Manual wrote: ↑13/02/2020 12:02
denis.istok wrote: ↑13/02/2020 08:52
Da se kojim slučajem ovo desilo vladi iz perioda 2014-2018. ovi sto ih brane bi ih pljuvali i obratno.
I vidim, svima nekad valja Avdo Avdić, a nekad ne valja. Zavisi i cijem kriminalu piše. To je valjda to licemjerje o kome pišu neki na forumu.
Sad se dovodi u pitanje istinitost podataka do kojih su došli u Švici, jer su tu njihovi ljubimci upleteni, a kad prezentuje ostale to je kao da je Ustavni sud presudio.
Nego hajd realno da sagledamo: Ako je neko carinio vozila na 11.000KM, a prodao ih za 70.000, da li bi to pobudilo sumnju kupcu?
Ako nista neko je zestoko zakinuo drzavu na carini i porezu (par stotina hiljada KM okvirno).
Vidim svi ovdje poredite trolejbuse i golfove, pa eto brate kupite ih sebi pa vozajte ako su tako povoljni. Sto je najgore-kad su nam Turci donirali neke buseve svi se grohotom smijali. A ljudi dali dzabe. Eto kao sadaka. Sad kad daju 1.4Mil za nesto slicnog stanja-to je OK. Ma hajte molim vas
Ovo je gori humor od onog kad sandzaklija dodje u Sarajevu kao student i zali se ocu da samo on vozi mercedes a svi drugi idu tramvajem, pa mu babuka obeća da će kupiti tramvaj da sin bude zadovoljan. Evo ako nista sad zna gdje ima povljno trola
Jeli ti fakat mislis da moze trola da vrijedi 11.000 km?
Jesili uopste vidio te trole, ja se vozam sa njima svaki dan?
Rekoh da malo pojednostavimo lafo komplikovane stvari...
Ko da je problem ovo istraziti... Imas nejasnoce oko faktura ? UIO podrucni centar Sarajevo ili Tuzla, vec po sjedistu firme uvoznika ulete i pretrkeljaju sve papire oko trola... Ponude, fakture, bankovne izvode placanja u inostranstvo, cak i ambasada u CH da tamo potrazi papire s CH strane. Moguce je teoretski da je uvoznik u CH kupovao trolejbuse po 11000, ali tesko... Ako jeste, i na sve to platio na uvozu sta treba, cist je ko suza. Cak i ako je te iste prodao dalje za 70000/kom... I platio PDV kako treba... Ako nije platio 11000/kom, nego ih samo tako carinio da plati manje, kakav je to problem, UIO bi tu trebali lako i ladno da naplate Sv. Petra kajganu... Razliku, penale, zatezne kamate, krivicnu odgovornost za uvoznika/speditera... Kad to mogu raditi na sumnjivim uvozima malih vrijednosti, sta je ovo posebna nauka ?
E sad, ako jeste naplatio 70000 a platio 11000, onda njega treba za Ministra Privrede... Iako je mozda bio supak u tom slucaju... Ali to se ranije moralo malo peglati, u procesu...
Ono sto nije sporno, i svako ko nije slijep to vidi, cak i slijepci znaju da krace cekaju trolejbuse nego prije 2 - 3 godine, jer ih je vise i noviji su. Dakle, osnovna aktivnost GRASA je poboljsana, da li je moglo jeftinije? Mozda. Opet, ako je neko to uvezao sam od svojih para, rizikovao, jedini imao ponuditi na tenderu, to je kapitalizam za kojeg smo se borili... Supacki, ali legalno. Naravno da ne bi isao napamet u tako nesto bez nekog miga ozgor, ali sto neko drugi nije ponudio iste jeftinije ? Itd...
Ako hoces kako treba, onda raspises s parama medjunarodni tender za nove, pa vagas izmedju 3-4 svjetske ponude... Ako kupujes stare polovnjake na zapadu, a uslikali smo se ranije i sa primanjem donacija, sta mislis kakvu reputaciju imamo ? A sami smo je sebi pribavili...