Moram na pos'o, zalijepio bikbijela wrote:de makar zalijepi kakvu umjetnost ovdje, da popraviš prosjek, umjesto što govoriš tu stranjsku riječcat butcher wrote:Ćao
Odlazak u Tekiju!
Moderator: Bloo
- cat lover
- Posts: 10806
- Joined: 23/01/2010 00:27
- Location: rotirajuća zemaljska kugla
#376 Re: Odlazak u Tekiju!
- ikrime
- Posts: 570
- Joined: 09/12/2009 01:46
- Contact:
#377 Re: Odlazak u Tekiju!
maj lav for džastis iz grejter den maj lav for harmoni@ikrime: A i ti nemoj da pretjerano obracas paznju na ovake napade od bilo koga a kamoli od jednoga murida sa kojima treba da budete u najboljim odnosima. Ovo najboljim odnosima mislim na ono sto kaze Allah Svemilosni da smo mi svi braca, muslimani. selam
....
Skontao sam ja odmah na prvu, ne brini.Nadam se da si sad skonto usporedbu sa krstašima. Ne poredim ih po njihovoj vjeri, nego po postupcima. Ako i dalje ne kontaš, nema veze. Skontaćeš.
Vidim pročitao si "Lovca na Zmajeve" . No šta očekivati od običnog čovjeka kada se jedan od bos. muslimanskih intelektualaca poziva na tu knjigu Jesi ti pročitao Nož, od Vuka Draškovića?Ikrime. Nemoj molim te pričati bajke o talibanima. Daleko im dobra kuća. Njihovoj akidi i nečuvenom mezhebu takođe. Dovoljna mi je čista maturidijska akida i hanefijski mezheb, uz poštovanje ešarija i pripadnika ostala tri mezheba.
Tvoji talibanski uzori su sve žene-ljekare stjerali u kuće, a pacijente po bolnicama su prepustili "pravovjernim" seoskim bricama. Sve žene-profesore su stjerali u kuće, a za katedre su doveli "pravovjerne muškarčine" čije obrazovanje je daleko ispod kriterija. Općenito, ženu su sveli na nivo domaće životinje koju upotrebljavaš, održavaš, tučeš, ukratko - radiš od nje šta god hoćeš i nikome za to ne polažeš račune. Naprotiv, što je više ponižavaš, tim si "pravovjerniji".
Svaka žena je morala nositi nikab, jer hidžab, eto, nije dovoljan. Ako bi bila zatečena na ulici bez odgovarajuće pratnje, na licu mjesta bi dobila teške batine, a često bi bila optužena za zinaluk i pogubljena.
Nravno, upija se i zapadna propaganda. mašala, mašala
'Ako nekakav nepošten čovjek donese kakvu vijest, dobro je provjerite!....
Već sam negdje ovo postirao, al evo ope'
Sad što ti vjeruješ zap. propagandi, tvoj problem. I pomalo nevjerovatno da se muslimani pogotovo nakon invazije na Irak nisu osvijestili bar kad ej u pitanju ovaj segment. AnbilivblTalibani i prava zena
Sta se krije iza plasta propagande?
Da li su zene Afganistana u gorem polozaju od kako su Talibani dosli na vlast?
Ovo je editovana verzija izvjestaja o Talibanima pripremljenog od strane Jamiat ul Ulema, Juzna Afrika.
Tretiranje zena u Afganistanu je tema na osnovu koje su zapadni mediji i borci za ravnopravnost zena koncentrirali svojuideolosku borbu. Medjutim, jako je bitno gledati na Talibanske odluke po pitanju zena u kontekstu drzavnih prilika uAfganistanu kako je to zabiljezeno od strane nezavisnih novinara.
Trenutni uslovi zivota za zene u usporedbi sa uslovima prije no sto su Talibani dosli na vlast Islamski Emirat Afganistan (sto je puni naziv ove drzave op.p.) se u potpunosti zalaze za socijalni, kulturni i ekonomski razvoj zena. Afganistanska vlada je uspjela sacuvati cast, zivot i privatnu svojinu afganistanskih zena. Suprotno od situacije koja je u Afganistanu vladala prije preuzimanja vlasti od strane Talibana, zene danas mogu slobodno biti van svojih kuca bez straha da ih neko kidnapuje, siluje ili opljacka. One se vise ne boje neprilika koje su prije bile uobicajene. Cak i izvjestaji Amnesty International-a (organizacije koja je pristrasna i anti-Talibanski nastrojena) pripremljeni u periodu od 1992. do 1995. godine (sto je prije uspostave Talibanske vlade op.p.) priznaju da su Afganistanske zene bile na udaru gnusnih napada od strane naoruzanih grupacija. Neodgovorni zapovjedinici i njihovi naoruzani vojnici su ne samo narusavali cast afganistanskih zena silovajuci ih nego su cak sakatili njihova tijela i u mnogo slucajeva odsjecali im grudi itd. Pored ovoga, bilo je veoma uobicajeno da ovi isti naoruzani razbojnici ubijaju, muce i kaznjavaju ljude. Kao posljedica svih ovih nepodnosljivih i zvjerskih djela pocinjenih od okrutnih ruku ratnih poglavara doslo je do osnivanja Talibanskog Islamskog Pokreta sa ciljem pruzanja zastite bespomocnom afganistanskom narodu. Ponovna uspostava bezbjednosti, dostojanstva i slobode zena S obzirom na cinjenicu da afganistanska vlada pridaje veliku vaznost dobrobiti svojih zenskih gradjana, donesena je odluka za uvodjenje mjera u cilju zaustavljanja jadnih uslova za zivot pod kojima su zivjele zene u Kabulu. Nakon sto su komunisti preuzeli Kabul, zene su koristili u svrhu unapredjenja svoje politicke i socijalne svakodnevnice. Uprkos ratnim uslovima u drzavi i uprkos cinjenici da u drzavnim uredima nije bilo posla, komunisticki rezim je primoravao ogroman broj zena da budu prisutne u drzavnim uredima kako bi se sluzbenici imali cime zabavljati. Talibanska vlada je odlucila da svim ovim radnicama nastavi placati platu ali da one ostanu kod kuce kako bi se brinule o svojoj djeci i porodicama. Svrha ove odluke jeste pokusaj da se ozivi afganistanska porodica koja je osnova afganistanskog drustva, osnova koju je komunisticki rezim namjerno unistio. Afganistanska vlada se zalaze za to da zenama Afganistana pruzi priliku da se obrazuju i zaposle cim bezbjedonosni i ekonomski uslovi u kojima se zemlja nalazi to budu dozvoljavali. U medjuvremenu, Afganistan ce nastojati da prikupi sredstva i izgradi objekte koji ce zenama omoguciti
odvojeno obrazovanje.
Pridrzavanje propisa o islamskom hidzabu (pokrivanju)
Donosenje zakona o obavezi islamskog hidzaba od strane afganistanske vlade je u potpunosti u skladu sa islamskim ubjedjenjima Afganistanaca i tradicijom afganistanskog drustva.
Nosenje nikaba (feredze) je bilo svakodnevna pojava svuda po Afganistanu i prije donosenja ovog zakona jer Islam i
afganistanska tradicija pridaju ogroman znacaj casti i bezbjednosti zena u drustvu. Stoga, u cilju postivanja
islamskog propisa o hidzabu kao i u cilju povecanja licne sigurnosti zena, Talibanska vlada od svog zenskog stanovnistva zahtijeva ispostivanje ovog propisa i nalaze nepokazivanje zenskog lica u javnosti. Ova mjera je, dakle, poduzeta iz jednostavnog razloga zastite casti, dostojanstva i licne sigurnosti Afganistanskih zena.
Obrazovanje zena u Afganistanu
Na osnovu svetih ucenja Islama, Islamski Emirat Afganistan obrazovanje smatra stubom zdravog i prosperitetnog zivota kako svakog pojedinca tako i citavog drustva. Afganistanska vlada je stoga odlucna u namjeri da svim Afganistancima, bez obzira na spol, rasu, pleme, jezik ili vjeru, pruzi priliku da se obrazuju. U skladu sa islamskim principima Talibani obrazovanje smatraju obaveznim kako za muskarce tako i za zene.
Medjutim, u drzavi trenutno vlada pokolj (borbe izmedju Talibanskih snaga i opozicije pod vodstvom Ahmad Shah
Masuda jos uvijek traju op.p.), ekonomska struktura je unistena a obrazovne ustanove su, kao i veliki dio ostatka
zemlje, pretvorene u rusevine. Afganistanu je neophodna adekvatna pomoc iz vana kako bi doslo do obnove obrazovnog sistema i infrastrukture. Trenutno stanje rata koje je nametnuto i sponzorirano od strane pojedinih svjetskih sila primorava Afganistansku vladu da i onako oskudna sredstva trose u ratne svrhe mada bi puno veca korist bila ukoliko bi se ta sredstva iskoristila za otvaranje skola. Vece i centralizovane skole u urbanim podrucjima trenutno predstavljaju najveci izazov.
Afganistanci takodjer ne vjeruju u komunisticki plan i program koji je predhodno koristen u drzavnim skolama. Stoga je potrebno povratiti povjerenje naroda u obrazovanje koje je organizovano od strane drzave. Neophodno je sastaviti novi skolski plan i program koji ce odgovarati potrebama afganistanskog drusva. Dodatan problem koji je takodjer
prouzrokovan ratom a koji se stalno susrece jeste nedostatak kadra u svim drzavnim sektorima ukljucujuci i prosvjetu. Kako bi uspjesno popunila sve praznine u obrazovnim, ekonomskim, politickim i drustvenim institucijama, vlada Afganistana nastoji privuci afganistanske strucnjake i intelektualce koji zive u inostranstvu. U njima se nastoji probuditi zelja za ucestvovanjem u obnovi njihove zemlje jer bez njihovog punog ucesca u naporima za oporavak i razvoj, Afganistan nece biti mogucnosti iza}i na kraj sa svim problemima.
Uslovi za uspostavu cjelokupnog, efektivnog i islamskog obrazovnog programa za zene Afganistana trenutno ne postoje. Vise od 90% skolskih zgrada je unisteno tokom rata.
Kvalifikovan nastavni kadar je napustio zemlju. Udzbenici su puni komunisticke propagande i materijala za promoviranje komunisticke ideologije. Kao rezultat zloupotrebe obrazovnih ustanova prilikom propagiranja ateisticke ideologije i ideja u proslosti, vecina afganistanskih roditelja je izgubila povjerenje u skole i sekularno obrazovanje.
Uprkos iskrene zelje za aktiviranjem skolskih sistema u zemlji, Afganistan se suocava sa poteskocom obezbjedjivanja
finansijskih i fizickih sredstava koja su neophodna za obezbjedjenje skola, obnovu skolskih objekata, stampanje
novih knjiga, prikupljanje skolsog pribora te osiguravanje plata za kvalifikovan i pouzdan nastavni kadar. Ogranicena sredstva koja afganistanskoj vladi stoje na raspolaganju bivaju koristena za finansiranje rata koji je Afganistnu nametnut bestidnim otvorenim intervencijama od strane drzava kao sto su Iran, Rusija, Uzbekistan i Indija. Intervenicije ovih drzava i rezultujuce teroristicke aktivnosti pokrenute protiv neduznih ljudi i zena Afganistana onemogucuju afganistansku vladu u nastojanju da osigura javne zgrade i skole (narocito zenske skole).
Trenutno otvorene skole za djevojke
Uprkos ogranicenim sredstvima sa kojima Afganistan raspolaze, univerziteti u provincijama Kandahar, Kabul i Nangrahar rade punom parom. Pored osnovnih i srednjih skola finansiranih od strane afganistanske vlade, nekoliko nevladinih ogranizacija ima odobrenje za finansiranje skola u Afganistanu. Nasuprot uobicajenim medijskim izvjestajima o obrazovanju za djevojke, statisticki podaci pokazuju da je obrazovanje djevojaka u ruralinim podrucima Afganistana u usponu.
Prema izvjestaju pripremljenom od strane Svedskog Komiteta za Afganistan, skoro 80% djevojcica skolskog uzrasta koje zive u ruralnim podrucjima pod kontrolom Talibana pohadjaju nastavu u skolama koje rade svojim punim kapacitetom.
Gospodjica Pia Karlson, koja je nastavni savjetnik pri jednoj od tehnicko-logistickih jedinica ovog Komiteta, je u nedavnom intervjuu objavljenom u dnevnim novinama na engleskom jeziku koji izlazi u gradu Peshawar (u Pakistanu op.p.) - “Frontier Post” - izjavila da samo u provinciji Ghazni, gdje su Talibani na vlasti posljednje dvije godine, oko 85% djevojaka pohadja nastavu. Svedski Komitet o kome je rijec vec od 1984. godine pomaze osnovno obrazovanje za afganistansku djecu i trenutno sponzorira 422 skole za djecake, 125 skola za djevojcice te 897 skola u kojima djecaci i djevojcice zajedno pohadjaju nastavu. Neke od ovih skola su regularne osnovne skole dok se u nekima nastava odvija u kucama roditelja. Prilikom gore navedenog izvjestaja Komitet je podatke prikupljao iz 100 ruralnih skola koje oni sponzorisu a koje se nalaze u 9 razlicitih provincija pod kontrolom Talibana (Kabul, Kunar, Laghman, Ningarhar, Ghzani, Logar, Paktika, Paktya i Wardak).
Prema pomenutnom izvjestaju procenat prisutnosti na nastavi od strane djevojcica bio je 94% (od ukuno 7834 ucenica
prisutno je bilo njih 7341). Jos bitnije, najmanje 170 zenskih obrazovnih radnika radi u ovim skolama. U provinciji Kunduz, na primjer, trenutno rade 122 skole sa 390 uciteljica.
Afganistan je dakle spreman da uz adekvatnu pomoc sa strane otvori skole kako za djecake tako i za djevojcice.
Zdravstveni sektor
Za kratko vrijeme vladavine Talibana zdravstvene ustanove za zene su prosirene za 200%. Prije no sto je Talibanski Islamski Pokret preuzeo vlast u Kabulu, kapacitet svih bolnica Kabula zajedno je bio 350 kreveta. Danas, u Kabulu samo u bolnicama za zene postoji vise od 950 kreveta. Neke od bolnica koje su namjenjene tretiranju iskljucivo zenskih pacijenata su: Rabia Balkhi Hospital, Malali Hospital, Khair Khana Hospital, Indira Gandhi Child Health Hospital, Atta Turk Hospital, Kuwait Red Crescent Hospital, Contagious Disease Hospital and T.B.
Hospital. Pored ovoga, postoje 32 klinike za zene sa djecom. Tusu takodjer i Medjunarodni Komitet Crvenog Krsta kao i Ortopedski Centar “Sandy Gal” koji svoje usluge pruzaju i zenama. U svim ovim bolnicama i klinikama zene rade kao ljekari i medicinski tehnicari pruzajuci zdravstvene usluge zenskim pacijentima.
http://www.albalagh.net/current_affairs ... omen.shtml
Text objavljen: 18. juna 2001. god.
Talibani su paša moj legende. Jedna od svijetlih tačaka ummeta danas, i svakako da se mogu i trebaji uzeti za uzor - kako se brani vjera, čast, i vatan.
Neka je slava Uzvišenom Allahu koji je srušio njihov režim, oduzeo im vlast i smjestio ih na smetljište historije.
Da, de se još jednoh zahvali što danas Afganistanom vlada pedofilsko-narokomanska mafija.
Himna "gospodara rata": afganistanski rat protiv djece
Seksualno ropstvo, koje uključuje i desetogodišnje dječake, zabilježeno je u mnogim slučajevima od strane vlasti u sjevernom Afganistanu. U priči i video prilogu koji je napravio afganistanski novinar Najibullah Quraishi, prikazana je praksa "bacha bazi" ili "dječaka za zabavu", te razni oblici zlostavljanja djece u Afganistanu. On je snimio afganistansku policiju koja prisustvuje zabavi gdje se koriste mladi dječaci za zabavu. U videu se prikazuje i jedan oficir iz odjela za borbu protiv kriminala nad mladima.
Takve zabave su nelegalne po zakonu i za to ima dobar razlog. "Dječaci za zabavu" su u stvarnosti seksualni robovi. Sa ulica ih pokupe svodnici, a onda ih uče da plešu i pjevaju, da se šminkaju i oblače kao djevojke. Nakon toga ih tjeraju da svoje nove vještine izvode pred velikim grupama muškaraca. Svi oni budu seksualno zlostavljani.
"Dječaci za zabavu" su unosan posao. Moćni "gospodari rata", kriminalci i biznismeni vole da ih gledaju i platiće ogromne sume novca da imaju svoga vlastitog "dječaka za zabavu". Neki od dječaka se prodaju ili mijenjaju kao robovi, između bogatih i moćnih, a ako pokažu nepokornost svojim "vlasnicima" ubijaju ih ili brutalno muče. Trgovina ovim dječacima je dobro poznata UN-u. Prema tvrdnjama Nazira Alimya, koji je sastavio izvještaj o ovoj stvari za UN, nema sumnje ko finansira ovu praksu i zašto policija odbija da to zaustavi.
"Prema našim istraživanjima ovi dječaci se koriste za zabavu od strane moćnih ljudi za seks," kaže gospodin Alimy. Ovaj video prilog Najibullaha Quraishia prati kriminalne aktivnosti dvojice pedofila koji traže dvojicu mladih dječaka tako da ih mogu prodati ili "obučiti" da budu "dječaci za zabavu". U jednom slučaju novinar ulazi u auto sa pedofilom koji se zove Dastager. Dok se voze, on objašnjava koji tip dječaka želi. I onda, usred dana, gospodar "dječaka za zabavu" zaustavljaju auto, ide u jednu trgovinu i dovodi jednog dječaka u auto koje čeka.
Prema izvještaju spremljenom za UN postoje dokazi da je ova praksa seksualnog zlostavljanja dječaka uobičajena na sjeveru zemlje. U njemu se potvrđuje da su mladi dječaci, neki od njih stari samo 10 godina, prisiljeni na život seksualnog roba. Postoje takođe i dokazi da se ovaj tip zlostavljanja širi diljem cijelog Afganistana. Gospodin Alimy kaže da njegovo istraživanje pokazuje da se to dešava i na jugu zemlje, ali i u Kabulu.
"Istina je da oni natjeravaju dječake da nose žensku odjeću, te da ih natjeravaju da plešu ispred velikih grupa muškaraca", kaže on.
Moćni ljudi na koje se ovo odnosi su bivši "gospodari rata" koji su pomogli da se skinu talibani sa vlasti na sjeveru. Drugi koji su uključeni u kupovinu i prodaju ovih dječaka su bogati biznismeni. Za vrijeme talibanske vladavine ova praksa je bila strogo zabranjena. I danas se radi o kriminalu, ali očigledno je da nema napora da se zaustavi ova praksa i sve kriminalne aktivnosti koje je okružuju.
Nemoćan da nađe ikoga ko bi bio spreman da nešto uradi po pitanju dječijeg zlostavljanja, novinar Najibullah Quraishi otputovao je u New York da se susretne sa Radhikom Coomaraswamy, koja je imenovana od strane UN-a da podigne svijest i ukaže na patnje djece u ratnim zonama. Ona mu je objasnila da je duboko pesimistična što se tiče budućnosti ove djece, te o kapacitetu i želji dužnosnika da zaustave trgovinu ovi dječacima.
"Kada sam spomenula ovu temu to je bilo kao da sam bacila veliku ciglu, posebno u određenim krugovima", kaže ona. "Bilo mi je jasno, i neko mi je to i rekao, da to nisu stvari oko kojih se razgovara. Zato prvo se pozabavimo ratom, a onda se pozabavimo sa ovom i drugim stvarima rekli su mi", završava ona.
Piše: Mark Bannerman
Izvor: Uruk.net
Drugs and desertion: how the UK really rates Afghan police
http://www.independent.co.uk/news/world ... 29508.html
hehe, trebalo im je 6-7 godina da objave ono što je već poznato - da sve što valja je pod komandom Mulla Omara. Samo ono što Ameri zovu scum je danas policija i vojska Afganistana, kao i demokratsko vođstvo te zemlje.
Paša moj talibani su budućnost, inša'Allah.smjestio ih na smetljište historije
"oni koji su čuli trebati, ne čuju ništa
svi su vojnici uništeni
sa trinaest hiljada vojnika rat je počeo
samo se jedan iz Afganistana vratio"
Theodor Fontane
Historija se ponavlja.
- ikrime
- Posts: 570
- Joined: 09/12/2009 01:46
- Contact:
#378 Re: Odlazak u Tekiju!
Nema potrebe za isprikom, nisi me uvrijedila uopštelejlatab wrote:Izvini molim te sto sam te svrstala u red sufija, nije mi bila namjera i zaista neka bude ko god sta hoce i neka ide pravcem kojim hoce. Fitnarenje medju muslimanima ne odobravam ni ja, ali isto tako necu reci za onog koji cini djelo mrsko i zabranjeno od Stvoritelja da je uredu i necu ga podrzavati pa da se naziva ne znam kakvim muslimanom. Isto tako necu ni dobro djelo koje ucini neko ko se ne izjasnjava kao musliman okarakterisati losim.ikrime wrote:Ma nemoj tako, ako covjek nije imao ove informacije i nije znao onda bi mu trebao halaliti. Vjerovatno je pobrkao malo loncice i nije bas dobro upucen...
Nemojmo biti tako rigorozni, to nije odlika sufija...
Ja nisam sufija. U prvom redu sam musliman, a ako govorimo o pravcu onda sam od onih koje osmanlija uporedi sa ni manje ni više nego krstašima.
Fitnarenje među muslimane ne halalljujem nikom, bio on ovaj ili onaj. To je moja stvar.
Pobrkao malo lončiće, nije on ništa pobrkao, nego je konstruisao onako kako njemu odgovara, hoće to ljudi zaslijepljeni mržnjom.
I što je najtužnije, u vsemu tome, on lafo braneći sufije im ustvari čini medvjeđu uslugu.
Veoma je tuzno kako ljudi ne ulaze u sustinu, kako im je ljubav prema drugim insanima toliko strana, a nisu ni svjesni kakvu milost Stvoritelj spusta na one koji se vole u Njegovo ime i na one koji pomazu drugim ljudima...
Mi smo samo jaki na jeziku i na forumima, a kada treba sprovesti to u djelo, e onda... kad bi se samo zabavili i napravili program za svaki dan kako mozemo pomoci komsiji, prijatelju, porodici ne bi niko od nas imao vremena truniti o tome ko ide kojim pravcom nego bi samo imali isti cilj, postizanje Bozije milosti i zadovoljstva i zadovoljstva ljudi koji nas okruzuju... Nije dovoljno samo ostvariti formu, treba ponekad prodrijeti i u sustinu...
Moj avatar te zezno?
Dijelim mišljenje.
- black
- Posts: 17172
- Joined: 19/06/2004 16:00
- Location: ispod tresnje
#379 Re: Odlazak u Tekiju!
ikrime wrote:
Talibani su paša moj legende. Jedna od svijetlih tačaka ummeta danas, i svakako da se mogu i trebaji uzeti za uzor - kako se brani vjera, čast, i vatan.
crtez djetete iz Kabula
- ikrime
- Posts: 570
- Joined: 09/12/2009 01:46
- Contact:
#380 Re: Odlazak u Tekiju!
Akika u Krajini - kolaritet primjetan, elhamdulillahlejlatab wrote:Eh, ovo jos nisam cula, kao da citam Morovu Utopiju...SenQ wrote:bar je u mom gradu situacija odlicna, sufije su u odlicnim odnosima sa vehabijama, idemo zajedno na kafu, citamo iste knjige, i nemamo ama bas nikakvih nesuglasica, razgovaramo onako bas bratski
- ikrime
- Posts: 570
- Joined: 09/12/2009 01:46
- Contact:
#381 Re: Odlazak u Tekiju!
black wrote:ikrime wrote:
Talibani su paša moj legende. Jedna od svijetlih tačaka ummeta danas, i svakako da se mogu i trebaji uzeti za uzor - kako se brani vjera, čast, i vatan.
crtez djetete iz Kabula
Jah, standard.
Da, imali su običaj da vješaju pedofile. Jednog su za tenkovksu cijev objesili. To priznajem.
- ikrime
- Posts: 570
- Joined: 09/12/2009 01:46
- Contact:
#382 Re: Odlazak u Tekiju!
Jezička i šerijatska recenzija: Put vjernika
Živ ti meni bio, mojne tekstova jezički i šerijatski recenziranih s ove stranice.
Last edited by ikrime on 22/04/2010 18:28, edited 1 time in total.
- bijela
- Posts: 4231
- Joined: 20/12/2009 21:14
#383 Re: Odlazak u Tekiju!
čovječe, koji dvostruki standardi.
- ikrime
- Posts: 570
- Joined: 09/12/2009 01:46
- Contact:
#384 Re: Odlazak u Tekiju!
Jedini njihov grijeh je bio što 1997. nisu na sastanku u Texasu prihvatili američke uslove za kocesiju za izgradnju plinovoda i ekplataciju zemnog gasa. Od tad kreće, a to je moguće i provjeriti, masovni atak na talibanski pokret od strane zabrinutih humanista iz SAD-a. Prvi korak je naravno satanizacija neprijatelja. Od tad niče niz organizacija tipa ove rawa.org itd...(Usput, jel još na njihovoj web stranici postoje svjedočenja izvjesne Aishe S. koja je radila za fantomsku, švicersku čini mi se, humanitarnu organizaciju ? ) A zapadne novine su pune storija o okrutnim talibanima, ljudskim zvjerima....
Velika je šteta što rukopis ( kad je ova tema upitanju ) "Bošnjak u Afganistanu" nikad nije došao do štampe...
Velika je šteta što rukopis ( kad je ova tema upitanju ) "Bošnjak u Afganistanu" nikad nije došao do štampe...
- haqqlberry
- Posts: 159
- Joined: 22/04/2010 18:58
#385 Re: Odlazak u Tekiju!
Selam alejkum i merhaba, da se ko ne uvrijedi
Vidim ovdje ima nekih sufija i derviša.
Vidim ovdje ima nekih sufija i derviša.
- ikrime
- Posts: 570
- Joined: 09/12/2009 01:46
- Contact:
#386 Re: Odlazak u Tekiju!
haqqlberry wrote:Selam alejkum i merhaba, da se ko ne uvrijedi
Vidim ovdje ima nekih sufija i derviša.
we alejkumusselam
ma ima ovdje svega . Nego, dedera ti nama, ako ti nije zahmetli, šta vedro postiraj.
- arzuhal
- Posts: 20826
- Joined: 03/06/2008 11:26
- Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"
#387 Re: Odlazak u Tekiju!
Jedan od razloga, zbog kojih je dotad neosvojivi Konstantinopolj pao, bilo je i duhovno stanje njegovih stanovnika tog doba. Naime, prema nekim historijskim zapisima i hronikama, u predvečerje osvajanja Konstatinopolja od strane Osmanlija, u gradu su čak i razne zanatlije, obični ljudi, trunili naširoko o prirodi Svetog Trojstva, o tome da li je Sin vječan po Ocu ili je vječan uz Oca, itd...Za to vrijeme, dok su oni tako iznosili svoje argumente i protivargumente u hladovini konstantinopoljskih zidina u mudrim i neodložnim teološkim raspravama, navliji su Osmanlije pripremale opsadu i osvajanje Grada. Strpljivo, mirno, temeljito je pripremali...
Ova tema je, bar kako moja malešnost to vidi, jedna od boljih dijagnoza stanja među muslimanima. Iz jedne teme koja počne jednim, a završi sa drugim, zajedno sa njenim cjelokupnim sadržajem, mogu se deducirati razlozi današnjeg muslimanskog vjerskog, duhovnog, moralnog, društvenog, političkog, ekonomskog, etc. stanja...Me'azellah.
Ova tema je, bar kako moja malešnost to vidi, jedna od boljih dijagnoza stanja među muslimanima. Iz jedne teme koja počne jednim, a završi sa drugim, zajedno sa njenim cjelokupnim sadržajem, mogu se deducirati razlozi današnjeg muslimanskog vjerskog, duhovnog, moralnog, društvenog, političkog, ekonomskog, etc. stanja...Me'azellah.
- haqqlberry
- Posts: 159
- Joined: 22/04/2010 18:58
#388 Re: Odlazak u Tekiju!
Nije ni kahar za svakog insanaikrime wrote:haqqlberry wrote:Selam alejkum i merhaba, da se ko ne uvrijedi
Vidim ovdje ima nekih sufija i derviša.
we alejkumusselam
ma ima ovdje svega . Nego, dedera ti nama, ako ti nije zahmetli, šta vedro postiraj.
-
- Posts: 1421
- Joined: 24/09/2008 10:40
#389 Re: Odlazak u Tekiju!
Amin! Jasta, elhamdullilah.arzuhal wrote:Đesi bosno, živa i zdrava, na hajr?
Nego sta je to sa avatarom? Nema onog dje si faca, a ni onog na ko'm se foliras, a dobar i onaj sladoledni, na hajr.
Odlicna dijagnoza ovaj posljednji post, masAllah.
- ikrime
- Posts: 570
- Joined: 09/12/2009 01:46
- Contact:
#390 Re: Odlazak u Tekiju!
To ti ga je otprilike to.Jedan od razloga, zbog kojih je dotad neosvojivi Konstantinopolj pao, bilo je i duhovno stanje njegovih stanovnika tog doba. Naime, prema nekim historijskim zapisima i hronikama, u predvečerje osvajanja Konstatinopolja od strane Osmanlija, u gradu su čak i razne zanatlije, obični ljudi, trunili naširoko o prirodi Svetog Trojstva, o tome da li je Sin vječan po Ocu ili je vječan uz Oca, itd...Za to vrijeme, dok su oni tako iznosili svoje argumente i protivargumente u hladovini konstantinopoljskih zidina u mudrim i neodložnim teološkim raspravama, navliji su Osmanlije pripremale opsadu i osvajanje Grada. Strpljivo, mirno, temeljito je pripremali...
Ova tema je, bar kako moja malešnost to vidi, jedna od boljih dijagnoza stanja među muslimanima. Iz jedne teme koja počne jednim, a završi sa drugim, zajedno sa njenim cjelokupnim sadržajem, mogu se deducirati razlozi današnjeg muslimanskog vjerskog, duhovnog, moralnog, društvenog, političkog, ekonomskog, etc. stanja...Me'azellah.
@ haqqlberry
da te Allah swt nagradi. amin
raja, prosufijazirat ću se
- arzuhal
- Posts: 20826
- Joined: 03/06/2008 11:26
- Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"
#391 Re: Odlazak u Tekiju!
Elhamdulillah!bosna123 wrote:Amin! Jasta, elhamdullilah.arzuhal wrote:Đesi bosno, živa i zdrava, na hajr?
Nego sta je to sa avatarom? Nema onog dje si faca, a ni onog na ko'm se foliras, a dobar i onaj sladoledni, na hajr.
Odlicna dijagnoza ovaj posljednji post, masAllah.
Ma ovaj mi avatar trenutno leg'o, sukladno halu
- haqqlberry
- Posts: 159
- Joined: 22/04/2010 18:58
#392 Re: Odlazak u Tekiju!
Pa sudeći po tvom avataru mi smo iz istog džemataikrime wrote:To ti ga je otprilike to.Jedan od razloga, zbog kojih je dotad neosvojivi Konstantinopolj pao, bilo je i duhovno stanje njegovih stanovnika tog doba. Naime, prema nekim historijskim zapisima i hronikama, u predvečerje osvajanja Konstatinopolja od strane Osmanlija, u gradu su čak i razne zanatlije, obični ljudi, trunili naširoko o prirodi Svetog Trojstva, o tome da li je Sin vječan po Ocu ili je vječan uz Oca, itd...Za to vrijeme, dok su oni tako iznosili svoje argumente i protivargumente u hladovini konstantinopoljskih zidina u mudrim i neodložnim teološkim raspravama, navliji su Osmanlije pripremale opsadu i osvajanje Grada. Strpljivo, mirno, temeljito je pripremali...
Ova tema je, bar kako moja malešnost to vidi, jedna od boljih dijagnoza stanja među muslimanima. Iz jedne teme koja počne jednim, a završi sa drugim, zajedno sa njenim cjelokupnim sadržajem, mogu se deducirati razlozi današnjeg muslimanskog vjerskog, duhovnog, moralnog, društvenog, političkog, ekonomskog, etc. stanja...Me'azellah.
@ haqqlberry
da te Allah swt nagradi. amin
raja, prosufijazirat ću se
- ikrime
- Posts: 570
- Joined: 09/12/2009 01:46
- Contact:
#393 Re: Odlazak u Tekiju!
Avatar ne čini čovjekaPa sudeći po tvom avataru mi smo iz istog džemata
jesmo, džematu muslimana, inša'Allah.
- haqqlberry
- Posts: 159
- Joined: 22/04/2010 18:58
#394 Re: Odlazak u Tekiju!
Cilj Sufizma nije postizanje intuitivnog znanja o realnosti, nego služenje Allahu. Nema stupnja višeg od stupnja služenja ('abdijat), i nema istine van Šeriata.
Čovjek je stvoren da bi služio Allaha (Svemogućeg Tvorca i Jedinog Božanstva). Ako je ljubav (ašk) rasplamsana u čovjeku, bilo na početku ili tokom njegova duhovnog putovanja (suluk), svrha je samo odvračanje pažnje od stvari koje su drugo do Allah. Ljubav nije nikada cilj sama u sebi; ona je samo sredstvo postizanja iskrenog služenja ('ubudijat). Osoba postaje istinski sluga Allahov kada se otrgne od ljubavi i privrženosti ovom materijalnom svijetu (dunjaluku). Ljubav (ašk) nije ništa do sredstvo isključivom služenju i predanosti Allahu. Zadnja stanica na Sufi putu (velajet) je služenje ('ubudijat); iza toga nema nijednog višeg stadija. Na ovom stadiju derviš uviđa da nema nikakve sličnosti između njega i njegova Gospodara: on je muhtać svemu, dok je njegov Gospodar apsolutno neovisan i samodovoljan i u svom Biću (zat) i u Svojim Atributima (siffat). On ne vidi ništa slično između svog bića i Božanskog Bića (zati ilahi), niti između njegovih atributa i Božanskih Atributa, niti između svojih akcija i Allahovih akcija. On čak štaviše izbjegava reći da je svijet sjena (zill) Allahova, jer to implicira uporedbu i analogiju. On jednostavno potvrđuje da je Allah Svemogući Stvoritelj a da je on samo stvorenje; ništa više ne tvrdeći osim toga. Neki ljudi su tokom svog duhovnog putovanja odvedeni vjerovanju u Jednog Činitelja; oni ne vide nijednog činitelja osim Allaha. Ali sufije Nakšibendi tarikata znaju da je Allah Stvoritelj a ne počinitelj akcija. Doktrina o Jednom Činitelju je korijen uzroka krivovjerstva (zendeqah). Ja ću to objasniti jednim metaforičnim primjerom. Recimo da žongler, sjedi iza platna, napravi forme nekih objekata, i onda proizvede neke čudesne pokrete u tim objektima. Oni koji imaju pronicljiv pogled će znati da je tvorac tih pokreta u objektima čovjek iza platna, iako su pokreti obavljeni od strane objekata. Stoga oni zaključuju da su forme te koje se pokreću a ne žongler. I oni su ispravno zaključili. Shvatanje Jednog Činitelja je proizvod duhovne intoksikacije (sukr). Istina je pak da ima mnogo činitelja, ali je samo jedan tvorac akcija. Istoj kategoriji pripada i vjerovanje tj. doktrina Jednog Bića (vahdetul vudžud). Ona je takođe proizvod duhovne intoksikacije i ekstaze. Kriterij za ispravnost mističnih ideja je da se one slažu sa jasnim istinama Šeriata; te ako se one rastave koliko i za dlaku od istog, one su posigurno proizvod duhovne intoksikacije.
Čovjek je stvoren da bi služio Allaha (Svemogućeg Tvorca i Jedinog Božanstva). Ako je ljubav (ašk) rasplamsana u čovjeku, bilo na početku ili tokom njegova duhovnog putovanja (suluk), svrha je samo odvračanje pažnje od stvari koje su drugo do Allah. Ljubav nije nikada cilj sama u sebi; ona je samo sredstvo postizanja iskrenog služenja ('ubudijat). Osoba postaje istinski sluga Allahov kada se otrgne od ljubavi i privrženosti ovom materijalnom svijetu (dunjaluku). Ljubav (ašk) nije ništa do sredstvo isključivom služenju i predanosti Allahu. Zadnja stanica na Sufi putu (velajet) je služenje ('ubudijat); iza toga nema nijednog višeg stadija. Na ovom stadiju derviš uviđa da nema nikakve sličnosti između njega i njegova Gospodara: on je muhtać svemu, dok je njegov Gospodar apsolutno neovisan i samodovoljan i u svom Biću (zat) i u Svojim Atributima (siffat). On ne vidi ništa slično između svog bića i Božanskog Bića (zati ilahi), niti između njegovih atributa i Božanskih Atributa, niti između svojih akcija i Allahovih akcija. On čak štaviše izbjegava reći da je svijet sjena (zill) Allahova, jer to implicira uporedbu i analogiju. On jednostavno potvrđuje da je Allah Svemogući Stvoritelj a da je on samo stvorenje; ništa više ne tvrdeći osim toga. Neki ljudi su tokom svog duhovnog putovanja odvedeni vjerovanju u Jednog Činitelja; oni ne vide nijednog činitelja osim Allaha. Ali sufije Nakšibendi tarikata znaju da je Allah Stvoritelj a ne počinitelj akcija. Doktrina o Jednom Činitelju je korijen uzroka krivovjerstva (zendeqah). Ja ću to objasniti jednim metaforičnim primjerom. Recimo da žongler, sjedi iza platna, napravi forme nekih objekata, i onda proizvede neke čudesne pokrete u tim objektima. Oni koji imaju pronicljiv pogled će znati da je tvorac tih pokreta u objektima čovjek iza platna, iako su pokreti obavljeni od strane objekata. Stoga oni zaključuju da su forme te koje se pokreću a ne žongler. I oni su ispravno zaključili. Shvatanje Jednog Činitelja je proizvod duhovne intoksikacije (sukr). Istina je pak da ima mnogo činitelja, ali je samo jedan tvorac akcija. Istoj kategoriji pripada i vjerovanje tj. doktrina Jednog Bića (vahdetul vudžud). Ona je takođe proizvod duhovne intoksikacije i ekstaze. Kriterij za ispravnost mističnih ideja je da se one slažu sa jasnim istinama Šeriata; te ako se one rastave koliko i za dlaku od istog, one su posigurno proizvod duhovne intoksikacije.
- black
- Posts: 17172
- Joined: 19/06/2004 16:00
- Location: ispod tresnje
#395 Re: Odlazak u Tekiju!
haqqlberry wrote:Selam alejkum i merhaba, da se ko ne uvrijedi
Vidim ovdje ima nekih sufija i derviša.
ooooo alejkumu selam haqo
- haqqlberry
- Posts: 159
- Joined: 22/04/2010 18:58
#396 Re: Odlazak u Tekiju!
Hmm... vidjeti ćemo šta nosi sutra.black wrote:haqqlberry wrote:Selam alejkum i merhaba, da se ko ne uvrijedi
Vidim ovdje ima nekih sufija i derviša.
ooooo alejkumu selam haqo
- dr.gog
- Posts: 4945
- Joined: 09/09/2007 12:52
- Location: S@nitet-X
- Grijem se na: briketi kanabisa
- Horoskop: Vodolija
#397 Re: Odlazak u Tekiju!
Mir i dobro na putevima X-a
- haqqlberry
- Posts: 159
- Joined: 22/04/2010 18:58
#398 Re: Odlazak u Tekiju!
Šejh Ibn Arebi k.s. je pod uticajem duhovne intoksikacije neke stvari pogrešno protumačio. Slijeđenje ideja koje su produkt Ibn Arebijevih kešfova nije preporučeno jer one izlaze iz okvira doktrina Ehl Sunneh.
Tekfirenje šejha Ibn Arebija k.s. je nedupustivo.
Šta ćemo sa antropomorfizmom Šejhul-islama Ibn Tejmijje ??
Tekfirenje šejha Ibn Arebija k.s. je nedupustivo.
Šta ćemo sa antropomorfizmom Šejhul-islama Ibn Tejmijje ??
-
- Posts: 232
- Joined: 07/03/2007 07:45
#399 Re: Odlazak u Tekiju!
Hocel` moci ove noci muhabbeta od Omera Faruka!!?!ikrime wrote:klin na klin, i odošmo u ...
nego, de ti nama postiraj, ako ti nije zahmet. šta od šejha Haqqanija. Nešto poput onog na IB-u
http://www.youtube.com/watch?v=oVJmH3pB ... re=related
- haqqlberry
- Posts: 159
- Joined: 22/04/2010 18:58
#400 Re: Odlazak u Tekiju!
Evo jedna simpatična situacija sa šejh Nazimom: