mk ultra wrote: ↑23/06/2022 16:20
mirza_15 wrote: ↑23/06/2022 16:19
https://www.vecernji.hr/vijesti/autoces ... ata-807009
380 kilometara autoputa A1 Zagreb-Split izgrađeno, praktično, od 2002 do 2005. Ako računamo i ovih 18 km u 2001. Onda možemo reći za 4 (slovima: četiri) godine. Duži autoput od našeg. Ima i velikih tunela i zahtjevnih dionica. Za 4 godine. 2003. i 2004. skoro 300 km autoputa sa tunelom Sveti Rok. Pa m.. vam nesposobnu i korumpiranu.
Da su stvarno htjeli, uzeli bi kredit, napravili veliko gradilište i ovo prije 15 godina završili. Puno, puno manje bi nas koštao kredit nego trenutne cijene koje su višestruko veće nego tada. Ali ne bi se tako mogli ugraditi.
ti kredit možeš tražiti, ali upitno je hoćeš li dobiti
u tome je jedini krivac naša bratska EU koja nama pare NE DA!!
Totalno pogresno.
EU je uvijek davala pare za razvojne projekte, pogotovo za AP, a nadasve za 5C jer je to EU projekat. 5C nije BH projekat, nego je dio Ecropskog projekta mreze autoputeva. To je bio i AP Bratstvo i jedinstvo, ali zavrsen je do kraja (Zg-Skoplje) tek prije 2 godine.
Medjutim, kad su ljudi vidjeli koliko se ovdje pokrade, kao i koliko se radi toga sve radi nekvalitetno i sporo, jednostavno su odlucili da postave dodatne zahtjeve nasim ENV debilima.
Medjutim, i dalje se postavlja pitanje - zasto nam trebaju krediti ako vec imamo vlastite pare? Kako rekoh, samo se od dodatnih akciza na gorivo iz 2017. do danas prikupilo oko 6 milijardi KM. Gdje su te pare? Da ne pricamo i o svim ostalim akcizama. Ne vidim da su se penzije nesto povecale, da se bilo sta drugo unaprijedilo s tim parama, pa je onda sasvim legitimno pitanje - gdje su?
Pa samo se u BiH na izgradnji takvih i slicnih projekata radi od 08 do 16h, i hajd' kuci. A i za tih 8 sati rade 3-4 masine i 10 ljudi. U civilizovanom svijetu se takvi projekti rade u 3 smjene, punim kapacitetom, i maksimalnom mogucom brzinom.
A ne moramo predaleko ici da bi se u to uvjerili, HR je sasvim dovoljan primjer.