Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#26 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Pa otkud im pravo za takve zezancije? Hajde da se to radi u čitavoj BiH, nego je razlika od grada do grada...Zato danas imamo situacije da nam kokošari uvoze smeće od auta i prodaju po višim cijenama, a uvoz u privatnoj režiji ispada žara...
Šta ako želim cariniti auto na granici, imam li pravo na to?
Šta ako želim cariniti auto na granici, imam li pravo na to?
-
- Posts: 29
- Joined: 11/11/2010 15:15
#27 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Ako mi vjerujes kod mene bi bila ista dilema prilikom izbora sljedeceg auta. Vozim Lybru 4 godine i stvarno nemam nikakvih zamjerki na auto ali ako bi doslo do promjene vozilice uzimao bi nesto vece auto tako da bi ova 2 koja si naveo usla u uzi izbor( medjutim rjesavanje stambenog pitanja mi sada to ne dozvoljava ).
Alfa 166 i Thesis su velike limuzine i prica o odrzavanju je skoro ista kao i kod svih automobila te klase, zar mislite da je odrzavanje bmw530 ili audia6 tog godista nesto jeftinije? Sa motorom 2.4 nebi trebalo da bude fulanja, naravno treba izvrsiti pregled svih elemenata, uraditi dijagnostiku, dignuti auto na dizalicu, testna voznja, nisu male pare u pitanju.
Alfa ima nesto "sportskiji" izgled i performanse,sjedista su profilisana i dosta nize se sjedi, drugacije se salta i mislim da mjenjaci nisu bas isti. Thesis mi nekako dosta baca na mercedesa, pravi komfor unutra, ima sijaset opreme i dosta je elelktronski komplikovaniji od Alfe, pa dugo se i sam Berluskoni vozio u ovom autu
Ovo su dosta teska auta tako da i trapovi dosta trpe na nasim putevima, pogotovo prednji ali nije to nesto sto bi covjeka trebalo da odvrati od kupovine, to su potrosni dijelovi i ako se odrzavaju kako treba nece biti problema. Ja bih samo izbjegavao automatske mjenjace, bolje bi bilo naci motor sa 129kw ali nije losija mnogo ni opcija sa 110kw. Veliki servis bi trebao da kosta oko 500-600km.
Oko troskova uvoza tesko da se moze ukalkulisati tacna cifra jer zavisi od dosta faktora, od samog godista auta, ima li ostecenja, broja kilometara itd. Cijenu koju ti dostavis na carinu da je auto placeno bas i ne pije vode, imaju oni svoje kataloge po kojima vrse procjene ali nije ni to strasno( npr. Lybra koju sam ja htio da uvezem je kostala nova preko 50000km a oni je kataloski racunaju oko 30000 pa onda ide umanjenje vrijednosti za amortizaciju i sl.) Uglavnom ako platis auto 5000E racunaj jos oko 30% troskova do registracije.
Mislim da se i kod nas moze naci solidan primjerak, meni na prvu ova lancia izgleda OK
http://www.pik.ba/artikal/2083799/lanci ... s-2-4-jtd/
Alfa 166 i Thesis su velike limuzine i prica o odrzavanju je skoro ista kao i kod svih automobila te klase, zar mislite da je odrzavanje bmw530 ili audia6 tog godista nesto jeftinije? Sa motorom 2.4 nebi trebalo da bude fulanja, naravno treba izvrsiti pregled svih elemenata, uraditi dijagnostiku, dignuti auto na dizalicu, testna voznja, nisu male pare u pitanju.
Alfa ima nesto "sportskiji" izgled i performanse,sjedista su profilisana i dosta nize se sjedi, drugacije se salta i mislim da mjenjaci nisu bas isti. Thesis mi nekako dosta baca na mercedesa, pravi komfor unutra, ima sijaset opreme i dosta je elelktronski komplikovaniji od Alfe, pa dugo se i sam Berluskoni vozio u ovom autu
Ovo su dosta teska auta tako da i trapovi dosta trpe na nasim putevima, pogotovo prednji ali nije to nesto sto bi covjeka trebalo da odvrati od kupovine, to su potrosni dijelovi i ako se odrzavaju kako treba nece biti problema. Ja bih samo izbjegavao automatske mjenjace, bolje bi bilo naci motor sa 129kw ali nije losija mnogo ni opcija sa 110kw. Veliki servis bi trebao da kosta oko 500-600km.
Oko troskova uvoza tesko da se moze ukalkulisati tacna cifra jer zavisi od dosta faktora, od samog godista auta, ima li ostecenja, broja kilometara itd. Cijenu koju ti dostavis na carinu da je auto placeno bas i ne pije vode, imaju oni svoje kataloge po kojima vrse procjene ali nije ni to strasno( npr. Lybra koju sam ja htio da uvezem je kostala nova preko 50000km a oni je kataloski racunaju oko 30000 pa onda ide umanjenje vrijednosti za amortizaciju i sl.) Uglavnom ako platis auto 5000E racunaj jos oko 30% troskova do registracije.
Mislim da se i kod nas moze naci solidan primjerak, meni na prvu ova lancia izgleda OK
http://www.pik.ba/artikal/2083799/lanci ... s-2-4-jtd/
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#28 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
johntra wrote:Pa otkud im pravo za takve zezancije? Hajde da se to radi u čitavoj BiH, nego je razlika od grada do grada...Zato danas imamo situacije da nam kokošari uvoze smeće od auta i prodaju po višim cijenama, a uvoz u privatnoj režiji ispada žara...
Šta ako želim cariniti auto na granici, imam li pravo na to?
Nemaju oni nikakvo pravo ali im ne mozes nista.Imaju taj glupi katalog koji tretira samo katalosku vrijednost a ne trzisnu,pa tako golf 2005g vrijedi 4000eura a alfa 8000eura(osnovice) a trzisno je sasvim druga prica. :-)A golfa platis vani 6000 eura a alfu 4500eura,u obadva slucaja njima dobro.Ako ne falisifikujes racun(sto sverceri rade)na golfu su uzeli vise nego po katalogu(zbog racuna od 6000) a alfu ti ne prizna placenu cijenu pa opet uzima vise nego sto treba. Svjesno krse clan 26 zakona,pogotovo prema pravnim licima dok po raznim vukojebinama rade sta i kako hoce.Pa sta mislis zasto su grude,tesanj,kiseljak centar trgovine automobilima?Oni sposobni,sta li,znaju probrat? Sto svi sverceri carine na babu andju iz gradiske i rodjaka mehmeda iz tesnja? Zivjeli nasi vrli i pametni carinici,serem im se u skolu koju su zavrsili.
- drndalo
- Posts: 22799
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#29 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Ih, zavrsili...? Mislis razliku polagali...???
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#30 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Al kad sebi kupuju onda im ne smeta racun na golfa iz gradiske... koji je ocarinjen na 5000km...istog golfa kojeg oni carine na 10-12000km ...
-
- Posts: 1135
- Joined: 28/02/2012 18:47
- Location: Selo Mravići pokraj Matuzica
#31 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Da se razumijemo,nisam mislio nista lose na Vectru i Passata,sasvim pristojna auta za prosjecnog bosanskog kupca,ali mi u drustvu Lancie,Alfe,BMW i Audia (na koje covjek cilja) dođu kao saka na oko ili ti kao krme u Teheranu
Cak bi Vectru i preporucio (kao neko ovdje GTS 1.9 CDTI sa 150 KS),a vidim takođe da mi je neko uzeo rijec iz usta sa Mazdom 6 (dizel motor sa 120-130 KS).
Po meni za nekih 12-13 hiljada koliko mislis da se mozes protegnuti da bi najbolje bilo da uzmes Vectru ili Mazdu. Pozz
Cak bi Vectru i preporucio (kao neko ovdje GTS 1.9 CDTI sa 150 KS),a vidim takođe da mi je neko uzeo rijec iz usta sa Mazdom 6 (dizel motor sa 120-130 KS).
Po meni za nekih 12-13 hiljada koliko mislis da se mozes protegnuti da bi najbolje bilo da uzmes Vectru ili Mazdu. Pozz
- hogar strasni
- Posts: 165
- Joined: 27/11/2009 16:24
#32 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Subjektivno al' ja od ovog Thezisa odavno ne vidjeh ruznijeg auta, a ko ono rece za Alfu..Vlasnik Alfe je sretan samo dva puta u zivotu , onda kad je kupi i onda kad je proda. Onako pitam , da li si slucajno razmisljao o Japancima tipa Honda Acord,Tojota Avensis,Mazda 6.. fantasticna auta koja dugo sluze,nesta se ko raspitujem X pozitivnih iskustava. Ja se ufatio vw al bogami iduce je il japanac ili francuz /udobnost za rad kicme /.Tvrd je svabo i precijenjen, mislim na vw.
-
- Posts: 334
- Joined: 21/02/2012 19:27
#33 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Jasta je sretan 2 put u zivotu... Alfu treba odrzavati kao i svako auto, a to sto nudi dosta vise se na kraju isplati, da ne pominjem nista dalje od lezanja na cesti i sofisticiranog trapa...
C5 je odlicno auto, ne koristi dzaba RR njihov ovjes , Vectra CDTi (Fiatov motor) je svakako odlicna kupovina, a svakako su ostali u toj klasi daleko napredniji nego VW.
C5 je odlicno auto, ne koristi dzaba RR njihov ovjes , Vectra CDTi (Fiatov motor) je svakako odlicna kupovina, a svakako su ostali u toj klasi daleko napredniji nego VW.
- basicm
- Posts: 10460
- Joined: 16/01/2012 21:38
#34 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Ja bih preporucio Vectru ali benzinca, ili Mazdu 6 dizela koji je nenormalno kvalitetan auto. Imali sluzbeno i prodali sa 250.000 na satu, a bila je kao nova i jedino joj je mijenjan set kvacila u cijelom vijeku.
-
- Posts: 4581
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#35 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
ja sam cuo da silver ghost ima identican ovjes ko c5 2.2hdi..jel to tacno? vidim imas neke informacije iz prve ruke pa da mi to potvrdis,vjerovatno imas nekog insajdera u tvornici..technoGeek wrote:Jasta je sretan 2 put u zivotu... Alfu treba odrzavati kao i svako auto, a to sto nudi dosta vise se na kraju isplati, da ne pominjem nista dalje od lezanja na cesti i sofisticiranog trapa...
C5 je odlicno auto, ne koristi dzaba RR njihov ovjes , Vectra CDTi (Fiatov motor) je svakako odlicna kupovina, a svakako su ostali u toj klasi daleko napredniji nego VW.
ovo za vw necu ni komentarisat..sta sam kvazi strucnjaka morao prozvakat u ove tri godine u forumu,malo je reci..
nije da vw ne valja sine,nego covjek nema para za vw..vw koji se moze kupit za 12-13 hiljada maraka je vw tipa passta iz 2001 il audija a4 iz 2000 il a6 99..samim tim mu je bolje da gleda nesto drugo..c5 za 12 hiljada maraka je dobra investicija koliko bi bilo dobro ulozit u rudar iz prijedora pare,i ocekivat da ce ti se vratit pare u roku od pola godine i to duple..
nego pokratacu teme,prijatelju ako vec nemas pare..nemoj izigravat hadziju na silu i probaj izbjeci nas tipicni mentalitet kad je kupovina auta u pitanju..nek komsije vide auto pa makar ga ja za cenera sipo..
bolje ti je da smanjis klasu i kupis nesto sto ce te sluzit za te pare..megana,307,mozda cak i golfa V benzinca,mazdu 3 il nesto slicno..
mani se corava posla da te pita ne bi dosla skuplja od tepsije..nema sanse da nadjes dobro auto vise srednje klase za te pare..neko napisa mazda 6 il honda accord il toyota avensis..nemojte bit smijesni,japanci su na cijeni isto ko vw..moze naci japanca al iz 2000 godine za te pare..
sta god odabrao sretni ti boli,i nemoj kupovat auto da bi se pricalo sta si kupio nego ga kupi zbog sebe..
-
- Posts: 334
- Joined: 21/02/2012 19:27
#36 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Za ovjes i sam mozes izguglati, a provozaj se jednom u novoj C5-ici pa vidi iz prve ruke sta znaci udobnost, a u klasi neces sigurno naci udobnijeg. Nadji Auto Bildov test pa ces vidjet kako je C6ica ocijenjena kao udobnija od Mercedesa, jos Njemacki test mozes mislit.
Nemam ja sta govoriti za VW, ne smetaju mi, ali koliko kostaju i sta zauzvrat nude stvarno nema smisla. Da su iste cijene pa ok, ali biti bezobrazno skuplji i nuditi manje opreme je smijesno. Ne treba sve gledati ni u povratu novca, a vise ni VW ne drzi cijenu kao sto je prije.
http://www.pik.ba/artikal/3026602/citro ... /#detaljno
I sad neko pored toga treba uzeti Passata 6 koji je skuplji, s manje opreme i sigurno vise kilometraze. Pogledaj vani cijene, nadji istog Citroena i Passata koji moze biti noviji za 2 godine, ali ako ima vise kilometara od Citroena djaba mu sto je VW, gore se ne gleda marka kada je rijec o autima koja su dostupna svima.
Nemam ja sta govoriti za VW, ne smetaju mi, ali koliko kostaju i sta zauzvrat nude stvarno nema smisla. Da su iste cijene pa ok, ali biti bezobrazno skuplji i nuditi manje opreme je smijesno. Ne treba sve gledati ni u povratu novca, a vise ni VW ne drzi cijenu kao sto je prije.
http://www.pik.ba/artikal/3026602/citro ... /#detaljno
I sad neko pored toga treba uzeti Passata 6 koji je skuplji, s manje opreme i sigurno vise kilometraze. Pogledaj vani cijene, nadji istog Citroena i Passata koji moze biti noviji za 2 godine, ali ako ima vise kilometara od Citroena djaba mu sto je VW, gore se ne gleda marka kada je rijec o autima koja su dostupna svima.
-
- Posts: 4581
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#37 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
-
- Posts: 1135
- Joined: 28/02/2012 18:47
- Location: Selo Mravići pokraj Matuzica
#38 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Ja sam mu isto rekao da zaobiđe oba ova vozila,a ljubitelj sam Italijana. Pogotovo Lanciu Thesis. Ko ce to odrzavati covjece. Ponavljam ko nema platu 2000,na ruke,neka ne gleda ova vozila. Ukljucio bih C5 sa svojim ovjesima (nisu kugle problem,ali kada hidraulika ode,kuku ti se sine).emko1234 wrote:ovo za vw necu ni komentarisat..sta sam kvazi strucnjaka morao prozvakat u ove tri godine u forumu,malo je reci..technoGeek wrote:Jasta je sretan 2 put u zivotu... Alfu treba odrzavati kao i svako auto, a to sto nudi dosta vise se na kraju isplati, da ne pominjem nista dalje od lezanja na cesti i sofisticiranog trapa...
C5 je odlicno auto, ne koristi dzaba RR njihov ovjes , Vectra CDTi (Fiatov motor) je svakako odlicna kupovina, a svakako su ostali u toj klasi daleko napredniji nego VW.
nije da vw ne valja sine,nego covjek nema para za vw..vw koji se moze kupit za 12-13 hiljada maraka je vw tipa passta iz 2001 il audija a4 iz 2000 il a6 99..samim tim mu je bolje da gleda nesto drugo..c5 za 12 hiljada maraka je dobra investicija koliko bi bilo dobro ulozit u rudar iz prijedora pare,i ocekivat da ce ti se vratit pare u roku od pola godine i to duple..
nego pokratacu teme,prijatelju ako vec nemas pare..nemoj izigravat hadziju na silu i probaj izbjeci nas tipicni mentalitet kad je kupovina auta u pitanju..nek komsije vide auto pa makar ga ja za cenera sipo..
bolje ti je da smanjis klasu i kupis nesto sto ce te sluzit za te pare..megana,307,mozda cak i golfa V benzinca,mazdu 3 il nesto slicno..
mani se corava posla da te pita ne bi dosla skuplja od tepsije..nema sanse da nadjes dobro auto vise srednje klase za te pare..neko napisa mazda 6 il honda accord il toyota avensis..nemojte bit smijesni,japanci su na cijeni isto ko vw..moze naci japanca al iz 2000 godine za te pare..
sta god odabrao sretni ti boli,i nemoj kupovat auto da bi se pricalo sta si kupio nego ga kupi zbog sebe..
Accorda i Avensisa nema za te pare,ali Mazde 6 vec ima za nekih 12-13 hiljada,dizeli,stari do 10 godina.
Ali bih ti preporucio ovo sto ti emko govori. Ako imas kes (sa kesom si tito),snjuhaj trazi sacekaj da se nekome zuri za pare,obaraj cijenu za 2000,budi bezobrazan i kupi sebi "normalan" auto.
- ljevoruki
- Posts: 4753
- Joined: 20/05/2011 22:49
#39 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
@HAVANA - ja sam nekad davno radio u spediciji, prije rata i malo u ratu, tacno znam sta govoris.HAVANA wrote:johntra wrote:Pa otkud im pravo za takve zezancije? Hajde da se to radi u čitavoj BiH, nego je razlika od grada do grada...Zato danas imamo situacije da nam kokošari uvoze smeće od auta i prodaju po višim cijenama, a uvoz u privatnoj režiji ispada žara...
Šta ako želim cariniti auto na granici, imam li pravo na to?
Nemaju oni nikakvo pravo ali im ne mozes nista.Imaju taj glupi katalog koji tretira samo katalosku vrijednost a ne trzisnu,pa tako golf 2005g vrijedi 4000eura a alfa 8000eura(osnovice) a trzisno je sasvim druga prica. :-)A golfa platis vani 6000 eura a alfu 4500eura,u obadva slucaja njima dobro.Ako ne falisifikujes racun(sto sverceri rade)na golfu su uzeli vise nego po katalogu(zbog racuna od 6000) a alfu ti ne prizna placenu cijenu pa opet uzima vise nego sto treba. Svjesno krse clan 26 zakona,pogotovo prema pravnim licima dok po raznim vukojebinama rade sta i kako hoce.Pa sta mislis zasto su grude,tesanj,kiseljak centar trgovine automobilima?Oni sposobni,sta li,znaju probrat? Sto svi sverceri carine na babu andju iz gradiske i rodjaka mehmeda iz tesnja? Zivjeli nasi vrli i pametni carinici,serem im se u skolu koju su zavrsili.
Sarajevske carinike sam znao u dusu, igrali smo lopte svakog utorka i petka (spediteri protiv carinika), ima dosta lijepih uspomena iz tog perioda.
Ipak mi jedna stvar nije jasna - kako mogu procijeniti auto koristeci katalog i potpuno znaemariti fakturu?
Faktura se uvijek moze provjeriti ili kod prodavca ili kod trgovinske komore u zemlji gdje je auto kupljeno.
Jer i onaj sto prodaje mora platiti porez i nije mu bas u interesu da sebi natovari probleme na vrat tako sto ce jednom bosnji falsificirati fakturu.
-
- Posts: 256
- Joined: 14/09/2011 13:22
#40 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Slušaj više sebe,a ako si došao na sax da pitaš savjet o automobilu mislim da si pogriješio....Imaš u blizini dosta više stranica,i u Hrvatskoj i Srbiji na kojima ćeš dobiti jasne i koncizne odgovore.Stranice o Italijanskim vozilima.
Inače Thesis ima jako specifičan dizajn sprijeda koji se meni lično i ne dopada baš...Druga bitnija stvar vezana za njega je taj da većinu tehnoloških riješenja i samih dijelova dijeli sa Masserati-jem...Za te novce ne vjerujem da možeš naći kvalitetan primjerak...Inače je prekvalitetan i odlično riješen automobil.Unutra je stvarno skoro kao Masserati.
Alfa 166 vrhunska limuzina,i finansijski će ti biti dosta dostupnija kao i sami dijelovi i održavanje....Vozio sam i jedno i drugo...
Standardno kod dizela,obrati pažnju na stanje turba,plivajućeg zamajca i seta kvačila,MAF senzora,ovjesa..Na tim stvarima možeš uvijek devalvirati cijenu....
Inače Thesis ima jako specifičan dizajn sprijeda koji se meni lično i ne dopada baš...Druga bitnija stvar vezana za njega je taj da većinu tehnoloških riješenja i samih dijelova dijeli sa Masserati-jem...Za te novce ne vjerujem da možeš naći kvalitetan primjerak...Inače je prekvalitetan i odlično riješen automobil.Unutra je stvarno skoro kao Masserati.
Alfa 166 vrhunska limuzina,i finansijski će ti biti dosta dostupnija kao i sami dijelovi i održavanje....Vozio sam i jedno i drugo...
Standardno kod dizela,obrati pažnju na stanje turba,plivajućeg zamajca i seta kvačila,MAF senzora,ovjesa..Na tim stvarima možeš uvijek devalvirati cijenu....
-
- Posts: 5617
- Joined: 07/03/2012 00:09
#41 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Evo mogu i ja reci malo svojih iskustava sa Alfom 166 jer sam vlasnik jedne vec 3 godine. Radi se o modelu 2.4jtd iz 2001. godine sa 140ks (103kw). Auto je jednostavno brzi kruzer. Startan auto, mal potrosac, udoban, unutrasnja zvucna izolacija je fantasticna, od opreme ima ovisno kako koja. Ako je ful oprema, onda je STVARNO FUL OPREMA. Kod mene je osnovna oprema, a to je: volan podesiv po visini i dubini, abs, ebd (electronic breaking device), elektricni retrovizori, elektricni prozori, board comp, daljinsko zakljucavanje, automatska klima, prednji i bocni zracni jastuci. Auto nije jeftino za odrzavanje ali tako je isto sa svakim autom iz te klase. Nije jeftino odrzavanje ni audija 6 ili bmw 5. Sad ce se neko naci i reci da ova 3 auta nisu u istoj klasi. E pa, u krivu ste. U ISTOJ SU KLASI. Nasljednik alfe 166 (o kojoj se vec duuugo prica) bi trebala valjda biti 169-ka i prelazi u klasu visu. Kazu da ce to auto tek biti luksus.
Ali da se vratim alfi 166.
Jako udobna i profilisana sjedista, ali kad sjednes na zadnje sjediste tek tada se osjecas kao car. Jako udobna fotelja, i takvu udobnost se ne nalazi u svakom autu. Punac mi ima pasat 5 i ponekad sjednem u njega i provozam. Pasat je cisto sranje kad se poredi sa alfom 166. Ko kaze drukcije, taj nije vozio oba auta. Pasat je losiji sto se tice udobnosti, buke u autu, opreme, udobnosti sjedista, stabilnosti, ubrzanja.
Meni je crkao grijac kad su bile najvece hladnoce ( oko -20) i nema nikakve razlike u paljenju. Pali isto kao i u pola ljeta. Prednji trap je osjetljiv tj kugle su osjetljive i treba izbjegavati penjanje na trotoare i sl. Kugla se ne moze zamjeniti posebno vec se mora mijenjati komplet lafet. Ja sam svoju kupio sa neispravnim termostatom tj rano je otvarao (oko 60 stepeni), a citao sam po forumima ta im je termostat boljka. Model do FL ima jako losa kratka svijetla ako su obicne halogene sijalice. Taj se nedostatak lako rijesi ugradnjom xenon svjetala jer far vec ima lece.
Cijena pojedinih novih dijelova:
termostat - 130KM
remenica radilice - 230KM
prednje disk plocice (ferodo) - 99KM
zadnje disk plocice (ferodo) - 75KM
cilindar kvacila sekundarni - 40KM
lamela, korpa (set) - 470KM
stabilizator (nazad) - 39KM
lafet donji (naprijed) - 230KM
lafet gornji (naprijed) - 90KM
filter ulja - 13KM
filter zraka - 25KM
filter klime (karbonski) - 40KM
filter goriva - oko 30KM
Sto se tice benzinaca, ako imalo razmisljas o potrosnji, nemoj uzimati. Benzinci su malo jaci potrosaci. Tvornicki podaci za 2.0 turbo i 3.0 kazu da po gradu trose 17,5-18 litara.Teza noga sigurno ce izvuci 25 litara. Potrosnja moje dizelke po gradu je 9 litara, a na otvorenom 5 litara. Mislim da je to super prihvatljivo uzimajuci u obzir da se ipak radi o luksuznom autu koje se nikako ne moze nazvati kilavim dizelom.
Sto se tice kupovine alfe 166, ja sam svoju trazio oko 5-6 mjeseci jer sam htjeo da kupim auto u sto boljem stanju i svugdje sam gledao i tesko je pronaci bas u super stanju. Ima ih svakakvih, a i cijena ima svakakvih. Ima ih super ulickanih, ali im je dusa izvucena iz motora. Znaci treba dobro otvoriti oci. Trazi u sto boljem stanju, a ne da kupis i odmah na nazmjenu trapova. Pusti onu pricu: "To samo skripucu seleni, on je 20KM". Bjezi od toga. Sto on nije zamijenio kad je samo 20KM. A selena ima more, plus i kugle skripucu kad su poslabe.
Znaci moj zakljucak je: alfa 166 je odlican auto, jako pouzdan, sa odlicnim motorom, odlicnom pocetnom opremom (ful oprema je mamma mia) ali treba kupiti u sto boljem stanju sto se tice mehanike. Kupovina auta sa losim trapovima na kraju izadje skuplja.
Ali da se vratim alfi 166.
Jako udobna i profilisana sjedista, ali kad sjednes na zadnje sjediste tek tada se osjecas kao car. Jako udobna fotelja, i takvu udobnost se ne nalazi u svakom autu. Punac mi ima pasat 5 i ponekad sjednem u njega i provozam. Pasat je cisto sranje kad se poredi sa alfom 166. Ko kaze drukcije, taj nije vozio oba auta. Pasat je losiji sto se tice udobnosti, buke u autu, opreme, udobnosti sjedista, stabilnosti, ubrzanja.
Meni je crkao grijac kad su bile najvece hladnoce ( oko -20) i nema nikakve razlike u paljenju. Pali isto kao i u pola ljeta. Prednji trap je osjetljiv tj kugle su osjetljive i treba izbjegavati penjanje na trotoare i sl. Kugla se ne moze zamjeniti posebno vec se mora mijenjati komplet lafet. Ja sam svoju kupio sa neispravnim termostatom tj rano je otvarao (oko 60 stepeni), a citao sam po forumima ta im je termostat boljka. Model do FL ima jako losa kratka svijetla ako su obicne halogene sijalice. Taj se nedostatak lako rijesi ugradnjom xenon svjetala jer far vec ima lece.
Cijena pojedinih novih dijelova:
termostat - 130KM
remenica radilice - 230KM
prednje disk plocice (ferodo) - 99KM
zadnje disk plocice (ferodo) - 75KM
cilindar kvacila sekundarni - 40KM
lamela, korpa (set) - 470KM
stabilizator (nazad) - 39KM
lafet donji (naprijed) - 230KM
lafet gornji (naprijed) - 90KM
filter ulja - 13KM
filter zraka - 25KM
filter klime (karbonski) - 40KM
filter goriva - oko 30KM
Sto se tice benzinaca, ako imalo razmisljas o potrosnji, nemoj uzimati. Benzinci su malo jaci potrosaci. Tvornicki podaci za 2.0 turbo i 3.0 kazu da po gradu trose 17,5-18 litara.Teza noga sigurno ce izvuci 25 litara. Potrosnja moje dizelke po gradu je 9 litara, a na otvorenom 5 litara. Mislim da je to super prihvatljivo uzimajuci u obzir da se ipak radi o luksuznom autu koje se nikako ne moze nazvati kilavim dizelom.
Sto se tice kupovine alfe 166, ja sam svoju trazio oko 5-6 mjeseci jer sam htjeo da kupim auto u sto boljem stanju i svugdje sam gledao i tesko je pronaci bas u super stanju. Ima ih svakakvih, a i cijena ima svakakvih. Ima ih super ulickanih, ali im je dusa izvucena iz motora. Znaci treba dobro otvoriti oci. Trazi u sto boljem stanju, a ne da kupis i odmah na nazmjenu trapova. Pusti onu pricu: "To samo skripucu seleni, on je 20KM". Bjezi od toga. Sto on nije zamijenio kad je samo 20KM. A selena ima more, plus i kugle skripucu kad su poslabe.
Znaci moj zakljucak je: alfa 166 je odlican auto, jako pouzdan, sa odlicnim motorom, odlicnom pocetnom opremom (ful oprema je mamma mia) ali treba kupiti u sto boljem stanju sto se tice mehanike. Kupovina auta sa losim trapovima na kraju izadje skuplja.
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#42 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
NEOPLAN wrote:Zasto Vectra nista? Vectra C je jedno od najboljih i najkvalitetnijih auta proslog desetljeca, koja zbog malo grubljeg dizajna nije bila bas nesto popularna, al kvalitet nije upitan bilo kojeg trenutka. Pogotovo benzinci i CDTI dizeli.
Jedini problem je sto je ona mnogo skuplja od 13 hiljada. Al svaka preporuka za auto.
Motori su dobri,pogotovo benzinci i dizeli ????????
A oni na zrak i na vodu nisu dobri jel ?????????????
- Better Man
- Posts: 16763
- Joined: 01/10/2006 20:10
#43 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#44 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Osoba koja je postavila temu kao da ima 16 godina
Uzima mu se Alfa i Lancia,ali razmisljao o vectri,passatu,a6,volvu,toyoti....
Petnaest auta hoce uzeti
Uzima mu se Alfa i Lancia,ali razmisljao o vectri,passatu,a6,volvu,toyoti....
Petnaest auta hoce uzeti
- NEOPLAN
- Posts: 991
- Joined: 02/05/2009 12:15
#45 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Sefe malo bolje citaj pa se onda izruguj, fino pise da su dobri benzinci i CDTI DIZELI, ako nisi znao u Vectru su se ugradivali i stariji DTi dizeli koji i nisu bas nesto specijalno dobri, zbog toga sam i stavio naglasak na CDTI, al to ti nisi skont'o.sheikh wrote:NEOPLAN wrote:Zasto Vectra nista? Vectra C je jedno od najboljih i najkvalitetnijih auta proslog desetljeca, koja zbog malo grubljeg dizajna nije bila bas nesto popularna, al kvalitet nije upitan bilo kojeg trenutka. Pogotovo benzinci i CDTI dizeli.
Jedini problem je sto je ona mnogo skuplja od 13 hiljada. Al svaka preporuka za auto.
Motori su dobri,pogotovo benzinci i dizeli ????????
A oni na zrak i na vodu nisu dobri jel ?????????????
Lijep pozdrav
-
- Posts: 4581
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#46 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
ma nije istina vala,mozda si se vozio u autima koja su u vlasnistvu firme,tipa crveni taxi il samir i emir il zuti taxi..ovo auto je privatno vlasnistvo covjeka koji vozi sa sarajevo taxi reklamom i sumnjam da bi neko nesto sto je kupio od svojih para tek tako sistematicno sjebavao..Better Man wrote:Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
sto se tice ovog divnog iskustva s alfom 166..samo da kazem da je frajer prvo naglasio da je ona u klasi s audijem a6 i bmw-om 5 da bije 3 reda ispod poredio s passatom od punca
pa logicno je da je bolja od passata kad je u startu bila skuplja 20 000 kad je tek izasla..
- zli_hordas
- Posts: 1250
- Joined: 27/05/2010 08:58
#47 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
emko1234 wrote:ma nije istina vala,mozda si se vozio u autima koja su u vlasnistvu firme,tipa crveni taxi il samir i emir il zuti taxi..ovo auto je privatno vlasnistvo covjeka koji vozi sa sarajevo taxi reklamom i sumnjam da bi neko nesto sto je kupio od svojih para tek tako sistematicno sjebavao..Better Man wrote:Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
sto se tice ovog divnog iskustva s alfom 166..samo da kazem da je frajer prvo naglasio da je ona u klasi s audijem a6 i bmw-om 5 da bije 3 reda ispod poredio s passatom od punca
pa logicno je da je bolja od passata kad je u startu bila skuplja 20 000 kad je tek izasla..
- Better Man
- Posts: 16763
- Joined: 01/10/2006 20:10
#48 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Oba su bili SA Taxi i taksisiti su bili stvarno ljubazni ili usluzni, ali me iznenadilo kako je unutrasnjost ofucana, dok su s vana u tip-top stanju.emko1234 wrote:ma nije istina vala,mozda si se vozio u autima koja su u vlasnistvu firme,tipa crveni taxi il samir i emir il zuti taxi..ovo auto je privatno vlasnistvo covjeka koji vozi sa sarajevo taxi reklamom i sumnjam da bi neko nesto sto je kupio od svojih para tek tako sistematicno sjebavao..Better Man wrote:Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
sto se tice ovog divnog iskustva s alfom 166..samo da kazem da je frajer prvo naglasio da je ona u klasi s audijem a6 i bmw-om 5 da bije 3 reda ispod poredio s passatom od punca
pa logicno je da je bolja od passata kad je u startu bila skuplja 20 000 kad je tek izasla..
-
- Posts: 5617
- Joined: 07/03/2012 00:09
#49 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Pasat nije u istoj klasi, to si u pravu, u nizoj je klasi. Poredio sam je sa pasatom bas radi ljudi koji kazu da nema boljeg auta od golfa ili pasata. U startu je bila skuplja malo vise od tih 20 000 kad je tek izasla. Po meni to je preskupo bilo auto kad je bilo novo. Ali mi ovdje ne govorimo o novim autima vec o polovnim. Za 10 000KM kad uporedis kakvu alfu mozes uzeti i kakvog pasata mozes uzeti, sve ti bude jasno. I onda uporedis ta dva auta. Neko ce odmah reci kako ce se dobiti malo para kad se bude prodavala. Ali nije se ni u startu dalo puno para za takvo auto. Najbolje je mozda nista ne kupovati, stavis pare na stednu knjizicu pa za par godina imas cak i vise para nego u startu.emko1234 wrote:ma nije istina vala,mozda si se vozio u autima koja su u vlasnistvu firme,tipa crveni taxi il samir i emir il zuti taxi..ovo auto je privatno vlasnistvo covjeka koji vozi sa sarajevo taxi reklamom i sumnjam da bi neko nesto sto je kupio od svojih para tek tako sistematicno sjebavao..Better Man wrote:Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
sto se tice ovog divnog iskustva s alfom 166..samo da kazem da je frajer prvo naglasio da je ona u klasi s audijem a6 i bmw-om 5 da bije 3 reda ispod poredio s passatom od punca
pa logicno je da je bolja od passata kad je u startu bila skuplja 20 000 kad je tek izasla..
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#50 Re: Lancia Thesis i Alfa Romeo 166 facelift - koji odabrati?
Pitanje za preludezalude:
Da li za svoju AR 166 2,4 JTD moze bez doplate dobiti BMW serije 5, Audia 6 ili Mercedesa E klase, iste kilometraze, istog godista, tipa motora, performansi i opreme, kad vec pominje da su iste klase?
Da li za svoju AR 166 2,4 JTD moze bez doplate dobiti BMW serije 5, Audia 6 ili Mercedesa E klase, iste kilometraze, istog godista, tipa motora, performansi i opreme, kad vec pominje da su iste klase?