
Šta ako želim cariniti auto na granici, imam li pravo na to?
Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
johntra wrote:Pa otkud im pravo za takve zezancije? Hajde da se to radi u čitavoj BiH, nego je razlika od grada do grada...Zato danas imamo situacije da nam kokošari uvoze smeće od auta i prodaju po višim cijenama, a uvoz u privatnoj režiji ispada žara...![]()
Šta ako želim cariniti auto na granici, imam li pravo na to?
ja sam cuo da silver ghost ima identican ovjes ko c5 2.2hdi..jel to tacno? vidim imas neke informacije iz prve ruke pa da mi to potvrdis,vjerovatno imas nekog insajdera u tvornici..technoGeek wrote:Jasta je sretan 2 put u zivotu... Alfu treba odrzavati kao i svako auto, a to sto nudi dosta vise se na kraju isplati, da ne pominjem nista dalje od lezanja na cesti i sofisticiranog trapa...
C5 je odlicno auto, ne koristi dzaba RR njihov ovjes, Vectra CDTi (Fiatov motor) je svakako odlicna kupovina, a svakako su ostali u toj klasi daleko napredniji nego VW.
Ja sam mu isto rekao da zaobiđe oba ova vozila,a ljubitelj sam Italijana. Pogotovo Lanciu Thesis. Ko ce to odrzavati covjece. Ponavljam ko nema platu 2000,na ruke,neka ne gleda ova vozila. Ukljucio bih C5 sa svojim ovjesima (nisu kugle problem,ali kada hidraulika ode,kuku ti se sine).emko1234 wrote:ovo za vw necu ni komentarisat..sta sam kvazi strucnjaka morao prozvakat u ove tri godine u forumu,malo je reci..technoGeek wrote:Jasta je sretan 2 put u zivotu... Alfu treba odrzavati kao i svako auto, a to sto nudi dosta vise se na kraju isplati, da ne pominjem nista dalje od lezanja na cesti i sofisticiranog trapa...
C5 je odlicno auto, ne koristi dzaba RR njihov ovjes, Vectra CDTi (Fiatov motor) je svakako odlicna kupovina, a svakako su ostali u toj klasi daleko napredniji nego VW.
nije da vw ne valja sine,nego covjek nema para za vw..vw koji se moze kupit za 12-13 hiljada maraka je vw tipa passta iz 2001 il audija a4 iz 2000 il a6 99..samim tim mu je bolje da gleda nesto drugo..c5 za 12 hiljada maraka je dobra investicija koliko bi bilo dobro ulozit u rudar iz prijedora pare,i ocekivat da ce ti se vratit pare u roku od pola godine i to duple..
nego pokratacu teme,prijatelju ako vec nemas pare..nemoj izigravat hadziju na silu i probaj izbjeci nas tipicni mentalitet kad je kupovina auta u pitanju..nek komsije vide auto pa makar ga ja za cenera sipo..
bolje ti je da smanjis klasu i kupis nesto sto ce te sluzit za te pare..megana,307,mozda cak i golfa V benzinca,mazdu 3 il nesto slicno..
mani se corava posla da te pita ne bi dosla skuplja od tepsije..nema sanse da nadjes dobro auto vise srednje klase za te pare..neko napisa mazda 6 il honda accord il toyota avensis..nemojte bit smijesni,japanci su na cijeni isto ko vw..moze naci japanca al iz 2000 godine za te pare..
sta god odabrao sretni ti boli,i nemoj kupovat auto da bi se pricalo sta si kupio nego ga kupi zbog sebe..
@HAVANA - ja sam nekad davno radio u spediciji, prije rata i malo u ratu, tacno znam sta govoris.HAVANA wrote:johntra wrote:Pa otkud im pravo za takve zezancije? Hajde da se to radi u čitavoj BiH, nego je razlika od grada do grada...Zato danas imamo situacije da nam kokošari uvoze smeće od auta i prodaju po višim cijenama, a uvoz u privatnoj režiji ispada žara...![]()
Šta ako želim cariniti auto na granici, imam li pravo na to?
Nemaju oni nikakvo pravo ali im ne mozes nista.Imaju taj glupi katalog koji tretira samo katalosku vrijednost a ne trzisnu,pa tako golf 2005g vrijedi 4000eura a alfa 8000eura(osnovice) a trzisno je sasvim druga prica. :-)A golfa platis vani 6000 eura a alfu 4500eura,u obadva slucaja njima dobro.Ako ne falisifikujes racun(sto sverceri rade)na golfu su uzeli vise nego po katalogu(zbog racuna od 6000) a alfu ti ne prizna placenu cijenu pa opet uzima vise nego sto treba. Svjesno krse clan 26 zakona,pogotovo prema pravnim licima dok po raznim vukojebinama rade sta i kako hoce.Pa sta mislis zasto su grude,tesanj,kiseljak centar trgovine automobilima?Oni sposobni,sta li,znaju probrat?Sto svi sverceri carine na babu andju iz gradiske i rodjaka mehmeda iz tesnja?
![]()
Zivjeli nasi vrli i pametni carinici,serem im se u skolu koju su zavrsili.
NEOPLAN wrote:Zasto Vectra nista? Vectra C je jedno od najboljih i najkvalitetnijih auta proslog desetljeca, koja zbog malo grubljeg dizajna nije bila bas nesto popularna, al kvalitet nije upitan bilo kojeg trenutka. Pogotovo benzinci i CDTI dizeli.
Jedini problem je sto je ona mnogo skuplja od 13 hiljada. Al svaka preporuka za auto.
Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
Sefe malo bolje citaj pa se onda izruguj, fino pise da su dobri benzinci i CDTI DIZELI, ako nisi znao u Vectru su se ugradivali i stariji DTi dizeli koji i nisu bas nesto specijalno dobri, zbog toga sam i stavio naglasak na CDTI, al to ti nisi skont'o.sheikh wrote:NEOPLAN wrote:Zasto Vectra nista? Vectra C je jedno od najboljih i najkvalitetnijih auta proslog desetljeca, koja zbog malo grubljeg dizajna nije bila bas nesto popularna, al kvalitet nije upitan bilo kojeg trenutka. Pogotovo benzinci i CDTI dizeli.
Jedini problem je sto je ona mnogo skuplja od 13 hiljada. Al svaka preporuka za auto.
Motori su dobri,pogotovo benzinci i dizeli ????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A oni na zrak i na vodu nisu dobri jel?????????????
![]()
![]()
ma nije istina vala,mozda si se vozio u autima koja su u vlasnistvu firme,tipa crveni taxi il samir i emir il zuti taxi..ovo auto je privatno vlasnistvo covjeka koji vozi sa sarajevo taxi reklamom i sumnjam da bi neko nesto sto je kupio od svojih para tek tako sistematicno sjebavao..Better Man wrote:Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
emko1234 wrote:ma nije istina vala,mozda si se vozio u autima koja su u vlasnistvu firme,tipa crveni taxi il samir i emir il zuti taxi..ovo auto je privatno vlasnistvo covjeka koji vozi sa sarajevo taxi reklamom i sumnjam da bi neko nesto sto je kupio od svojih para tek tako sistematicno sjebavao..Better Man wrote:Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
sto se tice ovog divnog iskustva s alfom 166..samo da kazem da je frajer prvo naglasio da je ona u klasi s audijem a6 i bmw-om 5 da bije 3 reda ispod poredio s passatom od punca![]()
![]()
pa logicno je da je bolja od passata kad je u startu bila skuplja 20 000 kad je tek izasla..
Oba su bili SA Taxi i taksisiti su bili stvarno ljubazni ili usluzni, ali me iznenadilo kako je unutrasnjost ofucana, dok su s vana u tip-top stanju.emko1234 wrote:ma nije istina vala,mozda si se vozio u autima koja su u vlasnistvu firme,tipa crveni taxi il samir i emir il zuti taxi..ovo auto je privatno vlasnistvo covjeka koji vozi sa sarajevo taxi reklamom i sumnjam da bi neko nesto sto je kupio od svojih para tek tako sistematicno sjebavao..Better Man wrote:Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
sto se tice ovog divnog iskustva s alfom 166..samo da kazem da je frajer prvo naglasio da je ona u klasi s audijem a6 i bmw-om 5 da bije 3 reda ispod poredio s passatom od punca![]()
![]()
pa logicno je da je bolja od passata kad je u startu bila skuplja 20 000 kad je tek izasla..
Pasat nije u istoj klasi, to si u pravu, u nizoj je klasi. Poredio sam je sa pasatom bas radi ljudi koji kazu da nema boljeg auta od golfa ili pasata. U startu je bila skuplja malo vise od tih 20 000 kad je tek izasla. Po meni to je preskupo bilo auto kad je bilo novo. Ali mi ovdje ne govorimo o novim autima vec o polovnim. Za 10 000KM kad uporedis kakvu alfu mozes uzeti i kakvog pasata mozes uzeti, sve ti bude jasno. I onda uporedis ta dva auta. Neko ce odmah reci kako ce se dobiti malo para kad se bude prodavala. Ali nije se ni u startu dalo puno para za takvo auto. Najbolje je mozda nista ne kupovati, stavis pare na stednu knjizicu pa za par godina imas cak i vise para nego u startu.emko1234 wrote:ma nije istina vala,mozda si se vozio u autima koja su u vlasnistvu firme,tipa crveni taxi il samir i emir il zuti taxi..ovo auto je privatno vlasnistvo covjeka koji vozi sa sarajevo taxi reklamom i sumnjam da bi neko nesto sto je kupio od svojih para tek tako sistematicno sjebavao..Better Man wrote:Rijetko koji taksista pazi svoje auto! Svih oni handre! Imao sam priliku da se vozim u dva dana u dva Golfa petice i sjebao sam se kad sam vidio kako su unutra sjebani, od izlizanih i oguljenih rukohvata, mislim na ručice koje služe da povučeš vrata da se zatvore ili otvore, pa do izlizanog i oguljenog volana. Nema auta koje će nakon godinu i više biti u odličnom stanju ako konstantno jašete u punoj brzini po rupama i vozite konstantno po tramvajskim šinama itd. Ko pazi kako vozi i vožnju prilagodi uslovima na putu i kvaliteti ceste, taj neće nikad imati problema i auto će mu dugo trajati.emko1234 wrote:ima sve svoje,postoji razlog zasto je passat skuplji od citroena..vozio sam se u taxiju prije 20 dana..covjek vozi c5 2006,dizel..i vidim fino auto ima dosta opreme i onako kroz pricu s njim..kaze samo ga glava boli..imao jettu 2007 godina,novu je uzeo poslije sff-a,tj njihovu koja je bila sluzbena i kad su je prodavali poslije festivala on je kupio. i ukradu mu je prosle godine u martu..ima nekog vani,cini mi se da je reko da je holandija i taj neko mu je poslao tog citroena ko njemu..kaze prvo vise trosi a isti motor imaju,drugo toliko je osjetljiv na nare rupe i ceste da je mjeno vec par puta ne znam sta je reko,jel kugle il nesto drugo..ima onaj adaptivni ovjes koji se pokvario nakon pola godine na nasim putevima..ma covjek samo sto ne zaplace i bas govori vise volim kupit vw i dat 10 000 vise ako treba al znam da sam miran koliko toliko nego u startu ustedit pare i onda kroz popravke duplo vise das..eto on je s njim presao 60 000 za godinu i auto sad na satu ima oko 240 000 a s jettom kaze da je za 5 godina 300 000 presao i da je bila u boljem stanju nakon 5 godina ko taxi vozilo nego c5 koji je samo godinu dana proveo ko taxi vozilo..
tako i ti i svi ostali koju sumnjaju..iza svake ekonomske racunice se krije neka zackoljica..sigurno postoji razlog sto je svudgje na svijetu c5 polovan jefitiniji znatno od polovnog passata..i ko jos uvijek sumnja u to,on je budala..
nemam nista protiv c5..prelijep auto,ds5 pogotovo al nije ni blizu passata po tim nekim stvarima tipa izdrzljivosti,kvalitete kod teske eksploatacije,cvrstoce..svabo ce uvijek bit svabo po tom pitanju..
sto se tice ovog divnog iskustva s alfom 166..samo da kazem da je frajer prvo naglasio da je ona u klasi s audijem a6 i bmw-om 5 da bije 3 reda ispod poredio s passatom od punca![]()
![]()
pa logicno je da je bolja od passata kad je u startu bila skuplja 20 000 kad je tek izasla..