
Isto kao i S80 sto je bolji od A6

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
za pocetak,s tobom je bespredmento vodit raspravu jer ne baratas ni osnovnim cinjenicama.2.4 u audiju je imao 165,pa 170 pa 180ks..motor koji ti spominjes ne postoji,najslabiji benzinac koji se ugradjivao u tu tipu a6ice je bio 1.8t sa 150ks..ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
Zato sto je po svim ostalim pitanjima, osim dimenzija i cistih performansi, kao sto su kvalitet izrade, dugotrajnost, pouzdanost, broj kvarova, cijena odrzavanja, cijena servisa, pad cijene rabljenog itd AR losiji auto od pmenutog. U ovoj tvrdnji nazalost nema nista subjektivno, cifre sve govore za sebe. Drugim rijecima iz istog razloga iz kojeg se ne mogu porediti Yugo Florida 1,4 sa 74 KS i Golf II 1,6 sa 75 KS, ista klasa, ista snaga, sline performanse ali - neuporedivi!ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
E drug emko šta ti kaže to ti je tako, kake ba wikipedije čovjek sve autoklubove i sve autobliceve pročitao i svi kažu da je audi broj 1Qler wrote:emko jaci od wikipedia-e
jbg,volim da poznajem materiju o kojoj pricam..a da je audi najbolji..malo je reci brate..evo rezultata studije o prvom kvartalu 2012 godine,pa ako laze koza ne laze rogadnandus wrote:E drug emko šta ti kaže to ti je tako, kake ba wikipedije čovjek sve autoklubove i sve autobliceve pročitao i svi kažu da je audi broj 1Qler wrote:emko jaci od wikipedia-e![]()
![]()
![]()
![]()
E sad si ga zasro do kraja. JTD TEHNOLOGIJA JE LOSIJA OD TDI. Pa sto wv odustade i predje na common rail????emko1234 wrote:ElRe wrote:nek bude da jtd bolja tehnologija od tdi-ija,a nije..opet ni to nije dovoljno da alfa prismrdi jednom audiji s tdi motorom..
Ako mislis na HonduElRe wrote:http://hr.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
Po Wiki se ugradjivao. Stvarno ne pratim Audi, pa sam zbog toga i potrazio podatak na wikipediji. Ako su pogrijesili onda nema problema.
Licno, pored S type, 166 ne bih pogledao ni jednog A6.
S tobom je bespredmetno raspravljati. O renomeu mozemo pitati Jay Lenoa i ine kolekcionare sirom svijeta da li ga Alfa ima (neceme pitati Semsu sa Bjelasnice,svaka slicnost je slucajna),motore ima(da Italijani hoce,ali ne znam zasto nece,zamisli Alfu velicine A6 i motorom iz Ferraria sa 600 KS i cijenom slicnom kao kod A6,znas ko bi kupio A6,samo Semso koji je vec naveden),svu opremu koju imas kod "svetog trojstva" mozes imati i u lux Alfi. Za prostor,reklamu i marketing se slazem (slabo italijani ispiraju mozgove kao Gebelsovi pitomci).emko1234 wrote:za pocetak,s tobom je bespredmento vodit raspravu jer ne baratas ni osnovnim cinjenicama.2.4 u audiju je imao 165,pa 170 pa 180ks..motor koji ti spominjes ne postoji,najslabiji benzinac koji se ugradjivao u tu tipu a6ice je bio 1.8t sa 150ks..ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
pa mogu se poredit,teoretski ti mozes poredt sta zelis..mozes poredit nisana gtr i i golfa gti.ja.u praksi je drugaciji,jednostavno alfa sa svim ponudjenim u momentu kad je izasla na trziste(znaci od renomea,do motora,opreme,prostora,marketinga,reklamiranja u smislu pracenja javnih dogadjaja by alfa,do onih osnovnih stvari,tipa cijene,potrosnje,inovacija,dizajna)nije bila dovoljno konkurentna,samimi tim nije bila dovoljno trazena niti kupovana,jer su ljudi za iste pare maltene kupovali iste klase po dimenzijama,s provjerenom tehnologijom,boljim imidzem,istom opremom,auta koja su opcenito bolje cuvala cijenu ko polovna,auta koja su manje trosila i imala nesto sto se trazi.svak ko uporedu tu alfu i audija a6 iz te godine reci ce da je alfa ljepsa,al ljepota je subjektivan pojam.ja bi reko da je alfa neobicna,odskace od tih nekih okvira klase sto se tice izgleda,al opet to je u slucaju alfe bio promasaj jer ona ko marka nije dovoljno jaka da nametne trendove.da je audi imao onakav dizajn il bmw to bi bio plus,al alfa nikad nece moci nametnut trend.
i sve je to generalno cini markom koja nikad nije dozivjela zvjezdani status,il mozda jest al ja taj period ne pamtim.imala je odredjene sjajne momente al nikad nije bila auto koje je kvalitetno u nizu modela,nikad se nije isticala,nikad nije bombasticni uradila nesto sto njeni glavni konkurenti u toj klasi rade godinama..
upravu si ti,607,166,omega,s type i slicni su auta te klase po dimenzijama i po opremi donekle..motore je glupo spominjat kao i perfomanse..
mislim jedan 607 nije imao motor jaci od 207ks dok je jedan bmw imao motor od 400ks,to isto govori koliko je jedna marka jaka i zastupljena..realno 607 ne bi imao kupca za motor koji je ekvivalent bmw m5 il audiju rs6 dok ovi to imaju..
isto je s alfom,bila i ostala prosjek u svemu..nek bude da jtd bolja tehnologija od tdi-ija,a nije..opet ni to nije dovoljno da alfa prismrdi jednom audiji s tdi motorom..
hahahahah,jesi ti ozbiljan? pa renome je nesto sto se gradi stalno.hostapler wrote:S tobom je bespredmetno raspravljati. O renomeu mozemo pitati Jay Lenoa i ine kolekcionare sirom svijeta da li ga Alfa ima (neceme pitati Semsu sa Bjelasnice,svaka slicnost je slucajna),motore ima(da Italijani hoce,ali ne znam zasto nece,zamisli Alfu velicine A6 i motorom iz Ferraria sa 600 KS i cijenom slicnom kao kod A6,znas ko bi kupio A6,samo Semso koji je vec naveden),svu opremu koju imas kod "svetog trojstva" mozes imati i u lux Alfi. Za prostor,reklamu i marketing se slazem (slabo italijani ispiraju mozgove kao Gebelsovi pitomci).emko1234 wrote:za pocetak,s tobom je bespredmento vodit raspravu jer ne baratas ni osnovnim cinjenicama.2.4 u audiju je imao 165,pa 170 pa 180ks..motor koji ti spominjes ne postoji,najslabiji benzinac koji se ugradjivao u tu tipu a6ice je bio 1.8t sa 150ks..ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
pa mogu se poredit,teoretski ti mozes poredt sta zelis..mozes poredit nisana gtr i i golfa gti.ja.u praksi je drugaciji,jednostavno alfa sa svim ponudjenim u momentu kad je izasla na trziste(znaci od renomea,do motora,opreme,prostora,marketinga,reklamiranja u smislu pracenja javnih dogadjaja by alfa,do onih osnovnih stvari,tipa cijene,potrosnje,inovacija,dizajna)nije bila dovoljno konkurentna,samimi tim nije bila dovoljno trazena niti kupovana,jer su ljudi za iste pare maltene kupovali iste klase po dimenzijama,s provjerenom tehnologijom,boljim imidzem,istom opremom,auta koja su opcenito bolje cuvala cijenu ko polovna,auta koja su manje trosila i imala nesto sto se trazi.svak ko uporedu tu alfu i audija a6 iz te godine reci ce da je alfa ljepsa,al ljepota je subjektivan pojam.ja bi reko da je alfa neobicna,odskace od tih nekih okvira klase sto se tice izgleda,al opet to je u slucaju alfe bio promasaj jer ona ko marka nije dovoljno jaka da nametne trendove.da je audi imao onakav dizajn il bmw to bi bio plus,al alfa nikad nece moci nametnut trend.
i sve je to generalno cini markom koja nikad nije dozivjela zvjezdani status,il mozda jest al ja taj period ne pamtim.imala je odredjene sjajne momente al nikad nije bila auto koje je kvalitetno u nizu modela,nikad se nije isticala,nikad nije bombasticni uradila nesto sto njeni glavni konkurenti u toj klasi rade godinama..
upravu si ti,607,166,omega,s type i slicni su auta te klase po dimenzijama i po opremi donekle..motore je glupo spominjat kao i perfomanse..
mislim jedan 607 nije imao motor jaci od 207ks dok je jedan bmw imao motor od 400ks,to isto govori koliko je jedna marka jaka i zastupljena..realno 607 ne bi imao kupca za motor koji je ekvivalent bmw m5 il audiju rs6 dok ovi to imaju..
isto je s alfom,bila i ostala prosjek u svemu..nek bude da jtd bolja tehnologija od tdi-ija,a nije..opet ni to nije dovoljno da alfa prismrdi jednom audiji s tdi motorom..
Cijenom je jeftinija od "svetaca",potrosnja je tu negdje za slicne motore,inovacijama je ispred tvog omiljenog proizvođaca,koji osim quattro pogona autoindustriji nije dao nista (ali ni tu nisi prvi),(znas li ko je imao prvi 16v motor sa dvije bregaste,sa dvije svjecice,diskove na sva cetiri tocka,mjenjac sa pet brzina u seriji,mercedes je to tek 1980 i neke uveo kao doplatu,znas li ko je prvi imao dizel motor sa dir ubrizgavanjem,ko je prvi imao motor sa CR tehnologijom itd itd),dizajn jedne Alfe ne moram spominjati,bili i ostali pojam.
Svaki uporedivi motor JTD je bolji od istog uporedivog TDI ! ! !
hostapler wrote:S tobom je bespredmetno raspravljati. O renomeu mozemo pitati Jay Lenoa i ine kolekcionare sirom svijeta da li ga Alfa ima (neceme pitati Semsu sa Bjelasnice,svaka slicnost je slucajna),motore ima(da Italijani hoce,ali ne znam zasto nece,zamisli Alfu velicine A6 i motorom iz Ferraria sa 600 KS i cijenom slicnom kao kod A6,znas ko bi kupio A6,samo Semso koji je vec naveden),svu opremu koju imas kod "svetog trojstva" mozes imati i u lux Alfi. Za prostor,reklamu i marketing se slazem (slabo italijani ispiraju mozgove kao Gebelsovi pitomci).emko1234 wrote:za pocetak,s tobom je bespredmento vodit raspravu jer ne baratas ni osnovnim cinjenicama.2.4 u audiju je imao 165,pa 170 pa 180ks..motor koji ti spominjes ne postoji,najslabiji benzinac koji se ugradjivao u tu tipu a6ice je bio 1.8t sa 150ks..ElRe wrote:Zasto se ne mogu porediti A6 2.4 (136 KS) i Alfa 166 2.0 TS (150 KS)?
pa mogu se poredit,teoretski ti mozes poredt sta zelis..mozes poredit nisana gtr i i golfa gti.ja.u praksi je drugaciji,jednostavno alfa sa svim ponudjenim u momentu kad je izasla na trziste(znaci od renomea,do motora,opreme,prostora,marketinga,reklamiranja u smislu pracenja javnih dogadjaja by alfa,do onih osnovnih stvari,tipa cijene,potrosnje,inovacija,dizajna)nije bila dovoljno konkurentna,samimi tim nije bila dovoljno trazena niti kupovana,jer su ljudi za iste pare maltene kupovali iste klase po dimenzijama,s provjerenom tehnologijom,boljim imidzem,istom opremom,auta koja su opcenito bolje cuvala cijenu ko polovna,auta koja su manje trosila i imala nesto sto se trazi.svak ko uporedu tu alfu i audija a6 iz te godine reci ce da je alfa ljepsa,al ljepota je subjektivan pojam.ja bi reko da je alfa neobicna,odskace od tih nekih okvira klase sto se tice izgleda,al opet to je u slucaju alfe bio promasaj jer ona ko marka nije dovoljno jaka da nametne trendove.da je audi imao onakav dizajn il bmw to bi bio plus,al alfa nikad nece moci nametnut trend.
i sve je to generalno cini markom koja nikad nije dozivjela zvjezdani status,il mozda jest al ja taj period ne pamtim.imala je odredjene sjajne momente al nikad nije bila auto koje je kvalitetno u nizu modela,nikad se nije isticala,nikad nije bombasticni uradila nesto sto njeni glavni konkurenti u toj klasi rade godinama..
upravu si ti,607,166,omega,s type i slicni su auta te klase po dimenzijama i po opremi donekle..motore je glupo spominjat kao i perfomanse..
mislim jedan 607 nije imao motor jaci od 207ks dok je jedan bmw imao motor od 400ks,to isto govori koliko je jedna marka jaka i zastupljena..realno 607 ne bi imao kupca za motor koji je ekvivalent bmw m5 il audiju rs6 dok ovi to imaju..
isto je s alfom,bila i ostala prosjek u svemu..nek bude da jtd bolja tehnologija od tdi-ija,a nije..opet ni to nije dovoljno da alfa prismrdi jednom audiji s tdi motorom..
Cijenom je jeftinija od "svetaca",potrosnja je tu negdje za slicne motore,inovacijama je ispred tvog omiljenog proizvođaca,koji osim quattro pogona autoindustriji nije dao nista (ali ni tu nisi prvi),(znas li ko je imao prvi 16v motor sa dvije bregaste,sa dvije svjecice,diskove na sva cetiri tocka,mjenjac sa pet brzina u seriji,mercedes je to tek 1980 i neke uveo kao doplatu,znas li ko je prvi imao dizel motor sa dir ubrizgavanjem,ko je prvi imao motor sa CR tehnologijom itd itd),dizajn jedne Alfe ne moram spominjati,bili i ostali pojam.
Svaki uporedivi motor JTD je bolji od istog uporedivog TDI ! ! !
ElRe wrote:8C je maloserijski automobil koji proizveden u 500 primjeraka i bio rasprodat i prije starta proizvodnje.
4C ce se vec proizvoditi u vecem broju, imace oko 900kg motore od 270 i 300 KS i kostace od 50000 eura.
Alfa je prva iz 1.9 Multijet motora izvukla 190 KS, a 2.4 Multijet se vise i ne proizvodi, jer se 159 i Croma vise ne proizvode.
2.4 Multijet je bio vrhunski motor u svoje vrijeme. Za razliku od VW 2.5 TDI R5 motora nikada nije imao problema.
Kad VW iz 1750 ccm izvuce 270 KS, (4C ce imati i verziju sa 300 KS) javite se.
Nemam stvarno živaca više ti objašnjavati, ali ovako na prvu, u ovom kilometarskom postu, odmah sam uočio dvije gluposti...šta bi bilo tek da ga podrobnije pročitam...emko1234 wrote:ne,nego da bi tebi koji si toliko tvrdoglav bilo lakse procitat cinjenice koje te bole i da ti se ne bi zavrtilo u glavi tijekom citanja,odvojio sam ovo u dva posta..da u pauzi izmedju postova mozes uzet secera i vode..
i vidim da nemas sta da napises na ovo,pa si odlucio da probas s nekom sitnom provokacijom..tako tipicno od strane kvazi strucnjaka kosto si to
al ja ti rekoh,ne zamjeram ti..
u tvom slucaju vazi ona poslovica i to samo jedan dio:ako neko ne zna,a ne zna da ne zna-dijete je,nauci ga..i mi ti pokusavamo pomoci i ti tako..od sad ces na instrukcije kod mene i kod gorana..5 maraka cas,znam, necu se obogatit al posto su humantarne svrhe upitanju,cijena je povoljna
8 c je predstavljen 2003 i dvije godine nakon toga je usao u proizvodnju..imali su punih 7 godina da prodaju 500 komada i na kraju su uspjeli..kad uzmemo u obzir da je rijec o alfi,strasan uspjeh..ElRe wrote:8C je maloserijski automobil koji proizveden u 500 primjeraka i bio rasprodat i prije starta proizvodnje.
4C ce se vec proizvoditi u vecem broju, imace oko 900kg motore od 270 i 300 KS i kostace od 50000 eura.
Alfa je prva iz 1.9 Multijet motora izvukla 190 KS, a 2.4 Multijet se vise i ne proizvodi, jer se 159 i Croma vise ne proizvode.
2.4 Multijet je bio vrhunski motor u svoje vrijeme. Za razliku od VW 2.5 TDI R5 motora nikada nije imao problema.
Kad VW iz 1750 ccm izvuce 270 KS, (4C ce imati i verziju sa 300 KS) javite se.