E, ovo je bio jači upis.., da bih na njega odgovorio, morao sam pošteno prespavati
Ma kakav "God of the gaps". Prihvatanje evolucije nije u koliziji s mojim vjerovanjem tako da bi ja to kod nedostatka prirodnog objašnjenja koristio kao dokaz za Stvoritelja.
Zagonetka nastanaka života daleko je veća od problema makroevolucije/specijacije, pa ne koristim to kao dokaz za Stvoritelja.
U nedostatku valjanih objašnjenja za makroevoluciju, jednako tako može se kazati da se koristi argument "evolution of the gaps" ili "evolution did it".
A priča dinosauri, perje,.. vezana je, ne prvenstveno za let, već za nastanak ptica koje u najvećem broju i lete.
Inače, makroevolucija niti me muči, niti posebno zanima, ali smetaju mi glupa/neinteligentna objašnjenja koja se nude u nedostatku pravih.
A i na prvi pogled je vidljivo da se ne radi o prirodnoj nauci; nije provjerljiva/ponovljiva, nije prediktibilna i ne sadrži element falsifikacije (kako naučnom metodom demantirati i kazati da krupne morfološke promjene prije toliko milijuna godina nisu nastale mikro promjenama)
Istina, nisam ni ja nikad vjerovao u priču o čovjeku od gline, pa ne vidim razlog radovanju.
Međutim, ne dobih odgovora, ma da to i nije zapravo upitno, da li će nužnim djelovanjem evolucije, one skupine i društva, koje imaju tokom života nešto više od jednog potomka po fertilnoj ženi, a nerijetko i namjerno uništavaju vlastito potomstvo, nužno nestati s pozornice života.
Znam da oni polažu velike nade u alternativne izvore potomstva poput raznih različito seksualno dezorijentiranih skupina, parova i pojedinaca, valjda kontajući da, iako su istog spola, ipak su iste vrste, pa mogu imati potomstvo.
Međutim, i s ovima će se evolucija sa svojim poznatim mehanizmima još brže i nemilosrdnije obračunati.
A ‘dubokoumno’ promišljanje namjernom uništavaju vlastitog potomstva (ljudskog bića) suprostavlja jednu šuplju - pravo žene na izbor.
Kao da je ljudsko biće stvar izbora poput kreme za lice, marke cipela…
Ako već ne ide razumom, onda može putem nerazumne i nakaradne primjena prava.
Odavno je francuski filozof Jean-Jacques Rousseau s pravom ustvrdio da u filozofiji prava ne može postojati pravo na ludost.