Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Moderator: O'zone

insaneinthebrain

#35001 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by insaneinthebrain »

Evo i 50 zabiljezenog miliona :-x
Coronavirus Cases:

Deaths:

Recovered:
escobar__

#35002 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by escobar__ »

Ili cca. 0,641% svjetske populacije.
laik1981

#35003 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by laik1981 »

Izgleda da su u Juznoj Americi imali manje virusnih pneumonija o zimskom periodu koji je kod njih prosao..
https://youtu.be/JOve85TbyFQ?t=407
elcaliente

#35005 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by elcaliente »

Sta je Turskom? Pustaju sve u zemlju radi makar malo turizma i deviza a korone im nigdje.
Nemaju ni stroge mjere.
glockov kolac

#35006 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by glockov kolac »

Code: Select all

https://www.who.int/csr/don/06-november-2020-mink-associated-sars-cov2-denmark/en/
Izgleda da je korona mutirala kod kuna u Danskoj i prešla na ljude. Ima li neko stručan da malo ovo protabiri? Koliko zabrinuti trebamo biti i kako će se ovo odraziti na vakcinu?
512MB

#35007 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by 512MB »

glockov kolac wrote: 08/11/2020 19:14

https://www.who.int/csr/don/06-november-2020-mink-associated-sars-cov2-denmark/en/
Izgleda da je korona mutirala kod kuna u Danskoj i prešla na ljude. Ima li neko stručan da malo ovo protabiri? Koliko zabrinuti trebamo biti i kako će se ovo odraziti na vakcinu?
"Cluster 5" je najnovija varijanta virusa koja po prvi put u sebi nosi kombinaciju različitih mutacija: H69del/V70del, Y453F, I692V, M1229I.

Problem leži u tome da "Cluster 5" uspjeva sa lakoćom zaobići odbrambeni sistem antitijela koja su nastala sa trenutno u Evropi dominirajućom varijantom G614. Većina vakcina bazira upravo na G614.
glockov kolac

#35008 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by glockov kolac »

512MB wrote: 08/11/2020 21:57
glockov kolac wrote: 08/11/2020 19:14

"Cluster 5" je najnovija varijanta virusa koja po prvi put u sebi nosi kombinaciju različitih mutacija: H69del/V70del, Y453F, I692V, M1229I.

Problem leži u tome da "Cluster 5" uspjeva sa lakoćom zaobići odbrambeni sistem antitijela koja su nastala sa trenutno u Evropi dominirajućom varijantom G614. Većina vakcina bazira upravo na G614.
E hvala! Znači, ovo će biti ko i gripa... a mogu li vakcine malo modifikovati?
daddy-kool

#35009 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by daddy-kool »

Daily dose of Sweden.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zg ... s-strategi

Tegnell was warned early on of high death rates: "Headless strategy"
New book reveals the game behind the scenes

Anders Tegnell had three alternatives: total shutdown, infection tracking or infection control to achieve herd immunity.
He chose the latter - despite strong warnings.
The new book "The Flock" reveals the game behind the so-called Swedish strategy.

By going through a lot of emails, the author Johan Anderberg has put together the birth of state epidemiologist Anders Tegnell's covid-19 strategy. Svenska Dagbladet has obtained an edited, as yet unpublished excerpt from the book that describes in detail the game behind what would be Sweden's probably most debated route choice in 2020.

On March 6, Anders Tegnell received a warning email from the mathematician Tom Britton who calculated the R-value of the virus. There he expressed his opinion that the Public Health Agency was too passive: “With as many infected people as there are now in Sweden, the spread of infection will take place. Our society is not very different from Italy, or for that matter China, so why should it not spread among us? ”

Shortly afterwards the same day, Jan Albert heard from him and said that he, Johan von Schreeb and Denis Coulombier, all prominent doctors, just had to meet Anders Tegnell. That was important. If Tegnell got a small gap, they could be there within 30 minutes, according to SvD.

Finally, the three men were allowed to come to the authority. And they had to deliver their warnings.

So in just a few hours, Tegnell was warned by four prominent people in the field.

But it did not end there.

On March 15, Peet Tüll, former head of the National Board of Health and Welfare's infection control unit, sat down and wrote an email to Anders Tegnell. When Tüll retired, it was Anders Tegnell who got his job, albeit with somewhat different tasks.

The email he formulated touched on the strategies he saw as possible to stop what would become a pandemic.

"Hello Anders. There are three strategies to stop the epidemic ", wrote Peet Tüll.

The first option was a total shutdown of society for four weeks.

The second option was to find as many infected as possible, track all close contacts and put them in a two-week quarantine.

The third option was:

"Allow the spread of infection, slowly or rapidly, to achieve a hypothetical 'herd immunity'."

Peet Tüll himself considered alternative two to be the best. The infection had still not become too widespread and no one then knew that SARS-CoV-2 had a completely different infection potential than previously similar plagues, such as the SARS virus from 2003.

Choosing option 3, on the other hand, would lead to thousands of deaths.

"It seems to me like a given and headless strategy, which I would never have accepted in my previous role."

A few hours later, in the early afternoon, Anders Tegnell replied:

"Yes, we have walked through this and after all landed in 3."

Today, almost eight months later, just over 6,000 Swedes have died in covid-19.

What was right or wrong - and what had worked or not - is hard to say. But it is certain that the debate will continue for a long time to come.
Medobrundo25

#35010 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by Medobrundo25 »

daddy-kool wrote: 09/11/2020 08:15 Daily dose of Sweden.

Anders Tegnell had three alternatives: total shutdown, infection tracking or infection control to achieve herd immunity.
The new book "The Flock" reveals the game behind the so-called Swedish strategy.

By going through a lot of emails, the author Johan Anderberg has put together the birth of state epidemiologist Anders Tegnell's covid-19 strategy. Svenska Dagbladet has obtained an edited, as yet unpublished excerpt from the book that describes in detail the game behind what would be Sweden's probably most debated route choice in 2020.

On March 6, Anders Tegnell received a warning email from the mathematician Tom Britton who calculated the R-value of the virus. There he expressed his opinion that the Public Health Agency was too passive: “With as many infected people as there are now in Sweden, the spread of infection will take place. Our society is not very different from Italy, or for that matter China, so why should it not spread among us? ”

Shortly afterwards the same day, Jan Albert heard from him and said that he, Johan von Schreeb and Denis Coulombier, all prominent doctors, just had to meet Anders Tegnell. That was important. If Tegnell got a small gap, they could be there within 30 minutes, according to SvD.

Finally, the three men were allowed to come to the authority. And they had to deliver their warnings.

So in just a few hours, Tegnell was warned by four prominent people in the field.

On March 15, Peet Tüll, former head of the National Board of Health and Welfare's infection control unit, sat down and wrote an email to Anders Tegnell. When Tüll retired, it was Anders Tegnell who got his job, albeit with somewhat different tasks.

The email he formulated touched on the strategies he saw as possible to stop what would become a pandemic.

"Hello Anders. There are three strategies to stop the epidemic ", wrote Peet Tüll.

The second option was to find as many infected as possible, track all close contacts and put them in a two-week quarantine.

The third option was:

"Allow the spread of infection, slowly or rapidly, to achieve a hypothetical 'herd immunity'."

Peet Tüll himself considered alternative two to be the best. The infection had still not become too widespread and no one then knew that SARS-CoV-2 had a completely different infection potential than previously similar plagues, such as the SARS virus from 2003.

"It seems to me like a given and headless strategy, which I would never have accepted in my previous role."

What was right or wrong - and what had worked or not - is hard to say. But it is certain that the debate will continue for a long time to come.
Napises knjugu, prodajes maglu i dignes lovu u ovom sranju. :run: Realno, sve drzave ce na kraju manje vise brojati isti broj mrtvih u odnosu na stanovnistvo, sa mjerama ili bez , razlika ce biti u kvaliteti zdravstvene njege. Vakcina vec polako postaje mit, mjere ocigledno samo odgadjaju neizbjezno a to je da cemo se manje vise svi na kraju zaraziti. Rece Merkel lijepo na pocetku svega ovoga da ce se zaraziti 80% populacije i ja joj vjerujem, nije to njena pamet. Mjere i ostalo sluzi da se razvlaci krivulja i koliko toliko svima omoguci zdravstvena njega i time umanji smrtnost naravno. Po meni jedino pitanje ostaje koliko ce to sve trajati. Manje vise smo na******.
biglebovski

#35012 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by biglebovski »

daddy-kool wrote: 09/11/2020 08:15 Daily dose of Sweden.

The third option was:

I knjigu su uspjeli napisati. Svaka čast. Čekamo Netflixov napeti psihološki triler/seriju-tragediju u tridesetpet epizoda: SWEDEN-19 sa zvijezdama, žrtvama korone u glavnim ulogama. :D
daddy-kool

#35013 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by daddy-kool »

https://avaz.ba/globus/svijet/607649/or ... cijski-sat

Orban: Mađarska zatvara škole, univerzitete, restorane, uvodi policijski sat
Orban je danas rekao da će se sportski događaji održavati bez publike, a sva okupljanja će biti zabranjena
Ispravan potez Mađara.
Ali_G

#35014 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by Ali_G »

Al zato prije 6 dana liga prvaka sa publikom
BadBoy

#35015 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by BadBoy »

daddy-kool wrote: 09/11/2020 11:50

Orban je danas rekao da će se sportski događaji održavati bez publike, a sva okupljanja će biti zabranjena
Ispravan potez Mađara.
Ali_G wrote: 09/11/2020 11:56 Al zato prije 6 dana liga prvaka sa publikom
Sad pođoh napisati, jesu li ono u Mađarskoj bili dozvoljeni navijači na tribinama
AmirBaa

#35016 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by AmirBaa »

Ispravan potez Mađara.
Priznaj da sanjas isti scenarij u BIH. Podrum spreman, konzerve spremne, brasno spremno, sve spremno ? Niko nije objavio koliko ce Madjarska dati para firmama koje ce biti zatvorene :thumbup:
Milenkov buraz

#35017 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by Milenkov buraz »

AmirBaa wrote: 09/11/2020 12:05

Ispravan potez Mađara.
Priznaj da sanjas isti scenarij u BIH. Podrum spreman, konzerve spremne, brasno spremno, sve spremno ? Niko nije objavio koliko ce Madjarska dati para firmama koje ce biti zatvorene :thumbup:
I ja sam se zajebavao tako dok prije par dana nije preminuo dobar drug, 70' godište, k'o planina, nikakvih bolesti, za 10 dana ga Corona savladala. Vjerujem da je bio negdje na zapadu u bolnici da bi se izvukao. Nemam racionalno objašnjenje kako se takvo šta desi osobi zdravoj, sportski tip bez prethodnih bolesti. Nešto jebeno ne valja. Pozdrav

P.S Nemam pojma koja mjera i šta je pametno samo znam da ne valja ovo stanje
daddy-kool

#35018 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by daddy-kool »

Ispravan potez Mađara.
Naravno da podržavam (osim ovo sa restoranima i policijskim satom).
Skoro sam postavljao studiju koje su mjere najučinkovitije, minimum mjera treba biti: obavezna maska svugdje, zatvoriti škole i ograničiti okupljanja na 10 ljudi. To nije lockdown, ali bi pojednostavilo dosadašnje mjere i drastično smanjilo brojeve novozaraženih.
adsubzero

#35019 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by adsubzero »

daddy-kool wrote: 09/11/2020 12:18

Ispravan potez Mađara.
Naravno da podržavam (osim ovo sa restoranima i policijskim satom).
Skoro sam postavljao studiju koje su mjere najučinkovitije, minimum mjera treba biti: obavezna maska svugdje, zatvoriti škole i ograničiti okupljanja na 10 ljudi. To nije lockdown, ali bi pojednostavilo dosadašnje mjere i drastično smanjilo brojeve novozaraženih.
Bravo. Slazem se, ne treba odmah ici na drasticne mjere, ali treba aktivnosti svesti na minimum, ograniciti okupljanje i svi nositi maske.
A treba i da pocnu vise zavoditi red i kaznjavati one koji se ne pridrzavaju mjera, mozda i oni koji nisu zeljeli da postuju mjere konacno stave masku, pa makar to bilo u strahu od kazne. Kad neces milom, hoces silom. Bas mi je nejasno kako ljudi nemaju obzira prema drugima. :-)
hd2000

#35020 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by hd2000 »

Obratite pažnju na tekst. Mađarska zatvara SREDNJE škole. Je li to znači da osnovne još uvijek rade? Ako zatvaraju univerzitete, da li su do sada radili?

Kada već pričate o lockdownu, nađite u kojim zemljama djeca ne idu u školu, kao kod nas. Kod nas samo najmlađi idu kombinovano.

Mi smo već u lockdownu još od početka pandemije. Rijetke su zemlje gdje djeca nisu 2 mjeseca izašla napolje.

Evo, vam francuski lockdown: https://www.gouvernement.fr/en/coronavirus-covid-19
Šta se smije:
- Commuting to and from work, school or training place;
- Individual outdoor exercise, walks with members of your household only or with pets, within 1 km of your residence and for no longer than one hour;
- Taking children to and from school or after-school activities.
-itd.

To je onaj lockdown zbog kojeg su bježali iz Pariza u kolonama dugim 100 km.

Opet ponavljam, mi smo već u lockdownu kakvog malo gdje ima. I opet, gdje to još djeca ne idu u školu?
toska

#35021 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by toska »

- Individual outdoor exercise, walks with members of your household only or with pets, within 1 km of your residence and for no longer than one hour;

ovo ne smatraš drastičnom mjerom ?

meni se čini da uvođenje policijskog sata nanosi čak i najmanje štete privredi ukupno, ali ne prije 23h.
hd2000

#35023 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by hd2000 »

toska wrote: 09/11/2020 13:30 - Individual outdoor exercise, walks with members of your household only or with pets, within 1 km of your residence and for no longer than one hour;

ovo ne smatraš drastičnom mjerom ?

meni se čini da uvođenje policijskog sata nanosi čak i najmanje štete privredi ukupno, ali ne prije 23h.
Uredu, jeste kada posmatraš samo to. Ali i u ovoj situaciji idu školu, idu na posao. Kod nas se ne ide u školu od marta. Gdje ćeš goreg lockdown-a. Šta još treba da uradimo, da se zatvorimo i ne izlazimo nikako?
red evil

#35025 Re: Novi korona virus - velika opasnost ili ne ? POGLEDATI PRVI POST!

Post by red evil »

BadBoy wrote: 09/11/2020 13:41 https://www.klix.ba/vijesti/svijet/vije ... /201109060

Još malo, kraj se nazire!
Daj Bože, hoće li ove nove mutacije imati velikog uticaja na vakcinu pitanje je ali ako ova vakcina 20% smanji zarazu, ekstra.