Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Laplace wrote: ↑11/05/2020 08:58
I mani mi te priče kako djeca ništa ne znaju. Radim u školi i znam koliko im se trubi o ponašanju u saobraćaju, svako malo. Jesu li nam sva djeca toliko nesposobna da shvate par jednostavnih pravila?
Znam lično bar nekoliko primjera gdje su roditelji naučili djecu predškolskog uzrasta da ne izlijeću pred auto. Može se kad se hoće, ali je lakše istjerati dijete napolje i gledati turske serije.
Pa ja sam svog psa naucio da ne istrcava na ulicu. Da ga vidis, stane na pjesacki i ceka da svi ljudi krenu.
Pas uci brzo i lako.
Po nekoj logici, inteligentnija bica bi trebala jos brze i lakse.
Laplace wrote: ↑11/05/2020 09:42
Shvatam to, ali navodim da je to ne samo pogrešna nego i krajnje idiotska praksa. Time ne samo da poštene i savjesne vozače proglašavaju ubicama na putu, nego ugrožavaju i same pješake ulivajući im lažnu sigurnost da su vozači dužni da rade nemoguće kako bi pješaci mogli nastaviti biti neodgovorni idioti.
To je loše i po ovzače i po pješake.
Da ne kažem da je taj vozač, koji je pri vožnji brzinom nekh 2 km/h zakačio ženu koja mu je bila u mrtvom uglu, nije mnogo bolje prošao od nekih koji su pri mnogo višim brzinama ugrozili ili udarili pješaka (na primjer, slučaj kada udari pješakana autobuskom stajalištu).
Ne treba navoditi šta mislim o našem pravosuđu.
Pa ne znam šta bih ti rekao. Stvar definitivno nije crno-bijela kako se to ovdje želi prikazati. Cilj zakona je da štiti slabije, a u saobraćaju to su uvijek pješaci iz prostog razloga što nisu okruženi sa tonu i pol metala, stakla i plastike i ne kreću se brzinama većim od 5 km/h.
Sa druge strane, sudovi često cijene i doprinos oštećenog u nastanku štete, tako da nije baš i da je vozač uvijek 100% kriv bez pogovora, bez ikakve odgovornosti pješaka.
Laplace wrote: ↑11/05/2020 08:58
I mani mi te priče kako djeca ništa ne znaju. Radim u školi i znam koliko im se trubi o ponašanju u saobraćaju, svako malo. Jesu li nam sva djeca toliko nesposobna da shvate par jednostavnih pravila?
Znam lično bar nekoliko primjera gdje su roditelji naučili djecu predškolskog uzrasta da ne izlijeću pred auto. Može se kad se hoće, ali je lakše istjerati dijete napolje i gledati turske serije.
Ova priča nikako nije na mjestu.
Naučiti dijete da ne izlijeće pred auto nije isto kao i naučiti dijete koliko je 1+1.
Djeci nikada nije dovoljno trubiti i ponavljati im neke stvari.
Počevši od pranja ruku, vožnje bicikla, pa do prelaska ulice...
U dječjoj igri se često pogube i izlete za loptom, bez obzira koliko im kao roditelj trubio.
Ne gledam ja turske serije i ne tjeram ih napolje, ali neke stvari se moraju ponavljati, jer djeca su - djeca. Nisu roboti.
Znači, kod nas je vozač dužan biti natčovjek, svevideće i svemoguće biće koje ne griješi, ima reflekse 100 puta bolje od mačke, ima automobil koji ima zaustavni put 0 cm i uz top ima vidovitu Džemilu instaliranu u board computer.
Sa ovakvim razmišljanjem i sudskom praksom nije ni čudo da nam pješaci stradaju na cestama.
I zašto se onda bunite kad ispred vas na ograničenju 60 voze 20-30? Mislite li da se sve ovo može predvidjeti pri većoj brzini.
Meni se čini da previše fantazirate i precejenjujete mogućnosti vozača.
Da se razumijemo, ne mogu nabrojati koliko puta sam predvidio nepredvidivo i spasio idiotu život reakcijom u nemogućim uslovima. Ali je samo pitanje vremena kad će neko od nas, pa i ovi što pametuju kako "je vozač dužan da predvidi to-i-to", naletjeti an situaciju koju ni vozač sa 40 godina iskustva ne bi ni pretpostavio ni predvidio.
Laplace wrote: ↑11/05/2020 08:58
I mani mi te priče kako djeca ništa ne znaju. Radim u školi i znam koliko im se trubi o ponašanju u saobraćaju, svako malo. Jesu li nam sva djeca toliko nesposobna da shvate par jednostavnih pravila?
Znam lično bar nekoliko primjera gdje su roditelji naučili djecu predškolskog uzrasta da ne izlijeću pred auto. Može se kad se hoće, ali je lakše istjerati dijete napolje i gledati turske serije.
Ova priča nikako nije na mjestu.
Naučiti dijete da ne izlijeće pred auto nije isto kao i naučiti dijete koliko je 1+1.
Djeci nikada nije dovoljno trubiti i ponavljati im neke stvari.
Počevši od pranja ruku, vožnje bicikla, pa do prelaska ulice...
U dječjoj igri se često pogube i izlete za loptom, bez obzira koliko im kao roditelj trubio.
Ne gledam ja turske serije i ne tjeram ih napolje, ali neke stvari se moraju ponavljati, jer djeca su - djeca. Nisu roboti.
ne znam kako onda mnogi u tome uspiju. Očito da je moguće.
Ne moraju biti roboti, dovoljno je da slušaju šta im se kaže.
Laplace wrote: ↑11/05/2020 08:58
I mani mi te priče kako djeca ništa ne znaju. Radim u školi i znam koliko im se trubi o ponašanju u saobraćaju, svako malo. Jesu li nam sva djeca toliko nesposobna da shvate par jednostavnih pravila?
Znam lično bar nekoliko primjera gdje su roditelji naučili djecu predškolskog uzrasta da ne izlijeću pred auto. Može se kad se hoće, ali je lakše istjerati dijete napolje i gledati turske serije.
Ova priča nikako nije na mjestu.
Naučiti dijete da ne izlijeće pred auto nije isto kao i naučiti dijete koliko je 1+1.
Djeci nikada nije dovoljno trubiti i ponavljati im neke stvari.
Počevši od pranja ruku, vožnje bicikla, pa do prelaska ulice...
U dječjoj igri se često pogube i izlete za loptom, bez obzira koliko im kao roditelj trubio.
Ne gledam ja turske serije i ne tjeram ih napolje, ali neke stvari se moraju ponavljati, jer djeca su - djeca. Nisu roboti.
ne znam kako onda mnogi u tome uspiju. Očito da je moguće.
Ne moraju biti roboti, dovoljno je da slušaju šta im se kaže.
Šta uspiju?!
Da im djeca budu savršena i da nikada ne urade ono što im je rečeno da je zabranjeno?
zavrsio je i na majstori parkiranja a zasluzuje i ovdje jer kolicina bahatosti da se parkiras na oznacenom mjestu za invalide ispod znaka na polupraznom parkingu je
Laplace wrote: ↑11/05/2020 09:42
Shvatam to, ali navodim da je to ne samo pogrešna nego i krajnje idiotska praksa. Time ne samo da poštene i savjesne vozače proglašavaju ubicama na putu, nego ugrožavaju i same pješake ulivajući im lažnu sigurnost da su vozači dužni da rade nemoguće kako bi pješaci mogli nastaviti biti neodgovorni idioti.
To je loše i po ovzače i po pješake.
Da ne kažem da je taj vozač, koji je pri vožnji brzinom nekh 2 km/h zakačio ženu koja mu je bila u mrtvom uglu, nije mnogo bolje prošao od nekih koji su pri mnogo višim brzinama ugrozili ili udarili pješaka (na primjer, slučaj kada udari pješakana autobuskom stajalištu).
Ne treba navoditi šta mislim o našem pravosuđu.
Jbga, kako ne možeš voziti onako kako ti misliš da treba, tako ne možeš očekivati da sankciju budu kakve ti misliš da treba da budu.
Nije tačno da je sve crno-bijelo kako ti postavljaš stvari. Olakšavajuće okolnosti će se svakako uzeti u obzir, ali će vozač u svakom čučaju snositi odgovornost.
E sad se vraćamo na početak priče, s obzirom na zakone i sudsku praksu, nebitno dobra ili loša, treba li instrukturu dodatni rizik da sa kandidatom u autu obore nekog pješaka?
Naslovnica wrote: ↑10/05/2020 22:47
Bila je priča ovdje da instruktori uče kandidate da je vožnja vanjskom OK koliko god izlaza da ima, jer u zakonu ne piše da nije.
Kada sam to čuo, donekle me i ne čudi što je na ulicama toliko vozača koji veze nemaju s vožnjom.
U zakonu to ne pise. Kruzni se pominje na jednom mjestu.
Analogno njihovoj tvrdnji svi bi se kruzni pravili da imaju jedan izlaz a ne dva...jer postojanje drugog izlaza je onda besmislica
Drvili smo o tome znas i sam
Novac je bitan u obuci, o ljekarskom da ne govoeim
zavrsio je i na majstori parkiranja a zasluzuje i ovdje jer kolicina bahatosti da se parkiras na oznacenom mjestu za invalide ispod znaka na polupraznom parkingu je
(1) Vozač je dužan da brzinu kretanja vozila prilagodi osobinama i stanju puta, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta, gustini saobraćaja, saobraćajnim znacima i drugim saobraćajnim uslovima, tako da vozilo može blagovremeno da zaustavi pred svakom preprekom koju pod navedenim uslovima može da predvidi.
U naselju si dužan predvidjeti da ti pješak izleti pred auto.
U našim uslovima si realno dužan predvidjeti i traktor jučer u tunelu Ivan ili Bradina, ili na bilo kojoj krivini na magistrali gdje je ograničenje npr. 70 ili 80 a kao meni ti se desi da na krivini lagano tetura traktor, bicikliste u tunelu kad ispod Bradine na sunčanom danu ulaziš u mračni tunel i doživiš da ne vidiš baš ništa. Meni je prisustvo blizu nekoliko tuđih udesa sa smrtnim ishodom, dugogodišnji život pješaka i bicikliste značajno umirio nogu na gasu.
Jel bila ispravna signalizacija na traktoru i stace traktor na magistrali?
vjeshalica wrote: ↑11/05/2020 14:37
Jel bila ispravna signalizacija na traktoru i stace traktor na magistrali?
Što traktor ne bi bio na magistrali?
Moze traktor biti na magistrali, ali da li je imao ispravnu signalizaciju to je upitno, jer smo svi vidjeli vecinom da nemaju ispravnu signalizaciju koja je propisana zakonom i da se krecu uz desnu liniju kolovozne trake
vjeshalica wrote: ↑11/05/2020 14:37
Jel bila ispravna signalizacija na traktoru i stace traktor na magistrali?
Što traktor ne bi bio na magistrali?
Moze traktor biti na magistrali, ali da li je imao ispravnu signalizaciju to je upitno, jer smo svi vidjeli vecinom da nemaju ispravnu signalizaciju koja je propisana zakonom i da se krecu uz desnu liniju kolovozne trake
Poenta je bila na milionitom po redu izmišljanju propisa, u principu me libo neka stvar što to rade na forumu, problem je ako to rade dok voze, a ne pretpostavlkama jel ovo, jel ono...
zavrsio je i na majstori parkiranja a zasluzuje i ovdje jer kolicina bahatosti da se parkiras na oznacenom mjestu za invalide ispod znaka na polupraznom parkingu je
Laplace wrote: ↑11/05/2020 09:42
Shvatam to, ali navodim da je to ne samo pogrešna nego i krajnje idiotska praksa. Time ne samo da poštene i savjesne vozače proglašavaju ubicama na putu, nego ugrožavaju i same pješake ulivajući im lažnu sigurnost da su vozači dužni da rade nemoguće kako bi pješaci mogli nastaviti biti neodgovorni idioti.
To je loše i po ovzače i po pješake.
Da ne kažem da je taj vozač, koji je pri vožnji brzinom nekh 2 km/h zakačio ženu koja mu je bila u mrtvom uglu, nije mnogo bolje prošao od nekih koji su pri mnogo višim brzinama ugrozili ili udarili pješaka (na primjer, slučaj kada udari pješakana autobuskom stajalištu).
Ne treba navoditi šta mislim o našem pravosuđu.
Jbga, kako ne možeš voziti onako kako ti misliš da treba, tako ne možeš očekivati da sankciju budu kakve ti misliš da treba da budu.
Nije tačno da je sve crno-bijelo kako ti postavljaš stvari. Olakšavajuće okolnosti će se svakako uzeti u obzir, ali će vozač u svakom čučaju snositi odgovornost.
E sad se vraćamo na početak priče, s obzirom na zakone i sudsku praksu, nebitno dobra ili loša, treba li instrukturu dodatni rizik da sa kandidatom u autu obore nekog pješaka?
Vozim u skladu sa zakonima fizike, nije da ih mogu baš kršiti kao ZOBS. Govorim da je realno za reakciju potrebno u prosjeku pola sekunde. Recimo da na ograničenju 40 voziš 36 (broj je takav radi lakšeg računa), odnosno 10 m/s, i iza zida ti izleti pješak na dva metra ispred. Dok ti noga pritisne kočnicu, prešao si već pet metara. Recimo da imaš vanserijske reflekse pa ti je reakcija 1/4 sekunde - to je opet 1,5 m i opet si udario pješaka. U takvim situacijama (računajući da je put kočenja samo pola metra), ne preostaje ti drugo nego da voziš max. 20 km/h - izgleda da se time i instruktori vode. Inače mi je nerealno da tokom cijele obuke kandidat ne uspije da se oslobodi toliko da vozi brže od tih 20 (a biće d ni instruktor nije siguran da bi i sam reagovao dovoljno brzo).
Da je kakve sreće pa da se izlobira da policija ponovo počne da kažnjava i pješake i bicikliste, u njihovom interesu, pa neka kazne prvog mene (bilo kao pješaka bilo kao vozača). Biciklo nemam (zato sam gore u jednom komentaru za bicikliste predložio kaznu 750 KM, iz čiste ljubomore ).
Dotad mi valja u Opelov servis da mi instaliraju vidovitu Džemilu. Trošak jeste, ali šta se može... (Ima li neko da to radi jeftinije?)