Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ateista wrote: ↑17/05/2022 11:04
Stoji donekle to o cemu govoris, ali ipak sve u svemu nema razloga da se to ogranicava jer to nece nista puno promijeniti.
Vec je neko pomenuo da ima slucajeva gdje ljudi sebi kupe jaci auto i onda im dijete poraste pa ga uce na tom autu, trebaju sad kupovati jos jedan ili prodavati taj dok im dijete ne stekne iskustva, potpuno bespotrebno.
Realno, ko ne zna voziti, taj ce napraviti udes i sa slabijim autom, jaca auta imaju i odredjenih prednosti sto je preticanje sigurnije, neko bez iskustva nece dobro procijeniti i sa slabijim autom ce uci u makazice, sa jacim ce prije preteci i jaca auta su u pravilu generalno stabilnija, bolje stoje na cesti i imaju bolje kocnie (ako nije neko u garazi ćipovao), sa druge strane je veca sansa da izgubi kontrolu sa jacim autom, sve to na kraju dodje u 5 deka i kljucna je kultura u voznji kojoj bi roditelji uglavnom trebali da nauce svoju djecu nakon sto ona poloze i prije nego sto im daju auto samostalno da upravljaju, jer od instruktora se to ne moze ocekivati sa ovim nasim trenutnim sistemom.
U sustini sloziti cemo se da je sve to individualno od osobe do osobe. I taj dio se nikakvim zakonom ne moze urediti. Ko je kreten, bice kreten i u yugi sa 50 ks i u audiju sa 350 ks. ali ako mu svjesno ogranicis mogucnost i u startu kazes imas ogranicenje na snagu zbog toga sto si svjez, onda ce imati to i u glavi. Znaci ako ti fitnes trener u teretani ne kaze kaze "halo, ne mozes gurati 150 kila cim si se prvi dan upisao u teretanu", onda je velika sansa da neces zavrsiti sa pokidanim misicem ili bruhom..... nego ces s vremenom sazreti. Ako si kreten pa sjednes odmah i zahrndas, onda hodas po ivici i mozda se nista nece desiti ali je veca sansa da hoce.
Evo ti jos jedan banalan primjer, a gdje bi to bilo pozeljno primjenjivati kod pocetnika.
Motoristi. Polazu za A kategoriju na onim nekakvim skoro pa "prdavcima". I polozi, hop na OLX kupi za par hiljada nekog GSR-a sa 600ccm koji je metak u odnosu na ono na cemu je polagao. I eto ga na cesti.
Mislim da je sve jasno i bez dodatnog pojasnjavanja.
Pa da
Ali ti sa iskustvom znas da sjedis u potencijalno opasnom autu i sa bi mu morao prici sa oprezom. Zasto? Jer za 20 godina voznje si naucio kako da se nosis sa kojom situacijom, koliko pritisces gas negdje, koliko kocis......
A neko sa mjesec dva iskustva voznje poooojma nema ni o cemu tome. I nema moc rasudjivanja kao ti ili ja.
Stoji donekle to o cemu govoris, ali ipak sve u svemu nema razloga da se to ogranicava jer to nece nista puno promijeniti.
Vec je neko pomenuo da ima slucajeva gdje ljudi sebi kupe jaci auto i onda im dijete poraste pa ga uce na tom autu, trebaju sad kupovati jos jedan ili prodavati taj dok im dijete ne stekne iskustva, potpuno bespotrebno.
Realno, ko ne zna voziti, taj ce napraviti udes i sa slabijim autom, jaca auta imaju i odredjenih prednosti sto je preticanje sigurnije, neko bez iskustva nece dobro procijeniti i sa slabijim autom ce uci u makazice, sa jacim ce prije preteci i jaca auta su u pravilu generalno stabilnija, bolje stoje na cesti i imaju bolje kocnie (ako nije neko u garazi ćipovao), sa druge strane je veca sansa da izgubi kontrolu sa jacim autom, sve to na kraju dodje u 5 deka i kljucna je kultura u voznji kojoj bi roditelji uglavnom trebali da nauce svoju djecu nakon sto ona poloze i prije nego sto im daju auto samostalno da upravljaju, jer od instruktora se to ne moze ocekivati sa ovim nasim trenutnim sistemom.
Rekao bih da ta jača auta ne kupuje sirotinja nego ljudi kojima novac nije problem. Jer, održavati auto od 200+ KS (naročito ako je tu neki BMW,Mercedes,Audi itsl.) nije baš kao održavati Corsu od 70 KS. Takvima ne bi trebao biti problem kupiti djetetu mali auto male snage,a ne bibilo baš bespotrebno - pomoglo bi da ga greške koje će kao početnik neizbježno praviti ne koštaju previše.
Ateista wrote: ↑17/05/2022 11:04
Stoji donekle to o cemu govoris, ali ipak sve u svemu nema razloga da se to ogranicava jer to nece nista puno promijeniti.
Vec je neko pomenuo da ima slucajeva gdje ljudi sebi kupe jaci auto i onda im dijete poraste pa ga uce na tom autu, trebaju sad kupovati jos jedan ili prodavati taj dok im dijete ne stekne iskustva, potpuno bespotrebno.
Realno, ko ne zna voziti, taj ce napraviti udes i sa slabijim autom, jaca auta imaju i odredjenih prednosti sto je preticanje sigurnije, neko bez iskustva nece dobro procijeniti i sa slabijim autom ce uci u makazice, sa jacim ce prije preteci i jaca auta su u pravilu generalno stabilnija, bolje stoje na cesti i imaju bolje kocnie (ako nije neko u garazi ćipovao), sa druge strane je veca sansa da izgubi kontrolu sa jacim autom, sve to na kraju dodje u 5 deka i kljucna je kultura u voznji kojoj bi roditelji uglavnom trebali da nauce svoju djecu nakon sto ona poloze i prije nego sto im daju auto samostalno da upravljaju, jer od instruktora se to ne moze ocekivati sa ovim nasim trenutnim sistemom.
U sustini sloziti cemo se da je sve to individualno od osobe do osobe. I taj dio se nikakvim zakonom ne moze urediti. Ko je kreten, bice kreten i u yugi sa 50 ks i u audiju sa 350 ks. ali ako mu svjesno ogranicis mogucnost i u startu kazes imas ogranicenje na snagu zbog toga sto si svjez, onda ce imati to i u glavi. Znaci ako ti fitnes trener u teretani ne kaze kaze "halo, ne mozes gurati 150 kila cim si se prvi dan upisao u teretanu", onda je velika sansa da neces zavrsiti sa pokidanim misicem ili bruhom..... nego ces s vremenom sazreti. Ako si kreten pa sjednes odmah i zahrndas, onda hodas po ivici i mozda se nista nece desiti ali je veca sansa da hoce.
Evo ti jos jedan banalan primjer, a gdje bi to bilo pozeljno primjenjivati kod pocetnika.
Motoristi. Polazu za A kategoriju na onim nekakvim skoro pa "prdavcima". I polozi, hop na OLX kupi za par hiljada nekog GSR-a sa 600ccm koji je metak u odnosu na ono na cemu je polagao. I eto ga na cesti.
Mislim da je sve jasno i bez dodatnog pojasnjavanja.
Fazon je sto ko hocetaj ce divljati i u yugi, samo ce mu trebati puno vise vremena da postigne brzinu, imace manju upravljivost, slabije kocenje, ako dodje do udesa onda ce najebati i u puno manjim brzinama, zato kazem, stoji to donekle o cemu govoris, ali ima i druga strana te price zbog koje nisam siguran koliko je to dobro.
Motori su prica za sebe, to se ne moze porediti, jer tu i najmanja greska moze kostati glave.
safran wrote: ↑17/05/2022 11:15
Stajanje gdje stignu. Pa na seoskom drumu ljudi stanu ukraj, da ne smetaju. Mater preuzima dijete iz vrtića i "privremeno" zaustavlja auto u krajnjoj desnoj traci Zmaja od Bosne, u ravni Bristola. Na proširenju iza zgrade Socijalnog, redovno ujutro puno proširenje a onda se počnu redati u desnoj traci. Kod Hitne, redovno se "privremeno" zaustavljaju u desnoj traci, dok trknu do bankomata ili banke. Na ulazu u Kampus, redovno se zaustavljaju u kapiji i gledaju, čekaju. Na izlazu iz Kampusa, odmah na okuci ono pali sva četiri i čeka. Kod Američke ambasade na priključku iz Kampusa u Zmaja od Bosne, redovno neko stoji, pali sva četiri i čeka. Znači, vazdan negdje na kolovozu neko pali sva četiri i čekaaaaaaaa.
Jedno tri stoje kaznu za zabranjeno parkiranje i muriju na ulice.. Problem bi bio rijesen za mjesec dana.. Isto tako i za ostale prekrsaje.. Povecati kazne i udarati po dzepu.. Druge nema.. Drugacije ne znamo..
Stoji donekle to o cemu govoris, ali ipak sve u svemu nema razloga da se to ogranicava jer to nece nista puno promijeniti.
Vec je neko pomenuo da ima slucajeva gdje ljudi sebi kupe jaci auto i onda im dijete poraste pa ga uce na tom autu, trebaju sad kupovati jos jedan ili prodavati taj dok im dijete ne stekne iskustva, potpuno bespotrebno.
Realno, ko ne zna voziti, taj ce napraviti udes i sa slabijim autom, jaca auta imaju i odredjenih prednosti sto je preticanje sigurnije, neko bez iskustva nece dobro procijeniti i sa slabijim autom ce uci u makazice, sa jacim ce prije preteci i jaca auta su u pravilu generalno stabilnija, bolje stoje na cesti i imaju bolje kocnie (ako nije neko u garazi ćipovao), sa druge strane je veca sansa da izgubi kontrolu sa jacim autom, sve to na kraju dodje u 5 deka i kljucna je kultura u voznji kojoj bi roditelji uglavnom trebali da nauce svoju djecu nakon sto ona poloze i prije nego sto im daju auto samostalno da upravljaju, jer od instruktora se to ne moze ocekivati sa ovim nasim trenutnim sistemom.
Rekao bih da ta jača auta ne kupuje sirotinja nego ljudi kojima novac nije problem. Jer, održavati auto od 200+ KS (naročito ako je tu neki BMW,Mercedes,Audi itsl.) nije baš kao održavati Corsu od 70 KS. Takvima ne bi trebao biti problem kupiti djetetu mali auto male snage,a ne bibilo baš bespotrebno - pomoglo bi da ga greške koje će kao početnik neizbježno praviti ne koštaju previše.
Ne mora ni to znaciti, sve zavisi kome je sta bitno u zivotu. Ja vozim auto od 140ks, nisam neki bogatas, ima i skupljih auta koja su slabija, a i jeftinijih koja su jaca, nekom je cejf da kupi sebi jak auto i stedice za njega, odvajace od drugih stvari i nece biti u mogucnosti da kupi jos jedno.
Slazem se da jeste dobro djetetu uzeti neki manji auto za pocetak ko moze, izmedju ostalog i zbog toga sto je odrzavanje jeftinije a pocetnici ne znaju bas cuvati auto, ali nema svako tu mogucnost ili ce uzimati neku krntiju, a tu je po meni ipak bolje da vozi ako treba i jaci ali sigurniji auto, nego krntiju.
safran wrote: ↑17/05/2022 11:15
Stajanje gdje stignu. Pa na seoskom drumu ljudi stanu ukraj, da ne smetaju. Mater preuzima dijete iz vrtića i "privremeno" zaustavlja auto u krajnjoj desnoj traci Zmaja od Bosne, u ravni Bristola. Na proširenju iza zgrade Socijalnog, redovno ujutro puno proširenje a onda se počnu redati u desnoj traci. Kod Hitne, redovno se "privremeno" zaustavljaju u desnoj traci, dok trknu do bankomata ili banke. Na ulazu u Kampus, redovno se zaustavljaju u kapiji i gledaju, čekaju. Na izlazu iz Kampusa, odmah na okuci ono pali sva četiri i čeka. Kod Američke ambasade na priključku iz Kampusa u Zmaja od Bosne, redovno neko stoji, pali sva četiri i čeka. Znači, vazdan negdje na kolovozu neko pali sva četiri i čekaaaaaaaa.
Jedno tri stoje kaznu za zabranjeno parkiranje i muriju na ulice.. Problem bi bio rijesen za mjesec dana.. Isto tako i za ostale prekrsaje.. Povecati kazne i udarati po dzepu.. Druge nema.. Drugacije ne znamo..
Sve moze osim kazni za brzinu, te mi ne diraj, i ovako su prevelike.
Hodam ulicom, pored mene prođe neki bjesan Audi, baš onako dobar, nov novcat čini mi se po stanju auta. U susret mu ide stariji megan. Ulica je sporedna, lagano svi voze ali i dovoljno široka za mimoilaženje, trenutno u ulici samo ova dva auta.
Međutim, odjednom Audi staje ispred megana, ja reko znaju se pa se zajebavaju, vraća se malo nazad čak, kako bi ga bolje popriječio. Izlazi lik srednjih godina i napada ovog megana, koliko sam skontao, nije mu se megan malo pomjerio u stranu da on komotno prođe.
Scena je ko iz filmova, reko sad će se popucat. U meganu momak šuti, vjerovatno se prepao i nije očekivao nikakav napad jer za isti nije bilo razloga nikakvog. Ovaj iz audija očito dobro nadrkan i jako bahat. Po izgledu nije nikakva kockasta glava, mada jeste malo "presređen", ono, cipele, pantole na peglu, košuljica....
Skim ja živim i djelim havu, ne smiješ nikog mrsko pogledati, pogled u pod i furaj
Burazer je imao takvu sličnu situaciju sa tim košuljica-cipelica tipovima koji izađu prvi iz auta ko u neki sukob, a burazer ima ga za mašala, izleti njemu, i onda se košuljica odjednom primiri u fazonu "Pa eto nije fer tako, ne može tako baš, ali hajde nema veze"... To ti je ko piramida ishrane
Black swan wrote: ↑15/05/2022 16:19
Danss me maltretira lik u audiju ravno 5 kilometara trubi blica da ubrzam a nece da me pretekne...a ja drugi iza nekog puza
Stanem ja fino izadjem krenem po sikirce derem se zaobidji pokazujem nema niko ispred sta glumis ...ne smije izaci
formirala se kolona onda se sklonim 3metra prema kamenolomu kotorac da prodje
Izadjem i signaliziram mu ko drot da moze proci ode lik ali drugom daljom trakom da me zaobidje
sljedece auto ne smije krenuti dok ja nisam lagano usao i otisao
Ako bude kakav snimak to sam ja
Cuj sikirce
Imam i pijuk
Simulira oruzje a pred policijom je orudje
Leon16v wrote: ↑19/05/2022 11:53
Burazer je imao takvu sličnu situaciju sa tim košuljica-cipelica tipovima koji izađu prvi iz auta ko u neki sukob, a burazer ima ga za mašala, izleti njemu, i onda se košuljica odjednom primiri u fazonu "Pa eto nije fer tako, ne može tako baš, ali hajde nema veze"... To ti je ko piramida ishrane
Kad izadjes moras biti spreman da si mrtav covjek
Obicno kada izletin ljudi na faci vide da je ovaj spreman na sve
Ne izlazim cesto ali kad izadjem problema nema
A ne ko pjetlici ganjaju se oko kola na ildizi izasla obojica nema fizickog kontkta
Totalno sam zaboravio da sam ovo napisao
Totalna sinkopa toga dana razumijem alisu mutap
Laplace wrote: ↑17/05/2022 12:31
Rekao bih da ta jača auta ne kupuje sirotinja nego ljudi kojima novac nije problem. Jer, održavati auto od 200+ KS (naročito ako je tu neki BMW,Mercedes,Audi itsl.) nije baš kao održavati Corsu od 70 KS. Takvima ne bi trebao biti problem kupiti djetetu mali auto male snage,a ne bibilo baš bespotrebno - pomoglo bi da ga greške koje će kao početnik neizbježno praviti ne koštaju previše.
Pa ne proizvode se auta sa preko 250 ks od 2015, ima ih i starijih, samim tim i jeftinih.
Ne znam kako se krecu cijene tih automobila, ali poprilicno sam siguran da za 7000-14000 KM se moze naci Touareg, Audi A6, BMW e60 i sl automobili koji imaju preko 200 KS. Da li su to grobovi, 99% slucajeva jesu. Da li su skupi za odrzavanje, da. Da li ih vecina vozaca tih automobila u BiH odrzava, ne.
Na masi tih automobila, kako skupljih tako i jeftinijih, instrument tabla sija od raznoraznih sijalica i gresaka. Niti se redovno ulje mijenja, niti se ista kardinalno ulaze. Vozi se dok ide.
Optimist wrote: ↑21/05/2022 16:07
Na masi tih automobila, kako skupljih tako i jeftinijih, instrument tabla sija od raznoraznih sijalica i gresaka. Niti se redovno ulje mijenja, niti se ista kardinalno ulaze. Vozi se dok ide.
Ti bas lud, cuj vozit i ulagat u auto...to samo budale rade, nije auto njega kupiJo
Laplace wrote: ↑17/05/2022 12:31
Rekao bih da ta jača auta ne kupuje sirotinja nego ljudi kojima novac nije problem. Jer, održavati auto od 200+ KS (naročito ako je tu neki BMW,Mercedes,Audi itsl.) nije baš kao održavati Corsu od 70 KS. Takvima ne bi trebao biti problem kupiti djetetu mali auto male snage,a ne bibilo baš bespotrebno - pomoglo bi da ga greške koje će kao početnik neizbježno praviti ne koštaju previše.
Pa ne proizvode se auta sa preko 250 ks od 2015, ima ih i starijih, samim tim i jeftinih.
Ne znam kako se krecu cijene tih automobila, ali poprilicno sam siguran da za 7000-14000 KM se moze naci Touareg, Audi A6, BMW e60 i sl automobili koji imaju preko 200 KS. Da li su to grobovi, 99% slucajeva jesu. Da li su skupi za odrzavanje, da. Da li ih vecina vozaca tih automobila u BiH odrzava, ne.
Znači pisao sam nedavno za zagađivanje i ostavljanje auta na parkingu ispred zgrade.
Sada za vikend, ja legao spavam, I probudi me sviranje (znam prozori mi nisu najbolji). Nije sada neko navalio, ali svirne lagano pa sačeka. Elem, ja žmirim Reko ne obaziri se, spavaj,ali on pomalo svira, a meni nervoza raste jbg budan sada već traje to recimo 10tak min. Pogledam na sat 3 i 10, već me huja hvata. I jbg ovaj svira, a ja na balkon izašao I derem se na čovjeka da prestane više, a on govori šta će zagrađen je, ma Reko zovi mu policiju pauka samo eto prestani. I fakat je čovjek prestao svirati, valjda mu je neko došao, čuo sam da je s nekim pričao.
Ja stavrno više ne znam kako sa stokom, kako je nekome uredu da zagradi 4 vozila i ode spavati. Ne krivim toga što je svirao, jbg on je zagrađen ali hoću ja u 3 i 15 da spavam a ne da se derem s balkona.
Stoka u zadnje vrijeme zagradi tako, ostavi prolaz za pješake od 30cm itd, ja sam zvao u zadnje vrijeme znam napamet broj lokala mupa, ali nemam više volje zvati, ne znam kako sa stokom, jedino da pređem na neke druge metode.
Sve više se to dešava i ispred moje zgrade. Ja još uvijek zovem MUPovce.
Prva dva puta nisu došli, treći i svaki sljedeći put sam jasno i glasno rekao svoje ime i prezime i koliko je sati, te da očekujem najbližu patrolu unutar 15 minuta. I vidi čuda, dođoše.
Doduše samo su jednom zvali pauka na intervenciju jer je stvarno bilo nemoguće proći. Ovo ostalo su bile kazne za nepropisno parkiranje, jer je u većini slučajeva blokiran prolaz za pješake na pješačku stazu, a ima dosta majki sa dječijim kolicima u komšiluku, a tu sam pravo osjetljiv.
Svaki put se suzdržim da im ne kažem ako ne budu htjeli raditi svoj posao, morat će doći svakako ali onda da mene hapse, a ne da pišu kaznu za parking. Srećom nije bilo potrebe za tim intervencijama još uvijek.
Kod nas niko ne analizira situaciju pa da vidi koji se problemi pojavljuju i kako ih riješiti.
Recimo,ovo zagrađivanje. Kazna za to je kao i za bilo kakvo pogrešno parkiranje: 40 KM, u roku od sedam dana to bude 20 KM. Isto je ako si parkirao na neoznačenom mjestu gdje to nije dozvoljeno iako ne smetaš kao i kad nekoga zagradiš ili kad parkiraš na pješačkom ili kad parkiraš usred raskrsnice itd. Sve isto i ista tarifa.
Možda da se uradi kao u Srbiji: nije za svako nepropisno parkiranje ista kazna. Ako je nekoga zagradio,uzmi mu 200 KM bez mogućnosti plaćanja polovine kazne. U raskrsnici ili kružnom toku 500 KM,itd. I uvesti ona vozila kao u Beogradu, koja samo voze i snimaju.
ti isti koji donose zakone to ne bi mogli onda raditi
klasika je onaj znak obavezan smjer kod policije na idliži
gledam ih jučer u 16.00 nakon msjene kolona pogrešno još bulji u mene što analiziram njihovo ponašanje