Jala Brat & Buba Corelli
Moderator: _BataZiv_0809
- Entropio
- Posts: 7808
- Joined: 21/11/2010 21:49
#4751 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Trebali su i davno. Ljudi jedva napune tramvajsku Skenderija, a Jala i Buba dvoranu. Samo naprijed, uzimajte pare djeci kad to zele da slusaju.
- pici
- Posts: 43593
- Joined: 19/07/2007 23:17
- Location: zbrinut u kupleraju...
- Grijem se na: Ženske gHuzove
- Vozim: Trajvan
- Horoskop: Djevac
#4752 Re: Jala Brat & Buba Corelli
dze imperija i taj novi sHou i hitovi... il jaslusam i gledam pogresne kanale...
- kamberovica polje
- Posts: 3268
- Joined: 28/01/2012 11:38
#4753 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Toooo pici, i ti počeo dOpRiNosIt iMpEriJi.
-
- Posts: 23153
- Joined: 09/06/2008 14:54
#4754 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Slušaj ovu, pici
Uz ovu tegove dižem, haha
Vozi, baca me k'o benga po snijegu, ayeah
Kad te noge oko struka me stegnu, ayeah
A te oči po 5 noći ne legnu, yeah
Dođi i toči mi viski po ledu, yeah
Po podu baci Gucci i Zegnu, yeah
Uz ovu tegove dižem, haha
Vozi, baca me k'o benga po snijegu, ayeah
Kad te noge oko struka me stegnu, ayeah
A te oči po 5 noći ne legnu, yeah
Dođi i toči mi viski po ledu, yeah
Po podu baci Gucci i Zegnu, yeah
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
-
- Posts: 7092
- Joined: 19/09/2005 10:52
#4756 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Čim pjevaš o instagramu i storiju naravno da ima svake veze sa imperijom.
-
- Posts: 7092
- Joined: 19/09/2005 10:52
#4757 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Kaže neki dan prijateljica (inače nargiluša mrtva), ''joj jest dobra nova stvar od Frenkija'' koju ne mogu zamisliti da sluša frenkija. Čujem pjesmu dan poslije, i sve mi je bilo jasno
- zomri
- Posts: 12858
- Joined: 03/05/2006 07:31
#4758 Re: Jala Brat & Buba Corelli
džaba i ovaj zaokret opet jedva 100k pregleda za 7 dana
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#4759 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Zar stvarno ne čujete sličnosti u beatu? Ali šta fali treba podržavati sve što je naše.
-
- Posts: 844
- Joined: 07/08/2018 22:31
#4760 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Sto im je ova ImperiaTV nesto tanka sa subscriberima, tek 23K? Ja sam kontao to ce u prvih mjesec dana ici na 5 miliona s obzirom da im spotovi redovno broje milione (cak i desetine miliona) pregleda. Vjerovatno je dosta pregleda na spotovima ustvari kupljeno kao sto je neko ranije tvrdio.
- bunk
- Posts: 8774
- Joined: 16/07/2016 19:58
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#4762 Re: Jala Brat & Buba Corelli
razumio bih da ne pise ispod pjesme ko je radio...
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#4763 Re: Jala Brat & Buba Corelli
NYPD flex
- hadzinicasa
- Posts: 13620
- Joined: 08/11/2005 16:08
- Location: u tranziciji
#4764 Re: Jala Brat & Buba Corelli
https://startbih.ba/clanak/emir-imamovi ... kic/123028
Bjelašnica planina: Trebalo je to biti samo svečano otvaranje skijaške sezone na Bjelašnici. Dakle, red pjesme, red džabnog skijanja, piva, roštilj, pa opet pjesma, žica i tako redom i tako dalje.
Zašto se, ali tačno, svečano otvara skijaška sezona u zemlji planina, snijega i nemale tradicije amaterskog spuštanja niz brdo – što je u istoj mjeri budalasto kao kada bi, recimo, u Tučepima Severina pjevala na prvi dan kupanja u moru – nije toliko važno. Bitnije je, puno bitnije, kako je i sa kim otvorena sezona i zašto je to postalo regionalna vijest.
„Trenutno najveće zvijezde na Balkanu, Jala Brat, Buba Corelli, Coby i Senidah, održali su ogroman koncert, a snimke sa nastupa masovno se dijele na društvenim mrežama. Četvorka je pjevala na otvorenju skijaške sezone na Bjelašnici, a slušati su ih došli deseci tisuća fanova iz svih dijelova BiH, Hrvatske i Srbije. Mnogima je nevjerojatna masa ljudi koja se pojavila na skijalištu iznad Sarajeva, ali očito je da je popularnost Senide, Bube, Jale i Cobyja na vrhuncu. Zbog koncerta na Bjelašnici koji je bio besplatan (kao i skijanje i sanjkanje), na putu od Sarajeva do Bjelašnice nastao je prometni kaos u kojemu su sudjelovale stotine automobila i autobusa“, piše uticajni zagrebački portal Index.hr.
Jala Brat, Buba Corelli, Senidah i Coby danas su, u najkraćem, ono što su s početka osamdesetih godina prošlog vijeka bili Šemsa Suljaković, Sinan Sakić, Dragana Mirković i Kemal Malovčić, dok je Rasta – kojeg nije bilo na Bjelašnici, ali jeste nešto ranije u Sarajevu - nešto kao Miodrag Ilić, poznat i kao Mile Bas.
To je, kako rekoh, u najkraćem. U nešto dužem... Evo, to duže ide.
Pod privremenim imenom: Jednoga će dana, ne zna se kada, ali hoće sigurno, naučnici voditi oštre polemike o nultoj godini nastanka muzičkog pravca koji se i nakon četrdesetak godina postojanja pokazuje najvitalnijim i najinovativnijim od svih, dok u isto vrijeme njegove zvijezde i njihova publika u masovnoj histeriji izazivaju isto takvo zgražanje onih, a takvih nije malo, kojima je ugodnije živjeti u deluzijama nego u stvarnosti.
Nekada davno, bilo je, da ponovimo, prošlo stoljeće, muzikolozi su se zgražali, sociolozi istraživali, a novinari bilježili da se, mimo svih mainstream tokova, mimo konvencionalnih medija, u nekom paralelnom i dobro naseljenom svemiru dešava nešto čemu se nije ni ime znalo. Kasnije, puno kasnije, Antonije Pušić, dakle Rambo Amadeus lično, nazvat će taj novi pravac turbo folkom i njegova će sintagma postati poznatija i korištenija od termina neofolk, autorice Milene Dragićević Šešić, profesorice beogradskog Fakulteta dramskih umetnosti.
Koji god termin danas uzeli i krenuli ga koristiti, doći ćemo do istog: do muzičkog pravca kojem se, baš kao onom korijenskom nekada, traži adekvatno ime, a trenutno koristi trap folk i čije su ultimativne zvijezde: Jala Brat, Buba Corelli, Senidah, Coby i, naravno, Rasta.
Kratka historija zvuka: Sve bi, možda, bilo drugačije da je Miodrag Ilić imao bolju platu u orkestru Radio-televizije Beograd i da u njen studio voditelj Milovan Ilić Minimaks nije doveo nekadašnju košarkašicu iz sadašnjeg Disktrikta Brčko, Fahretu Jahić - Lepu Brenu.
„Bukvalno sam gladovao sa svojom porodicom. Onda sam shvatio da neki ljudi od kojih sam u autorskom smislu mnogo bolji, žive u izobilju. Oni su bili praktični, gledali su šta narod želi. Kad sam to uvideo, onda su počele stvari da se menjaju, ja sam imao šta da jedem, a mogao sam i da razmišljam da kupim svoj stan“, ispričao je Miodrag Ilić, osnivač „Južnog vetra“, orkestra čijih je pet izvođača gospodarilo jugoslavenskom estradom: Sinan Sakić, Dragana Mirković, Mile Kitić, Šemsa Suljaković i Kemal Malovčić, bili su Ilićev All stars tim.
„Južni vetar“ je nekada, kao trap folk sada, kombinirao rodove i žanrove, smjerove i naslijeđe, te do ekstrema doveo orijentalne zvukove u onome što se prvobitno smatralo novokomponovanom narodnom muzikom. Zatim je izdavačkoj kući „Diskos“, iz Aleksandrovca, omogućio da radi u tri smjene, pa s ergelom zavijajućih grla punio sportske dvorane i stadione, otkrivajući onima što se nisu pravili slijepi da, u međuvremenu upokojena Jugoslavija, sa svih svojih šest republika i dvije autonomne pokrajine, nije država fanova Ekatarine velike, Azre, Idola, Josipe Lisac, Šarlo akrobate i Haustora…
Dok je „Južni vetar“ raznosio zvukove Orijenta od Vardara do Triglava, a Miodrag Ilić, poput Ćire Blaževića, u trenucima krize psihu liječio pogledom na bankovni račun, Milena Dragičević-Šešić je - bile su osamdesete godine dvadesetog vijeka - sa grupom studenata sociologije provela istraživanje čije će rezultate pretočiti u ultimativnu knjigu o novom zvuku Balkana: „Neofolk kultura i njene zvezde“. Prema profesorici Šešić, neofolk publika dolazi iz takozvanog srednjeg sloja, žitelja dehumaniziranih naselja u kojima se stvara privid normalnog života, a zapravo je riječ o životarenju, dok svaka nova generacija ima sve manje perspektive. Tu, u betonskim džunglama se ne ulaže u obrazovanje, estetski kriteriji su sa smanjenjima plata i povećanjem kreditnih rata sve niži, pa se iz stvarnosti bježi tako što se identificira s estradnim zvijezdama predstavljenim po MTV obrascu.
Razvoj novog muzičkog pravca i, posljedično, nove publike, profesorica Šešić je objasnila upravo na primjeru Lepe Brene. Drugačija od svega što se do tada pojavilo na estradi, kako u takozvanoj narodnoj, tako i u pop ili rok-muzici, visoka, sve vitkija i plava kao Barbie, oslobođena viška odjeće, Brena je bila formatirana prema standardima tadašnjih zapadnih, dominantno američkih zvijezda, a takav je status i uživala. Kao muški predmet obožavanja i ženski divljenja, potpuno je poništila pravilo prema kojem se smjelo imati tek malo dublji dekolte i moralo neprestano kukati zbog nesretnih ljubavi.
I tako je, eto, sve počelo, a poslije je, kao u prirodi, uslijedila evolucija koja u svojoj trenutnoj fazi spaja beatove hip hopa sa poetikom neofolka i estetikom rap, češće i gangsta rap kulture.
Ništa se, dakle, neobično ne dešava, od popularnosti novih zvijezda koja sa mainstream tokovima, od medijskih do kulturnih, nikakve veze nema, preko iznenađenosti dijela javnosti, pa do puteva uspona i uspjeha – puteva koje je utabao taj neki, mega popularni Rasta.
Glasovi tranzicije: "Ove noći nećeš spavati, jer ćeš samo mene sanjati; Svakog dana kiša pada od Splita do Beograda, svakog dana kiša lije od Dalmacije do Srbije: Al' to nije kiša prava, koja pada zabadava, to te samo u samoći, pozdravljaju moje oči...", pjevali su 1991. - da, te već ratne godine u takozvanoj regiji - Snežana Mišković i pokojni Dino Dvornik. Miškovićeva je tada bila poznatija po imenu svog banda - Viktorija, u kojem je klavijature svirao Aleksandar Vuksanović, odnosno Aca Lukas. On je narodnjake prvo izvodio honorarno, da bi mu digitron olakšao izbor na isti način na koji je pomogao Jali Bratu i Bubi Coreliju.
Prije nego su shvatili da je subverzivnost zabavna, a bogatstvo ugodno, Jala i Buba su bili dio bosanskohercegovačke hip hop scene, začete u Tuzli, u radijskoj emisiji FM Jam. Ono što su započeli Edo Maajka i Adnan Hamidović Frenike, kao najuspješniji predstavnici tog pokreta, Jala i Buba su napustili: klubove su zamijenili stadioni ili legendarno Ušće, ono na kojem je Bijelo dugme odsviralo najmasovniji koncert ikada, broj fanova im se, prema Youtubeu, mjeri desetinama miliona, odavno budžet ne popravljaju sitnim lopovlucima, a sve to za posljedicu ima goru, puno goru muziku koju stvaraju i puno bolji standard kojeg uživaju.
Bezuslovno priznavanje sadašnjosti: Neofolk sa svim svojim rodovima i podžanrovima, za razliku od rock and rolla, nema problema sa krizom autorstva niti sa zeitgeistom. Sasvim suprotno, ako ne formiraju taj famozni duh vremena, trap folk autori ga prate, ne pokazujući nikakvu namjeru da mijenjaju svijet. On je, svijet, za njih takav kakav već jeste i u pjesmama im sve pršti od dvostrukog morala, kulta novca i posljedica njegovog viška, poštivanja influencerskog kulta brandova, rekreativnog šmrkanja kokaina i nešto češćeg pušenja skanka, ali i potpunog ignoriranja svih tema koje bi mogle muzičare zaustaviti na nekoj od međudržavnih granica ili im koncert odgoditi zbog prijetnji bombama i drugim eksplozivnim sredstvima.
„Hoćeš mi dat, hoćeš li mi dat, Bejbi, ti mi dat, daj mi shat,
Dok ti ljubim vrat, daj ljubi te brat. Skupi sat, crni mat, bm, crni mat. Ide glat neću stat trebala si znat“, pjeva Buba Corelli u hit tercetu sa sugrađaninom Jalom i Slovenkom Senidah, pjesmu „Kamikaza“ koja je za samo sedam dana na Youtubeu skupila 15.000.000 - slovima: petnaest miliona! - pregleda, iako praćenje spota, tačnije nečega što se tako zove, može izazvati epileptične napade, dok za razumijevanje teksta treba prevodilac.
Od tada, od te prve sedmice, a ona je bila prošlog ljeta, pa do kraja prošle godine, „Kamikaza“ je pogledana i poslušana 55.859.318 – slovima: pedeset pet miliona osamsto pedeset devet hiljada i tristo osamnaest – puta! A to, stvarno, nije malo. Zato je puno strašno.
Je li sada nešto jasnije šta je ono bilo na Bjelašnici, a nije samo otvaranje skijaške sezone?
-
- Posts: 7206
- Joined: 06/07/2009 15:44
#4765 Re: Jala Brat & Buba Corelli
glup tekst objavljen na kraju sezone skijanja
- zomri
- Posts: 12858
- Joined: 03/05/2006 07:31
#4766 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Tekst iščašen od realnosti
-
- Posts: 7206
- Joined: 06/07/2009 15:44
#4767 Re: Jala Brat & Buba Corelli
bespotrebno naklapanje anemičnog kolumniste
- Haris.ba
- Posts: 24878
- Joined: 08/09/2005 20:08
#4768 Re: Jala Brat & Buba Corelli
A možda im se sviđala muzika? Ono lakši odgovor?Prema profesorici Šešić, neofolk publika dolazi iz takozvanog srednjeg sloja, žitelja dehumaniziranih naselja u kojima se stvara privid normalnog života, a zapravo je riječ o životarenju, dok svaka nova generacija ima sve manje perspektive. Tu, u betonskim džunglama se ne ulaže u obrazovanje, estetski kriteriji su sa smanjenjima plata i povećanjem kreditnih rata sve niži, pa se iz stvarnosti bježi tako što se identificira s estradnim zvijezdama predstavljenim po MTV obrascu.
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#4769 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Hahah ma gdje će to biti, mora uvijek biti neka super-inteligentna analiza svega.Haris.ba wrote: ↑23/02/2020 13:37A možda im se sviđala muzika? Ono lakši odgovor?Prema profesorici Šešić, neofolk publika dolazi iz takozvanog srednjeg sloja, žitelja dehumaniziranih naselja u kojima se stvara privid normalnog života, a zapravo je riječ o životarenju, dok svaka nova generacija ima sve manje perspektive. Tu, u betonskim džunglama se ne ulaže u obrazovanje, estetski kriteriji su sa smanjenjima plata i povećanjem kreditnih rata sve niži, pa se iz stvarnosti bježi tako što se identificira s estradnim zvijezdama predstavljenim po MTV obrascu.
- dale cooper
- Posts: 28477
- Joined: 03/04/2007 09:55
- Location: Twin Peaks/Red Room
#4770 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Oh here we go again.
- zomri
- Posts: 12858
- Joined: 03/05/2006 07:31
#4771 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Zanima me odakle mu veza izmedju manjih plata i estetskih kriterija?
- dale cooper
- Posts: 28477
- Joined: 03/04/2007 09:55
- Location: Twin Peaks/Red Room
#4772 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Ono sa čime se ja mogu složiti u ovom članku je da su Jala, Buba i ostali duhovni (ako ne baš i čisto zvučni) nasljednici Južnog Vetra i
njihovih izvođača.
njihovih izvođača.
- zomri
- Posts: 12858
- Joined: 03/05/2006 07:31
#4773 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Ma kakvi ni blizu. To je fula samo takva i pokazuje da Pirke nema pojma. Polazna tacka muizke Juznog Vetra je bio “istok” a Balkatona “zapad”, tamo ruralno ovdje urbano.
Ako je ista “duhovno” blisko Balkatonu, tj urbo folku to je onda Bregovicev pastirski rock, a ne Basov JV.
Ako je ista “duhovno” blisko Balkatonu, tj urbo folku to je onda Bregovicev pastirski rock, a ne Basov JV.
- dale cooper
- Posts: 28477
- Joined: 03/04/2007 09:55
- Location: Twin Peaks/Red Room
#4774 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Turbo folk je od svog nastanka imao gomilu produkcijskih preobražaja i evolucija. Ovo što radi Jalina i Bubina Imperija je samozomri wrote: ↑23/02/2020 15:38 Ma kakvi ni blizu. To je fula samo takva i pokazuje da Pirke nema pojma. Polazna tacka muizke Juznog Vetra je bio “istok” a Balkatona “zapad”, tamo ruralno ovdje urbano.
Ako je ista “duhovno” blisko Balkatonu, tj urbo folku to je onda Bregovicev pastirski rock, a ne Basov JV.
zadnji od takvih preobražaja. Istina je da produkcijski gledano koriste gomilu trikova američke urbane muzike, ali sami duh i suština
su mnogo bliži ovdašnjem turbo folku. Odnosno ruralno maskirano u urbano. Što je pametan poslovni potez koji im je obezbjedio
veću i mlađu publiku.
- zomri
- Posts: 12858
- Joined: 03/05/2006 07:31
#4775 Re: Jala Brat & Buba Corelli
Ne, ne i ne! Nastavljaš Pirketovu zamjenu teza.
Samopromocija, hvalisanje, brendovi sve je to preuzeto iz poetike hip hopa, pa i produkcijski su oni likovi iz hip hop scene; ti trikovi su im odavno poznati. Ako išta koriste, koriste folk "trikove".
Samopromocija, hvalisanje, brendovi sve je to preuzeto iz poetike hip hopa, pa i produkcijski su oni likovi iz hip hop scene; ti trikovi su im odavno poznati. Ako išta koriste, koriste folk "trikove".