#76 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Posted: 16/03/2018 10:06
Strašno mi ga je žao... Kad ih vidim u šorcu i japankama, majica se zadigla do pola ledja, tetovaze tribali na sve strane i jos naočale sunčane muka mi bude. Oprema u fulluRamzess Veliki wrote:Jednom sam vidjeo lika u Yamahinom zastupnistvu koji je vozio R-a ono jalija style, kockasta glava, potkosulja sorc I papuce. I posljedice struganja asfalta na golu kozu ...
Pa nosi covjek kozu , samo svoju umjesto kravlje ili kengurovedadoka84 wrote:Strašno mi ga je žao... Kad ih vidim u šorcu i japankama, majica se zadigla do pola ledja, tetovaze tribali na sve strane i jos naočale sunčane muka mi bude. Oprema u fulluRamzess Veliki wrote:Jednom sam vidjeo lika u Yamahinom zastupnistvu koji je vozio R-a ono jalija style, kockasta glava, potkosulja sorc I papuce. I posljedice struganja asfalta na golu kozu ...
Brusenu ...klixoris wrote:Pa nosi covjek kozu , samo svoju umjesto kravlje ili kengurovedadoka84 wrote: Strašno mi ga je žao... Kad ih vidim u šorcu i japankama, majica se zadigla do pola ledja, tetovaze tribali na sve strane i jos naočale sunčane muka mi bude. Oprema u fullu
Ko god da je vozio biciklo ko djete zna kako se skrece bez ruku...isti principdadoka84 wrote:Testirao sam ovo malo i meni je drazi spori okret sa tijelom na suprotnu stranu. Cesto sam na parkingu kod energoinvesta pa vježbam okret, kočenje i veoma sporu vožnju, haman trackstand.
Redni i blok su u stvari oba redna motora i ne postoji neka ozbiljna mehanicka razlika izmedju njih, osim u nacinu postavljanja u sasiju motora. Ovi sto su ih raja nazvala blok uglavnom stoje polozeni horizontanlno (glava motora i karter strse na bokovima motora), za razliku od regularnog polozaja gdje je glava gore, a karter dole. Zato npr i nadimak "flying brick" ili leteca ciglaRamzess Veliki wrote:Zna li ko razliku izmedju BMWovog K I R motora (redni vs blok), odnosno neke prednosti?
Stari BMW zaljubljenici znali su rec da je BMW samo sa blok motorom ... a kad ih uporedjujem (osim sto blok motor izgleda k'o da se optimus Prime posr'o), vidim da su blok motori slabije snage, a na rednoj 1000RR su izvukli skoro 200 Hp.
To mi kazi ...klixoris wrote: Redni i blok su u stvari oba redna motora. Ne postoji mehanicka razlika izmedju oba. Razlika je u nacinu postavljanja u sasiju motora. Ovi sto su ih raja nazvala blok uglavnom stoje polozeni horizontanlno (glava motora i karter strse na bokovima motora), za razliku od regularnog polozaja gdje je glava gore, a karter dole. Zato npr i nadimak "flying brick", il leteca cigla
K serija je ugladjenija i za ugodno krstarenje, 4-6 cilindara redne masine optimizirane za obrtni moment, klasicne touring karakteristike, sa potencijalom da povuku i brzo ako zatreba.
S serija, a ne R (R serija je kod BMW-a serija sa boxer motorima) je orijentisana na sport - visoke performanse motora, obrtaji itd, pogon lancem, ne gleda se potrosnja itd
R serija, 2 cilindra boxer motori, uglavnom adventure/touring namjena za one koji vole 2 cilindra i puno momenta u niskim obrtajima
Primjer predstavnika K serije ti je npr K1600GT
Primjer predstavnika R serije ti je npr R1200GS ili R1200RT
Primjer predstavnika S serije ti je npr S1000R, S1000XR
Primjer predstavnika te blok serije, odnosno "flying brick" je npr K100LT
Editovao sam posto jos malo u medjuvremenu, da lakse povezes sta je sta.Ramzess Veliki wrote:[
To mi kazi ...
Znaci da se drzim K motora i nisam se zajeb'o.
Gledao sam neke R varijante ... R 1200 RT ne izgleda lose. To ako ostarim ...
De ba baci slike kakve volis. Ovako samo nagadjamo ...exliberal-ex wrote:nesto gledam ove motore....bez ljutnje ali sad da kupujem motor sutra nebi ni jedan od ovih nebi izabrao...meni su ruzni nesto..
licni ukus.....nesumnjam da su dobre masine ali mi vizuelno nisu nesto...
moram potrazit...meni je npr bio ljepsi onaj kavaasaki sto si postavio nego ovi...Ramzess Veliki wrote:De ba baci slike kakve volis. Ovako samo nagadjamo ...exliberal-ex wrote:nesto gledam ove motore....bez ljutnje ali sad da kupujem motor sutra nebi ni jedan od ovih nebi izabrao...meni su ruzni nesto..
licni ukus.....nesumnjam da su dobre masine ali mi vizuelno nisu nesto...
1400 GTR ???exliberal-ex wrote:moram potrazit...meni je npr bio ljepsi onaj kavaasaki sto si postavio nego ovi...Ramzess Veliki wrote:De ba baci slike kakve volis. Ovako samo nagadjamo ...exliberal-ex wrote:nesto gledam ove motore....bez ljutnje ali sad da kupujem motor sutra nebi ni jedan od ovih nebi izabrao...meni su ruzni nesto..
licni ukus.....nesumnjam da su dobre masine ali mi vizuelno nisu nesto...
stvar je licnog ukusa...
dobro to moze da igra ulogu...moj je 205 suh....mada neznam sta da ti kazem...vidjao sam zene koje su ko perke pa su na velikim motorimaRamzess Veliki wrote:1400 GTR ???exliberal-ex wrote:moram potrazit...meni je npr bio ljepsi onaj kavaasaki sto si postavio nego ovi...Ramzess Veliki wrote: De ba baci slike kakve volis. Ovako samo nagadjamo ...
stvar je licnog ukusa...
Jest' ... preopasno djeluje na cesti, I tesko je odrediti koji je u toj klasi bolji sport tourer.
Ali 300 kg suhe mase ... za mene je to golema mrcina, za mojih cca 75-80 kilograma.
Vozio sam dugo sport tourera od 250 suhih kila, natrpam tri kofera i zenu, idealno na cesti lezi. Ali kad krenem za Tuzlu, preko karaule se satarem viseci ispod motora, dzabe, golem I moras u ostrim krivinama sici sa mrcine da je povuces da legne, ili da smanjim brzinu.exliberal-ex wrote:dobro to moze da igra ulogu...moj je 205 suh....mada neznam sta da ti kazem...vidjao sam zene koje su ko perke pa su na velikim motorima
vidis meni to fali ovdje, malo cik cak puteva, ovdje je samo pravac...nije mi uzivanje izac na auto put pa se jebavat sa kamionima ....prodje pored tebe vjetar te odnese...Ramzess Veliki wrote:Vozio sam dugo sport tourera od 250 suhih kila, natrpam tri kofera i zenu, idealno na cesti lezi. Ali kad krenem za Tuzlu, preko karaule se satarem viseci ispod motora, dzabe, golem I moras u ostrim krivinama sici sa mrcine da je povuces da legne, ili da smanjim brzinu.exliberal-ex wrote:dobro to moze da igra ulogu...moj je 205 suh....mada neznam sta da ti kazem...vidjao sam zene koje su ko perke pa su na velikim motorima
Istina moze biti i do koncepta, jednom sam probao Suzukija GSX 1000F, nista laksi, ali ako mrdnes uhom on vec lego u krivinu.
Stare mrcine sa zeljeznim ramom ...
Zato se na autoputevima voze Goldwingovi. Imas na njemu muziku,navigaciju, satelitsku antenu, frizider, sporet I ves-masinu, nema da te oduva sleeper.exliberal-ex wrote:vidis meni to fali ovdje, malo cik cak puteva, ovdje je samo pravac...nije mi uzivanje izac na auto put pa se jebavat sa kamionima ....prodje pored tebe vjetar te odnese...
kad govoris za zenski dio...moja neki dan kaze ej imaju susreti bajkera petak 13...ajmo...sta ba ...ajmo u julu meni se cini...
reko zeno ako cu ja sam da idem onda je ok ali da mi ti mjesas ko kvocka 150 km na auto putu....jok
vjeruj da nije toliko zastupljeno te vozenje po auto putevima, jebeno je kad treba da prodjes kamion ili kad on odluci da te obidje..djaba sto ti ides 110 km npr...on te prolazi jer je upalio cruise control na 120...treba mu par minuta da te obidje...sjetis se svog djetinstva...ma svegaRamzess Veliki wrote:Zato se na autoputevima voze Goldwingovi. Imas na njemu muziku,navigaciju, satelitsku antenu, frizider, sporet I ves-masinu, nema da te oduva sleeper.exliberal-ex wrote:vidis meni to fali ovdje, malo cik cak puteva, ovdje je samo pravac...nije mi uzivanje izac na auto put pa se jebavat sa kamionima ....prodje pored tebe vjetar te odnese...
kad govoris za zenski dio...moja neki dan kaze ej imaju susreti bajkera petak 13...ajmo...sta ba ...ajmo u julu meni se cini...
reko zeno ako cu ja sam da idem onda je ok ali da mi ti mjesas ko kvocka 150 km na auto putu....jok
Za takve terene su debeli chopperi zakon ... zavalis se, noge na komande, razmotas burek, mezu i laganini ... samo nema brzine ...
Trebas probat slalom uz i niz Bradinu i Ivan Sedlo, otprilike kao Man TT, samo u planinskom reljefu, ko ziv ko mrtav.exliberal-ex wrote: vjeruj da nije toliko zastupljeno te vozenje po auto putevima, jebeno je kad treba da prodjes kamion ili kad on odluci da te obidje..djaba sto ti ides 110 km npr...on te prolazi jer je upalio cruise control na 120...treba mu par minuta da te obidje...sjetis se svog djetinstva...ma svega
moguce ako si negdje u americi pa vozis nekim mirnijim putevima..kod mene je svaki auto put ludnica zato vise vozim lokalnim putevima, mirnije, ljepse za voznju...ali dosadnom zato kazem da mi fali evropa