Da auto parkiram.
Nije mi opcija keramika ili kamen.
kuli1961 wrote: ↑12/04/2021 22:22 Ako govorimo o ovoj konkretnoj hidroizolaciji, uputstvo proizvodjaca kaze 10 % vode, na 25 kg to je 2,5 litre vode. Ja sam postepeno dodavao 2 boce od 1,5 litre (3 litre) i jos otprilike do pola litre, nakon nekog vremena mijesanja. Tu dodatnu kolicinu vode sam dodavao opet postepeno, uz mijesanje. Bio mi je potreban takav viskozitet da se hidroizolacija moze molerskom cetkom nanijeti na horizontalnu plocu, pa sam zato stavljao nesto vise vode od propisanog. Dugo sam mijesao, prvom brzinom i bez opterećenja masine, ipak je samo 650 W, i nastojao sam da rastvorim sve grudvice.
Za keramicko ljepilo ne znam opisati, svega dva puta sam radio nesto sitno- ljepilo, kant lajsne i mrezica i manju povrsinu, svega par m/kv. Ne sjecam se koji je bio proizvodjac ljepila. Gustoca, ne znam kako drugacije da opisem, osim- konzistentna masa, zitkije od tijesta za kruh, ali da se drzi na gleteru, da ne curi i da se drzi na povrsini na koju se nanosi. Mislim da je dovoljno postovati uputu proizvodjaca. Takodje, u uputstvu pise i koliko vremena (minuta) treba masu ostaviti da "proradi" nakon mijesanja a prije upotrebe, tj da se vezivni materijal aktivira.
Ma kakva keramika. Imam malu radionu, unutra teze masine ( tona + ). Prvo sto to nije bilo ravno prije postavljanja, a tek kad sam je stavio vidim da ne lezi dobro. Amaterska greska, isusove muke. Vadi, skidaj, rusi, betoniraj, anker vijcima fataj. Druga greska sto nisam odma sve poskido. Sta god da radim prljaju se, katastrofa za pomesti. Ulje se prospe klizanje zagarantovano. Morat cu na ljeto skidati sve. Tanak sam u toj oblasti. Ispod je beton grubi, neravan. Prostor je nekih 12x4m. Ako ko ima kakav prijedlog sta uraditi i kojim redoslijedom. Da bude ravan pod, neki premaz da ima preko. Da se lahko odrzava cistoca, da je otporan na hemiju-ulja ako prospem. Guma mi ne odgovara jer zavarujem dosta, sprzio bih je relativno brzo..
Slican problem imamo. Ja sam gradjevinac i znam dobro kako stvari stoje.STARx wrote: ↑12/04/2021 22:44Ma kakva keramika. Imam malu radionu, unutra teze masine ( tona + ). Prvo sto to nije bilo ravno prije postavljanja, a tek kad sam je stavio vidim da ne lezi dobro. Amaterska greska, isusove muke. Vadi, skidaj, rusi, betoniraj, anker vijcima fataj. Druga greska sto nisam odma sve poskido. Sta god da radim prljaju se, katastrofa za pomesti. Ulje se prospe klizanje zagarantovano. Morat cu na ljeto skidati sve. Tanak sam u toj oblasti. Ispod je beton grubi, neravan. Prostor je nekih 12x4m. Ako ko ima kakav prijedlog sta uraditi i kojim redoslijedom. Da bude ravan pod, neki premaz da ima preko. Da se lahko odrzava cistoca, da je otporan na hemiju-ulja ako prospem. Guma mi ne odgovara jer zavarujem dosta, sprzio bih je relativno brzo..
Metalac sam, slabo se razumijem oko betona a pogotovo keramike.. Znam samo da je ispod plocica beton, kad stavim vaservagu vidim da nije ravno. Ne bi meni predstavljao problem sve to srusiti da prostor unutra nije zatrpan. Ne znam gdje s alatom, policama, ormarima, kompresorom, bocama od velikim co2-argon bocama, varstrojem, stubnom busilicom itd.. Strug ne mogu izvuci bez viljuskara. U kucu nema teorije, da raznosim po drugim adresama mi se ne da.. Ispred bi neko odradio istu noc. Uzmimo u obzir da to nekako rijesim, oslobodim prostor. Koja bi procedura bila? Nanijeti novi sloj betona da bude ravan, pustit da se susi. Sta onda? Ne koristi se voda unutra, bitno da moze izdrzat pad tereta od 10kg s metra visine (nekad nesto ispadne ) da se ne masti, da spena ne ulazi u pore pa da moram rucno vadit.. Da se lahko pomete, da mu ne stete iskre od zavara, nitro razredjivaca-acetona.visuljak wrote: ↑12/04/2021 23:10
Slican problem imamo. Ja sam gradjevinac i znam dobro kako stvari stoje.
Imam garazu 7x4 m, moj problem je glazura koja je uradjena dundjerski(dobar majstor pa stedio na cementu). Sada zavrsna glazura nema dovoljnu cvrstocu da bih mogao lijepiti kamen ili keramicke plocice. Plasim se da bi se odlijepile zajedno sa glazurom.
To sam ja ofarbao dvokomponentnom epoksivnom farbom za podove ALI sam par puta zimi utjerao auto u garazu da ga nisam saprao pa je so izgrizla na cetiri mjesta(gdje budu gume), imam fleke, nema farbe i par milimetara glazure.
Sta bih ja trebao uraditi, polupati sve i izbaciti vani a to je bas posao a i prljav. Moralo bi se sve skidati do hidroizolacije(glazura sa mrezom, stiropor, folija) pa sve ispocetka samo sa boljim betonom ili kvalitetnijom glazurom. Kada je kvalitetna glazura ona moze trpiti sve zavrsne slojeve.
Sta mi je preostalo, posto je prilicno stabilan(jos uvijek) zavrsni sloj ja bih to prekrio ovim gumenim podom i bio bi miran sto se tice odrzavanja(nema prasine a moze se i prati).
Metalna radiona Hobi varijanta.. Ako poskidam plocice mogu li izliti beton i izravnati ga, ostaviti da se osusi i takvog premazati epoksi premazom? Ove teske masine ( strugovi) sam fiksiro trajno. Njih ne mogu pomjeriti bez viljuskara, a iskopo sam u coskovima i izlio postolje. Anker vijcima ih pofato, stoje ravno. Ovaj drugi alat nije tezak, do 200kg 2 komada, ostalo se moze rucno premjestati i nije neki teret. Bitno mi je samo da pod mogu ocistiti lahko od ulja ( kad radim zamjenu ulja u masinama prospe se uvijek). Da spena ne ulazi u pore betona, da je nece nastetiti nitro razredjivac/cisti aceton. Ne treba nista high end.Hakiz wrote: ↑12/04/2021 23:27 Tebi, u stvari, treba pod automehaničarske radionice?
Zašto ne platiš ljude da naprave pod po specifikacijama za fabriku sa teškim mašinama, a onda ga premažeš sredstvom za automehaničarske podove, ona su otporna na ulje, protivklizni su i olakšavaju čišćenje ulja kada se prospe. Ako ih nema ovdje, svijet ti je samoposluga...
Primjer: https://laticrete.com/en/resinous-and-d ... c-coatings
Epoxy podni premaz je jeftinija varijanta
Sve ispod 5 cm ce popucati i rasuti se a pogotovu sto ide na nulu.kuli1961 wrote: ↑13/04/2021 00:16 Kad smo kod podova, sta biste mi savjetovali o sljedecem:
Podna ploca u garazi vikendice je betonska, dobar beton, dimenzije 6 x 4 m.Nisam imao namjeru da je bilo cime prekrivam-keramika itd. E sad, majstori kao majstori, po obicaju coravi i lijeni da provjere pad..I tako, napravili su mi poprilican kontrapad koji ide do oko 1/3 duzine garaze, dakle, neka 2 m. Kontrapad pocinje od zida garaze nasuprot ulazu pa prema ulazu. Visinska razlika/kontrapad je nekih 1,5-2 cm.
Trebalo bi izravnati povrsinu cca 4 m x 2 m, tako da pad polazi od 2 cm pa do nule, duz ta 2 m.
Cime da to izravnam, da bude dovoljno cvrsto i da ne puca? Neko jace cementno mlijeko, ili na najnizem cijelu neka jaca glazura? Ima li uopste smisla raditi glazuru od 2 cm, a da ostane cvrsta? Problem je sto bi debljina te ravnajuce mase trebalo da pada sve do "nule".
Nema opterecenja povrsine, garaza sluzi kao ostava, hobi radionica.
Kuli, nemoj petljati sa majstorima oko glazura. To je jako zahtjevan posao i rijetko to neko radi rucno a i treba znati.
Ne lupetaj majke ti. Tvoje fotografisanje kosta 1000-2000km, sto je smijesna cifra. Masine se iznijeti ne mogu. Teze par tona. Moram razvaliti komplet prednji zid sirine 4metra, razmontirati gelendere koji su betonirani, Dovesti viljuskar da ga izvuce iz lezista i izvuce van radnje. Gdje onda s njim? Na ulicu? Na kamion, pa gdje onda? Sta sa drugim strugom, a glodalicom za metal? Presom za savijanje limenih profila? 2 komada. Nije to tako lahko kao pomjeriti stativ i kameru u supu i klepnut usima. Jednu presu sam dizao na sprat, jer je nisam imao gdje. Morao sam kamion s kranom dovesti, taj zahvat me izaso 1500km. Pod mi je najmanje bitan. Stvar je estetike, lakseg odrzavanja cistoce, a ne funkcionalnosti. Ja ovo koliko radim iz ljubavi, toliko radim i radi para. Po projektu cvaknem 4-5000km za 15dana posla. Ja se ovim poslom bavim 15godina i u tih 15 godina sam ulozio svojih para preko 150.000km, ne racunajuci pocetni alat. Ja novac ne gubim, zaradjujem i ulazem u kupovinu dodatne opreme. I pored ovoga idem svaki dan raditi sasvim drugi poso jer nas narod nema prebijene banke da plati ista.Hakiz wrote: ↑13/04/2021 22:54 Ne kontam ja ljude.
Kada sam se aktivno bavio fotografijom na filmu kupovao sam sve iz vana. Pa i hemikalije za razvijanje filmova i papira. I čessto sam ih kupovao u kanisterima od po 5 litara. Znalo se desiti da me hemikalije koštaju 50 Eura a transport zbog težine 150 i više. Plus dodatak za "opasan transport". I kako sam želio to da radim, plaćao sam te cijene, nisam kukao da je skupo itd.
Znači, treba razmonirati i iznijeti mašine, razbiti stari pod, izliti novi, kupiti premaze itd. Nađi firmu za to i plati koliko god košta. U suprotnom, ako ti je to zahmetli i ne isplati ti se, to znači da i ne želiš baš da se time baviš, a onda bolje odustani.
Ima izreka koja kaže, pa hobi je i treba da košta. Hobi je nešto šta se radi iz ljubavi, a ne zato što se isplati. Pa se i ne gleda koliko košta. Ljudi potroše 100, 200.000 eura da srede oldtajmer. Nikada taj novac neće dobiti nazad pri prodaji tog automobila. I oni to znaju, ali nisu zbog povrata novca ni išli u tu avanturu.
Ako nisi spreman da te hobi košta, i da gubiš novac, ne ulazi u njega. Nije to za tebe.
Znam da je specijalna boja u pitanju, Na par mjesta se ogulila, a pretpostavio sam da ce bit tesko za sanirati. Ne razumijem se plaho u farbanje. Prefarbam radove s 1.5bar radnog pritiska, nista profesionalno. Ne znam ako vjerujes ni koja je dizna, a pise s vana, nisam nikad ni gledo. Ako je sta zahtjevnije nosim drugu. Nije to moja sfera.