Potrosnja
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10568
- Joined: 10/03/2022 22:16
#6951 Re: Potrosnja
Ako ćemo realno, u leru eksplodira najmanje 800 puta u minuti jebiga.
-
- Posts: 27901
- Joined: 20/03/2013 15:38
- beco
- Posts: 3393
- Joined: 25/08/2004 14:22
#6953 Re: Potrosnja
Tako su i prodavači parnih autumobila odgovarali kupce kad su izašli SUS motori, gdje ćeš voziti nešto što stalno eksplodira
- canvra888
- Posts: 4342
- Joined: 09/07/2021 15:03
#6954 Re: Potrosnja
Pisao sam već, ja sam ugradio plin na jednom prošlom autu kod Darkoma (dakle nikakav dunđeraj) na Opelovog XER 1.6 benzinca koji je tada imao 33k km na satu, znači novo auto praktički.
Rezultat - gotovo skroz spaljeni ispušni ventili na prvom i drugom cilindru nakon 60-70k km i pored ugrađene Flashlube mazalice, blago bogate smjese i sasvim normalne vožnje (do 4k obrtaja u kontinuitetu max, na AP). Pored toga, još hrpa nekih belaja sa lambdom i ostalom elektronikom. Nikad više plin.
Naravno da ovo nije generalno pravilo i da znam dosta primjera koji su prezadovoljni plinom, ali eto, čisto da znaš da ti je pogrešan ovaj iskaz gore, ja živi primjer da nije tako
- beco
- Posts: 3393
- Joined: 25/08/2004 14:22
#6955 Re: Potrosnja
Nije svaki benzinski motor za plina pogodan.
- canvra888
- Posts: 4342
- Joined: 09/07/2021 15:03
#6956 Re: Potrosnja
E to ti nije spika ovih što ugrađuju plin, barem Darkoma nije. Čak sam ja i insistirao na mazalici, oni su smatrali da je bespotrebna i da će motor uredno podnijeti plin i bez nje.
S druge strane, i za pojedine japance tvrde da imaju nepovoljnih motora za plin, a eto ja lično znam ljude koji su prešli hiljade kilometara bez ikakvih problema. Po nekom šturom pravilu, svaki motor bez hidropodizača je upitan što se tiče pogodnosti plina, ali nije to baš tako u praksi.
Relativna je to priča
S druge strane, i za pojedine japance tvrde da imaju nepovoljnih motora za plin, a eto ja lično znam ljude koji su prešli hiljade kilometara bez ikakvih problema. Po nekom šturom pravilu, svaki motor bez hidropodizača je upitan što se tiče pogodnosti plina, ali nije to baš tako u praksi.
Relativna je to priča
-
- Posts: 81600
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#6957 Re: Potrosnja
svoj vi poso, prvo ako naknadno ugradjujet a ne u novo auto iugradjen plin, drugo jedan od argumenata..
meni licno gori i tezi je zauzece gepeka cisternom, dobro dobro malom bocom
sto se tice ekspolzija...
sto se tice gepeka
sto se tice stete
sto se tice brzine
meni licno gori i tezi je zauzece gepeka cisternom, dobro dobro malom bocom
sto se tice ekspolzija...
sto s etice daljih argumenats...S autom na LPG ne smijete u većinu podzemnih garaža i to je prilično frustrirajuće. No razlog za to je logičan, LPG je teži od zraka i u slučaju curenja plina on se zadržava na podu gdje ga je u podzemnoj garaži teško provjetriti konvencionalnom stropnom ventilacijom. Takav plin opasnost je za zdravlje i može izazvati eksploziju.
sto se tice gepeka
.Dodatne nepraktične strane auta s plinskom instalacijom su smanjeni prtljažni prostor te duže vrijeme punjenja spremnika
sto se tice stete
sto se tice prodajePlin izgara bez dima, čađe i mirisa te produžuje vijek ispušnog sustava, katalizatora i lambda sonde no motoru može jako naštetiti. Naime, u plinu nema aditiva koji štite motor, a osim toga LPG lošije hladi ventile od benzina. Zbog toga može doći do „pregaranja ventila“ teškog kvara čiji popravak, ovisno o autu i motoru, može stajati 5.000 do čak 20.000 kuna. Da bi se maksimalno smanjio rizik od ovakvog kvara, potrebno je voziti pod manjim opterećenjem (puna brzina na autoputu nije nikako preporučljiva na plin), ugraditi što kvalitetniju instalaciju, redovito je servisirati (najbolje svakih 10.000 km) i podešavati ventile svakih 25.000 kilometara. Sve to, naravno, košta i smanjuje uštedu na plinu.
to se tice garancijKoliko god su auti s plinskom instalacijom primamljivi zbog uštede, mnogi kupci zaziru od njihove kupnje zbog dodatnih komplikacija i mogućih kvarova. Dakle, koliko plin privuče kupaca, toliko ih i odbije i takav auto je podjednako teško, odnosno lako prodati kao i auto s benzinskim pogonom.
.U većini slučajeva proizvođač ne dozvoljava ugrađivanje plinske instalacije i zbog takve ugradnje gubi se jamstvo. Ugradnju, ali samo u svojim ovlaštenim servisima, dopuštaju rijetki proizvođači, no i tada jamstvo ne mora biti potpuno. Naime, iako dozvoljavaju ugradnju instalacije, nerijetko u jamstvu piše da se neće pokriti trošak kvara koji je nastao zbog djelovanja plinske instalacije. Bez brige mogu biti samo oni koji kupe automobil s tvornički ugrađenim plinom, no ponuda takvih auta u Hrvatskoj je jako mala. Aute na LPG s tvornički ugrađenim plinom nude samo Dacia i Renault
sto se tice brzine
ta ja znam, ovo da ganjam zarad ustede vozo bionda radje biciklo a ne auto.I uz najmodernije sustave izravnog ubrizgavanja plina, auto na plin razvija između 4 i 7 posto manje snage, a uz starije sustave gubitak može biti 10 posto i veći. U praksi se takav gubitak snage osjeti tek pri većem opterećenju ili pri agresivnoj vožnji, te nije veliki problem u praksi.
-
- Posts: 27901
- Joined: 20/03/2013 15:38
#6958 Re: Potrosnja
U tog Opelčinu LPG ide na onaj 1.8 motor bez ikakvih problema, ti 1.6 nisu pogodni.canvra888 wrote: ↑24/02/2023 13:37Pisao sam već, ja sam ugradio plin na jednom prošlom autu kod Darkoma (dakle nikakav dunđeraj) na Opelovog XER 1.6 benzinca koji je tada imao 33k km na satu, znači novo auto praktički.
Rezultat - gotovo skroz spaljeni ispušni ventili na prvom i drugom cilindru nakon 60-70k km i pored ugrađene Flashlube mazalice, blago bogate smjese i sasvim normalne vožnje (do 4k obrtaja u kontinuitetu max, na AP). Pored toga, još hrpa nekih belaja sa lambdom i ostalom elektronikom. Nikad više plin.
Naravno da ovo nije generalno pravilo i da znam dosta primjera koji su prezadovoljni plinom, ali eto, čisto da znaš da ti je pogrešan ovaj iskaz gore, ja živi primjer da nije tako
- emotivac
- Posts: 1612
- Joined: 01/03/2013 14:24
#6959 Re: Potrosnja
Ja haman bio prešao ured 100k km bez ikakvih spaljenih ventila, i to tjerao u obrtaje često i do 7500-8000.
I to bio ozloglaseni motor twinspark sa varijatorom
I to bio ozloglaseni motor twinspark sa varijatorom
- canvra888
- Posts: 4342
- Joined: 09/07/2021 15:03
#6960 Re: Potrosnja
Eh eto, meni Darko kao jedan od najpopularnijih ovlaštenih plinskih servisa u BiH reče da nikakav problem nema 1.6 s plinom i gruh. A i prije ugradnje kad sam istraživao, forumi svedoše spaljene ventile zbog plina haman na anektodalnu pojavu i ja se povedohNaslovnica wrote: ↑24/02/2023 14:38U tog Opelčinu LPG ide na onaj 1.8 motor bez ikakvih problema, ti 1.6 nisu pogodni.canvra888 wrote: ↑24/02/2023 13:37
Pisao sam već, ja sam ugradio plin na jednom prošlom autu kod Darkoma (dakle nikakav dunđeraj) na Opelovog XER 1.6 benzinca koji je tada imao 33k km na satu, znači novo auto praktički.
Rezultat - gotovo skroz spaljeni ispušni ventili na prvom i drugom cilindru nakon 60-70k km i pored ugrađene Flashlube mazalice, blago bogate smjese i sasvim normalne vožnje (do 4k obrtaja u kontinuitetu max, na AP). Pored toga, još hrpa nekih belaja sa lambdom i ostalom elektronikom. Nikad više plin.
Naravno da ovo nije generalno pravilo i da znam dosta primjera koji su prezadovoljni plinom, ali eto, čisto da znaš da ti je pogrešan ovaj iskaz gore, ja živi primjer da nije tako
@emotivac
Zato ja i kažem da je to sve vrlo relativno oko plina. Nisu džaba ni upozorenja, a nisu istine ni mnoge zablude i neopravdane odbojnosti.
-
- Posts: 27901
- Joined: 20/03/2013 15:38
#6961 Re: Potrosnja
Ja sam gledao te Astre, ali sam veoma brzo odustao od 1.6 motora jer sam na netu našao mnogo toga što nije išlo u prilog plinu na tom motoru, a sa 1.8 ih nije bilo nešto i uglavnom su bile one neke GTC verzije.canvra888 wrote: ↑24/02/2023 14:53Eh eto, meni Darko kao jedan od najpopularnijih ovlaštenih plinskih servisa u BiH reče da nikakav problem nema 1.6 s plinom i gruh. A i prije ugradnje kad sam istraživao, forumi svedoše spaljene ventile zbog plina haman na anektodalnu pojavu i ja se povedohNaslovnica wrote: ↑24/02/2023 14:38
U tog Opelčinu LPG ide na onaj 1.8 motor bez ikakvih problema, ti 1.6 nisu pogodni.
@emotivac
Zato ja i kažem da je to sve vrlo relativno oko plina. Nisu džaba ni upozorenja, a nisu istine ni mnoge zablude i neopravdane odbojnosti.
A Darkom je trgovac, jbga.
Ne znam šta bih ti rekao, mislim da je više do tebe nego do forumaša i Darkoma...
- canvra888
- Posts: 4342
- Joined: 09/07/2021 15:03
#6962 Re: Potrosnja
Kažem ti, generalno svaki motor koji nema hidropodizače nije najidealniji za plin. Kad bi se čovjek zarovio po netu, mogao bi naći loše iskustvo za gotovo svaki model motora koji nije idealan za plin.Naslovnica wrote: ↑24/02/2023 15:19Ja sam gledao te Astre, ali sam veoma brzo odustao od 1.6 motora jer sam na netu našao mnogo toga što nije išlo u prilog plinu na tom motoru, a sa 1.8 ih nije bilo nešto i uglavnom su bile one neke GTC verzije.canvra888 wrote: ↑24/02/2023 14:53
Eh eto, meni Darko kao jedan od najpopularnijih ovlaštenih plinskih servisa u BiH reče da nikakav problem nema 1.6 s plinom i gruh. A i prije ugradnje kad sam istraživao, forumi svedoše spaljene ventile zbog plina haman na anektodalnu pojavu i ja se povedoh
@emotivac
Zato ja i kažem da je to sve vrlo relativno oko plina. Nisu džaba ni upozorenja, a nisu istine ni mnoge zablude i neopravdane odbojnosti.
A Darkom je trgovac, jbga.
Ne znam šta bih ti rekao, mislim da je više do tebe nego do forumaša i Darkoma...
Već spomenuh da imam poznanike koji su ugradili plin na neke japance za koje je isto riječ da nisu pogodni za plin pa nema nikakvih problema. Emotivac eto isto. Do mene je koliko je i do njih kad su se odlučili na taj 'rizik'. Ja ga popušio, oni nisu i to je to Samo kažem da nije plin idealan kao što pojedini pričaju. Da jeste, bio bi puno zastupljeniji kao fabrička opcija.
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#6963 Re: Potrosnja
hahaha ma kod nas ni ceste nisu idealne za auta pa se voze
- canvra888
- Posts: 4342
- Joined: 09/07/2021 15:03
#6964 Re: Potrosnja
Pogrešno sam se izrazio. Optimalan je pravi izraz
- beco
- Posts: 3393
- Joined: 25/08/2004 14:22
#6965 Re: Potrosnja
Stavljao sam na drugoj temi, najpogodniji motori za plin
- Skyacitce G Mazda
- Honda 1.8/2.0 R20
- Volvo 2.5 T
- Renault 1.6/1.8/2.0 F tipa motora
- Opel 1.4 turbo
- Toyota Valvomatic 1.6/1.8/2.0
- Fiat 1.4. T-jet
- VW 1.6 mpi
-
- Posts: 5624
- Joined: 07/03/2012 00:09
#6966 Re: Potrosnja
Moje misljenje je da nece u motoru nista stradati ako je plin ustiman kako treba. Mnogi privrnu plin da trosi sto manje i onda vozis svo vrijeme na siromasnoj smjesi i normalno je da ventili trpe. Privrni i benzin da manje trosi pa ce isto ventili stradati.
Istrazivanja pokazuju da je kod plinasa produzen vijek trajanja motora. Plin ima vecu oktansku vrijednost i manje kontaminira ulje. Ulje je unistavac motora broj 1 tj kontaminirano ulje a benzin ga kontaminira.
Istrazivanja pokazuju da je kod plinasa produzen vijek trajanja motora. Plin ima vecu oktansku vrijednost i manje kontaminira ulje. Ulje je unistavac motora broj 1 tj kontaminirano ulje a benzin ga kontaminira.
- emotivac
- Posts: 1612
- Joined: 01/03/2013 14:24
#6967 Re: Potrosnja
Ma džaba govoritipreludezalude wrote: ↑03/03/2023 01:48 Moje misljenje je da nece u motoru nista stradati ako je plin ustiman kako treba. Mnogi privrnu plin da trosi sto manje i onda vozis svo vrijeme na siromasnoj smjesi i normalno je da ventili trpe. Privrni i benzin da manje trosi pa ce isto ventili stradati.
Istrazivanja pokazuju da je kod plinasa produzen vijek trajanja motora. Plin ima vecu oktansku vrijednost i manje kontaminira ulje. Ulje je unistavac motora broj 1 tj kontaminirano ulje a benzin ga kontaminira.
-
- Posts: 81600
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#6968 Re: Potrosnja
ma plin je najbolji i zato je i najzastupljeniji u sviejtu automobila
-
- Posts: 5624
- Joined: 07/03/2012 00:09
#6969 Re: Potrosnja
Ne kontas nikako kako funkcionise ekonomija. Jel mislis da je dizel najbolji?sumirprimus wrote: ↑03/03/2023 11:02 ma plin je najbolji i zato je i najzastupljeniji u sviejtu automobila
Ali svako ima pravo na svoje misljenje.
-
- Posts: 81600
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#6970 Re: Potrosnja
naravno svako ima pravno na svoje misljenje, al ti previse branis ovde plin koji je procentualno najmanje zastupljen. da on daje otliki benefit koristilo bi ga vise ljudi. ja ne kontam kako funkcionise ekonomija stoji, al vidim brojeve. manje je manje, a vece je vece. kako u dzepu tako i u auto inustriji. nema ljutnje ,sloboda izbora,
svako dobro
svako dobro
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#6971 Re: Potrosnja
volio bi vidjet golf 2 1.6 dizel sa plinom ili nekog slicnog dizela. Bas me zanima koja bi bila potrosnja
-
- Posts: 13007
- Joined: 05/12/2012 13:04
#6972 Re: Potrosnja
Ja sam sa astrom h 1.6 presao 250k na plin bez ikakvih problema sa motorom.. Trosila nekih 11-12l gradske.. Prije toga sa corsom c 1.2 presao nekih 150k i motor otisao ali plin je tu najmanju krivac.. Ja je bio zapustio maksimalno.. Zadnjih godinu sam na dizelu.. Od tih godinu dana nekih deset mjeseci razmisljam o povratku na benzin plin varijantu
-
- Posts: 5624
- Joined: 07/03/2012 00:09
#6973 Re: Potrosnja
Ja na zadnja 3 auta imao plin. 11 godina nikakvih problema, sve savrseno radilo. Koristeno bez ikakvih ogranicenja, kao da vozim na benzin.
- canvra888
- Posts: 4342
- Joined: 09/07/2021 15:03
#6975 Re: Potrosnja
To i ja kažem.sumirprimus wrote: ↑03/03/2023 14:42 naravno svako ima pravno na svoje misljenje, al ti previse branis ovde plin koji je procentualno najmanje zastupljen. da on daje otliki benefit koristilo bi ga vise ljudi. ja ne kontam kako funkcionise ekonomija stoji, al vidim brojeve. manje je manje, a vece je vece. kako u dzepu tako i u auto inustriji. nema ljutnje ,sloboda izbora,
svako dobro
Da je to toliko besprijekorno i poželjno gorivo, svaki proizvođač bi imao barem jednu opciju u paleti motora koji bi imao i fabrički plin.
Ali nema, i to govori dovoljno