Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bakir1 wrote: ↑19/11/2019 13:47kakva je razlika izmedju "nove" gume nikad namontirane dot 09
i polovne gume potrosene dot 09.
treba pozdravljati ovakve akcije ciscenja lagera ne bi li se
animirali supci na celstonkama da
imaju tupavu gumu.
a svaki dan ko hoce gledati moze vidjeti celave gume na autima.
nije samo to sto njega, onoga ko vozi takve gume,
nije briga za sebe samog,
ali isto tako nije ga briga ni za bilo koga drugog.
s tim u vezi,
ko nema za bolje neka kupi ove gume i na akciji
nova nikad montirana guma dot 09 je hemijski istrosena za oko 40% a polovna potrosena guma je i fizicki i hemijski potrisena… ni jedna ni druga nisu u kategoriji pouzdanih guma,,,
Brao.
Samo sto su tamo rabati od 80% za 10 godina staru do 40% za tri godine staru.
Prelazi ti to hemijsku potrosenost
NediM17 wrote: ↑16/11/2019 13:45
Malo subotnje gimnastike, nabacene alpinke 5, 205/55-16. Prednost posjedovanja dvije garniture tockova, garaze i avlije. Jedan satak posla, kratka voznja do Petrola da se provjeri pritisak i ECU skonta senzore. Ostaje da se provjeri jos balans na autocesti i zima moze poceti.
I gle cuda, nijedan saraf se nije sam odvrno za 7 mjeseci, nisam morao skakati po kljucu niti praviti polugu ( dajte mi dovoljno dugacku polugu i podici cu zemaljsku kuglu, ono Arhimed bjese mescini), felge nisu zapekle na glavcinama.
Ocito sam negdje nesto zajebo.
sve to radi meni vulkanizer za 5 km i nikad nisam imao problema o kojima ti pricas...ali, sve vrijeme mu stojim iza ledja, ne smeta mu
zao mu potrositi saku goriva da ode do vulkana...
Gdje je to rokada guma za petaka za cenera posteno ali pet pravo sramotno
Bakir1 wrote: ↑19/11/2019 13:47kakva je razlika izmedju "nove" gume nikad namontirane dot 09
i polovne gume potrosene dot 09.
treba pozdravljati ovakve akcije ciscenja lagera ne bi li se
animirali supci na celstonkama da
imaju tupavu gumu.
a svaki dan ko hoce gledati moze vidjeti celave gume na autima.
nije samo to sto njega, onoga ko vozi takve gume,
nije briga za sebe samog,
ali isto tako nije ga briga ni za bilo koga drugog.
s tim u vezi,
ko nema za bolje neka kupi ove gume i na akciji
nova nikad montirana guma dot 09 je hemijski istrosena za oko 40% a polovna potrosena guma je i fizicki i hemijski potrisena… ni jedna ni druga nisu u kategoriji pouzdanih guma,,,
Brao.
Samo sto su tamo rabati od 80% za 10 godina staru do 40% za tri godine staru.
Prelazi ti to hemijsku potrosenost
udruzenje konzumenata je u USA pokrenulo sudsk proces protiv proizvodjaca guma, prodavaca i vulkanizera. na sudu su govorili raznorazni strucnjaci iz proizvodnje guma. proizvodnje materijala od kojih se pravi guma, vulkanizeri, prodavaci, test vozaci i konziumenti...da ti ne duljim dalje.. guma do 2 godine se smije prodavati kao nova guma, guma izmedju 2 i 5 godina starosti se prodaje kao dot guma i konzumentu se to stavlja do znanja a do znanja se stavlja i to da pored balansiranja gume mora raditi i balansiranje tocka koji je montiran na autu, guma starija od 5 godina se ne prodaje kao nova nego kao polovna guma.
sto se tice trosenja gume sledece: hemijsko trosenje gume pocinje 24 nakon sto je guma proizvedena i traje 20 godina nakon toga je guma hemijski potrosena... fizicko hemijsko trosenje gume pocinje montiranjem gume na auto i traje 10 gosina...
Jebes li mu majku ti asli i dalje ne kontas da se pola bosne vozi na 3 mm iz 2009 godine.
Jel i dalje ne kontas poentu price jel bolja ta guma sa akcije gdje jasno pise dot ili ova od 3 mm.
Naslovnica wrote: ↑19/11/2019 19:32
Čast svakome, ali ja više volim platiti da mi vulkanizer odradi posao.
Isto kao što mi ne pada na pamet da se zajebavam po samouslužnim praonicama (osim ako nije u pitanju blato koje ne može čekati čiku u autopraoni).
Dok mi mijenjaju gume ili peru auto, ja bačim koji xejt na forumu, svima dobro.
ja sam prije sam mjenjao i pred svaku zimu stavljao lance da kofol ne ispadnem iz fazona. sad vala nmg da se zajebajem.
Mozete li mi samo pojasniti sta bi znacilo ovo "DOT gume"...?
Svakaguma ima na sebi DOT, i to je oznak datuma proizvodnje. Iza DOT uvijek stoje i 4 cifre, a od kojih prve dvije oznacavaju sedmicu u kojoj je guma proizvedene, a druge dvije godinu te proizvodnje.
A ovo gore oko godina starosti itd..... pa zar nisam i ja rekao sve to tako...?
Dozer wrote: ↑19/11/2019 20:35
Mozete li mi samo pojasniti sta bi znacilo ovo "DOT gume"...?
Svakaguma ima na sebi DOT, i to je oznak datuma proizvodnje. Iza DOT uvijek stoje i 4 cifre, a od kojih prve dvije oznacavaju sedmicu u kojoj je guma proizvedene, a druge dvije godinu te proizvodnje.
A ovo gore oko godina starosti itd..... pa zar nisam i ja rekao sve to tako...?
google kaze ovo a to kaze i bakir bakica:
DOT Department Of Transportation
prodavac gume starosti izmedju 2 i 5 godina naglasava sa DOT...
basicm wrote: ↑19/11/2019 14:23
Da, nama brudama je zabranjeno staviti jeftine gume, a nebrude (ili sestre) mogu s3, mogu kelly mogu starfire...
Ne vidim problem sa S3, Kelly i sl gumama. Problem je kad na autu od 5m, 2 tone, preko 200 KS cesto i preko 250 KS postave "neispravne" gume ili totalne noname
Last edited by ElRe on 19/11/2019 20:58, edited 1 time in total.
Otkako je ML prve generacije pojeftinio, a kasnije i svi ostali iz te kategorije vozila (velika i teška), redovno ih viđam sa protekt gumama. Auta koja su oko ili preko 2 tone i mogu i 200 kmh da idu.
drug_profi wrote: ↑19/11/2019 16:06
A jbg ja se sad ne sjecam ko je vozio, ali hajd.
A jbg nemoj onda o kul raji... Sjećam se ja... I tada ko i danas vozili mesari, gazde kafića, piljari, igrači, narodnjaci... Haman sve polusvijet... Danas je isto, s tim sto je ta bahata bagra normalnom svijetu ogadila brend...
drug_profi wrote: ↑19/11/2019 16:06
A jbg ja se sad ne sjecam ko je vozio, ali hajd.
A jbg nemoj onda o kul raji... Sjećam se ja... I tada ko i danas vozili mesari, gazde kafića, piljari, igrači, narodnjaci... Haman sve polusvijet... Danas je isto, s tim sto je ta bahata bagra normalnom svijetu ogadila brend...
Ma znao sam par finih ljudi, ono no name likovi, ali situirani, starija raja. BMW je osamdesetih bio prilicno rijetka pojava. Meni su oni bili kul jbg.
Stekli radom u inostranstvu, sto kao gastarbajteri, sto preko nasih firmi. Dobre face bile. Mislim da je i Kemo Monteno cini mi se imao crvenog, a stari je moj bio raja sa njim. Pa ono covjek se mađu PZ-cima, tristacima, princevima, volgama okretao za bmw-om
Last edited by drug_profi on 19/11/2019 21:27, edited 1 time in total.
NediM17 wrote: ↑16/11/2019 13:45
Malo subotnje gimnastike, nabacene alpinke 5, 205/55-16. Prednost posjedovanja dvije garniture tockova, garaze i avlije. Jedan satak posla, kratka voznja do Petrola da se provjeri pritisak i ECU skonta senzore. Ostaje da se provjeri jos balans na autocesti i zima moze poceti.
I gle cuda, nijedan saraf se nije sam odvrno za 7 mjeseci, nisam morao skakati po kljucu niti praviti polugu ( dajte mi dovoljno dugacku polugu i podici cu zemaljsku kuglu, ono Arhimed bjese mescini), felge nisu zapekle na glavcinama.
Ocito sam negdje nesto zajebo.
sve to radi meni vulkanizer za 5 km i nikad nisam imao problema o kojima ti pricas...ali, sve vrijeme mu stojim iza ledja, ne smeta mu
zao mu potrositi saku goriva da ode do vulkana...
Nije problem potrositi 5 KM na vulkanizera, vec je problem sto 4 gume sa felgama zauzimaju jako mnogo prostora. Da bi ih utovario u auto prvo moram oboriti sjedista, zatim zastiti necim da ne zaprljam sta. Onda utovariti stara i ponovo voziti kuci i nositi u podrum. Plus sto isprljam i sebe u tom poslu.
Ovako u garazi ili u avliji sam svoj majstor bez nepotrebnog nosanja.