o kojem videu pricamo
na sva 3 videa koja su trenutno ovdje snimac je po pravilima
ok mozda moze uz vozacku solidarnost pustiti prikociti i sl al je sasvim ok ovdje
Moderators: anex, _BataZiv_0809
o kojem videu pricamo
Greška vozača koji snima je u uključivanju u kružni tok, a ne ono poslije. Nije se smio uključiti jer je ovaj u unutrašnjoj signalizirao da će se prestrojiti u vanjsku. Da su ušli na isti ulaz, onda bi bio kriv taj iz unutrašnje.doff wrote: ↑27/07/2021 22:34 Ko vama vozačku dade...
Mijenjanje trake u kruznom toku povlači ista pravila kao i mijenjanje trake u pravcu. Žmigavac i propuštanje vozila su osnovna pravila koja poštuje onoj ko mijenja saobracajnu traku.
Pa jbt to na prvim casovima ucite, ako niste kupili vozačku.
Ako su oba vozila u kruznom toku, oni su na putu iste važnosti, svaka promjena kretanja podložna je ugrožavanju onoga ko se kreće svojom trakom. Da bi se izbjegao konflikt, onaj ko mijenja traku je obavezan propustiti vozila, odnosno ne ugroziti njihovo kretanje. S tim da se ne zaustavlja nego nastavlja kretanje praveći krug dok ne stekne uvjet da bezbjedno napusti kružni tok, odnosno da ne ugrozi drugog.
Ako to ne shvatate, ne sjedajte i ne upravljanje vozilom, jer ste žive kamikaze.
samo sto u slucaju kruznog ovaj kad se ne moze prestrojiti kruzi i opet je tu za 20 sekundi kad nema nikoga i prestrojava se u vanjsku zmigavcemLaplace wrote: ↑27/07/2021 22:40Zamisli da se sa sporednog puta uključuješ na glavni put sa više traka. Sa lijeve strane ti nailazi vozilo koje vozi lijevom trakom, ali vidiš da je njemu uključen pokazivač smjera kojim daje do znanja da će se prestrojiti u desnu traku. U tom slučaju ćeš mu uključivanjem na glavni put ugroziti sigurnost.
Druga stvar bi bila da vozač u lijevoj nije pokazao namjeru da se prestroji.
Inače, u pravilu se propuštaju sva vozila naglavnoj cesti, s tim da u slučaju da je desna prazna i niko ne pokazuje namjeru da je zauzme nije rizično uključiti se u desnu.
Sad sve to prebaci na kružni tok i imaš sliku.
Znači, nije greška snimatelja na onim klipovima u trenutku prestrojavanja vozila iz unutrašnje u vanjsku, greška je u tome što se ubacio u kružni iako je vozač u unutrašnjoj signalizirao da će se ubrzo prestrojiti u vanjsku i izaći iz kružnog toka.
Ovo sve je posljedica nerazmišljanja ljudi koji konstruišu kružne tokove: znaju kakav smo narod i morali su nas fizički prisiliti da izlazimo na prvom (eventualno drugom) izlazu.
@vjeshalica i @STARx su u upravu sto se tice ona prva dva videa sto su postavljena. Prilikom ulaska u kruzni tok moraju se propustiti sva vozila, pa i ona sto su u unutrasnjoj traci kruznog toka.foxlife wrote: ↑27/07/2021 22:39on u kruznom je u vanjskoj a onaj u kruznom je u untrasnjojvjeshalica wrote: ↑27/07/2021 22:00 Ne nije. Osim sto je on sada u poziciji unutar kruznog, a crni ulijece u kruzni isto kao i on sto ulijece po Dobrinji. Dok ne zavrsi na krov.
dva svijeta razlicita
da je ovaj isao vanjskom ovaj se ne bi ukljucivao
slozit cemo se da se ne slazemomahalas505 wrote: ↑27/07/2021 22:47@vjeshalica i @STARx su u upravu sto se tice ona prva dva videa sto su postavljena. Prilikom ulaska u kruzni tok moraju se propustiti sva vozila, pa i ona sto su u unutrasnjoj traci kruznog toka.
Odgovor je DA. Pravila za kruzni tok i za tu raskrsnicu sto si rekao su 100% ista.foxlife wrote: ↑27/07/2021 22:49da je ovaj isao vanjskom ovaj se ne bi ukljucivao
evo ti primjer kod vrazove donja ulica sto izlazi na titovu
ako su desna i srednja traka pune jel ovaj iz te ulicice mora cekati da svi prodju?
kako ne kontate da je njegova traka u koju se ukljucuje prazna i zato se moze ukljuciti
Vjerovatno je da će onaj u unutrašnjoj biti kriv jer valja dokazati da mu je ovaj uletio.foxlife wrote: ↑27/07/2021 22:47samo sto u slucaju kruznog ovaj kad se ne moze prestrojiti kruzi i opet je tu za 20 sekundi kad nema nikoga i prestrojava se u vanjsku zmigavcemLaplace wrote: ↑27/07/2021 22:40
Zamisli da se sa sporednog puta uključuješ na glavni put sa više traka. Sa lijeve strane ti nailazi vozilo koje vozi lijevom trakom, ali vidiš da je njemu uključen pokazivač smjera kojim daje do znanja da će se prestrojiti u desnu traku. U tom slučaju ćeš mu uključivanjem na glavni put ugroziti sigurnost.
Druga stvar bi bila da vozač u lijevoj nije pokazao namjeru da se prestroji.
Inače, u pravilu se propuštaju sva vozila naglavnoj cesti, s tim da u slučaju da je desna prazna i niko ne pokazuje namjeru da je zauzme nije rizično uključiti se u desnu.
Sad sve to prebaci na kružni tok i imaš sliku.
Znači, nije greška snimatelja na onim klipovima u trenutku prestrojavanja vozila iz unutrašnje u vanjsku, greška je u tome što se ubacio u kružni iako je vozač u unutrašnjoj signalizirao da će se ubrzo prestrojiti u vanjsku i izaći iz kružnog toka.
Ovo sve je posljedica nerazmišljanja ljudi koji konstruišu kružne tokove: znaju kakav smo narod i morali su nas fizički prisiliti da izlazimo na prvom (eventualno drugom) izlazu.
e sad je to ono sto ja govorim siva zona
ako u zakonu o kruznom donesu to sto vi kazete onda je kriv snimatelj jer tako zakon kaze a ako donesu kako ja kazem onda je potpuno ispravan
a mi nemamo tog zakona zato u biti niko "nije" kriv
a kad bi se desio sudar bas me zanima sta bi policija rekla
sam sandoprc tvrdi da je u takvim sudarima izlazio kao nevin
je li istina ne znam
ajd super znaci ja cu cekati dok 5874 prodje iako je traka u koju ulazim prazna potpuno iz nebitno kojeg razlogamahalas505 wrote: ↑27/07/2021 22:51Odgovor je DA. Pravila za kruzni tok i za tu raskrsnicu sto si rekao su 100% ista.foxlife wrote: ↑27/07/2021 22:49
da je ovaj isao vanjskom ovaj se ne bi ukljucivao
evo ti primjer kod vrazove donja ulica sto izlazi na titovu
ako su desna i srednja traka pune jel ovaj iz te ulicice mora cekati da svi prodju?
kako ne kontate da je njegova traka u koju se ukljucuje prazna i zato se moze ukljuciti
Za početak bi mogli da iscrtaju linije: da ovaj koji kruži vanjskom naiđe na punu. U tom slučaju bi morao propustiti vozilo koje izlazi ili bi on bio kriv za sudar.foxlife wrote: ↑27/07/2021 22:50slozit cemo se da se ne slazemomahalas505 wrote: ↑27/07/2021 22:47
@vjeshalica i @STARx su u upravu sto se tice ona prva dva videa sto su postavljena. Prilikom ulaska u kruzni tok moraju se propustiti sva vozila, pa i ona sto su u unutrasnjoj traci kruznog toka.
kad donesu zakon o kruznim vidjet cemo ko bi onda bio kriv a do tada se bezveze natezemo
Uopste nema potrebe za nekim novih zakonskim rjesenjima u vezi kruznog toka. Naveo si primjer raskrsnice koja je ekvivalentna po pitanju pravila sa raskrsnicom koja je rjesena sa kruznim tokom.foxlife wrote: ↑27/07/2021 22:52ajd super znaci ja cu cekati dok 5874 prodje iako je traka u koju ulazim prazna potpuno iz nebitno kojeg razlogamahalas505 wrote: ↑27/07/2021 22:51
Odgovor je DA. Pravila za kruzni tok i za tu raskrsnicu sto si rekao su 100% ista.
posto se necemo sloziti a nemamo zakona o tome necu dalje pisati
Ne. Ja procjenjujem koliko su daleko vozila u kružnom: ako su prije dovoljno daleko (jedan izlaz prije mog ulaza), onda se mogu bezbjedno uključiti. Ako su bliže, onda moram biti oprezan (jer mnogi ne signaliziraju da će se prestrojiti i izaći, a hajde ti to poslije dokazuj).foxlife wrote: ↑27/07/2021 22:52ajd super znaci ja cu cekati dok 5874 prodje iako je traka u koju ulazim prazna potpuno iz nebitno kojeg razlogamahalas505 wrote: ↑27/07/2021 22:51
Odgovor je DA. Pravila za kruzni tok i za tu raskrsnicu sto si rekao su 100% ista.
posto se necemo sloziti a nemamo zakona o tome necu dalje pisati
i na tom primjeru ce svako uci na titovu ako u lijevoj nema vozila i nece biti kaznjenimahalas505 wrote: ↑27/07/2021 22:57Uopste nema potrebe za nekim novih zakonskim rjesenjima u vezi kruznog toka. Naveo si primjer raskrsnice koja je ekvivalentna po pitanju pravila sa raskrsnicom koja je rjesena sa kruznim tokom.
U Sarajevu zato najsigurnije isključivo vanjskom voziti, bilo gdje da se isključuješ, jer ljudi očigledno ne poznaju pravila kružnog.laik1981 wrote: ↑27/07/2021 22:56 Zato fino postaviti video nadzor na svaki kruzni tok i rijesen problem sa dokazivanjem..
Ne kontam kako nekom nije jasno da prlikom ukljucenja na kruzni svi koji su vec unutra imaju prednost.. Na mnogim kruznim ima i jasan znak.. Snimatelj u ona dva prva snimka pravi prekrsaj..
Jos jedan tvoj account na foe zbog nebuloziranja iako ti je milijardu puta recenofoxlife wrote: ↑27/07/2021 22:39on u kruznom je u vanjskoj a onaj u kruznom je u untrasnjojvjeshalica wrote: ↑27/07/2021 22:00 Ne nije. Osim sto je on sada u poziciji unutar kruznog, a crni ulijece u kruzni isto kao i on sto ulijece po Dobrinji. Dok ne zavrsi na krov.
dva svijeta razlicita
Nema kod nas, možda vani. Na svakom izlazu imaš isprekidane linije (ako su dvije trake unutra).
ne kontas ti izgleda al besppotrebno se s tobom raspravljativjeshalica wrote: ↑27/07/2021 23:04Jos jedan tvoj account na foe zbog nebuloziranja iako ti je milijardu puta receno
Prvenstvo vazi u obije trake a ne samo u jednoj unutar kruznog nebitno da li je vanjska ili unutrasnja, znak se odnosi na obije trake u isto vrijeme i na iston mjestu i na istoj dionici
s ovim je vozac ogranicen da skrene desno a nikako da moze produziti na drugi treci izlaz
Hocu te staviti po ko zna koji put jer necu da citam idiotlukefoxlife wrote: ↑27/07/2021 23:05ne kontas ti izgleda al besppotrebno se s tobom raspravljativjeshalica wrote: ↑27/07/2021 23:04
Jos jedan tvoj account na foe zbog nebuloziranja iako ti je milijardu puta receno
Prvenstvo vazi u obije trake a ne samo u jednoj unutar kruznog nebitno da li je vanjska ili unutrasnja, znak se odnosi na obije trake u isto vrijeme i na iston mjestu i na istoj dionici
i stavi me na foe molim te
pa ti ovdje pises idiotluke
... što bi i trebalo u slučaju da se vozač 1 u kružni uključio u vanjsku traku: njegovi su prvi i drugi izlaz, za treći ide u unutrašnju (nisam odabrao baš najbolju sliku da bih ovo ilustrovao).