Čovjek u jednom periodu svog života bude uvjeren da je, kao hanefija, pripadnik najboljeg, najispravnijeg mezheba. Da to nije tako, to zna i prosječno obrazovan musliman, hanefija, al' red je hodžu optužit . I još stane uvjeravat druge ljude da je to tako.
Potom postane ši'ija, pripadnik čistog islama. I opet stane uvjeravat druge u to. Simptomi su jasni. U, koliko sam sretao takvih pojedinaca, u svim grupacijama muslimana...
Šitska zajednica u BiH
Moderator: Bloo
- arzuhal
- Posts: 20826
- Joined: 03/06/2008 11:26
- Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"
- ljubav_aha
- Posts: 15082
- Joined: 03/04/2008 19:25
- Location: TURKISH COFFEEBATH
#277 Re: Šitska zajednica u BiH
postoje podjele prema razlicitim u/vjeronjima/religijama,
u svakoj vjerskoj/religijskoj grupi postoji nekoliko novih pod/grupa , druagcije vodje ,vjerovanja i sl.
ljudska teznja je nevjerovatna
u svakoj vjerskoj/religijskoj grupi postoji nekoliko novih pod/grupa , druagcije vodje ,vjerovanja i sl.
ljudska teznja je nevjerovatna
- fatamorgana
- Posts: 26857
- Joined: 16/02/2010 22:35
- Location: došao je tiho i ušao u .... banoviće
#278 Re: Šitska zajednica u BiH
i ti si nevjerovatna ...ljubav_aha wrote:postoje podjele prema razlicitim u/vjeronjima/religijama,
u svakoj vjerskoj/religijskoj grupi postoji nekoliko novih pod/grupa , druagcije vodje ,vjerovanja i sl.
ljudska teznja je nevjerovatna
- arzuhal
- Posts: 20826
- Joined: 03/06/2008 11:26
- Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"
#279 Re: Šitska zajednica u BiH
Pa de pošalji fotku burazu, što si škrtac...fatamorgana wrote:i ti si nevjerovatna ...ljubav_aha wrote:postoje podjele prema razlicitim u/vjeronjima/religijama,
u svakoj vjerskoj/religijskoj grupi postoji nekoliko novih pod/grupa , druagcije vodje ,vjerovanja i sl.
ljudska teznja je nevjerovatna
- fatamorgana
- Posts: 26857
- Joined: 16/02/2010 22:35
- Location: došao je tiho i ušao u .... banoviće
#281 Re: Šitska zajednica u BiH
Izlizala se,arzuhal wrote:Pa de pošalji fotku burazu, što si škrtac...fatamorgana wrote:i ti si nevjerovatna ...ljubav_aha wrote:postoje podjele prema razlicitim u/vjeronjima/religijama,
u svakoj vjerskoj/religijskoj grupi postoji nekoliko novih pod/grupa , druagcije vodje ,vjerovanja i sl.
ljudska teznja je nevjerovatna
- fatamorgana
- Posts: 26857
- Joined: 16/02/2010 22:35
- Location: došao je tiho i ušao u .... banoviće
#282 Re: Šitska zajednica u BiH
Ma ko nam to koluta okicama ...bijela wrote:
- statix
- Posts: 2961
- Joined: 27/08/2009 09:04
- Location: Sarajevo
#283 Re: Šitska zajednica u BiH
Da vas dragi Allah izvede na pravi put.arzuhal wrote:Pa de pošalji fotku burazu, što si škrtac...fatamorgana wrote:i ti si nevjerovatna ...ljubav_aha wrote:postoje podjele prema razlicitim u/vjeronjima/religijama,
u svakoj vjerskoj/religijskoj grupi postoji nekoliko novih pod/grupa , druagcije vodje ,vjerovanja i sl.
ljudska teznja je nevjerovatna
-
- Posts: 51
- Joined: 22/06/2011 05:27
#284 Re: Šitska zajednica u BiH
Nele9 wrote:Šiita u Bosni ima veoma malo i na način na koji rade ne vjerujem da predstavljaju bilo kakvu opasnost bilo kome u Bosni.Husejn. wrote:Ovih dana se uveliko govori o sunitsko šitskom hladnom ratu na bliskom istoku.
Da Bosna nije tamo gdje jeste ne bi joj ovo puno znacilo, međutim upoznat sam da u Bosni postoji i djeluje šitska zajednica jednako kao i vehabijska zajednica.
Na google nisam mogao naći više od teoloških prepucavanja, koje uglavnom afirmišu studenti teoloških fakulteta iz arapskih zemalja.
Interesuje stvarna slika na terenu, da li u Bosni postoje šiiti?
Koji je njihov broj?
Da li imaju neke organizacije?
Način organizovanja?
Da li su prijetnja ustavu i ustrojstvu Bosne i Hercegovine?
Nadam se da nećemo iz vehabijske preći u šiitsku opasnost.
da li uopste treba da bude taj radvoj policki izazov za ovdasnje muslimane?
- bijela
- Posts: 4231
- Joined: 20/12/2009 21:14
#285 Re: Šitska zajednica u BiH
arzuhal wrote: Pa de pošalji fotku burazu, što si škrtac...
fatamorgana wrote:Izlizala se,
to nije lijepo od vasfatamorgana wrote:Ma ko nam to koluta okicama ...
- arzuhal
- Posts: 20826
- Joined: 03/06/2008 11:26
- Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"
#286 Re: Šitska zajednica u BiH
selam.bijela wrote:arzuhal wrote: Pa de pošalji fotku burazu, što si škrtac...fatamorgana wrote:Izlizala se,to nije lijepo od vasfatamorgana wrote:Ma ko nam to koluta okicama ...
- ljubav_aha
- Posts: 15082
- Joined: 03/04/2008 19:25
- Location: TURKISH COFFEEBATH
- bijela
- Posts: 4231
- Joined: 20/12/2009 21:14
#288 Re: Šitska zajednica u BiH
sve pobudalilo. meni k'o žensku zasmetao komentar a ona se smijeljubav_aha wrote:
- arzuhal
- Posts: 20826
- Joined: 03/06/2008 11:26
- Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"
#289 Re: Šitska zajednica u BiH
Nemoj nas, ba ..a @fatamorgana je mislio na fotku, ne osobubijela wrote:sve pobudalilo. meni k'o žensku zasmetao komentar a ona se smijeljubav_aha wrote:
- ljubav_aha
- Posts: 15082
- Joined: 03/04/2008 19:25
- Location: TURKISH COFFEEBATH
#290 Re: Šitska zajednica u BiH
smijem se arzinom selam_u smijem se ponekad tvojim pisanjima,ne tebibijela wrote:sve pobudalilo. meni k'o žensku zasmetao komentar a ona se smijeljubav_aha wrote:
- bijela
- Posts: 4231
- Joined: 20/12/2009 21:14
#291 Re: Šitska zajednica u BiH
haj' neka vas onda, pokušajte biti pametni jer ja odoh i neće više imati ko da vas pazi kako se ponašate
l.n. i selamlar
l.n. i selamlar
- arzuhal
- Posts: 20826
- Joined: 03/06/2008 11:26
- Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"
#292 Re: Šitska zajednica u BiH
selam.bijela wrote:haj' neka vas onda, pokušajte biti pametni jer ja odoh i neće više imati ko da vas pazi kako se ponašate
l.n. i selamlar
- Callahan44
- Posts: 156
- Joined: 07/04/2009 22:10
#293 Re: Šitska zajednica u BiH
daleko od toga da sam zadovoljan tvojim odgovorom
ako izuzmemo cinizam, podsmijeh i vrijedjanje, cega su tvoji postovi prepuni, ono sto meni najvise oci bode jest tvoja slaba upotreba logike i nekonzistentnost
da budem do kraja jasan - tvoja je logika izetno losa, vrlo je tendenciozna, da ne kazem maliciozna
odnosno, izvrces stvari i rijeci onako kako tebi to odgovara u pojedinom trenutku, a to nije nacin za argumentiranu i dobronamjernu raspravu
pitanje je bilo, ako je Alija stao uz Ebu Bekra i Omera, obavljajuci neke od najodgovornijih funkcija u halifatu, jer je to doprinosilo jedinstvu muslimana, sta onda bi poslije onima koji se u Aliju zaklinju da ne prate njegov primjer, pa da se zarad jedinstva ostave strancenja i cijepanja ummeta, sta im bi da proklinju ashabe, kad ih Alija nije proklinjao
dakle, ne radi se o tome da li ja shvacam postupak Alijin, nego da li ga ti shvacas
i jos, tvoje opaske o Ebu Beku i Omeru, radiallahu anhum, da su direktno i namjerno krsili Allahovu Rijec i Poslanikov sunnet su u najmanju ruku ogavne
dalje, los ti je zakljucak da je Omer, radiallahu anhu, bio slab poznavalac propisa islama
da ne idem u druge primjere, navest cu onaj kojeg se ti dotices, a to je da je halifu Omera neka zena ispravila u njegovoj odluci po pitanju mehra
iz toga se izvodi ne zakljucak da je Omer bio neznalica, nego naprotiv, da je bio:
1. vrhunski poznavatelj propisa
2. da se nije oholio prihvatiti istinu od bilo koga, pa makar i od zene i to u doba kad je halifa bio
3. da mu nije bio problem ispraviti vlastitu gresku
4. da su mu Kur'an i sunnet bili iznad njegovog vlastitog misljenja o nekoj stvari
5. da je kojim slucajem povrijedio necije pravo, a pogotovo Allahovo - kako ti tvrdis, pogotovo u tako osjetljivoj i vaznoj stvari kao sto je hilafet - Omer bi tu svoju gresku priznao i povukao se
ako izuzmemo cinizam, podsmijeh i vrijedjanje, cega su tvoji postovi prepuni, ono sto meni najvise oci bode jest tvoja slaba upotreba logike i nekonzistentnost
da budem do kraja jasan - tvoja je logika izetno losa, vrlo je tendenciozna, da ne kazem maliciozna
odnosno, izvrces stvari i rijeci onako kako tebi to odgovara u pojedinom trenutku, a to nije nacin za argumentiranu i dobronamjernu raspravu
pitanje je bilo, ako je Alija stao uz Ebu Bekra i Omera, obavljajuci neke od najodgovornijih funkcija u halifatu, jer je to doprinosilo jedinstvu muslimana, sta onda bi poslije onima koji se u Aliju zaklinju da ne prate njegov primjer, pa da se zarad jedinstva ostave strancenja i cijepanja ummeta, sta im bi da proklinju ashabe, kad ih Alija nije proklinjao
dakle, ne radi se o tome da li ja shvacam postupak Alijin, nego da li ga ti shvacas
i jos, tvoje opaske o Ebu Beku i Omeru, radiallahu anhum, da su direktno i namjerno krsili Allahovu Rijec i Poslanikov sunnet su u najmanju ruku ogavne
dalje, los ti je zakljucak da je Omer, radiallahu anhu, bio slab poznavalac propisa islama
da ne idem u druge primjere, navest cu onaj kojeg se ti dotices, a to je da je halifu Omera neka zena ispravila u njegovoj odluci po pitanju mehra
iz toga se izvodi ne zakljucak da je Omer bio neznalica, nego naprotiv, da je bio:
1. vrhunski poznavatelj propisa
2. da se nije oholio prihvatiti istinu od bilo koga, pa makar i od zene i to u doba kad je halifa bio
3. da mu nije bio problem ispraviti vlastitu gresku
4. da su mu Kur'an i sunnet bili iznad njegovog vlastitog misljenja o nekoj stvari
5. da je kojim slucajem povrijedio necije pravo, a pogotovo Allahovo - kako ti tvrdis, pogotovo u tako osjetljivoj i vaznoj stvari kao sto je hilafet - Omer bi tu svoju gresku priznao i povukao se
E-B wrote:
Drago mi je da shvatas postupak imama Alije (a.s).
Drago mi je i da si zadovoljan mojim odgovorom na tvoje pitanje.
- BHF_Manijak
- Posts: 25782
- Joined: 02/03/2009 23:21
- Location: Jedno jedino, Seher Sarajevo
#294 Re: Šitska zajednica u BiH
Joj EB logika ti je mrak majkemi... Hajd mani se tih svojih internet izvora i proucavanja ziv bio, nego malo na zrak izadji i prohodaj, samo nemoj plaho zalutat, moRe te kakav uvjerit i da je shiizam neispravan, ko sto su te uvjerili da hanefijski mezheb je nidje geze kao i sav sunizam, pa eto pripazi s kim se druzis... A sto se Omerove greske tice, kakve to veze ima sa njim kao licnoscu, covjek je, nije Poslanik, pa time automatski moze pogrijesiti u sudu, tako da ne vidim kojom logikom on to "nema pojma o islamu" ako je u jednoj stvari pogrijesio?!
I druga stvar, hoces reci da je Ebu Bekr slagao kada je citirao Poslanika a.s sa rijecim:"Nas se NE NASLJEDJUJE, ono sto ostavimo je sadaka..." ?!
I kroz mnoge primjere, a zakljucno evo sa tvojim, skonto sam da su najpodobniji za sirenje propagande i da je najbrze upijaju oni neuki i ljudi koji se traze, lutaju, izgubljeni itd...Imamo ih mi ovdje za primjer koliko hoces, oko Fahdove i tako, pa tako se kad se neceg prihvate ko ti, pa sve glavom kroz zid pa jos ti prstom pocnu prijetit, pa tako i ti...Nekad mi zao fkat bude takvih insana!
I druga stvar, hoces reci da je Ebu Bekr slagao kada je citirao Poslanika a.s sa rijecim:"Nas se NE NASLJEDJUJE, ono sto ostavimo je sadaka..." ?!
I kroz mnoge primjere, a zakljucno evo sa tvojim, skonto sam da su najpodobniji za sirenje propagande i da je najbrze upijaju oni neuki i ljudi koji se traze, lutaju, izgubljeni itd...Imamo ih mi ovdje za primjer koliko hoces, oko Fahdove i tako, pa tako se kad se neceg prihvate ko ti, pa sve glavom kroz zid pa jos ti prstom pocnu prijetit, pa tako i ti...Nekad mi zao fkat bude takvih insana!
- ljubav_aha
- Posts: 15082
- Joined: 03/04/2008 19:25
- Location: TURKISH COFFEEBATH
#295 Re: Šitska zajednica u BiH
"Na ovom području, čak i oni koji žele da islamiziraju obrazovni sistem često nesvjesno doprinose njegovoj daljnjoj sekularizaciji svojom željom da potpuno zbrišu već jedan vijek stare "moderne" obrazovne ustanove, u mnogima od kojih su generacije pobožnih muslimana nastojale da stvore neku vrstu mosta izmedu tradicionalističkih Skola i onih novih i čak su se trudili da oforme klasični islamski naučni rječnik jezika poput arapskog i perzijskog, da bi oni postali odgovarajuće sredstvo za izraža-vanje savremenih naučnih disciplina. U godinama koje su pred nama, najvjerovatnije će doći do rivaliteta izmedu onih koji žele da islamiziraju već postojeće obrazovne ustanove, time otklanjajući sadašnje razdvajanje koje postoji čak i uprkos napora jednog broja odanih muslimana - nastavnika i mililaca tokom prošlog vijeka, i onih koji bi da potpuno dokrajče postojeće savremene ustanove u ime modela "novih" institucija islamske prirode. Današnji napor da se stvore islamski univerziteti po muslimanskom svijetu i njihovi beznačajni uspjesi izvan polja specifično vjerskih disciplina (kao što je Uzvišeni Zakon i hermeneutika), kad se postavi nasuprot ogromnim preprekama sa kojima se suočavaju, otkrivaju veličinu tog zadatka i ključnu ulogu koju će cio taj proces islamizacije u obrazovanju i naukama koji je sada u toku, imati za budućnost i islamske misli, kao i islamskog svijeta.
Povećanje svijesti islamskog svijeta kao pojedinačnog entiteta je samo po sebi jedna od značajnih tendencija koje se mogu zapaziti u tom svijetu, tendencija koja će se obavezno i nastaviti. I tradicionalisti i "fundamentalisti" gaje ideal jedinstva islamskog svijeta, mada oni zamišljaju njegovo ostvarenje na vrlo različite načine. Mesijanstvo je, s druge strane uvijek držalo ujedinjenje islamskog svijeta kao jedan bitni dio svoje perspektive i programa. Prema tradiciji, Mehdi je onaj koji će konačno ponovno ujediniti islamski svijet prije kraja svijeta. Narastanje svijesti o islamskom etosu i reakcije na nasrtaje Zapada učinili su zapravo jedinstvo motom islamskog svijeta za političke i vjerske snage svih boja i uvjerenja, osim, naravno, sekularista. Ovim snažnim islamskim osjećanjem manipulisale su neke "fundamentalističke" snage, čak su uspostavljeni i režimi čiji su neposredni politički ciljevi ništa drugo već stvaranje ovog jedinstva, ali obično bez ikakvog rezultata osim daljeg slabljenja islamskog svijeta.
Želja da se ovo jedinstvo postigne takođe se pokazuje u jakoj sklonosti teoloških krugova da dade do tješnje saradnje i boljeg razumijevanja između sunizma i ši'izma. Ova tendencija, koja je stara nekoliko decenija i čiji je vrhunac bila deklaracija od prije jedne generacije od strane Sejh Seltuta, tadašnjeg rektora EI-Azharskog univerziteta, da će se Zakon šiizma Dvanaest Imama predavati kao jedna od ortodoksnih škola prava u toj poštovanoj ustanovi, će se obavezno nastaviti. Takode, međuislamski dijalog između sunitskih i šiitskih mislilaca najvjerovatnije će se proširiti na pravnom, teološkom i filozofskom planu. Naporedo s ovim vjerskim događajima, međutim, političko korištenje sunnitsko-šiitskih razlika ne samo da se nastavlja, već se i pogoršava do te mjere da se islam upotrebljava kao političko sredstvo od strane jedne grupe, ili režima, protiv druge. Ove razlike pružaju takođe idealnu priliku za sve vanjske sile koje žanju svoje prednosti iz slabosti islamskog svijeta i stvaranja haosa i nereda u njemu - da ne spominjemo otvoreno ratovanje. Poremećaji, pa čak i ratovi proteklih godina povezani sa sunnitsko-šiitskim razlikama vjerovatno neće i ščeznuti u prisustvu političkih snaga posebno aktivnih u središnjim područjima islamskog svijeta, dok će se takođe vjerovatno povećati tendencija medu islamskim misliocima i tradicionalnoj ulemi u oba tabora da izvući korist iz međusobnog dijaloga i ponovno se približe u mnogim teološkim i čak pravnim pitanjima.
Protiv ove snažne želje prema "ujedinjenju" i svijesti islamskih naroda o tome da su jedan narod, ili ummet (umrna), kako se spominje u Kur'anu, stoji ne samo sila nacionalizma u njegovom svjetovnom smislu, onako kako je izveden iz Francuske revolucije, ili rasnih oblika etničkog provincijalizma, već i iz umjerenijeg i trezvenijeg oblika, koji bi se mogao nazvati "islamskim na'cionalizmom". Od 19. vijeka snage nazivane arapskim nacionalizmom, turskim nacionalizmom, iranskim nacionalizmom i slično, najsnažnije su bile u srednje-istočnom regionu islamskog svijeta. Dakle, postoje revolucionarni panislamski pokreti koji se suprotstavljaju svim takvim snagama u ime političkog Jedinstva islamskog svijeta. Ove dvije suprotstavljene sile će se i dalje boriti jedna protiv druge u godinama koje predstoje. Teško je zamisliti da će snage za ujedinjenje islama uspjeti u postizanju jednog cilja, koji prema Poslanikovoj tradiciji (hadis) treba da postigne sam Mehdi, mada će do veće saradnje, komuniciranja i razmjene vjerovatno doći izmedu raznih islamskih naroda i nacija na mnogim poljima, od ekonomskog i političkog, do kulturnog. A nije vjerovatno ni da će snage nacionalizma odumrijeti. Ustvari sad postoje tendencije raspirivanja vatre čak i manifestacije više lokalnog nacionalizma, koji ako bi bio uspješan, ne samo da ne bi vodio jednom jedinom islamskom svijetu, već bi prouzročio stvaranje malih, ali bespomoćnih državica, koje su na milosti vanjskim silama, koje bi mogle njima-mani puli sati još lakše nego sada."
Tradicionalni islam u modernom svijetu
Seyyed Hossein Nasr
Sa engleskog preveo: Enes Karić
Povećanje svijesti islamskog svijeta kao pojedinačnog entiteta je samo po sebi jedna od značajnih tendencija koje se mogu zapaziti u tom svijetu, tendencija koja će se obavezno i nastaviti. I tradicionalisti i "fundamentalisti" gaje ideal jedinstva islamskog svijeta, mada oni zamišljaju njegovo ostvarenje na vrlo različite načine. Mesijanstvo je, s druge strane uvijek držalo ujedinjenje islamskog svijeta kao jedan bitni dio svoje perspektive i programa. Prema tradiciji, Mehdi je onaj koji će konačno ponovno ujediniti islamski svijet prije kraja svijeta. Narastanje svijesti o islamskom etosu i reakcije na nasrtaje Zapada učinili su zapravo jedinstvo motom islamskog svijeta za političke i vjerske snage svih boja i uvjerenja, osim, naravno, sekularista. Ovim snažnim islamskim osjećanjem manipulisale su neke "fundamentalističke" snage, čak su uspostavljeni i režimi čiji su neposredni politički ciljevi ništa drugo već stvaranje ovog jedinstva, ali obično bez ikakvog rezultata osim daljeg slabljenja islamskog svijeta.
Želja da se ovo jedinstvo postigne takođe se pokazuje u jakoj sklonosti teoloških krugova da dade do tješnje saradnje i boljeg razumijevanja između sunizma i ši'izma. Ova tendencija, koja je stara nekoliko decenija i čiji je vrhunac bila deklaracija od prije jedne generacije od strane Sejh Seltuta, tadašnjeg rektora EI-Azharskog univerziteta, da će se Zakon šiizma Dvanaest Imama predavati kao jedna od ortodoksnih škola prava u toj poštovanoj ustanovi, će se obavezno nastaviti. Takode, međuislamski dijalog između sunitskih i šiitskih mislilaca najvjerovatnije će se proširiti na pravnom, teološkom i filozofskom planu. Naporedo s ovim vjerskim događajima, međutim, političko korištenje sunnitsko-šiitskih razlika ne samo da se nastavlja, već se i pogoršava do te mjere da se islam upotrebljava kao političko sredstvo od strane jedne grupe, ili režima, protiv druge. Ove razlike pružaju takođe idealnu priliku za sve vanjske sile koje žanju svoje prednosti iz slabosti islamskog svijeta i stvaranja haosa i nereda u njemu - da ne spominjemo otvoreno ratovanje. Poremećaji, pa čak i ratovi proteklih godina povezani sa sunnitsko-šiitskim razlikama vjerovatno neće i ščeznuti u prisustvu političkih snaga posebno aktivnih u središnjim područjima islamskog svijeta, dok će se takođe vjerovatno povećati tendencija medu islamskim misliocima i tradicionalnoj ulemi u oba tabora da izvući korist iz međusobnog dijaloga i ponovno se približe u mnogim teološkim i čak pravnim pitanjima.
Protiv ove snažne želje prema "ujedinjenju" i svijesti islamskih naroda o tome da su jedan narod, ili ummet (umrna), kako se spominje u Kur'anu, stoji ne samo sila nacionalizma u njegovom svjetovnom smislu, onako kako je izveden iz Francuske revolucije, ili rasnih oblika etničkog provincijalizma, već i iz umjerenijeg i trezvenijeg oblika, koji bi se mogao nazvati "islamskim na'cionalizmom". Od 19. vijeka snage nazivane arapskim nacionalizmom, turskim nacionalizmom, iranskim nacionalizmom i slično, najsnažnije su bile u srednje-istočnom regionu islamskog svijeta. Dakle, postoje revolucionarni panislamski pokreti koji se suprotstavljaju svim takvim snagama u ime političkog Jedinstva islamskog svijeta. Ove dvije suprotstavljene sile će se i dalje boriti jedna protiv druge u godinama koje predstoje. Teško je zamisliti da će snage za ujedinjenje islama uspjeti u postizanju jednog cilja, koji prema Poslanikovoj tradiciji (hadis) treba da postigne sam Mehdi, mada će do veće saradnje, komuniciranja i razmjene vjerovatno doći izmedu raznih islamskih naroda i nacija na mnogim poljima, od ekonomskog i političkog, do kulturnog. A nije vjerovatno ni da će snage nacionalizma odumrijeti. Ustvari sad postoje tendencije raspirivanja vatre čak i manifestacije više lokalnog nacionalizma, koji ako bi bio uspješan, ne samo da ne bi vodio jednom jedinom islamskom svijetu, već bi prouzročio stvaranje malih, ali bespomoćnih državica, koje su na milosti vanjskim silama, koje bi mogle njima-mani puli sati još lakše nego sada."
Tradicionalni islam u modernom svijetu
Seyyed Hossein Nasr
Sa engleskog preveo: Enes Karić
-
- Posts: 2076
- Joined: 02/09/2004 13:33
- Location: Hrasno Hill :)
#296 Re: Šitska zajednica u BiH
Lahko ti je sad Maertral pricati na Omera (r.a.) kad ge nema, da mi je vidjeti sta bi bilo da mu ovo u oci mozes kazatiE-B wrote:Omer ne samo da je u jednoj stvari pogrijesio, nego Omer najcesce nije imao POJMA ni o kakvoj stvari.
- liliput
- Posts: 652
- Joined: 14/03/2011 10:21
- Location: Trg Barcelone :-)
#297 Re: Šitska zajednica u BiH
HomeArt wrote:Lahko ti je sad Maertral pricati na Omera (r.a.) kad ge nema, da mi je vidjeti sta bi bilo da mu ovo u oci mozes kazatiE-B wrote:Omer ne samo da je u jednoj stvari pogrijesio, nego Omer najcesce nije imao POJMA ni o kakvoj stvari.
- ema_
- Posts: 4142
- Joined: 07/04/2011 12:48
- Location: القاهرة
#298 Re: Šitska zajednica u BiH
HomeArt wrote:Lahko ti je sad Maertral pricati na Omera (r.a.) kad ge nema, da mi je vidjeti sta bi bilo da mu ovo u oci mozes kazatiE-B wrote:Omer ne samo da je u jednoj stvari pogrijesio, nego Omer najcesce nije imao POJMA ni o kakvoj stvari.
Imala bi sablja posla, s obzirom na sve ove izvale
- arzuhal
- Posts: 20826
- Joined: 03/06/2008 11:26
- Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"
#299 Re: Šitska zajednica u BiH
Ma nije ni to, nego bi njemu i hazreti Alija šamar odvalio...HomeArt wrote:Lahko ti je sad Maertral pricati na Omera (r.a.) kad ge nema, da mi je vidjeti sta bi bilo da mu ovo u oci mozes kazatiE-B wrote:Omer ne samo da je u jednoj stvari pogrijesio, nego Omer najcesce nije imao POJMA ni o kakvoj stvari.