Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zasto mi na TV Hayat HD trazi kod svaki put.To se pojavilo od prije par dana.Znaci u svakom perijodu tokom 24 h moram ukucati kod kada zelim gledati Hayat????
Telemach wrote: ↑Yesterday, 8:59 pm
Radar71 » 46 minutes ago
pokušavam instalirati eon na tv i kad treba da ispiše kod piše Došlo je do greške
u čemu je problem
Kod unosite na portalu Moj Telemach, i potrebno je da Vaš paket uključuje EON aplikaciju za Smart TV.
Hajmo opet, umjesto koda dobijem poruku: Došlo je do greške
I tv je podržan na vašoj listi, donedavno je radilo.
Imate već registrovanu EON aplikaciju za Smart TV, dostavit ćemo vam u inbox serijski broj uređaja.
Telemach wrote: ↑20/12/2019 10:10
Imamo odlične ponude i za postojeće korisnike, ukoliko želite, pozvat ćemo Vas.
Malo sad zbunjujete sa ovim za postojeće korisnike. Da li ja ako predjem sa d3 usluge na eon, odbijam pogodnost umanjenja računa kao što je na ponudi (12 mjeseci za ugovor na 24 mjeseca)
Lp
Telemach wrote: ↑43 minutes ago
Imamo odlične ponude i za postojeće korisnike, ukoliko želite, pozvat ćemo Vas.
Malo sad zbunjujete sa ovim za postojeće korisnike. Da li ja ako predjem sa d3 usluge na eon, odbijam pogodnost umanjenja računa kao što je na ponudi (12 mjeseci za ugovor na 24 mjeseca)
Lp
Ponude nisu identične, ali svi korisnici koji se odluče za novu uslugu, novu ponudu, obnovu ugovorne obaveze, dobiju određene pogodnosti.
Telemach wrote: ↑20/12/2019 10:10
Imamo odlične ponude i za postojeće korisnike, ukoliko želite, pozvat ćemo Vas.
Malo sad zbunjujete sa ovim za postojeće korisnike. Da li ja ako predjem sa d3 usluge na eon, odbijam pogodnost umanjenja računa kao što je na ponudi (12 mjeseci za ugovor na 24 mjeseca)
Lp
Pregovaraj.
Možeš dobiti više nego novi korisnik...