Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

User avatar
Qler
Posts: 20568
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#76 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by Qler » 16/04/2012 11:18

Ne moze jer je alfa bolja :D

Isto kao i S80 sto je bolji od A6 :D


emko1234
Posts: 3857
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#77 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by emko1234 » 16/04/2012 12:34

ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
za pocetak,s tobom je bespredmento vodit raspravu jer ne baratas ni osnovnim cinjenicama.2.4 u audiju je imao 165,pa 170 pa 180ks..motor koji ti spominjes ne postoji,najslabiji benzinac koji se ugradjivao u tu tipu a6ice je bio 1.8t sa 150ks..
pa mogu se poredit,teoretski ti mozes poredt sta zelis..mozes poredit nisana gtr i i golfa gti.ja.u praksi je drugaciji,jednostavno alfa sa svim ponudjenim u momentu kad je izasla na trziste(znaci od renomea,do motora,opreme,prostora,marketinga,reklamiranja u smislu pracenja javnih dogadjaja by alfa,do onih osnovnih stvari,tipa cijene,potrosnje,inovacija,dizajna)nije bila dovoljno konkurentna,samimi tim nije bila dovoljno trazena niti kupovana,jer su ljudi za iste pare maltene kupovali iste klase po dimenzijama,s provjerenom tehnologijom,boljim imidzem,istom opremom,auta koja su opcenito bolje cuvala cijenu ko polovna,auta koja su manje trosila i imala nesto sto se trazi.svak ko uporedu tu alfu i audija a6 iz te godine reci ce da je alfa ljepsa,al ljepota je subjektivan pojam.ja bi reko da je alfa neobicna,odskace od tih nekih okvira klase sto se tice izgleda,al opet to je u slucaju alfe bio promasaj jer ona ko marka nije dovoljno jaka da nametne trendove.da je audi imao onakav dizajn il bmw to bi bio plus,al alfa nikad nece moci nametnut trend.
i sve je to generalno cini markom koja nikad nije dozivjela zvjezdani status,il mozda jest al ja taj period ne pamtim.imala je odredjene sjajne momente al nikad nije bila auto koje je kvalitetno u nizu modela,nikad se nije isticala,nikad nije bombasticni uradila nesto sto njeni glavni konkurenti u toj klasi rade godinama..
upravu si ti,607,166,omega,s type i slicni su auta te klase po dimenzijama i po opremi donekle..motore je glupo spominjat kao i perfomanse..
mislim jedan 607 nije imao motor jaci od 207ks dok je jedan bmw imao motor od 400ks,to isto govori koliko je jedna marka jaka i zastupljena..realno 607 ne bi imao kupca za motor koji je ekvivalent bmw m5 il audiju rs6 dok ovi to imaju..
isto je s alfom,bila i ostala prosjek u svemu..nek bude da jtd bolja tehnologija od tdi-ija,a nije..opet ni to nije dovoljno da alfa prismrdi jednom audiji s tdi motorom..

User avatar
ElRe
Posts: 5999
Joined: 12/12/2011 11:28

#78 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by ElRe » 16/04/2012 13:25

http://hr.wikipedia.org/wiki/Audi_A6

Po Wiki se ugradjivao. Stvarno ne pratim Audi, pa sam zbog toga i potrazio podatak na wikipediji. Ako su pogrijesili onda nema problema.

Licno, pored S type, 166 ne bih pogledao ni jednog A6.

emko1234
Posts: 3857
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#79 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by emko1234 » 16/04/2012 13:32

pa wikipiedju moze pravit i uredjivat ko hoce..ukuacas na google a6 2.4 136ks i vidis sta ti izbaci..osim retardirane stranice na wikipediji koju je napravio neki mulac..

User avatar
Qler
Posts: 20568
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#80 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by Qler » 16/04/2012 13:33

emko jaci od wikipedia-e :D


emko1234
Posts: 3857
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#82 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by emko1234 » 16/04/2012 13:51

evo ja sam gledao i kod nas i u hrvatskoj i u srbiji,imam autoklubove i proauta i vrele gume koja sam skupljao od kako sam bio dijete i tog motora nema nigdje u ponudi..da li se radi u nekoj greski il je postojao za neka trzista,ne bi znao..u svakom slucaju ispalo je da si ti ipak u pravu prema ovome sto si dao linkove..
pa i da je na marsu taj motor negdje izgleda postoji..i ja ti se izvinjavam sto sam ti rekao da nisi upravu..

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

#83 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by goran16v » 16/04/2012 13:56

ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
Zato sto je po svim ostalim pitanjima, osim dimenzija i cistih performansi, kao sto su kvalitet izrade, dugotrajnost, pouzdanost, broj kvarova, cijena odrzavanja, cijena servisa, pad cijene rabljenog itd AR losiji auto od pmenutog. U ovoj tvrdnji nazalost nema nista subjektivno, cifre sve govore za sebe. Drugim rijecima iz istog razloga iz kojeg se ne mogu porediti Yugo Florida 1,4 sa 74 KS i Golf II 1,6 sa 75 KS, ista klasa, ista snaga, sline performanse ali - neuporedivi!

User avatar
sheikh
Posts: 753
Joined: 17/10/2010 18:21
Location: Tamni vilajet

#84 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by sheikh » 16/04/2012 14:34

Kada vec govorimo o klasama,npr. Renault Vel Satis spada u klasu exective cars (Bme serija 5) ali teoretski i cinjenicno on ne moze nikoga ugroziti u toj klasi. Mozda sam previse subjektivan,ali sam Reno sa svojim dizajnom i slabasnim motorima i vrlo cudnim interijerom je pao ispod svih grana u toj klasi.
U ostalim klasama vec prati trendove i na finom je nivou.
Sada prica oko Alfe,neko spomenu da nisu nikad oni stvarali trendove,pa bas i ne, oni su imali nevjerovatno expanziju
poslije 60-ih,70-ih pa donekle i 80-ih godina kada su stvarali Guille,Guilette,Spyder i ostala strasna vozila koja su imala nevjerovatnu snagu,savrsen dizajn i dobar kvalitet. Koliko se sjecam Gullia je bila aerodinamcinija od Porschea 911.
Tada je Alfa imala prednost nad ostalima vjerovatno radi pada Njemacke,njihovog obnavljanja i tadasnjih ekonomskih problema,ali kada se Njemacka vratila izgubili su sve liderske pozicije.
Nemoj te misliti da ja ne volim(mrzim) Alfu Romeo,naprotiv,Alfa Romeo ima po meni najljepsi dizajn svih modela u svakoj klasi. To je nevjerovatno kako ljudi naprave vozilo,ali realno kvaliteta tih istih vozila je ispod njemackih predstavnika. Ne bih volio da me neko citira zbog ovoga,ali bilo bi bezobrazno da neko kaze da Alfa Romeo ima visu kvalitetu od Audija,Volkswagena,Mercedesa i ostalih njemacaka.....
Kada je vec tema AR 166 FL,parafriziracu Jeremy Clarskona (Top Gear) "Alfa Romeo 166 FL je dobro vozilo,v6 benzinac je vrlo dobar,ali ima problem s kupovinom.Mozete ga samo uzeti novog,ali necete,jer je preskup,polovnog ne mozete naci,jer je nece niko novu uzeti."
I jos jednu stvar je rekao za Alfu Romeo,koju i sam potpisujem i koja je po meni najtacnija definicija Alfe "Alfu Romeo necete nikada preporuciti prijatelju da kupi,jer niste toliko zli,ali vi sami bi voljeli da je imate"
Sto je po meni tacno :)
Sorry ako se neko nadje uvrijedjenim mojim postom,nije bilo lose namjere :)

User avatar
adnandus
Posts: 548
Joined: 05/04/2011 13:16
Location: Tu negdje

#85 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by adnandus » 16/04/2012 14:54

Qler wrote:emko jaci od wikipedia-e :D
E drug emko šta ti kaže to ti je tako, kake ba wikipedije čovjek sve autoklubove i sve autobliceve pročitao i svi kažu da je audi broj 1 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

emko1234
Posts: 3857
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#86 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by emko1234 » 16/04/2012 16:06

adnandus wrote:
Qler wrote:emko jaci od wikipedia-e :D
E drug emko šta ti kaže to ti je tako, kake ba wikipedije čovjek sve autoklubove i sve autobliceve pročitao i svi kažu da je audi broj 1 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
jbg,volim da poznajem materiju o kojoj pricam..a da je audi najbolji..malo je reci brate..evo rezultata studije o prvom kvartalu 2012 godine,pa ako laze koza ne laze rog
http://www.klix.ba/biznis/news/rekordna ... /120410171

preludezalude
Posts: 4031
Joined: 07/03/2012 00:09

#87 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by preludezalude » 16/04/2012 23:08

emko1234 wrote:
ElRe wrote:nek bude da jtd bolja tehnologija od tdi-ija,a nije..opet ni to nije dovoljno da alfa prismrdi jednom audiji s tdi motorom..
E sad si ga zasro do kraja. JTD TEHNOLOGIJA JE LOSIJA OD TDI. Pa sto wv odustade i predje na common rail????
Budi siguran da ce jtd motor preci vise kilometara bez otvaranja od tdi motora.

preludezalude
Posts: 4031
Joined: 07/03/2012 00:09

#88 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by preludezalude » 16/04/2012 23:09

ElRe wrote:http://hr.wikipedia.org/wiki/Audi_A6

Po Wiki se ugradjivao. Stvarno ne pratim Audi, pa sam zbog toga i potrazio podatak na wikipediji. Ako su pogrijesili onda nema problema.

Licno, pored S type, 166 ne bih pogledao ni jednog A6.
Ako mislis na Hondu :dance: :dance: :thumbup: :thumbup:

hostapler
Posts: 1135
Joined: 28/02/2012 18:47
Location: Selo Mravići pokraj Matuzica

#89 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by hostapler » 17/04/2012 13:55

emko1234 wrote:
ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
za pocetak,s tobom je bespredmento vodit raspravu jer ne baratas ni osnovnim cinjenicama.2.4 u audiju je imao 165,pa 170 pa 180ks..motor koji ti spominjes ne postoji,najslabiji benzinac koji se ugradjivao u tu tipu a6ice je bio 1.8t sa 150ks..
pa mogu se poredit,teoretski ti mozes poredt sta zelis..mozes poredit nisana gtr i i golfa gti.ja.u praksi je drugaciji,jednostavno alfa sa svim ponudjenim u momentu kad je izasla na trziste(znaci od renomea,do motora,opreme,prostora,marketinga,reklamiranja u smislu pracenja javnih dogadjaja by alfa,do onih osnovnih stvari,tipa cijene,potrosnje,inovacija,dizajna)nije bila dovoljno konkurentna,samimi tim nije bila dovoljno trazena niti kupovana,jer su ljudi za iste pare maltene kupovali iste klase po dimenzijama,s provjerenom tehnologijom,boljim imidzem,istom opremom,auta koja su opcenito bolje cuvala cijenu ko polovna,auta koja su manje trosila i imala nesto sto se trazi.svak ko uporedu tu alfu i audija a6 iz te godine reci ce da je alfa ljepsa,al ljepota je subjektivan pojam.ja bi reko da je alfa neobicna,odskace od tih nekih okvira klase sto se tice izgleda,al opet to je u slucaju alfe bio promasaj jer ona ko marka nije dovoljno jaka da nametne trendove.da je audi imao onakav dizajn il bmw to bi bio plus,al alfa nikad nece moci nametnut trend.
i sve je to generalno cini markom koja nikad nije dozivjela zvjezdani status,il mozda jest al ja taj period ne pamtim.imala je odredjene sjajne momente al nikad nije bila auto koje je kvalitetno u nizu modela,nikad se nije isticala,nikad nije bombasticni uradila nesto sto njeni glavni konkurenti u toj klasi rade godinama..
upravu si ti,607,166,omega,s type i slicni su auta te klase po dimenzijama i po opremi donekle..motore je glupo spominjat kao i perfomanse..
mislim jedan 607 nije imao motor jaci od 207ks dok je jedan bmw imao motor od 400ks,to isto govori koliko je jedna marka jaka i zastupljena..realno 607 ne bi imao kupca za motor koji je ekvivalent bmw m5 il audiju rs6 dok ovi to imaju..
isto je s alfom,bila i ostala prosjek u svemu..nek bude da jtd bolja tehnologija od tdi-ija,a nije..opet ni to nije dovoljno da alfa prismrdi jednom audiji s tdi motorom..
S tobom je bespredmetno raspravljati. O renomeu mozemo pitati Jay Lenoa i ine kolekcionare sirom svijeta da li ga Alfa ima (neceme pitati Semsu sa Bjelasnice,svaka slicnost je slucajna),motore ima(da Italijani hoce,ali ne znam zasto nece,zamisli Alfu velicine A6 i motorom iz Ferraria sa 600 KS i cijenom slicnom kao kod A6,znas ko bi kupio A6,samo Semso koji je vec naveden),svu opremu koju imas kod "svetog trojstva" mozes imati i u lux Alfi. Za prostor,reklamu i marketing se slazem (slabo italijani ispiraju mozgove kao Gebelsovi pitomci).
Cijenom je jeftinija od "svetaca",potrosnja je tu negdje za slicne motore,inovacijama je ispred tvog omiljenog proizvođaca,koji osim quattro pogona autoindustriji nije dao nista (ali ni tu nisi prvi),(znas li ko je imao prvi 16v motor sa dvije bregaste,sa dvije svjecice,diskove na sva cetiri tocka,mjenjac sa pet brzina u seriji,mercedes je to tek 1980 i neke uveo kao doplatu,znas li ko je prvi imao dizel motor sa dir ubrizgavanjem,ko je prvi imao motor sa CR tehnologijom itd itd),dizajn jedne Alfe ne moram spominjati,bili i ostali pojam.
Svaki uporedivi motor JTD je bolji od istog uporedivog TDI ! ! !

User avatar
adnandus
Posts: 548
Joined: 05/04/2011 13:16
Location: Tu negdje

#90 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by adnandus » 17/04/2012 15:52

emko ba potajno pati za Alfom vidiš da gdje god da je tema Alfica tu je on da pokuša bar sebe ubijediti da to nije tako :-D :-D :-D :-D :-D

emko1234
Posts: 3857
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#91 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by emko1234 » 17/04/2012 16:41

hostapler wrote:
emko1234 wrote:
ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
za pocetak,s tobom je bespredmento vodit raspravu jer ne baratas ni osnovnim cinjenicama.2.4 u audiju je imao 165,pa 170 pa 180ks..motor koji ti spominjes ne postoji,najslabiji benzinac koji se ugradjivao u tu tipu a6ice je bio 1.8t sa 150ks..
pa mogu se poredit,teoretski ti mozes poredt sta zelis..mozes poredit nisana gtr i i golfa gti.ja.u praksi je drugaciji,jednostavno alfa sa svim ponudjenim u momentu kad je izasla na trziste(znaci od renomea,do motora,opreme,prostora,marketinga,reklamiranja u smislu pracenja javnih dogadjaja by alfa,do onih osnovnih stvari,tipa cijene,potrosnje,inovacija,dizajna)nije bila dovoljno konkurentna,samimi tim nije bila dovoljno trazena niti kupovana,jer su ljudi za iste pare maltene kupovali iste klase po dimenzijama,s provjerenom tehnologijom,boljim imidzem,istom opremom,auta koja su opcenito bolje cuvala cijenu ko polovna,auta koja su manje trosila i imala nesto sto se trazi.svak ko uporedu tu alfu i audija a6 iz te godine reci ce da je alfa ljepsa,al ljepota je subjektivan pojam.ja bi reko da je alfa neobicna,odskace od tih nekih okvira klase sto se tice izgleda,al opet to je u slucaju alfe bio promasaj jer ona ko marka nije dovoljno jaka da nametne trendove.da je audi imao onakav dizajn il bmw to bi bio plus,al alfa nikad nece moci nametnut trend.
i sve je to generalno cini markom koja nikad nije dozivjela zvjezdani status,il mozda jest al ja taj period ne pamtim.imala je odredjene sjajne momente al nikad nije bila auto koje je kvalitetno u nizu modela,nikad se nije isticala,nikad nije bombasticni uradila nesto sto njeni glavni konkurenti u toj klasi rade godinama..
upravu si ti,607,166,omega,s type i slicni su auta te klase po dimenzijama i po opremi donekle..motore je glupo spominjat kao i perfomanse..
mislim jedan 607 nije imao motor jaci od 207ks dok je jedan bmw imao motor od 400ks,to isto govori koliko je jedna marka jaka i zastupljena..realno 607 ne bi imao kupca za motor koji je ekvivalent bmw m5 il audiju rs6 dok ovi to imaju..
isto je s alfom,bila i ostala prosjek u svemu..nek bude da jtd bolja tehnologija od tdi-ija,a nije..opet ni to nije dovoljno da alfa prismrdi jednom audiji s tdi motorom..
S tobom je bespredmetno raspravljati. O renomeu mozemo pitati Jay Lenoa i ine kolekcionare sirom svijeta da li ga Alfa ima (neceme pitati Semsu sa Bjelasnice,svaka slicnost je slucajna),motore ima(da Italijani hoce,ali ne znam zasto nece,zamisli Alfu velicine A6 i motorom iz Ferraria sa 600 KS i cijenom slicnom kao kod A6,znas ko bi kupio A6,samo Semso koji je vec naveden),svu opremu koju imas kod "svetog trojstva" mozes imati i u lux Alfi. Za prostor,reklamu i marketing se slazem (slabo italijani ispiraju mozgove kao Gebelsovi pitomci).
Cijenom je jeftinija od "svetaca",potrosnja je tu negdje za slicne motore,inovacijama je ispred tvog omiljenog proizvođaca,koji osim quattro pogona autoindustriji nije dao nista (ali ni tu nisi prvi),(znas li ko je imao prvi 16v motor sa dvije bregaste,sa dvije svjecice,diskove na sva cetiri tocka,mjenjac sa pet brzina u seriji,mercedes je to tek 1980 i neke uveo kao doplatu,znas li ko je prvi imao dizel motor sa dir ubrizgavanjem,ko je prvi imao motor sa CR tehnologijom itd itd),dizajn jedne Alfe ne moram spominjati,bili i ostali pojam.
Svaki uporedivi motor JTD je bolji od istog uporedivog TDI ! ! !
hahahahah,jesi ti ozbiljan? pa renome je nesto sto se gradi stalno.
u slucaju alfe renome je ostao u proslosti il ces mi pricat da su ga toliko dobro izgradili da u nekim klasama nemaju nasljednika vec 5 godina..daj bolan pusti se glupe price,da jedna marka moze zivit od toga sto ce neki kolekcionar na aukciji dat milion za neko auto,ne bi svake godine izlazili novi modeli..
ne mogu da zamislim alfu velicine audija a6 jer se takva alfa ne proizvodi vec 8 godina,a ne mogu niti da zamislim da jedan auto koji se fura na strogu eksluzivu da svoj motor jednoj alfi koja broj prodanih primjeraka mjeri jos kad je 166-ica bila aktuelna,u par hiljada primjeraka..
ti mislis da bi jedan s6 il r8 imali lambove motore da im je prodaja smijesna ko alfi,aha bi sigurno.jer bi tim automtski renome jedne kuce kosto je ferari dosao u pitanje kad bi oni posudjivali motore posrnuloj prncezi italijanske auto inudstrije..
sto ne prihvatite istinu,alfa je svoje zlatne dane prosla..sad kad bi ljudi ulozili 10 milijardi da se alfa digne iz pepela,trebalo bi 50 godina da stigne prodaju i proizvodnju jednog vw-a..ja znam da to nekog ko ortodoksno mrzi vw,boli..
al evo ako izdvojimo alfu iz fiat grupacije..koliko alfa ima aktuelnih modela?ima mito,gulijetu,ima 159 koji ne zam da li se vise proizvodi i ima breru..8c competizione je toliko propo projekt,da ne znam jel ih se 100 prodalo sveukupno..
i eto na 4 auta koja sad imaju u ponudi,koliko mogu imat prodaje ako uzmemo da je mito preskup za ono sta nudi i da se jedan a1 il mini moris 10 puta bolje prodaje..
gulijeta isto tako,koliko su ljudi nezainteresovani za nju pokazuje cinjenica da u nasem gradu imas samo jedan primjerak..jer zakleti alfisti nemaju para za nju,a oni koji imaju se ne bi ni popisali po njoj..
159 je tehnicki toliko zastarjela da je to smijesno..dok drugi prave dizel motore iste snage s manjom zapreminom i boljim performansama,alfa je i dalje na svom prastarom petaku od 2.4 litra kojeg su svi prevazisli..sad cete vi reci,alfa ga ne mjenja zato sto je dobar..kome je dobar???pa ja ne vidim da se prodaje niti on niti alfa..svi propala auta..
brera..napravljena da parira audiju tt? koliko ste brera ikad na cesti vidjeli vi koji odete iz bosne negdje u inostranstvo..ja kad probam da se sjetim,mozda ne vise od 10 komada..a kod nas u gradu samo jednu..
mislim prica o alfi je toliko tuzna i smijesna u isto vrijeme,a najvise paradoksalna..alfa ima istoriju,al jedan hyundai je primjer da se ne zivi od historije,nego od onoga sto radis danas i sta ces imat suta..
kazes vw izbacio pd?pa naravno da ce ga izbacit..al je vw prodao 25 miliona auta na svijetu u eri pda..od 2000 do 2006 ili 2008 godine..kad kazem vw mislim na grupaciju u koju je isao pd motor..
alfa je prodala 25 miliona auta al mozda od svog nastanka..
mislim to su toliko jasne cinjenice da bi cak i mala djeca to shvatila..
pricas o opremi koja se moze uzet u alfi,al ne pricas o modelu u kojem bi ta oprema bila..jedan audi a4 sad ima informacijski sistem koji je 100 godina ispred opreme u alfi 159..ako sumnjas porguglaj..

emko1234
Posts: 3857
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#92 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by emko1234 » 17/04/2012 16:49

i kako onda da alfa parira jednom audiju,bmwu il mercedesu?
prodaja losa=nema para=nema ulaganja u nove tenolgije=slab razvitak novih modela i novih tehnologija,nemogucnost pracenja globalnih trendova u auto industiriji=los i nekonkuretan zavrsni proizvod=zbog slabog povratka novca i pokusaja neke ekskluzive visoka cijena=slaba prodaja i idemo opet u krug..
koliko je fiat krpio alfu i lanciu,da je toliko para ulozio u razvoj svojih auta,novih motora,novih tehnologija i novih modela..mogao je danas komotno da bude rame uz rame,ne s vwom..al je mogao hladno da se u svim klasama nosi s jednim opelom,fordom,psa grupom i renolom..al hladno..
al posto ima dva parazita koju su rupe bez dna,i koji ne posluju u plusu jos od doba slave ere alfe 156,situacija je vise nego izvjesna..kroz par godina ako se fiat ne rijesi alfe,ide u direktnu propast sve tri marke..
zapravo bi najbolje i bilo da ih odmah kupe kinezi.

User avatar
johntra
Posts: 11784
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#93 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by johntra » 17/04/2012 16:51

jesi to počeo sam sebi odgovarati? :lol:

emko1234
Posts: 3857
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#94 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by emko1234 » 17/04/2012 17:23

ne,nego da bi tebi koji si toliko tvrdoglav bilo lakse procitat cinjenice koje te bole i da ti se ne bi zavrtilo u glavi tijekom citanja,odvojio sam ovo u dva posta..da u pauzi izmedju postova mozes uzet secera i vode..
i vidim da nemas sta da napises na ovo,pa si odlucio da probas s nekom sitnom provokacijom..tako tipicno od strane kvazi strucnjaka kosto si to :D
al ja ti rekoh,ne zamjeram ti..
u tvom slucaju vazi ona poslovica i to samo jedan dio:ako neko ne zna,a ne zna da ne zna-dijete je,nauci ga..i mi ti pokusavamo pomoci i ti tako..od sad ces na instrukcije kod mene i kod gorana..5 maraka cas,znam, necu se obogatit al posto su humantarne svrhe upitanju,cijena je povoljna :D

User avatar
ElRe
Posts: 5999
Joined: 12/12/2011 11:28

#95 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by ElRe » 17/04/2012 18:59

8C je maloserijski automobil koji proizveden u 500 primjeraka i bio rasprodat i prije starta proizvodnje.
4C ce se vec proizvoditi u vecem broju, imace oko 900kg motore od 270 i 300 KS i kostace od 50000 eura.

Alfa je prva iz 1.9 Multijet motora izvukla 190 KS, a 2.4 Multijet se vise i ne proizvodi, jer se 159 i Croma vise ne proizvode.

2.4 Multijet je bio vrhunski motor u svoje vrijeme. Za razliku od VW 2.5 TDI R5 motora nikada nije imao problema.

Kad VW iz 1750 ccm izvuce 270 KS, (4C ce imati i verziju sa 300 KS) javite se.

User avatar
sheikh
Posts: 753
Joined: 17/10/2010 18:21
Location: Tamni vilajet

#96 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by sheikh » 17/04/2012 20:23

hostapler wrote:
emko1234 wrote:
ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
za pocetak,s tobom je bespredmento vodit raspravu jer ne baratas ni osnovnim cinjenicama.2.4 u audiju je imao 165,pa 170 pa 180ks..motor koji ti spominjes ne postoji,najslabiji benzinac koji se ugradjivao u tu tipu a6ice je bio 1.8t sa 150ks..
pa mogu se poredit,teoretski ti mozes poredt sta zelis..mozes poredit nisana gtr i i golfa gti.ja.u praksi je drugaciji,jednostavno alfa sa svim ponudjenim u momentu kad je izasla na trziste(znaci od renomea,do motora,opreme,prostora,marketinga,reklamiranja u smislu pracenja javnih dogadjaja by alfa,do onih osnovnih stvari,tipa cijene,potrosnje,inovacija,dizajna)nije bila dovoljno konkurentna,samimi tim nije bila dovoljno trazena niti kupovana,jer su ljudi za iste pare maltene kupovali iste klase po dimenzijama,s provjerenom tehnologijom,boljim imidzem,istom opremom,auta koja su opcenito bolje cuvala cijenu ko polovna,auta koja su manje trosila i imala nesto sto se trazi.svak ko uporedu tu alfu i audija a6 iz te godine reci ce da je alfa ljepsa,al ljepota je subjektivan pojam.ja bi reko da je alfa neobicna,odskace od tih nekih okvira klase sto se tice izgleda,al opet to je u slucaju alfe bio promasaj jer ona ko marka nije dovoljno jaka da nametne trendove.da je audi imao onakav dizajn il bmw to bi bio plus,al alfa nikad nece moci nametnut trend.
i sve je to generalno cini markom koja nikad nije dozivjela zvjezdani status,il mozda jest al ja taj period ne pamtim.imala je odredjene sjajne momente al nikad nije bila auto koje je kvalitetno u nizu modela,nikad se nije isticala,nikad nije bombasticni uradila nesto sto njeni glavni konkurenti u toj klasi rade godinama..
upravu si ti,607,166,omega,s type i slicni su auta te klase po dimenzijama i po opremi donekle..motore je glupo spominjat kao i perfomanse..
mislim jedan 607 nije imao motor jaci od 207ks dok je jedan bmw imao motor od 400ks,to isto govori koliko je jedna marka jaka i zastupljena..realno 607 ne bi imao kupca za motor koji je ekvivalent bmw m5 il audiju rs6 dok ovi to imaju..
isto je s alfom,bila i ostala prosjek u svemu..nek bude da jtd bolja tehnologija od tdi-ija,a nije..opet ni to nije dovoljno da alfa prismrdi jednom audiji s tdi motorom..
S tobom je bespredmetno raspravljati. O renomeu mozemo pitati Jay Lenoa i ine kolekcionare sirom svijeta da li ga Alfa ima (neceme pitati Semsu sa Bjelasnice,svaka slicnost je slucajna),motore ima(da Italijani hoce,ali ne znam zasto nece,zamisli Alfu velicine A6 i motorom iz Ferraria sa 600 KS i cijenom slicnom kao kod A6,znas ko bi kupio A6,samo Semso koji je vec naveden),svu opremu koju imas kod "svetog trojstva" mozes imati i u lux Alfi. Za prostor,reklamu i marketing se slazem (slabo italijani ispiraju mozgove kao Gebelsovi pitomci).
Cijenom je jeftinija od "svetaca",potrosnja je tu negdje za slicne motore,inovacijama je ispred tvog omiljenog proizvođaca,koji osim quattro pogona autoindustriji nije dao nista (ali ni tu nisi prvi),(znas li ko je imao prvi 16v motor sa dvije bregaste,sa dvije svjecice,diskove na sva cetiri tocka,mjenjac sa pet brzina u seriji,mercedes je to tek 1980 i neke uveo kao doplatu,znas li ko je prvi imao dizel motor sa dir ubrizgavanjem,ko je prvi imao motor sa CR tehnologijom itd itd),dizajn jedne Alfe ne moram spominjati,bili i ostali pojam.
Svaki uporedivi motor JTD je bolji od istog uporedivog TDI ! ! !


Neki pametni "Strucnjaci" iz Alfe rekli prije par godina celnicima VW-a nesto slicno,kao ti,kao mi smo prvi CR,mi smo prvi diskove na sve cetri tocka i slicno.....i pita on vw-ovce sta su oni uradili???
Gledaju oni njega i odgovorise : "Mi smo prvi sve to uradili,ali da funkcionira i ne kvari se"
Stoga molim te ne proavi se pametna.....
Kad smo kod CR,Bosch je prvi to konstruisao,pred kraj tog projekta FIAT je djelimicno sufinansirao,ali ing. Fiata nisu direktno radili na njemu,vec samo imali prava na isti.

User avatar
sheikh
Posts: 753
Joined: 17/10/2010 18:21
Location: Tamni vilajet

#97 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by sheikh » 17/04/2012 20:24

ElRe wrote:8C je maloserijski automobil koji proizveden u 500 primjeraka i bio rasprodat i prije starta proizvodnje.
4C ce se vec proizvoditi u vecem broju, imace oko 900kg motore od 270 i 300 KS i kostace od 50000 eura.

Alfa je prva iz 1.9 Multijet motora izvukla 190 KS, a 2.4 Multijet se vise i ne proizvodi, jer se 159 i Croma vise ne proizvode.

2.4 Multijet je bio vrhunski motor u svoje vrijeme. Za razliku od VW 2.5 TDI R5 motora nikada nije imao problema.

Kad VW iz 1750 ccm izvuce 270 KS, (4C ce imati i verziju sa 300 KS) javite se.

Upravu si :D
VW ne zna da konstruise 270ks iz 1,8 motora :)
Nesposobni likovi tamo rade.....posr***i nepotizam,zato su im losi motori..... :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

User avatar
johntra
Posts: 11784
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#98 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by johntra » 17/04/2012 20:35

emko1234 wrote:ne,nego da bi tebi koji si toliko tvrdoglav bilo lakse procitat cinjenice koje te bole i da ti se ne bi zavrtilo u glavi tijekom citanja,odvojio sam ovo u dva posta..da u pauzi izmedju postova mozes uzet secera i vode..
i vidim da nemas sta da napises na ovo,pa si odlucio da probas s nekom sitnom provokacijom..tako tipicno od strane kvazi strucnjaka kosto si to :D
al ja ti rekoh,ne zamjeram ti..
u tvom slucaju vazi ona poslovica i to samo jedan dio:ako neko ne zna,a ne zna da ne zna-dijete je,nauci ga..i mi ti pokusavamo pomoci i ti tako..od sad ces na instrukcije kod mene i kod gorana..5 maraka cas,znam, necu se obogatit al posto su humantarne svrhe upitanju,cijena je povoljna :D
Nemam stvarno živaca više ti objašnjavati, ali ovako na prvu, u ovom kilometarskom postu, odmah sam uočio dvije gluposti...šta bi bilo tek da ga podrobnije pročitam...

technoGeek
Posts: 334
Joined: 21/02/2012 19:27

#99 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by technoGeek » 17/04/2012 22:28

Joj ne mogu da vjerujem.... cuj 2.4 zastario, i 159 tehnicki zastarjela... Halo ba, pa sta je ovaj "novi" Passat, vuce korijene od onog proslog, tj. moze se nazvati i faceliftom jer su dimenzije iste.

Samo cu ovjes pomenuti... digni tog istog "novog" Passata i 159ku na dizalicu i uporedi trap... Vidi gdje je ko tehnicki zastario...

emko1234
Posts: 3857
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#100 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?

Post by emko1234 » 17/04/2012 23:38

ElRe wrote:8C je maloserijski automobil koji proizveden u 500 primjeraka i bio rasprodat i prije starta proizvodnje.
4C ce se vec proizvoditi u vecem broju, imace oko 900kg motore od 270 i 300 KS i kostace od 50000 eura.

Alfa je prva iz 1.9 Multijet motora izvukla 190 KS, a 2.4 Multijet se vise i ne proizvodi, jer se 159 i Croma vise ne proizvode.

2.4 Multijet je bio vrhunski motor u svoje vrijeme. Za razliku od VW 2.5 TDI R5 motora nikada nije imao problema.

Kad VW iz 1750 ccm izvuce 270 KS, (4C ce imati i verziju sa 300 KS) javite se.
8 c je predstavljen 2003 i dvije godine nakon toga je usao u proizvodnju..imali su punih 7 godina da prodaju 500 komada i na kraju su uspjeli..kad uzmemo u obzir da je rijec o alfi,strasan uspjeh..
nije im se ni isplatilo da naprave vise auta jer ih nikad ne bi prodali..
sto se tice dizela,taj alfin 1.9 sa 190ks je na nivou vw-ovog sa 182.. pa cak i slabiji u dosta stvari..jos je kod alfe upitanju biturbo masina a kod vw single turbo..dakle ako alfa iz tog motora izvlaci 190ks,vw bi izvuko 210ks..
sto se tice turbo masina..tu ti je prica bas tanka,seat leon r310 iz 2.0t izvlaci fabricki 310ks..vw 1.8t je prije 10 godina imao 240ks..los argument bas..standard grupacije je sa 2.0t sa 272 ks..glupa poredjenja i logike..i taj motor postoji zadnjih 5 godina..otkako je novi s3 izasao..
2.4 jtd je bio u klasi s 2.5tdi motorom..s tim stoje vw zato sto ima para za razvoj razvio nesto sto se zove 3.0tdi koji ide bolje i trosi manje..dok je alfa svoj motor samo tjunirala vremenom jer nisu imali dovoljno para za ravoj i ispunjenje obecanja koja izlaze po tim auto casopisima za koje se vi hvatate :D r5 motor je samo isao u tuarega

Post Reply