#9876 Re: Sta vas najvise nervira kod vozaca
Posted: 01/05/2017 23:19
Sta ocekivati od papaka
Ovo isto bi trebalo uvesti i u Tuzli.bitanga_sa_otesa wrote:http://50nijansipive.com/2017/05/05/otv ... znog-toka/
A 3 izlaza ukupno. Treba ukinuti unutrašnju skroz.axe22 wrote:Ovo isto bi trebalo uvesti i u Tuzli.bitanga_sa_otesa wrote:http://50nijansipive.com/2017/05/05/otv ... znog-toka/
Okako su napravili kruzni tok kod Siporex-a nagledao sam se svega.
Svake sedmice min 2-3 puta moram ili naglo kociti ili bjezat od ljudi.
Ili ide vanjskom trakom pa obidje gotov citav krug pa ti kontaj sta ce on uraditi ako si ti u unutrasnjoj pa planiras izaci, ili ide unutrasnjom pa onda izlazi u krajnju desnu tako da ti blokira izlaz iz vanjske trake, ili ulazak iz desne trake direktno u unutrasnju tako da te izgura s ceste.
I svake sedmice min 3-4 manja sudara budu na tom dijelu.
Laertes wrote:A 3 izlaza ukupno. Treba ukinuti unutrašnju skroz.axe22 wrote:Ovo isto bi trebalo uvesti i u Tuzli.bitanga_sa_otesa wrote:http://50nijansipive.com/2017/05/05/otv ... znog-toka/
Okako su napravili kruzni tok kod Siporex-a nagledao sam se svega.
Svake sedmice min 2-3 puta moram ili naglo kociti ili bjezat od ljudi.
Ili ide vanjskom trakom pa obidje gotov citav krug pa ti kontaj sta ce on uraditi ako si ti u unutrasnjoj pa planiras izaci, ili ide unutrasnjom pa onda izlazi u krajnju desnu tako da ti blokira izlaz iz vanjske trake, ili ulazak iz desne trake direktno u unutrasnju tako da te izgura s ceste.
I svake sedmice min 3-4 manja sudara budu na tom dijelu.
NeSodom1 wrote:Znaci treba uvesti semafore na kruzne
U Lukavcu na ovoj raskrsnici su stalno sudari, unatoč semaforima.axe22 wrote:NeSodom1 wrote:Znaci treba uvesti semafore na kruzne
Nego obicnu raskrsnicu i semafor, zato sam rekao kao u Lukavcu i Gracanici, gdje se semafori nalaze na magistralnom putu.
Mene brine druga stvar koja je jako slicna, ali opasnije. Dosta sam puta vidio kako se auto koristi svakodnevno i onda jedno jutro samo vidis nema tablica. Najsveziji primjer je mladi part sa djetetom koji je do neki dan svakodvevno vozio grobastu AR 155 i od neki dan auto lezi na parkingu bez tabli, gume lagano lijezu. Znaci taj auto je voze min 2-3 mjeseca nakon isteka registracije! E sad, ako to radi onaj ko u tim autu vozi dijete onda te lijepo uhvati strah kad pomislis ako to radi neko ko vozi dijete sta ocekivati od nekog ko je sklon saobracajnoj delikvenciji, koliko je onda takvih neregistrovanih na cesti i sta ako te spuca!Nepass wrote:Znam lika desetak godina, on ima preko 40 g. Vozi od kad ga poznajem vjerovatno i duze. I neki dan udari parkirano auto i pobjegne. Uglavnom neko ga snimio sa mobitelom i dao snimak vlasniku udarenog auta. Zvali policiju, policija nadje lika, kad on uopste nema vozacku, nikad nije polozio
Bas me zanima je li ga ikad policija zaustavila, nije da ne vozi po gradu.
Da, to je opasan trend i mislim da toga ima puno više nego smo i sami svjesni. Teoretski, u takvoj situaciji Zaštitni fond Federacije i RS-a je nadležan za nadoknadu štete, ali hajde se ti ganjaj sa njima kad do toga dođe.tempuser wrote:Mene brine druga stvar koja je jako slicna, ali opasnije. Dosta sam puta vidio kako se auto koristi svakodnevno i onda jedno jutro samo vidis nema tablica. Najsveziji primjer je mladi part sa djetetom koji je do neki dan svakodvevno vozio grobastu AR 155 i od neki dan auto lezi na parkingu bez tabli, gume lagano lijezu. Znaci taj auto je voze min 2-3 mjeseca nakon isteka registracije! E sad, ako to radi onaj ko u tim autu vozi dijete onda te lijepo uhvati strah kad pomislis ako to radi neko ko vozi dijete sta ocekivati od nekog ko je sklon saobracajnoj delikvenciji, koliko je onda takvih neregistrovanih na cesti i sta ako te spuca!Nepass wrote:Znam lika desetak godina, on ima preko 40 g. Vozi od kad ga poznajem vjerovatno i duze. I neki dan udari parkirano auto i pobjegne. Uglavnom neko ga snimio sa mobitelom i dao snimak vlasniku udarenog auta. Zvali policiju, policija nadje lika, kad on uopste nema vozacku, nikad nije polozio
Bas me zanima je li ga ikad policija zaustavila, nije da ne vozi po gradu.
Ja mislim da je obaveza da sam vratis table, ako ne vratis table automatski ide kazna. E sad, ako ni tad ne vratis table, ne znam proceduru, neko je pominjado da se kazna periodicno salje. Ako te uhvate u saobracaju policija skida table na licu mjesta.Nepass wrote:Sta se opcenito desi kad dodje plava koverta od mupa da se vrati tablica pa ne vratis? Moze li mup sam zaplijeniti ili se ide na sud?
Mi smo lani dobili neko rjesenje iz MUP-a o vracanju tablica za vozilo koje nije registrovano vec petnaestak godina. Tata je vozilo dao nekim ribarima koji su ga koristili negdje u brdima i posto se nije koristilo na normalnim cestama nismo ga vidjeli najmanje deset godina niti znamo da li jos uopste postoji ili je zavrsilo u zeljezari. Ja sam se raspitivala o vozilu kod svih ljudi koji bi mogli nesto znati i niko se nije sjecao nicega. Uzela sam rjesenje, otisla u MUP, dala izjavu opisavsi nepoznatu sudbinu vozila i tablica, platila nekih desetak maraka koliko su bili troskovi tog rjesenja i receno mi je da je time zavrsena ta prica.Nepass wrote:Sta se opcenito desi kad dodje plava koverta od mupa da se vrati tablica pa ne vratis? Moze li mup sam zaplijeniti ili se ide na sud?
Upravo tako, kad to rade porodicni ljudi, sta ocekivati od trkaca i marginalaca i koliko ih je na cesti!!!!Romeo 80 wrote:
Da, to je opasan trend i mislim da toga ima puno više nego smo i sami svjesni. Teoretski, u takvoj situaciji Zaštitni fond Federacije i RS-a je nadležan za nadoknadu štete, ali hajde se ti ganjaj sa njima kad do toga dođe.
U Hrvatskoj su uveli nedavno specijalno vozilo sa nekim skenerima koje vozi i u pokretu skenira tablice automobila bilo da su u vožnji ili stoje parkirani. Čim sistem prepozna da je nekome registracija istekla, momentalno daje signal i policijski službenici odmah na licu mjesta mogu uraditi svoj posao.
To bi i nama bilo prijeko potrebno.
Predzadnju reg meni nisu registrovali auto u muputempuser wrote:Ja mislim da je obaveza da sam vratis table, ako ne vratis table automatski ide kazna. E sad, ako ni tad ne vratis table, ne znam proceduru, neko je pominjado da se kazna periodicno salje. Ako te uhvate u saobracaju policija skida table na licu mjesta.Nepass wrote:Sta se opcenito desi kad dodje plava koverta od mupa da se vrati tablica pa ne vratis? Moze li mup sam zaplijeniti ili se ide na sud?
Neki dan na jednom autu skontasmo da je MUP greskom skratio na jednom autu reg. za mjesec dana. U saobracajnoj sve predhodne registracije vazile od 5.6. jedino prosla do 5.5.2017 i polica AO naravno do 5.6.. Procedura da se to ispravi je tolika da je najlakse bilo halalit tih mjesec dana i sad je reg. do 5.5.2018.Nepass wrote: Predzadnju reg meni nisu registrovali auto u mupu
Ja nisam pogledao u saobracajnu pri preuzimanju. Nakon par mjeseci dodje koverta da vratim tablice, sav posao mi zavrsio lik iz osiguranja. Prva pomisao on me zavalio, uzeo sebi pare. Odem do opstine kazu nije registrovano, ja im pokazem onu vlasnicku knjizicu, tamo ima pecat, pokazem naljepnicu, papir od osiguranja itd. Kad kazu mi pogrijesili nije kolega uveo saobracajnu u sistem. Tako da sam nekih 4-5m vozao neregistrovano auto. Jos sam isao dalje od sarajeva, da su me zaustavili u rs boga pitaj kako bih se oprao.
Treba na svaki izlaz postaviti naplatnu kucicu kao na autoputu i na licu mjesta naplacivati kazne za namjernu bahatost i primitivizam. Vecina ljudi zna bar osnove kako voziti kroz kruzni tok, ili bar zna kako ne treba, ali isto tako vecina ljudi ima problem sa (ne)postivanjem zakona, sto je svakako ogledalo generalnog stanja u drzavi. Ljudi su k'o i zivotinje, najbolje uce kada ih se udari, po dzepu ili stvarno. Nisu ove kazne ni po novom zakonu visoke, samo sto probleme u saobracaju ne prave oni koji nenamjerno prekorace brzinu desetak km preko nego oni sto svjesno i namjerno voze po 30/40/50 preko ogranicenja i namjerno voze kroz crveno, zaobilaze kolonu na semaforu... A sve je to samo onaj primitivizam i bahatost s pocetka price. Zato bi pored novcane kazne trebalo uvesti i bicevanje za svaki kilometar vise od dozvoljenog. Naucili bi se ljudi preko noci da voze kroz kruzni tok i da cekaju zeleno na semaforu.Laertes wrote:A 3 izlaza ukupno. Treba ukinuti unutrašnju skroz.axe22 wrote: Ovo isto bi trebalo uvesti i u Tuzli.
Okako su napravili kruzni tok kod Siporex-a nagledao sam se svega.
Svake sedmice min 2-3 puta moram ili naglo kociti ili bjezat od ljudi.
Ili ide vanjskom trakom pa obidje gotov citav krug pa ti kontaj sta ce on uraditi ako si ti u unutrasnjoj pa planiras izaci, ili ide unutrasnjom pa onda izlazi u krajnju desnu tako da ti blokira izlaz iz vanjske trake, ili ulazak iz desne trake direktno u unutrasnju tako da te izgura s ceste.
I svake sedmice min 3-4 manja sudara budu na tom dijelu.
Pa i onaj o držanju telefona u ruci tokom vožnje?skafiskafsnjak wrote:Oni imaju rotaciju... svaki drugi komentar je suvisan