Mozes se koristiti raznim fazonima, da se uraditi. Samo dobar bravarski skrip kosta 3-4 glave polovan, ne vjerujem da je neko voljan davati tu cifru za obicne nosace.. Ja sam prije rucno savijao kvadratne, savne, ravne, uz alat koji sam sam napravio. Sad se malo napredovalo, nema vise upotreba snage.. A izreka je na mjestu, dokazana kroz vrijemeHakiz wrote: ↑13/01/2022 22:31
Tačno. Možeš olakšati tako da saviješ u oblik U sa dugačkim stranicama, pa tek poslije savijanja siječeš na tačne dužine stranica. Recimo da kratki dio treba biti 18 mm, debljina drveta. Kao što kažeš, patnja. Saviti ga da je 10, 20 cm, pa ga odsijeći na 18 mm. Puno škarta, ali i puno lakše. Po principu izreke "Dajte mi čvrst oslonac i dovoljno dugačku polugu, pomjeriću svemir".
Sam svoj majstor
-
- Posts: 189
- Joined: 01/12/2021 15:12
#1451 Re: Sam svoj majstor
-
- Posts: 189
- Joined: 01/12/2021 15:12
#1452 Re: Sam svoj majstor
Ako jos trazis, vidio sam ti ove nosace u bingu na stupu. Onaj kod sport visiona. Mislim da je 5-6km komad.alica.k wrote: ↑12/01/2022 00:12 Treba mi par savjeta - kuhinja mi nema gornje elemente - pa bih htjela da napravim bar jednu policu da ide duzinom cijele kuhinje.
I iskreno, muka mi je vise od majstora i nemajstora, sta god ja u glavi zamislim to se polovicno odradi iako samo sto im jos ne nacrtam sta zelim, samo izgovori zasto ne moze, zasto nema, zasto je ovako a ne onako i sl.
Hocu sama da napravim policu . U mojoj glavi, to je ona polica gdje se i ne vide nosaci iako bih pristala na one L nosace ali nisam ni jedne ni druge nasla nigdje da kupim :/. Da li neko zna gdje mogu to naci?
Sto se tice same police, da li mislite da mi je bolje da je radim od pravog drveta ili od neceg drugog? Nisam nigdje vidjela deblji medijapan, a mislim da treba da bude deblja polica da se ne bi savijala - no mozda i grijesim.
Ugl, ako ima iko kakav fin savjet odakle krenuti s ovim, molim vas...
-
- Posts: 1377
- Joined: 26/01/2008 23:38
#1453 Re: Sam svoj majstor
Pozdrav raja treba mi pomoc oko rasklapa ja kuhinjske slavine. Skinuo sam rucku i ispod me docekalo to, nema onog klasicnog sarafa koji drzi mikser i koji mogu kljestima skinuti. Vidim u sredini taj metal sa zarezima, jel ima neki nacin kako se to rastavlja da dodjem do miksera??
-
- Posts: 21693
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1454 Re: Sam svoj majstor
Sarafciger u taj zazor, cekic i lagano kuckaj dok ne popusti.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 21693
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1456 Re: Sam svoj majstor
Rekoh mu, lagano, sa osjecajem.
Jbg. kad nema alatku.
Ima li kakva pametnija improvizacija?
Jbg. kad nema alatku.
Ima li kakva pametnija improvizacija?
-
- Posts: 40552
- Joined: 30/07/2015 20:01
#1457 Re: Sam svoj majstor
SundanceKid wrote: ↑06/02/2022 12:56 Pozdrav raja treba mi pomoc oko rasklapa ja kuhinjske slavine. Skinuo sam rucku i ispod me docekalo to, nema onog klasicnog sarafa koji drzi mikser i koji mogu kljestima skinuti. Vidim u sredini taj metal sa zarezima, jel ima neki nacin kako se to rastavlja da dodjem do miksera??
Ili, kao što je već rečeno, šarafciger i čekić. Ako ne želiš da uništiš šarafciger, onda čekić i:
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 40552
- Joined: 30/07/2015 20:01
#1459 Re: Sam svoj majstor
Komad lima koji se savije da obiđe centralnu osovinu a ivicama uđe u utore.
Prsten od gume (izrezbariti gumenu lopticu za igranje cuka) koji se odozgo pritisne, pa trenjem odvrće. Takozvani "frikcioni odvijač" koji se koristi za šarafe koji nemaju utor za šarafciger (razne poklopce i kapice koje se navrću itd).
Onaj gumeni ili silikonski odvijač za tegle, obavije se oko poklopca tegle, u ovom slučaju matice i trenjem odvrće.
-
- Posts: 1377
- Joined: 26/01/2008 23:38
#1460 Re: Sam svoj majstor
Hvala ljudi za odgovore, probavo sam sa kuckanjem sarafcigerom, ali pravi ostecenja odma, drobi se, jer je to izgleda zapeklo, to niko nije diro 20+ godina. Bas me interesovalo imal neka alatka i kako izgleda..., e svaka mu cast ko je ovakav sistem osmislio, bas je inzinjer
-
- Posts: 40552
- Joined: 30/07/2015 20:01
#1461 Re: Sam svoj majstor
Ima alat za to, da nema ne bi ta matica mogla niti biti stavljena, a taj sistem je napravljen, između ostalog, baš zato da ne može svako popravljati. Kada se pokvari, kupuj novo. Ko želi sam popravljati, mora se snalaziti.SundanceKid wrote: ↑06/02/2022 13:24 Hvala ljudi za odgovore, probavo sam sa kuckanjem sarafcigerom, ali pravi ostecenja odma, drobi se, jer je to izgleda zapeklo, to niko nije diro 20+ godina. Bas me interesovalo imal neka alatka i kako izgleda..., e svaka mu cast ko je ovakav sistem osmislio, bas je inzinjer
Last edited by Hakiz on 06/02/2022 13:29, edited 1 time in total.
- Snake Eyes
- Posts: 5190
- Joined: 12/04/2013 14:02
#1462 Re: Sam svoj majstor
Moze li se ova nazubljena plastika ukloniti?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1463 Re: Sam svoj majstor
ima sigurno namjenski kljuc za to,ali to nema kupiti kod nas,morao bi ga napraviti ...
-
- Posts: 40552
- Joined: 30/07/2015 20:01
#1464 Re: Sam svoj majstor
Ja bih onim silikonskim otvaračem poklopaca tegli. Ili skidač filtera ulja sa trakom. Obaviti gumenu traku pa okretati. Silikon, guma, neće oštetiti. Jedino ako previše pritisne pa slomije pritiskom.
Alat ima i kod nas. Recimo ovakav, ima ih i za manje od 10 KM:
- Snake Eyes
- Posts: 5190
- Joined: 12/04/2013 14:02
#1465 Re: Sam svoj majstor
Imam dojam da je prvo potrebno odvrnuti ovu plastiku a cijim odvrtanjem ce se osloboditi pristup ovoj mesinganoj matici sa zarezom koja drzi mjesac. Poprskati malo WD-om da popusti, sve je to zapeklo od kamenca.
-
- Posts: 1377
- Joined: 26/01/2008 23:38
#1466 Re: Sam svoj majstor
I ja sam isto mislio, al i opet i za tu plastiku treba kljuc poseban ocigledno. Malo sam je probo kljestima stisnit i odsarafit, ali se pocela komplet slavina sa ploce odsarafljivat tako, s donje strane ispod ploce je matica, a taj sivi dio fakticki odsarafljuje cesmu iz te matice koja je fiksna ispod.Snake Eyes wrote: ↑06/02/2022 13:51 Imam dojam da je prvo potrebno odvrnuti ovu plastiku a cijim odvrtanjem ce se osloboditi pristup ovoj mesinganoj matici sa zarezom koja drzi mjesac. Poprskati malo WD-om da popusti, sve je to zapeklo od kamenca.
- alica.k
- Posts: 8775
- Joined: 09/05/2007 17:20
- Location: Calexico :D
#1467 Re: Sam svoj majstor
Hvala. Na kraju sam kupila u peniju tri one od po metar i tako ih stavila... oko cijevi izbusila rupe i samo iskinula taj dio. Najjadniji DIY al ne vidi se da je toliko lose.striker_sarajevo wrote: ↑26/01/2022 18:13 Ako jos trazis, vidio sam ti ove nosace u bingu na stupu. Onaj kod sport visiona. Mislim da je 5-6km komad.
Inace ove police iz pennyja su mnogo bezveze, klimave su skroz a moj zid izgleda ima 5 cenata maltera pa samo cekam koja ce prva ispast - al bile su 27KM pa whatever.
Hvala puno na pomoci u svakom slucaju
-
- Posts: 47
- Joined: 02/06/2020 02:32
#1468 Re: Sam svoj majstor
Imam problem: majstor pri salijevanju ploče, tj. iznad garaže terasa, nije napravio pad u dobrom pravcu, kuća je u izgradnji. Kad pada kiša, voda umjesto da ide od zida kuće prema ivici terase, ulazi u kuću (nema još stolarije). Nešto smo improvizirali za sad sa najlonom, dok ne proljepša vrijeme. Planiram da se radi ta terasa uz stolariju, ne želim natkrivati već nekom epoksi smolom za terase riješiti problem. Sad me zanima kad se isuši ta vlaga kako taj pad odrediti i odraditi, da li prvo odmah na AB rješavati to pa onda ostale slojeve, šta već ide, ili prvo sve premazati bitumenom/lepenkom, pa estrihom odrediti pad pa ta epoksi smola. Samo me zanima redoslijed tih slojeva. Hvala unaprijed na reakciji.
- P.Starck
- Posts: 1151
- Joined: 14/07/2010 22:46
#1469 Re: Sam svoj majstor
Možeš i tako a možeš i kako si sam reko!sarenoselo wrote: ↑07/04/2022 00:14 Imam problem: majstor pri salijevanju ploče, tj. iznad garaže terasa, nije napravio pad u dobrom pravcu, kuća je u izgradnji. Kad pada kiša, voda umjesto da ide od zida kuće prema ivici terase, ulazi u kuću (nema još stolarije). Nešto smo improvizirali za sad sa najlonom, dok ne proljepša vrijeme. Planiram da se radi ta terasa uz stolariju, ne želim natkrivati već nekom epoksi smolom za terase riješiti problem. Sad me zanima kad se isuši ta vlaga kako taj pad odrediti i odraditi, da li prvo odmah na AB rješavati to pa onda ostale slojeve, šta već ide, ili prvo sve premazati bitumenom/lepenkom, pa estrihom odrediti pad pa ta epoksi smola. Samo me zanima redoslijed tih slojeva. Hvala unaprijed na reakciji.
Najjednostavnije i najjeftinije je uraditi hidroizolaciju sa nečim tipa Hidrostop, to možeš i sam, na postojeći beton. Nanosi u dva smijera valjkom. Uz zidove kupi traku sa mrežicom pa je utopi. A po tome bi ja stavio barem 2 cm tvrdog stiropora, čisto zbog hodanja, pa najlon i onda uradio estrih sa padom od kuće i na to završna obloga. Za epoksi moraš dobro pripremiti podlogu.. Ispod balkonskih vrata bilo bi dobro da imaš PVC proširenje ili Purenit ili makar siporex blok odsječen da podjeli vanjski i unutrašnji prostor i zatvori tu rupu. To nemoj ostavljati šuplje ili punjeno bilo čime drugim.
-
- Posts: 2431
- Joined: 06/08/2014 09:47
- Location: Banja Luka
#1470 Re: Sam svoj majstor
Bez namjere da se mijesam u posao profesionalcima, prenosim moje iskustvo sa slicnim problemom, tj. sta mi je savjetovano:
Moj problem je u tome sto ploca terase (otvorena terasa kao kod tebe) nema zuba, okapnice pa se sva voda sa ploce sliva niz zid. Ispod terase je garaza.
I moja ploca nije ravna, ali na srecu bez kontrapada. Negdje u sredini ploce bilo je par manjih i jedna oveca "udolina", pa sam imao "jezerce".
To sam primitivno izravnao tako sto sam prvo cijelu plocu premazao sa Sika Latex, i potom tu razliku visina koliko-toliko nulirao sa Baumit Protect One, jednokomponentna praskasta hidroizolacija. Cisto da popunim rupe i koliko toliko sprijecim prodor vode kroz plocu. Potom sam premazao sa bitulitom (hladni premaz), jedan sloj, ukrsteno radio valjkom.
Ono sto cu na ploci terase uraditi ove sezone (opisano stanje je stajalo 2 godine i sve je bilo OK bez curenja ploce), je:
Ponovicu jedan hladni sloj bitulita i potom zavariti elasticnu ljepenku ("kondor") 3 mm. Svrha- hidroizoliranje ploce terase.
Potom slijedi glazura.
Pad od zida objekta do ruba terase (dimenzija je 4 m) ce biti 0,5% i to tako sto ce kod zida objekta visina glazure biti 6 cm. Necu stavljati XPS, tj. stirodur-ljudi od struke su mi rekli da nema potrebe (rijec je o vikendici- brvnari). Visina glazure na kraju ploce ce biti 4 cm- i za tu dimenziju mi je receno da je dovoljno. Kada glazura zasusi, preko nje cu sitnim gleterom navuci SIKA TOP SEAL 107- 2 komponentna hidoizolaciona masa. Nanosi se u dva sloja, sitnim zupcastm gleterom 3 x3 mm. Jedno pakovanje od 25 kg i fiksir (set), u dva sloja, pokriva izmedju 6 i 8 m2, a set kosta oko 78 KM(cijena iz sredine marta). Dovoljno je reci da se koristi za hidroizolaciju bazena. Nakon nje, neki zavrsni sloj- keramika. koja, kakva, jos ne znam.
Na spoju zida i ploce/glazure stavicu namjensku hidroizolacionu traku. Ona je neophodna, jer se radi o spoju glazure i drvenog zida (poluoblica). Ne znam kako se zove- sa jedne strane je kao neki jako cvrst tekstil sivkaste boje, a sa druge, neki jaki sloj ljepila- izgleda mi kao da je neoprensko, ne znam. Ta traka se radi u nekoliko dimenzija, receno mi je da se prodaju u sirinama od 5,10 15,20 cm. Nisam jos 100% siguran, mislim da bi mi odgovaralo 15 cm sirine. Ako ne nadjem, stavicu je u dva sloja, da dobijem potrebnu visinu.
Hidrostop (JUB) jeste fanstasticna HI, ali vodi racuna da je strahovito, uzasno skupa i sluzi za trenutno dihtovanje protiv proboja vode. No i drugi proizvodjaci svoje 1K HI nazivaju Hidrostop-om- Bekament, Samoborka, Mapei.. a ja mislim na JUB-ov Hidrostop. Zato obrati paznju koja ti kolicina treba i svakako postuj postupak, sto znaci-dodaj fiksir(ili vodu,zavisi sta kupis) u tacno propisanoj kolicini.
O upotrebi epoxy smole kao rjesenju za AB plocu zaista ne znam nista. Jedino sto znam je to da je kao betom kruta kada ocvrsne (zato mi je upitno njeno koristenje za plocu kao HI, mozda postoje namjenske vrste smole), da se koristi za unutrasnjost objekta (mahom podovi) i za enterijer, tj stolovi, kombinacije sa drugim materijalima za ravne plohe, zavisno od kalupa, itd.
Moj problem je u tome sto ploca terase (otvorena terasa kao kod tebe) nema zuba, okapnice pa se sva voda sa ploce sliva niz zid. Ispod terase je garaza.
I moja ploca nije ravna, ali na srecu bez kontrapada. Negdje u sredini ploce bilo je par manjih i jedna oveca "udolina", pa sam imao "jezerce".
To sam primitivno izravnao tako sto sam prvo cijelu plocu premazao sa Sika Latex, i potom tu razliku visina koliko-toliko nulirao sa Baumit Protect One, jednokomponentna praskasta hidroizolacija. Cisto da popunim rupe i koliko toliko sprijecim prodor vode kroz plocu. Potom sam premazao sa bitulitom (hladni premaz), jedan sloj, ukrsteno radio valjkom.
Ono sto cu na ploci terase uraditi ove sezone (opisano stanje je stajalo 2 godine i sve je bilo OK bez curenja ploce), je:
Ponovicu jedan hladni sloj bitulita i potom zavariti elasticnu ljepenku ("kondor") 3 mm. Svrha- hidroizoliranje ploce terase.
Potom slijedi glazura.
Pad od zida objekta do ruba terase (dimenzija je 4 m) ce biti 0,5% i to tako sto ce kod zida objekta visina glazure biti 6 cm. Necu stavljati XPS, tj. stirodur-ljudi od struke su mi rekli da nema potrebe (rijec je o vikendici- brvnari). Visina glazure na kraju ploce ce biti 4 cm- i za tu dimenziju mi je receno da je dovoljno. Kada glazura zasusi, preko nje cu sitnim gleterom navuci SIKA TOP SEAL 107- 2 komponentna hidoizolaciona masa. Nanosi se u dva sloja, sitnim zupcastm gleterom 3 x3 mm. Jedno pakovanje od 25 kg i fiksir (set), u dva sloja, pokriva izmedju 6 i 8 m2, a set kosta oko 78 KM(cijena iz sredine marta). Dovoljno je reci da se koristi za hidroizolaciju bazena. Nakon nje, neki zavrsni sloj- keramika. koja, kakva, jos ne znam.
Na spoju zida i ploce/glazure stavicu namjensku hidroizolacionu traku. Ona je neophodna, jer se radi o spoju glazure i drvenog zida (poluoblica). Ne znam kako se zove- sa jedne strane je kao neki jako cvrst tekstil sivkaste boje, a sa druge, neki jaki sloj ljepila- izgleda mi kao da je neoprensko, ne znam. Ta traka se radi u nekoliko dimenzija, receno mi je da se prodaju u sirinama od 5,10 15,20 cm. Nisam jos 100% siguran, mislim da bi mi odgovaralo 15 cm sirine. Ako ne nadjem, stavicu je u dva sloja, da dobijem potrebnu visinu.
Hidrostop (JUB) jeste fanstasticna HI, ali vodi racuna da je strahovito, uzasno skupa i sluzi za trenutno dihtovanje protiv proboja vode. No i drugi proizvodjaci svoje 1K HI nazivaju Hidrostop-om- Bekament, Samoborka, Mapei.. a ja mislim na JUB-ov Hidrostop. Zato obrati paznju koja ti kolicina treba i svakako postuj postupak, sto znaci-dodaj fiksir(ili vodu,zavisi sta kupis) u tacno propisanoj kolicini.
O upotrebi epoxy smole kao rjesenju za AB plocu zaista ne znam nista. Jedino sto znam je to da je kao betom kruta kada ocvrsne (zato mi je upitno njeno koristenje za plocu kao HI, mozda postoje namjenske vrste smole), da se koristi za unutrasnjost objekta (mahom podovi) i za enterijer, tj stolovi, kombinacije sa drugim materijalima za ravne plohe, zavisno od kalupa, itd.
-
- Posts: 47
- Joined: 02/06/2020 02:32
#1471 Re: Sam svoj majstor
Hvala punoP.Starck wrote: ↑07/04/2022 15:04Možeš i tako a možeš i kako si sam reko!sarenoselo wrote: ↑07/04/2022 00:14 Imam problem: majstor pri salijevanju ploče, tj. iznad garaže terasa, nije napravio pad u dobrom pravcu, kuća je u izgradnji. Kad pada kiša, voda umjesto da ide od zida kuće prema ivici terase, ulazi u kuću (nema još stolarije). Nešto smo improvizirali za sad sa najlonom, dok ne proljepša vrijeme. Planiram da se radi ta terasa uz stolariju, ne želim natkrivati već nekom epoksi smolom za terase riješiti problem. Sad me zanima kad se isuši ta vlaga kako taj pad odrediti i odraditi, da li prvo odmah na AB rješavati to pa onda ostale slojeve, šta već ide, ili prvo sve premazati bitumenom/lepenkom, pa estrihom odrediti pad pa ta epoksi smola. Samo me zanima redoslijed tih slojeva. Hvala unaprijed na reakciji.
Najjednostavnije i najjeftinije je uraditi hidroizolaciju sa nečim tipa Hidrostop, to možeš i sam, na postojeći beton. Nanosi u dva smijera valjkom. Uz zidove kupi traku sa mrežicom pa je utopi. A po tome bi ja stavio barem 2 cm tvrdog stiropora, čisto zbog hodanja, pa najlon i onda uradio estrih sa padom od kuće i na to završna obloga. Za epoksi moraš dobro pripremiti podlogu.. Ispod balkonskih vrata bilo bi dobro da imaš PVC proširenje ili Purenit ili makar siporex blok odsječen da podjeli vanjski i unutrašnji prostor i zatvori tu rupu. To nemoj ostavljati šuplje ili punjeno bilo čime drugim.
-
- Posts: 47
- Joined: 02/06/2020 02:32
#1472 Re: Sam svoj majstor
Hvala puno!kuli1961 wrote: ↑07/04/2022 21:30 Bez namjere da se mijesam u posao profesionalcima, prenosim moje iskustvo sa slicnim problemom, tj. sta mi je savjetovano:
Moj problem je u tome sto ploca terase (otvorena terasa kao kod tebe) nema zuba, okapnice pa se sva voda sa ploce sliva niz zid. Ispod terase je garaza.
I moja ploca nije ravna, ali na srecu bez kontrapada. Negdje u sredini ploce bilo je par manjih i jedna oveca "udolina", pa sam imao "jezerce".
To sam primitivno izravnao tako sto sam prvo cijelu plocu premazao sa Sika Latex, i potom tu razliku visina koliko-toliko nulirao sa Baumit Protect One, jednokomponentna praskasta hidroizolacija. Cisto da popunim rupe i koliko toliko sprijecim prodor vode kroz plocu. Potom sam premazao sa bitulitom (hladni premaz), jedan sloj, ukrsteno radio valjkom.
Ono sto cu na ploci terase uraditi ove sezone (opisano stanje je stajalo 2 godine i sve je bilo OK bez curenja ploce), je:
Ponovicu jedan hladni sloj bitulita i potom zavariti elasticnu ljepenku ("kondor") 3 mm. Svrha- hidroizoliranje ploce terase.
Potom slijedi glazura.
Pad od zida objekta do ruba terase (dimenzija je 4 m) ce biti 0,5% i to tako sto ce kod zida objekta visina glazure biti 6 cm. Necu stavljati XPS, tj. stirodur-ljudi od struke su mi rekli da nema potrebe (rijec je o vikendici- brvnari). Visina glazure na kraju ploce ce biti 4 cm- i za tu dimenziju mi je receno da je dovoljno. Kada glazura zasusi, preko nje cu sitnim gleterom navuci SIKA TOP SEAL 107- 2 komponentna hidoizolaciona masa. Nanosi se u dva sloja, sitnim zupcastm gleterom 3 x3 mm. Jedno pakovanje od 25 kg i fiksir (set), u dva sloja, pokriva izmedju 6 i 8 m2, a set kosta oko 78 KM(cijena iz sredine marta). Dovoljno je reci da se koristi za hidroizolaciju bazena. Nakon nje, neki zavrsni sloj- keramika. koja, kakva, jos ne znam.
Na spoju zida i ploce/glazure stavicu namjensku hidroizolacionu traku. Ona je neophodna, jer se radi o spoju glazure i drvenog zida (poluoblica). Ne znam kako se zove- sa jedne strane je kao neki jako cvrst tekstil sivkaste boje, a sa druge, neki jaki sloj ljepila- izgleda mi kao da je neoprensko, ne znam. Ta traka se radi u nekoliko dimenzija, receno mi je da se prodaju u sirinama od 5,10 15,20 cm. Nisam jos 100% siguran, mislim da bi mi odgovaralo 15 cm sirine. Ako ne nadjem, stavicu je u dva sloja, da dobijem potrebnu visinu.
Hidrostop (JUB) jeste fanstasticna HI, ali vodi racuna da je strahovito, uzasno skupa i sluzi za trenutno dihtovanje protiv proboja vode. No i drugi proizvodjaci svoje 1K HI nazivaju Hidrostop-om- Bekament, Samoborka, Mapei.. a ja mislim na JUB-ov Hidrostop. Zato obrati paznju koja ti kolicina treba i svakako postuj postupak, sto znaci-dodaj fiksir(ili vodu,zavisi sta kupis) u tacno propisanoj kolicini.
O upotrebi epoxy smole kao rjesenju za AB plocu zaista ne znam nista. Jedino sto znam je to da je kao betom kruta kada ocvrsne (zato mi je upitno njeno koristenje za plocu kao HI, mozda postoje namjenske vrste smole), da se koristi za unutrasnjost objekta (mahom podovi) i za enterijer, tj stolovi, kombinacije sa drugim materijalima za ravne plohe, zavisno od kalupa, itd.
-
- Posts: 2431
- Joined: 06/08/2014 09:47
- Location: Banja Luka
#1473 Re: Sam svoj majstor
kad se odlucis koju ces metodu i koje materijale ces upotrijebiti, javi ovdje, postavi koju sliku i opisi, svima ce biti od koristi.
- Kal El
- Posts: 6249
- Joined: 07/04/2013 21:49
#1474 Re: Sam svoj majstor
Ljudi koliko bi trebala max temperatura iznositi iz cesme? Preselili se u novi stan i u kuhinji na cesmi se znam dosta puta zajebati i opeci, sad otvorio slavinu na max vrućini i nasuo u onu pametnu termos bocu koja pokazuje temp vode, dostiglo 93°C, što mi se čini i previše(?).
Još jedan problem popušta cijev ispod sudopere pa smo je zamjenili, dobro pa je bila kanta ispod sudopere jer sam tek nakon tri dana provjerio onako i napunilo se jedno tri/četiri cm vode, ne razumijem se ja kako šta funkcioniše i da li je normalno ako teče vruća voda da odvodna cijev omekša toliko da mogu bukvalno steznuti cijev i oblikovati ga rukom...
Još jedan problem popušta cijev ispod sudopere pa smo je zamjenili, dobro pa je bila kanta ispod sudopere jer sam tek nakon tri dana provjerio onako i napunilo se jedno tri/četiri cm vode, ne razumijem se ja kako šta funkcioniše i da li je normalno ako teče vruća voda da odvodna cijev omekša toliko da mogu bukvalno steznuti cijev i oblikovati ga rukom...
-
- Posts: 40552
- Joined: 30/07/2015 20:01
#1475 Re: Sam svoj majstor
Bojler na setovanju termostata namjesti tako da prestane grijati kada dostigne 2/3 od maksimalno moguće temperature na bojleru. Ako je tako već namješteno, provjeri da li je grijač/termostat bojlera ispravan, možda termostat ne iskopčava bojler kada se zagrije na definisanu temperaturu pa ga treba mijenjati. Neki bojleri (skoro svi kuhinjski) imaju setovanje termostata vani, predviđeno je da ih korisnik sam setuje, a neki (veliki broj kupaoničkih) se moraju otvoriti da se namjesti termostat, kao da nije predviđeno da ih korisnik sam setuje. Kod ovih drugih, iskopčaj osigurač za bojler kada namještaš termostat, voda i struja nisu dobra kombinacija. Ili zovi majstora da to uradi ako nisi siguran.Kal El wrote: ↑09/04/2022 02:03 Ljudi koliko bi trebala max temperatura iznositi iz cesme? Preselili se u novi stan i u kuhinji na cesmi se znam dosta puta zajebati i opeci, sad otvorio slavinu na max vrućini i nasuo u onu pametnu termos bocu koja pokazuje temp vode, dostiglo 93°C, što mi se čini i previše(?).
Još jedan problem popušta cijev ispod sudopere pa smo je zamjenili, dobro pa je bila kanta ispod sudopere jer sam tek nakon tri dana provjerio onako i napunilo se jedno tri/četiri cm vode, ne razumijem se ja kako šta funkcioniše i da li je normalno ako teče vruća voda da odvodna cijev omekša toliko da mogu bukvalno steznuti cijev i oblikovati ga rukom...
A ako se topi odvodna cijev ili sifon, stavi izdržljiviji sifon, možda i metalni. Ili uvijek miješaj vruću vodu sa hladnom u česmi, nikada ne koristi česmu na skroz vruća voda postavci. Uostalom, ako namjestiš bojler da ne grije previše i problem pregrijavanja sifona bi trebao nestati.