Šta trenutno čitate?

Kulturna dešavanja, predstave, izložbe, festivali, obrazovanje i budućnost mladih...

Moderator: Chloe

Citate?

Sa zadovoljstvom!
91%
Dovoljno je sto moram citat titlove na TV-u...
9%

Total votes: 1305

anais_nin

#1851 Re: Šta trenutno čitate?

Post by anais_nin »

Sadie Jones - The outcast

As menacing as it is beautiful, The Outcast is a devastating portrait of small-town hypocrisy from an astonishing new voice poised for international recognition.

It’s 1957 and Lewis Aldridge is traveling back to his home in the South of England. He is straight out of jail and nineteen years old. His return will trigger the implosion not just of his family, but of a whole community.
A decade earlier, his father’s homecoming casts a different shape. The war is over and Gilbert reverts easily to suburban life — cocktails at six-thirty, church on Sundays — but his wife and young son resist the stuffy routine. Lewis and his mother escape to the woods for picnics, just as they did in wartime days. Nobody is surprised that Gilbert’s wife counters convention, but they are all shocked when, after one of their jaunts, Lewis comes back without her.

Not far away, Kit Carmichael keeps watch. She has always understood more than most, not least from what she is dealt by her own father’s hand. Lewis’s grief and burgeoning rage are all too plain, and Kit makes a private vow to help. But in her attempts to set them both free, she fails to predict the painful and horrifying secrets that must first be forced into the open.

prva knjiga mlade britanske spisateljice Sadie Jones...laganica, ali jako fino napisana, fino stivo za ove tople ljetne dane :)
anais_nin

#1852 Re: Šta trenutno čitate?

Post by anais_nin »

Alice Hoffman - The Third Angel

Formom me ova knjiga tako podsjetila na Jergoviceve Dvore od oraha, samo malo manje komplikovana prica i malo jednostavniji stil pisanja :)

Now, in The Third Angel, Hoffman weaves a magical and stunningly original story that charts the lives of three women in love with the wrong men: Headstrong Madeleine Heller finds herself hopelessly attracted to her sister’s fiancé. Frieda Lewis, a doctor’s daughter and a runaway, becomes the muse of an ill-fated rock star. And beautiful Bryn Evans is set to marry an Englishman while secretly obsessed with her ex-husband. At the heart of the novel is Lucy Green, who blames herself for a tragic accident she witnessed at the age of twelve, and who spends four decades searching for the Third Angel–the angel on earth who will renew her faith.

Brilliantly evoking London’s King’s Road, Knightsbridge, and Kensington while moving effortlessly back in time, The Third Angel is a work of startling beauty about the unique, alchemical nature of love.
irrelevant

#1853 Re: Šta trenutno čitate?

Post by irrelevant »

Niccolo Machiavelli - Il principe (De principatibus) / Nikolo Makijaveli - Vladalac
WizzardFromBOZ

#1854 Re: Šta trenutno čitate?

Post by WizzardFromBOZ »

Šta trenutno čitate?
http://www.sarajevo-x.com :mrgreen:
Lilana

#1855 Re: Šta trenutno čitate?

Post by Lilana »

Istanbul - Orhan Pamuk
Stražno osvježenje i "olakšanje" nakon Majstora i Margarite :-D
U sažetku piše: "Orhanova autobiografija i biografija Istanbula" + lakoća naracije + fantastične fotografije da dočaraju svaku priču, svaku stranu knjige!
Već nakon 50-tak pročitanih strana toplo preporučujem ... čak i onima koji nisu tabanali Istanbulom može biti simpatičan vodič kroz vrijeme i Stambolske sokake.
Barbarez

#1856 Re: Šta trenutno čitate?

Post by Barbarez »

Pakao grada M
jennisjoplin

#1857 Re: Šta trenutno čitate?

Post by jennisjoplin »

Lilana wrote:Istanbul - Orhan Pamuk
U sažetku piše: "Orhanova autobiografija i biografija Istanbula" + lakoća naracije + fantastične fotografije da dočaraju svaku priču, svaku stranu knjige!
Već nakon 50-tak pročitanih strana toplo preporučujem ... čak i onima koji nisu tabanali Istanbulom može biti simpatičan vodič kroz vrijeme i Stambolske sokake.
procijatj: "Zovem se crvena" od istog autora. odlicna knjiga, ne znas koje ubica bukvalno do zadnje stranice :run:
Lilana

#1858 Re: Šta trenutno čitate?

Post by Lilana »

jennisjoplin wrote:
procijatj: "Zovem se crvena" od istog autora. odlicna knjiga, ne znas koje ubica bukvalno do zadnje stranice :run:
Ranije sam se tako opskrbljivala čitavim dostuopnim opusom od jednog autora, pa me nekako naljuti kad u dva različita djela pročitam istu ili sličnu rečenicu, ili prepoznam "rukopis" :-?
Šalu na stranu ... premda sam ovdje primijetila dosta jako pozitivnih komentara o Crvenoj, izbjegavam serijsko čitanje ... meni zabavnije kad udrobim svega od Džamonje do Dostojevskog, tako da će Crvena doći na red u najboljem slučaju krajem godine.
samson

#1859 Re: Šta trenutno čitate?

Post by samson »

citam novine :D i pijem kafu
anais_nin

#1860 Re: Šta trenutno čitate?

Post by anais_nin »

Barbarez wrote:Pakao grada M

Muhidin Camdzic...predivna trilogija...i prva knjiga "Ljudi umiru otvorenih ociju" ostavlja jak utisak, mada na potpuno drugaciji nacin nego "Pakao zvani grad M" :( :sad:
otherside

#1861 Re: Šta trenutno čitate?

Post by otherside »

jennisjoplin wrote:
pa nije to krimic :D
Lilana

#1862 Re: Šta trenutno čitate?

Post by Lilana »

Razglednica iz groba - Emir Suljagić
Čitanje ove knjige mi nekako koincidira sa obilježavanjem genocida u Srebrenici! Još jedna ljudska knjiga o neljudskom ratu ... realna, bolna, tako stvarna ... i baš zato što je takva stavila bih je na listu obavezne školske literature, dijelila besplatne primjerke za kućne biblioteke (da se nikad ne zaboravi i ne ponovi!!!), a opet baš zato što je takva i ne bih ... ne može svaki stomak svariti ovo lično svjedočanstvo o trogodišnjoj srebreničkoj tragičnoj svakodnevnici ispričanoj bez ijedne prazne riječi ...

"Jedan od razloga zbog kojih sam pisao ovu knjigu jeste i frustracija. Ljudi priču o Srebrenici svode na priču o pet dana jula a Srebrenica nije to, ona je tri godine plus pet dana jula."
jennisjoplin

#1863 Re: Šta trenutno čitate?

Post by jennisjoplin »

otherside wrote:
jennisjoplin wrote:
pa nije to krimic :D
a sto je onda, historijski roman, drina na cupriji, melodrama, haiku poezija :mrgreen:
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji

#1864 Re: Šta trenutno čitate?

Post by Chmoljo »

evo i ja udario po Orhanu Sintet... ovaj Pamuku :D i njegovom "Snijegu"... Dobra knjiga... Al' poslije čitanja bojim se da ću morati još jednom pregledati otpočetka kako bih u potpunosti posložio kockice... :run:
Loulou

#1865 Re: Šta trenutno čitate?

Post by Loulou »

Jonathan Franzen - "Korekcije"
anais_nin

#1866 Re: Šta trenutno čitate?

Post by anais_nin »

Jessie B wrote:Anais je li ti se svidjela "Three Junes"?
nije bila losa :) zanimljivi likovi...mada mi je u nekim djelovima bila onako "spora" :)

a sada me odusevljava ova:

nesto kao 1001 noc :) tek sam procitala prvih 200 stranica (knjiga je nekih 500) i jedva cekam ostatak :)

By LORRAINE ADAMS*, The New York Times, May 18, 2008

If any work of fiction might be powerful enough to transcend the mountain of polemic, historical inquiry, policy analysis and reportage that stands between the Western reader and the Arab soul, it’s this wonder of a book — a book not about a jihadi but a hakawati (Arabic for storyteller). “Listen,” Rabih Alameddine invites. “Allow me to be your god. Let me take you on a journey beyond imagining. Let me tell you a story.”

“The Hakawati” uses one of the oldest forms of storytelling, the frame tale. Western readers know it from “The Canterbury Tales,” but the device precedes Chaucer by well over a thousand years, originating in Sanskrit texts known variously as the “Panchatantra,” “The Fables of Bidpai” or “Tales of Kalila and Dimna.” As Doris Lessing notes in her introduction to the most recent English translation, one version of the Sanskrit framing narrative has Alexander the Great enlisting an Indian sage to reform a cruel potentate by telling him stories. In another, an Indian king uses the stories to arouse the curiosity of his three sons, whose brains have gone soft from privilege. Whatever the original frame, the history of the whole collection is a record of the cross-fertilization of cultures. Through storytelling, the conquered and the conquering can become as close as family.

In “The Hakawati,” the framing narrative, set in 2003, concerns a young man’s trip from Los Angeles to his father’s deathbed in Beirut. There he and his relatives exchange jokes, tear-jerking tales, cliffhangers and legends during the weeks of their vigil. Some of their stories are contemporary — the description of an impetuous sister’s wedding, a great-grandfather falling in love, troubles at the family’s car dealership, the 1967 Israeli-Arab war, the demise of a favorite uncle. But their wellspring is ancient and varied: Alameddine has poached from and transformed parables from the “Panchatantra,” the Old Testament, Homer, Ovid, the Koran, the uncensored “Thousand and One Nights,” a collection of medieval gay poetry called “The Delight of Hearts,” “Flowers From a Persian Garden” and many other sources. Yet this novelist, like his characters, isn’t content to leave the tales as they are. “By nature,” he writes in his acknowledgments, “a storyteller is a plagiarist. Everything one comes across — each incident, book, novel, life episode, story, person, news clip — is a coffee bean that will be crushed, ground up, mixed with a touch of cardamom, sometimes a pinch of salt, boiled thrice with sugar and served as a piping-hot tale.”
omar little

#1867 Re: Šta trenutno čitate?

Post by omar little »

Frisko kupljenu "Biljeznica Robija K." - 4. prosireno izdanje :D :D :D
anais_nin

#1868 Re: Šta trenutno čitate?

Post by anais_nin »

omar little wrote:Frisko kupljenu "Biljeznica Robija K." - 4. prosireno izdanje :D :D :D
gdje tj. kako si to nabavila? :shock:
anais_nin

#1869 Re: Šta trenutno čitate?

Post by anais_nin »

baby_freak wrote:Margaret Clark-Dnevnik jedne narkomanke-zavrsavam..a pocinjem Orvell 1984!!!

Inace skinula sam dosta knjiga s neta..nisu ni pola mb....bepslatno je!Pa ukoliko nekoga interesuje..stavicu linkoveima jako dobrih knjiga...a na nasem su jeziku! :mrgreen:
postoji odgovarajuca tema za to

http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtop ... 62&start=0

pa slobodno daj svoj doprinos tamo :)
omar little

#1870 Re: Šta trenutno čitate?

Post by omar little »

anais_nin wrote:
omar little wrote:Frisko kupljenu "Biljeznica Robija K." - 4. prosireno izdanje :D :D :D
gdje tj. kako si to nabavila? :shock:
Bila sam u Hrvatskoj i BiH pa nakupovala literature :)
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji

#1871 Re: Šta trenutno čitate?

Post by Chmoljo »

StLouis wrote:
otherside wrote:Danas zavrsih citanje Pamukove "Zovem se crvena". Prvi dojam mi i nije bas neko odusevljenje. Knjiga je preslojevita za samo jedno citanje. Autoru se mora odati priznanje za virtuoznost pisanja i interesantnu formu. Mislim da cu ponoviti putovanje u Orhanov literarni svijet. :)
A ja upravo zavrsih Pamukov "Snijeg." Po prvi put citam njegovu knjigu i jako sam odusevljen. Spremam se za Dostojevskog, "Zlocin i Kazna"
i ja završih "Snijeg"... poželio sam upoznati Ipek (Svilu)...

il' sam jednostavno samo dugo bez djevojke :mrgreen: :run:
StLouis

#1872 Re: Šta trenutno čitate?

Post by StLouis »

Garcia Marquez - Sto godina samoce
Divan roman koji na velicanstven nacin govori o ratovima, suzama, mukama, ljubavi, Latinskoj Americi, njihovim obiteljima, zivotima...svakako za procitati...jako zanimljiva i knjiga :)
callmethebreeeze

#1873 Re: Šta trenutno čitate?

Post by callmethebreeeze »

ja pauziram od teskih knjiga citajuci ovo:

jeste limunada, ali ja kao zaljubljenik u barcelonu uzivam:

The novel, set in post- Spanish Civil War Barcelona, concerns a young boy, Daniel. Just after the war, Daniel's father takes him to the secret Cemetery of Forgotten Books, a huge library of old, forgotten titles lovingly preserved by a select few initiates. According to tradition, everyone initiated to this secret place is allowed to take one book from it, and must protect it for life. Daniel selects a book called The Shadow of the Wind by Julián Carax. That night he takes the book home and reads it, completely engrossed. Daniel then attempts to look for other books by this unknown author, but can find none. All he comes across are stories of a strange man - calling himself Laín Coubert, after a character in the book who happens to be the Devil - who has been seeking out Carax' books for decades, buying them all and burning them. In time this mysterious figure confronts and threatens Daniel. Terrified, Daniel returns the book to the Cemetery of Forgotten Books but continues to seek out the story of the elusive author. In doing so Daniel becomes entangled in an age old conflict that began with the author himself. Many parallels are found to exist between the author's life and Daniel's and Julian takes it upon himself to make sure history does not repeat.

skinuto sa:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Shadow_of_the_Wind
Kjajević Majko

#1874 Re: Šta trenutno čitate?

Post by Kjajević Majko »

Prosuđivanje ljudi (Sizing up People)
Donald A. Laird, Eleanor C. Laird
HaNcHi

#1875 Re: Šta trenutno čitate?

Post by HaNcHi »

Diane Setterfield-The thirteenth tale (Trinaesta Prica)

Lagana knjiga skroz.Uzivam,pa evo sve razvlacim da se ne zavrsi. :D :D

A poslije sma planirala procitati OTOK I P.S.VOLIM TE :D