Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kako ne moze? Iza mene je u unutrasnjoj traci, prestroji se u vanjsku i stisne gas.
kruzni u biti jeste kao glavna ulica a ovo ostalo su sporedne
zato kruzni i ima prednost
za prestizanje reci da se zezas ?
koliko ti vozis po kruznim 5kmh?
A brate dragi, pa bas ne citas sto pisem ili namjerno fulas poentu. Naravno da ne vozim 5km/h, ali ne mozes imati desno automobil ako nije divljak koji vozi prebrzo ili se nepropisno ukljucio (ili je u kruznom ogromna guzva). Necu ponavljati ovo vise, valjda sam sad jasan bio.
I upravo zato ovo mi govori da vrijedi za situacije kada je velika guzva i traka je zakrcena.
Ukoliko uvjeti, odnosno saobraćaj u kružnom toku ne dozvoljavaju isključivanje, onda ste dužni napraviti još jedan krug kako biste se isključili sigurno u narednom pokušaju.
kruzni u biti jeste kao glavna ulica a ovo ostalo su sporedne
zato kruzni i ima prednost
za prestizanje reci da se zezas ?
koliko ti vozis po kruznim 5kmh?
A brate dragi, pa bas ne citas sto pisem ili namjerno fulas poentu. Naravno da ne vozim 5km/h, ali ne mozes imati desno automobil ako nije divljak koji vozi prebrzo ili se nepropisno ukljucio (ili je u kruznom ogromna guzva). Necu ponavljati ovo vise, valjda sam sad jasan bio.
I upravo zato ovo mi govori da vrijedi za situacije kada je velika guzva i traka je zakrcena.
Ukoliko uvjeti, odnosno saobraćaj u kružnom toku ne dozvoljavaju isključivanje, onda ste dužni napraviti još jedan krug kako biste se isključili sigurno u narednom pokušaju.
Ali kao sto rekoh, nije precizno definisano...
Poenta je da te niko ne moze prestici desnom stranom kao sto ti pises osim ako s3 ne vuces po kruznom
I naravno da mozes imati desno automobil
Mogao je uci zajedno sa tobom u kruzni kao sto je mogao uci i sljedece ukljucivanje dok si ti bio u unutrasnjoj
Ne vrijedi objasnjavati
Rekao sam prije par dana o kruznom sad isto i necu vise pisati o kruznim
BadBoy wrote: ↑02/08/2021 07:42
Ma znam ja da se sranja dešavaju, ali ovo je baš previše auta bilo da bi se podvelo pod kategoriju "desilo se sranje".
Auto u ispravnom stanju ne bi trebalo prokuhati tako lako, pa nismo Sahara a i dole se najnormalnije vozi
Veliki problem u tom trenutku na tom mjestu je sto su ljudi isli mic po mic uz brdo sa upaljenom klimom. E to je izazvalo pregrijavanja silna. Klima kad se auto ne krece je veliki potrosac protoka zraka od ventilatora a tada ostatak masine ne dobija ono sto mu treba. I jos kad imas plus 39 napolju i ako je rashladna tecnost u autu malo starija eto ga. Recept za pregrijavanje.
Meni prvom se desilo prvi put u zivotu prije 15ak dana da mi je temperatura krenula da se penje preko onih pola odakle ne mrda.
Za 6 godina kako vozim ovo auto nikad nije maknula preko tih pola. Srecom odmah sam znao sta je i sta uzrokuje to. Ugasio klimu i doslovno za 10 sekundi se vratila na mjesto. E problem je sto puno ljudi uopste ne gleda na tablu sta se desava dok ne "zapisti" i ne upali se se crvena lapica neka.
A tada je vec vrijeme da se otvara hauba.
Respo, nepismen si. Sto je najzalosnije, tu ne pomaze nikakva edukacija. Kruzni tok je jasan, samo ti ne kontas.
Ako je isti obiljezen saobracajnim znakom da se ukljucujed na put s pravom prvenstva, odnosno da se nalazis na sporednoj cesti, duzan si propustiti vozila koja se nalaze unutar istog. To prvenstvo ne vazi beskrajno,'pustas one koji se nalaze u tvom vidnom krugu i vidis da ce nastaviti putanju kretanja/izlaska. Kada se ta vozila nadju ispred tebe, a lijevo od tebe nema drugih vozila, ukljucujes se. Dva vozila se mogu u isto vrijeme ukljuciti u kruzni tok, pod uslovom da je isti prazan. Kada su unutar kruznog toga, onaj u vanjskoj ima prednost. Ovisno kako je saobracajnim znakom odredjeno vanjska se iskljucuje na prvom i drugom, a unutrasnja na drugom, trecem, cetvrtom. Tad pednost ima onaj u vanjskoj, a ne u unutrasnjoj. A to niko ne spori. Problem koji ti ne mozes da skontas je ulazak u kruzni tok, gdje mislis da mozes uletiti kao divljak i uzeti prednost onom u unutrasnjoj traci. U slucaju takvog kontakta opet ce biti kriv onaj iz unutrasnje, sto je vozio po propisima. Samo iz razloga sto ne moze dokazati tvoje oduzimanje prednosti. Bez nadzora sluzbenog lica, izuzetog video snimka od strane suda. S razlogom postoji unutrasnja traka. Takve trake imaju svoju izlaznu traku u vecini slucajeva. Ta seljacka prica "nek kruzi po kruznom" je upravo to, seljacka. Moze kruziti, a cinjenica je da mu je prednost oduzeta tvojim ubacivanjem u kruzni tok. Svakako ako se nalazi u unutrasnjoj, a neko iz nekog razloga, koji je u vanjskoj odluci da pravi puni krug duzan je da ga propusti. To nije sporno, sporan je ulazak i namjerno uzimanje prednosti i pozicioniranje auta na izlaznu putanju vozila koje se nalazi u kruznom toku u unutrasnjoj traci s razlogom ostvarivanja kontakta u cilju dobivanja materijalne koristi od osiguranja. Razlika je sto ti to radis jer si nepismen i ne kontas, a razlika je sto shandrprc to radi jer konta i zna da ce klepit lovu za svoju krshinu.
STARx wrote: ↑03/08/2021 13:10
Respo, nepismen si. Sto je najzalosnije, tu ne pomaze nikakva edukacija. Kruzni tok je jasan, samo ti ne kontas.
Ako je isti obiljezen saobracajnim znakom da se ukljucujed na put s pravom prvenstva, odnosno da se nalazis na sporednoj cesti, duzan si propustiti vozila koja se nalaze unutar istog. To prvenstvo ne vazi beskrajno,'pustas one koji se nalaze u tvom vidnom krugu i vidis da ce nastaviti putanju kretanja/izlaska. Kada se ta vozila nadju ispred tebe, a lijevo od tebe nema drugih vozila, ukljucujes se. Dva vozila se mogu u isto vrijeme ukljuciti u kruzni tok, pod uslovom da je isti prazan. Kada su unutar kruznog toga, onaj u vanjskoj ima prednost. Ovisno kako je saobracajnim znakom odredjeno vanjska se iskljucuje na prvom i drugom, a unutrasnja na drugom, trecem, cetvrtom. Tad pednost ima onaj u vanjskoj, a ne u unutrasnjoj. A to niko ne spori. Problem koji ti ne mozes da skontas je ulazak u kruzni tok, gdje mislis da mozes uletiti kao divljak i uzeti prednost onom u unutrasnjoj traci. U slucaju takvog kontakta opet ce biti kriv onaj iz unutrasnje, sto je vozio po propisima. Samo iz razloga sto ne moze dokazati tvoje oduzimanje prednosti. Bez nadzora sluzbenog lica, izuzetog video snimka od strane suda. S razlogom postoji unutrasnja traka. Takve trake imaju svoju izlaznu traku u vecini slucajeva. Ta seljacka prica "nek kruzi po kruznom" je upravo to, seljacka. Moze kruziti, a cinjenica je da mu je prednost oduzeta tvojim ubacivanjem u kruzni tok. Svakako ako se nalazi u unutrasnjoj, a neko iz nekog razloga, koji je u vanjskoj odluci da pravi puni krug duzan je da ga propusti. To nije sporno, sporan je ulazak i namjerno uzimanje prednosti i pozicioniranje auta na izlaznu putanju vozila koje se nalazi u kruznom toku u unutrasnjoj traci s razlogom ostvarivanja kontakta u cilju dobivanja materijalne koristi od osiguranja. Razlika je sto ti to radis jer si nepismen i ne kontas, a razlika je sto shandrprc to radi jer konta i zna da ce klepit lovu za svoju krshinu.
tekst i citaj
ako ne znas citati onda idi nauci prvo to
jbg sad se ne mozes izvlaciti ja pisem gluposti
ljudi fino napisali al ti ne zelis priznati kao sto sam i predvidio
za sve je fino opisano al ti ne zelis to da shvatis ili ne mozes
tekst i citaj
ako ne znas citati onda idi nauci prvo to
jbg sad se ne mozes izvlaciti ja pisem gluposti
ljudi fino napisali al ti ne zelis priznati kao sto sam i predvidio
za sve je fino opisano al ti ne zelis to da shvatis ili ne mozes
tekst i citaj
ako ne znas citati onda idi nauci prvo to
jbg sad se ne mozes izvlaciti ja pisem gluposti
ljudi fino napisali al ti ne zelis priznati kao sto sam i predvidio
za sve je fino opisano al ti ne zelis to da shvatis ili ne mozes
samo procitaj tekst a ima i slika da ti bude jasnije
do tada suti i nemoj se provaljivati
a seljacke fore ostavi za svoje s kim se druzis
obe te kazne sto si postavio ti ne idu u prilog
obJe kazne idu u prilog, zobs u ruke pa malo edukacije.. a mozes i koji cas u skolu :- )
ni jedna ne ide u prilog jer se ne odnose na ono o cemu pricamo
e sad ti zobs u ruke pa procitaj sta pise al ti to ne kontas pa ti zato ovo i ide u prilog i svasta nesto sto ne kontas a nije uopste tema
Ja evo otvorio link, cisto da procitam sta pise. Allaha mi ja ne vjerujem kakva si ti osoba s mentalnim ogranicenjem. Pa jesil bolan toliko lud.
Bukvalno prvo pravilo s tvog teksta na koji se ti pozivas da si upravu Prvo i osnovno pravilo jeste da vozila koja ulaze u kružni tok moraju smanjiti brzinu ili se po potrebi u potpunosti zaustaviti te na taj način ustupiti prednost vozilima koja su već u kružnom toku.
Jesil zdrav?
jesi ti bolestan
u vanjskoj nije bilo auta koji imaju prednost da bi propustio te iste
da odemo u pariz u njihov kruzni tok kod trijumfalne po tvom nikad ne bi usao u kruzni
isto ovo preslikaj na nase kruzne sa vise od jedne trake
Respo sine, prednost vazi za cijeli kruzni tok. Ne za vanjsku. Sva vozila koja se nalaze u kruznom toku imaju prednost u odnosu na vozila koja se ukljucuju u kruzni tok.
Samo prestani lagat, primjer nije ni blizu istog. Naravno da vanjska traka ovdje ima prednost. Oba se vozila nalaze u kruznom toku, pravilo desne strane.
Nadji mi primjer gdje ima prednost onaj koji se ukljucuje u kruzni tok u odnosu onoga koji se vec nalazi u njemu.
STARx wrote: ↑03/08/2021 14:06
Respo sine, prednost vazi za cijeli kruzni tok. Ne za vanjsku. Sva vozila koja se nalaze u kruznom toku imaju prednost u odnosu na vozila koja se ukljucuju u kruzni tok.
prije da ja tebi mogu biti tata al nebitno skontat ces kasnije da vidis koliko si u kriv
Samo prestani lagat, primjer nije ni blizu istog. Naravno da vanjska traka ovdje ima prednost. Oba se vozila nalaze u kruznom toku, pravilo desne strane.
Nadji mi primjer gdje ima prednost onaj koji se ukljucuje u kruzni tok u odnosu onoga koji se vec nalazi u njemu.
cuj prestani lagati
ti ne znas ni da citas jbt
i na snimku forumasa su obojica bila u kruznom kad je ovaj skretao
kako ne kontas to
stvarno ne vrijedi prvo si tvrdio da nista moje nije tacno sad ma sve je tacno osim tog i tog
kad skontas bolje da se ne javljas jedno mjesec dana na temu jer si bio skroz u krivu i od mene dosta
ssa buzdovanom se vise ne raspravljam
prije da ja tebi mogu biti tata al nebitno skontat ces kasnije da vidis koliko si u kriv
jbg u parizu svi krse onda zakon tvojom logikom
Ne mozes, moj tata nije panglu. Ti jednostavno neces da razumis. Pravilo desne strane vazi za vozila koja se nalaze u kruznom toku. Vozila koja se ukljucuju u kruzni tok nalaze se u sporednoj ulici. Vozila koja se ukljucuju u kruzni tok duzni su propustiti vozila koja se nalaze u kruznom toku ili ukoliko je tvoj primjer kojeg nisam ni pregledao iz pariza ukljucenje uraditi tako da ne ugrozavaju voznju vozaca koji se vec nalazi unutar istog. A to kod nas nije moguce, jer ja tebi ne mogu da objasnim da vozila u kruznom toku imaju prednost u odnosu na onog koji se ukljucuje. Da prednost vazi za cijeli krug, ne za traku u koju se ukljucujes. Kad si na glavnoj isto imas znak prednost, a taj znak vazi za sve trake, ne samo za jednu.
cuj prestani lagati
ti ne znas ni da citas jbt
i na snimku forumasa su obojica bila u kruznom kad je ovaj skretao
kako ne kontas to
stvarno ne vrijedi prvo si tvrdio da nista moje nije tacno sad ma sve je tacno osim tog i tog
kad skontas bolje da se ne javljas jedno mjesec dana na temu jer si bio skroz u krivu i od mene dosta
ssa buzdovanom se vise ne raspravljam
Prvo i osnovno pravilo jeste da vozila koja ulaze u kružni tok moraju smanjiti brzinu ili se po potrebi u potpunosti zaustaviti te na taj način ustupiti prednost vozilima koja su već u kružnom toku.
prije da ja tebi mogu biti tata al nebitno skontat ces kasnije da vidis koliko si u kriv
jbg u parizu svi krse onda zakon tvojom logikom
Ne mozes, moj tata nije panglu. Ti jednostavno neces da razumis. Pravilo desne strane vazi za vozila koja se nalaze u kruznom toku. Vozila koja se ukljucuju u kruzni tok nalaze se u sporednoj ulici. Vozila koja se ukljucuju u kruzni tok duzni su propustiti vozila koja se nalaze u kruznom toku ili ukoliko je tvoj primjer kojeg nisam ni pregledao iz pariza ukljucenje uraditi tako da ne ugrozavaju voznju vozaca koji se vec nalazi unutar istog. A to kod nas nije moguce, jer ja tebi ne mogu da objasnim da vozila u kruznom toku imaju prednost u odnosu na onog koji se ukljucuje. Da prednost vazi za cijeli krug, ne za traku u koju se ukljucujes. Kad si na glavnoj isto imas znak prednost, a taj znak vazi za sve trake, ne samo za jednu.
pa nije tata glup al zato sin jeste
ja ne razumim nego razumijem nesto sto su ovi objasnili a sto ti ne mozes da razumijes
u slobodnu traku se moze ukljuciti
prednost ima kad si u toj traci i to je sva filozofija koja se mora shvatiti
i na autoputu se ukljucujes na pravo prvenstva pa se ukljucujes u traku kad je slobodna a ne kad nema nikoga na ap
zato je u nekim drzavama pravilo da kod tih ukljucnih se prestrojis lijevo da bi ovaj mogao se ukljuciti
al dzaba objasnjavam kad ne kontas
cuj prestani lagati
ti ne znas ni da citas jbt
i na snimku forumasa su obojica bila u kruznom kad je ovaj skretao
kako ne kontas to
stvarno ne vrijedi prvo si tvrdio da nista moje nije tacno sad ma sve je tacno osim tog i tog
kad skontas bolje da se ne javljas jedno mjesec dana na temu jer si bio skroz u krivu i od mene dosta
ssa buzdovanom se vise ne raspravljam
Prvo i osnovno pravilo jeste da vozila koja ulaze u kružni tok moraju smanjiti brzinu ili se po potrebi u potpunosti zaustaviti te na taj način ustupiti prednost vozilima koja su već u kružnom toku.
procitaj tekst na klixu i vidi sliku pa ce ti se neke stvari same objasniti ako zelis da shvatis
ps. samo reci je li vanjska traka slobodna? i to citavom duzinom od kamiona cak a vjerovatno i tamo prema sos selu
Last edited by foxlife on 03/08/2021 14:38, edited 1 time in total.