Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ateista wrote: ↑26/09/2022 08:43
Sad bas htjedoh da napisem da je i kod nas to kaznjivo iako nema iscrtano na raskrsnici.
Sad, to sto ne znam da je ikad iko dobio kaznu za to, to je druga prica.
Dobijali su jedno vrijeme u Mostaru, na raskrsnici kod Projektanta.
Stavili radar s kamerom na raskrsnicu i slali kazne za prolazak kroz crveno ljudima koji su skretali lijevo i čekali da prođu auta koja idu pravo iz suprotnog smjera. U međuvremenu se upali crveno svjetlo i slali ljudima kazne.
Vjerovatno ih je neko tužio, jer nisam čuo da se više neko žali da je dobio takvu kaznu (ili su skinuli kameru ).
Ateista wrote: ↑26/09/2022 08:09
Raskrsnica kod higijenskog, ako sam u lijevoj traci za pravo i ima ih koji skrecu lijevo prema skenderiji, to je skoro pa obavezno da se izvlace u moju traku, ne ni tako malo, jos tu bar imaju iscrtane linije na raskrsnici...
Ovo me nervira i kod skretanja udesno na raskrsnici Socijalno, kad s glavne skreću prema Željinom stadionu. Jeste da je neki idiot tu napravio radijus na trotoaru kao da se radi o nekoj dvorišnoj raskrsnici, ali juče zamalo ne udarih u lika koji tu skreće, jer mi se uvalio u pola srednje trake pri skretanju.
_Reds_ wrote: ↑26/09/2022 08:36
Slično je recimo kod Grasa kad ideš Džemala Bijedića, većina ljudi ide lijevom trakom i čeka red, koji je često ujutro veliki, a treća bar jednostavno ide densnom koja se ulijeva u lijevu i ubaca se, i onda ovi koji čekeju u lijevoj ispadaju budale.
Griješiš.
Postoje dvije trake do jedne tačke. Obadvije se mogu regularno koristiti, a u mjestu spajanja trebaju da se uklapaju po principu rajsferšlusa i koliko vidim većina vozača to poštuje.
E sad je do tebe što voliš biti u lijevoj traci.
_Reds_ wrote: ↑26/09/2022 08:36
Slično je recimo kod Grasa kad ideš Džemala Bijedića, većina ljudi ide lijevom trakom i čeka red, koji je često ujutro veliki, a treća bar jednostavno ide densnom koja se ulijeva u lijevu i ubaca se, i onda ovi koji čekeju u lijevoj ispadaju budale.
Griješiš.
Postoje dvije trake do jedne tačke. Obadvije se mogu regularno koristiti, a u mjestu spajanja trebaju da se uklapaju po principu rajsferšlusa i koliko vidim većina vozača to poštuje.
E sad je do tebe što voliš biti u lijevoj traci.
Mislim da se ipak desna ulijeva u lijevu, i da na kraju ima i horzontalna sginalizacija za lijevo.
Ne volim ja biti, nego mi nekakno bude bezobrazno da pretknem 20tak auta koji čekaju u lijevoj. A onda vidiš da to radi svako treći.
Pa cemu sluzi desna traka u tom slucaju?
Logicno da je u funkciji jer nije zagrađena niti je na bilo koji način označena posebno.
I gdje god na svijetu imas takav slucaj, koriste se obje i u mjestu prestanka te trake se kolona spaja principom zippera.
Kod nas u ZOBS to nije definisano nikako, ali je to common sense i bon ton u saobracaju.
Jer se drugacije ne moze to rijesiti.
Ja idem uvijek onom trakom gdje je guzva manja, a na tom je mjestu uvijek desna. Bez imalo osjecaja neprijatnosti. I uvijek se desava zipper. Cak i bez guranja ostavlja se u lijevoj traci prostor za po jedno auto.
drug_profi wrote: ↑26/09/2022 10:35
Pa cemu sluzi desna traka u tom slucaju?
Logicno da je u funkciji jer nije zagrađena niti je na bilo koji način označena posebno.
I gdje god na svijetu imas takav slucaj, koriste se obje i u mjestu prestanka te trake se kolona spaja principom zippera.
Kod nas u ZOBS to nije definisano nikako, ali je to common sense i bon ton u saobracaju.
Jer se drugacije ne moze to rijesiti.
Ja idem uvijek onom trakom gdje je guzva manja, a na tom je mjestu uvijek desna. Bez imalo osjecaja neprijatnosti. I uvijek se desava zipper. Cak i bez guranja ostavlja se u lijevoj traci prostor za po jedno auto.
Tako je, to je neko logicno ponasanje, to cak pomaze da se na primjer prije rascisti skretanje za lijevo prema miljacki, skoro sam bas trebao tu skrenuti lijevo i kolona je bila prije tog skretanja da sam morao cekati, kad bi vise vozaca koristilo i desnu traku prije bi se recimo moglo stici do tog skretanja jer bi se kolona malo pomakla prema naprijed.
Cisto zakonski gledano, oni iz lijeve imaju prednost jer lijeva traka nestaje, ali zdravorazumski bi trebalo da se koristi kao sto si ti naveo.
vjeshalica wrote: ↑23/09/2022 21:36
Ko ce debosima objasniti da iako je zeleno na semaforu ne smiju ulaziti raskrsnicu iako je vidljivo da ce ostati u njoj i zaklopiti je radi guzve? Policija da stoji na svakoj raskrsnici i snima kretene i kretenuse u navedenom prekrsaju svoje bi 2 plate zaradili u toku jedne smjene. Zahvaljujuci debosima,guzve su nepodnosljive.
To važi ako je ta raskrsnica posebno označena, kao što je slučaj u Zagrebu.
Kod nas niti jedna raskrisnica nije na taj način označena, niti ZOBS to prepoznaje koliko ja znam.
Sada da ti budeš fer i korektan, a onaj sa druge strane nije, ne ide.
Slično je recimo kod Grasa kad ideš Džemala Bijedića, većina ljudi ide lijevom trakom i čeka red, koji je često ujutro veliki, a treća bar jednostavno ide densnom koja se ulijeva u lijevu i ubaca se, i onda ovi koji čekeju u lijevoj ispadaju budale.
Hajde procitaj ZOBS. Jedna od prvih stvari na obuci je NE ZATVARATI RASKRSNICU. Samo eto nadje se neko mudar. Zato je guzva haos i svadje sa debiloidima.
kabal1337 wrote: ↑26/09/2022 13:34
na koliko sad slikaju radari na stupu, 71 ili 51?
Pa ogranicenje na glavnoj je 60, tako da tek slikaju na 71 svi radari na glavnoj su tako nastimani. A u ostalom svugdje je tako gdje pise neka brzina radar slika na 11+ preko
kabal1337 wrote: ↑26/09/2022 13:34
na koliko sad slikaju radari na stupu, 71 ili 51?
Pa ogranicenje na glavnoj je 60, tako da tek slikaju na 71 svi radari na glavnoj su tako nastimani. A u ostalom svugdje je tako gdje pise neka brzina radar slika na 11+ preko
pa sa obje strane kolovoza imas znak 40 ogranicenje + radovi na putu
Pa ogranicenje na glavnoj je 60, tako da tek slikaju na 71 svi radari na glavnoj su tako nastimani. A u ostalom svugdje je tako gdje pise neka brzina radar slika na 11+ preko
pa sa obje strane kolovoza imas znak 40 ogranicenje + radovi na putu
Stacionarni radari se ne prepravljaju na ta nova ograničenja, jedino ako kome naumpadne da stavi tronožac.
Stacionarni radari su jednom naštimani i ne diraju ih.
Degenerici sad jos sporije krecu na raskrsnici kod remize iako su sve tri trake prohodne.preko novog asfalta voze 5 na sat ko preko jaja...jel to neki novi fetis ili isprobavanje ???
bitanga_sa_otesa wrote: ↑26/09/2022 15:50
Degenerici sad jos sporije krecu na raskrsnici kod remize iako su sve tri trake prohodne.preko novog asfalta voze 5 na sat ko preko jaja...jel to neki novi fetis ili isprobavanje ???
bitanga_sa_otesa wrote: ↑26/09/2022 15:50
Degenerici sad jos sporije krecu na raskrsnici kod remize iako su sve tri trake prohodne.preko novog asfalta voze 5 na sat ko preko jaja...jel to neki novi fetis ili isprobavanje ???
bitanga_sa_otesa wrote: ↑26/09/2022 15:50
Degenerici sad jos sporije krecu na raskrsnici kod remize iako su sve tri trake prohodne.preko novog asfalta voze 5 na sat ko preko jaja...jel to neki novi fetis ili isprobavanje ???