Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sumirprimus wrote: ↑28/01/2022 09:55
samo se hvali kako pretice na ovim nasim gudurama, ne znam kakav da si vozac, sekunda nepredvidjene situacije, paznje i ojadis jos nekog preko puta ne samo sebe i svoju porodicu. novcane kazne su najmanji problem tu, a cesto smo nazalost svjedoci.
Ako nisi siguran vozac ti slobodno guslaj iza svakog kamiona i penzionera, ima nas koji svaku priliku za prestizanje iskoristimo i koji to mozemo uraditi bezbjedno, to sto ti nisi siguran u svoje mogucnosti ne znaci da nisu i drugi.
Ko zna dobro procijeniti, moze izvrsiti preticanje bez ikakvog dodatnog rizika.
Ateista wrote: ↑28/01/2022 09:47
Koji je idiotizam taj safe mode, zbog toga bi neko mogao nastradati tako kad krene u preticanje. Ok da ti kao za aditiv da neko vrijeme da to rijesis pa ako ne da se onda upali, ali bez upozorenja tako...
Glupost teška. Da bar upali samo lampice il počne pištat il ga upali nakon nekog vremena, al ne, kad sam dao gas ono mi oduze gas i ne da preko 2200 (otprilike) obrtaja.
Tuzio bih proizvodjaca da imam udes zbog toga.
Na prethodnom autu mi je bas tako ogranicavao obrtaje oko 2100, na trenutnom mi ne ogranici obrtaje ali redukuje snagu nekako, osjetim da ne vuce kako treba.
Srecom pa sam uspio nekako zakocit i vratit se nazad u svoju traku, a odozdo nije bilo nikog. Pola godine nakon toga svaki put kad krenem preticat kontam kako će upast u safe mode, pa zamisli to da se desi dok si na pola preticanja šlepera.
sumirprimus wrote: ↑28/01/2022 09:55
samo se hvali kako pretice na ovim nasim gudurama, ne znam kakav da si vozac, sekunda nepredvidjene situacije, paznje i ojadis jos nekog preko puta ne samo sebe i svoju porodicu. novcane kazne su najmanji problem tu, a cesto smo nazalost svjedoci.
Ako nisi siguran vozac ti slobodno guslaj iza svakog kamiona i penzionera, ima nas koji svaku priliku za prestizanje iskoristimo i koji to mozemo uraditi bezbjedno, to sto ti nisi siguran u svoje mogucnosti ne znaci da nisu i drugi.
Ko zna dobro procijeniti, moze izvrsiti preticanje bez ikakvog dodatnog rizika.
nije stvar da li sam siguran ili ne vozac, a mislim da sam poprilicno siguran, ne vozam ni ja iza kamiona citav zivot, no, kad se hvale kako prelaze neke dionice po bosni u komadu za neke rekordne brzine a u redovnim intervalima, uzimajuci u obzir stanje na putu i sva ogranicenja pa i nepredvidjene sitaucije itekako je nesmotrena voznja i bespotrebno srljanje. a cemu smo svi svjedoci precesto nazalost.
Vidim. Samo ti je izbor onih koje smatraš pametnima čudan. Ako pametnima smatraš antivaksere,. onda ti nešto debelo ne štima sa rezonom.
ne jebem ni tvoje misljenje ni njihovo nego slusam razum zdrave logike i cinjenica - a nametnute cinjenice kao da vakcinacijom mozes i zarazen u svijet i sirit virus ne mogu da prihvatim kao osnovane i logicne - ako tebi jesu onda ti sretno u toj retardaciji.... ja cu u svojoj lagano da guzeljam
Glupost teška. Da bar upali samo lampice il počne pištat il ga upali nakon nekog vremena, al ne, kad sam dao gas ono mi oduze gas i ne da preko 2200 (otprilike) obrtaja.
Tuzio bih proizvodjaca da imam udes zbog toga.
Na prethodnom autu mi je bas tako ogranicavao obrtaje oko 2100, na trenutnom mi ne ogranici obrtaje ali redukuje snagu nekako, osjetim da ne vuce kako treba.
I kazes dobro procjenjujes.
Bez ikakvog dodatnog rizika a on te baci u safe mode na pola šlepera.
Šta kažeš, tužio bi prpizvođača.
Last edited by NediM17 on 28/01/2022 12:03, edited 1 time in total.
Glupost teška. Da bar upali samo lampice il počne pištat il ga upali nakon nekog vremena, al ne, kad sam dao gas ono mi oduze gas i ne da preko 2200 (otprilike) obrtaja.
Tuzio bih proizvodjaca da imam udes zbog toga.
Na prethodnom autu mi je bas tako ogranicavao obrtaje oko 2100, na trenutnom mi ne ogranici obrtaje ali redukuje snagu nekako, osjetim da ne vuce kako treba.
kad ti pocne bacat auto u "safe mode" to vise nije auto nego sklopocija kojoj je poodavno istekla garancija i davno prestala biti auto a ostala samo glumiti cetvorokolicu sa pogonom koja je sjebana, trula, iscvakana, curi joj voda u kabini, magle stakla, ne rade klime, nedostelovani ventili, zacepljeni usisis, zacepljen DPF - u "boljem slucaju" iscupan , zacepljen vijenac turbine (jerbo ajnstajni voze u 6oj 50km/h, valjda u ler gasu ta li), stedeci 23 molekule goriva na 100km, razdrndan zbog prethodne cinjenice zamajac - jer se motor okrece na ivici gasenja sa vibracijama koje djutan u kabini ne primijeti jer zamajac trpi neopisivo marisanje motora.....
vozi 300+k auto i pretice, pa danas sutra ce preko puta mene negdje probat, ili nekog mog, skontajte sami ili vaseg nekog, da li bi voljeli naletit sa najmilijim na ovakve samouvjerene bez rizika kako kaze. sto nije ok nije ok..
Ako nisi siguran vozac ti slobodno guslaj iza svakog kamiona i penzionera, ima nas koji svaku priliku za prestizanje iskoristimo i koji to mozemo uraditi bezbjedno, to sto ti nisi siguran u svoje mogucnosti ne znaci da nisu i drugi.
Ko zna dobro procijeniti, moze izvrsiti preticanje bez ikakvog dodatnog rizika.
nije stvar da li sam siguran ili ne vozac, a mislim da sam poprilicno siguran, ne vozam ni ja iza kamiona citav zivot, no, kad se hvale kako prelaze neke dionice po bosni u komadu za neke rekordne brzine a u redovnim intervalima, uzimajuci u obzir stanje na putu i sva ogranicenja pa i nepredvidjene sitaucije itekako je nesmotrena voznja i bespotrebno srljanje. a cemu smo svi svjedoci precesto nazalost.
Ne znam nikog od ovih forumasa licno i pojma nemam kako voze, pa ne bih komentarisao, mogu govoriti o sebi i onima koje znam. Znao sam i ja postavljati brzinske rekorde na nekim relacijama (svoje rekorde), ali sve uz oprez i bez dovodjenja bilo koga u opasnost, sve u skladu sa mogucnostima vozila i uslovima na putu. Ne poznajem dovoljno relacije da mogu potvrditi moze li se tako brzo proci ili ne i u kojim uslovima, kad govorimo o pomenutim rekordima, znam samo da je moguce voziti znatno brze od ogranicenja bez ugrozavanja sigurnosti, ne znam koliko su drugi to u mogucnosti pa zato ni ne osudjujem. Mmozda je neko od njih ubica na cesti kojeg vile nosaju sto je jos ziv, a mozda vozi bolje i od mene, dok ne vidim ne mogu znati pa ni ne komentarisem na pamet.
Ateista wrote: ↑28/01/2022 10:11
Tuzio bih proizvodjaca da imam udes zbog toga.
Na prethodnom autu mi je bas tako ogranicavao obrtaje oko 2100, na trenutnom mi ne ogranici obrtaje ali redukuje snagu nekako, osjetim da ne vuce kako treba.
I kazes dobro procjenjujes.
Bez ikakvog dodatnog rizika a on te baci u safe mode na pola šlepera.
Šta kažeš, tužio bi prpizvođača.
E jbg sad, ne desava se to bas tako cesto, moze puci i guma u voznji, crci motor, moze me srce strefiti dok vozim, pasti meteorit na cest pred mene, uvijek postoje tako neki rizici, govorim o tome da procjenjujem na osnovu realnih parametara.
Ateista wrote: ↑28/01/2022 10:11
Tuzio bih proizvodjaca da imam udes zbog toga.
Na prethodnom autu mi je bas tako ogranicavao obrtaje oko 2100, na trenutnom mi ne ogranici obrtaje ali redukuje snagu nekako, osjetim da ne vuce kako treba.
kad ti pocne bacat auto u "safe mode" to vise nije auto nego sklopocija kojoj je poodavno istekla garancija i davno prestala biti auto a ostala samo glumiti cetvorokolicu sa pogonom koja je sjebana, trula, iscvakana, curi joj voda u kabini, magle stakla, ne rade klime, nedostelovani ventili, zacepljeni usisis, zacepljen DPF - u "boljem slucaju" iscupan , zacepljen vijenac turbine (jerbo ajnstajni voze u 6oj 50km/h, valjda u ler gasu ta li), stedeci 23 molekule goriva na 100km, razdrndan zbog prethodne cinjenice zamajac - jer se motor okrece na ivici gasenja sa vibracijama koje djutan u kabini ne primijeti jer zamajac trpi neopisivo marisanje motora.....
i to je to otprilike
E jbg sad, pretjera ga ti.
Ne gusim auto u malim obrtajima, ali zimi kad malo idem van grada i kad je zagadjenje se zna ponekad javiti problem sa filterima cestica i zna ubaciti u safe mode, propusem na autoputu da odradi regeneraciju i problem rijesen. Nije to uopste simptom neispravnih kanti kako ti tvrdis.
Ateista wrote: ↑28/01/2022 14:01
znam samo da je moguce voziti znatno brze od ogranicenja bez ugrozavanja sigurnosti
Ovo je opasna i netačna teza , desetine hiljada ljudi se bave saobracajem, cijela nauka i oni su zakljucili da ograničenja brzine su takve da sve iznad toga je ugrožavanje sigurnosti .
Ateista wrote: ↑28/01/2022 14:01
znam samo da je moguce voziti znatno brze od ogranicenja bez ugrozavanja sigurnosti
Ovo je opasna i netačna teza , desetine hiljada ljudi se bave saobracajem, cijela nauka i oni su zakljucili da ograničenja brzine su takve da sve iznad toga je ugrožavanje sigurnosti .
Uh, opet ista prica...
Jeli isto kad neki starac koji je na granici prosao ljekarski pregled, koji vozi jednom u mjesec dana i u zivotu prosao jedva 20k km, sa slabom koncentracijom i osredniim refleksima, sjedne u golfa 1 koji je prosao tehnicki pregled i legalan je za voznju i u solidnom je stanju, na kineskim gumama starim nekoliko godina koje imaju minimum sare pa zadovoljavaju minimalno trazene uslove, pri tome je jos popio jednu casicu ali ne toliko da predje zakonsku granicu, znaci sve na granici, i sa druge strane neko srednjih godina ko dobro vidi i ima dobru koncentraciju i reflekse, pri tome nije premlad i ima puno iskustva i puno km iza sebe, potpuno trijezan i fokusiran, sjedne u nekog novog bmw-a koji ima neuporedivo bolje amortizere i drzanje na cesti od onog keca, neuporedivo bolje kocnice, abs, esp i bruku elektronike koja pomaze u voznji?
Na osnovu koga od njih su strucnjaci radili procjenu sigurne brzine?