ma petljas bezveze.
Ova auta prođu glatko 150-200 hiljada/tisuća kilometara bez kvara uz redovno odrzavanje jer je broj habajucih komponenti minimalan.
Opet kazem, sasvim druga stvar su hibridi koji su komplikovaniji od obicnih ICE.
Ali su za mene zasad to najbolja rjesenja, samo da je doci do para da se mogu kupiti.
Svaki od njih ima el. autonomiju od oko 50 km i ICE motor za dalje.
U mom slucaju, od 15.000 km godisnje, na struju bi vjerovatno presao 11-12.000 jer su mi toliko loko voznje u ukupnoj kilometrazi.
E sad takva su auta C segmenta nova oko 60-70K km, mozda polovna ispod 100.000 km budu u nekom dosežnom rangu, kako se tržište bude zatrpavalo ponudama.
U krajnjem, ni zamjena baterija nije neki veliki trosak. Danas se Tesline mijenjaju za cijenu 2700-4100 USD . U hibridima su one mnogo manje i jeftinije.
Prijatelj mi vozi u austriji Corollu hibrid, novu. Vozio i ja malo ljetos.
Kaze da se cak mogu naci baterije i na specijalizovanim otpadima u solidnom stanju za puno manje para.
Kao odgovor na moje pitanje sta kad im vijek prodje, ili kad kupujes polovno.
Isto tako kaze da malo ko prodaje zasad.
Ali ce vremenom i to poceti da se nudi.