe pare...
Jos nesto, ako je sve zaista kako pisu po narudzbi, ja ocekujem da Celikovci u 2020 uvezu jos barem 47 kom. otpisanih iz Berna, i za kusur para do 1.2 mil. razvuku kontaktnu mrezu do Vogosce, ako treba i do Dobrinje glavnom dzadom, pa neka i komercijala vozi trolejbus umjesto autobusa... I do Hrasnice, i do Hadzica, do Smetljista Buca potokom... Deder junaci, pobijte zlocinacke navode i kupite sve, makar i neispravne Bernovske trole za dijelove, po 11.000 KM, cak i po 7.800, i popravite stanje saobracaja u gradu...