Kvarovi Golf 6

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

technoGeek
Posts: 334
Joined: 21/02/2012 19:27

#101 Re: Kvarovi Golf 6

Post by technoGeek »

Oj ljudi raspravljaju o prodaji i drzacnju cijene :-)

Koga je to uopste briga ? Zakljucili smo da se kvari, da nije svemoguc, i da je VW krs nad krsevima.

Zena moze biti sa sela, ali auto samo iz Njemacke :lol:
User avatar
Tahta
Posts: 896
Joined: 22/01/2008 18:28

#102 Re: Kvarovi Golf 6

Post by Tahta »

koje su ono zadnje cijene goriva ??
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#103 Re: Kvarovi Golf 6

Post by emko1234 »

KNELE 071 wrote:
emko1234 wrote:
KNELE 071 wrote: [

Bez uvrede kako ti možeš da budeš toliki peder i sudiš šta ko vozi:
Nevozim ga više nije registrovan, već 5 godina stoji u garaži, i povremeno se upali i provoza po mahali. Sad najčešče vozim E46 328 Ci 2007., i Toyotu Land Cruiser 100 a stavljam jedan Rover 25 u pogon za po gradu, ovako sada razmišljam da kupim BMW F30, možda ću 335 d, ili bih prije Land Cruiser UZJ20, a privlači me i novi Iveco Masif, pa sam ti sad u dilemi.
Imao sam ja i Golfova GTI i ne GTI, diesel i turbo diesel, i mogu ti reči da je dvojka i Passat 3 zadnje auto koje je VW proizveo. Jeste da nije nikakav trkač al za jednog prosječnog čovjeka radnika je bio idealno auto.
Jebeš VW :dance:
haj burazeru malo smanji ribu..
328ci se pravio izmedju 1998-2000godine a zamjenio ga je 325ci sredinom 2000 godine i pravio se do 2007 ko slabija varijanta i 330ci ko jaca varijanta.jedan je imao 192 a drugi 231ks tako da ako vec zelis da nas impresioniras lazima bar lazi tako da ti se vjeruje..jedino ako bmwe za tebe nije napravio 328ci 2007 godine al cisto sumnjam..
http://bs.wikipedia.org/wiki/BMW_E46

330 i :shock: Ti to mene zezaš ili ozbiljno? Auto sam ovdje kupuio, uvezem je iz Holandije. Znam da su mu Kilovati lažirani, a ima 2793 ccm. Frajer mi ga prodao kao 328 i. Piše da ima 129 KW. Upravo sam opet provjeravao brojeve, svi se slažu i na motoru i na školjki, i otkrio sam da je motor 2003. Otkrio sam da je motor tip M54 304 S3. Auto je po pojasevima i ostalim dijelovima izgleda Mart 2006.
U saobračajnoj dozvoli nepiše ništa sem serija 3.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
kakav si ti ublehas..prvo je bio 328ci e46 iz 2007..pa je sad dosao na to da je motor u autu 330i sa 129 kW iz 2003 a auto je cijelo iz 2006 ,marta..
pa da li si normalan,samo mi to reci..prvo bmw nikad nije imao motor koji se prodavao ko 2.8 a zapravo je bio 3.0 a pogotovo nije imao taj motor sa 129kW(nijedan bmw benzinac nema motor koji ima 129kw)
-320ci je imao 150ks il 110kw il 125kw i 170ks
-323ci 125kw il 170ks
-325ci 141kw il 192ks
-328ci 142kw il 193ks
-330ci 170kw il 231ks
ovo su europski modeli..tvoj auto s 3.0 motorom s 2.8 oznakom je imao 129kw?to je 175 ks a bmw nikad nije imao benzinca u e46 seriji koji je imao taj motor
.3.0 je imao atmosferske varijacije i to sljedece:231ks,258ks,265ks,272ks a nikad al nikad nije bio taj tvoj sa 193ks
dalje,ti mora da nisi bas sav svoj kad ti neko moze prodat auto koje jedno godiste i motor koji je drugo godiste..a pogotovo da ti nesto sto je 3.0 prodaje ko 2.8..
dalje oznaka 328ci modela je bila M52TUB28 a oznaka 330ci modela je M54B30..znaci ta tvoja oznaka ne postoji..da nisi kupio auto od lika koji se zove mario i iz sirokog brijega je momak??? mozda ti je on ukucao broj koji imas :lol: :lol:
zato brate,nemoj se pojavljivat na forumu jedno mjesec dana dok se ovo ne zaboravi a kd budes lagao ubuduce malo proguglaj da bude uvjerljivije.
i dao sam si truda da pokazem raji da lazes cisto da se zna za ubuduce kad budes nesto komentarisao i pravio se pametan koliko su zapravo vjerodostojne stvari koje ti pricas.
nek je sa srecom.
sorry na offu
gost* tesko je bit fin kaze naslov filma.a ovdje je tesko nekom dokazat da nije upravu.mojne se trudit pusti hejtere da bacaju hejt i beef..
amal1
Posts: 428
Joined: 18/12/2011 11:46

#104 Re: Kvarovi Golf 6

Post by amal1 »

Otkud sad Bmw u priči :)
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#105 Re: Kvarovi Golf 6

Post by johntra »

emko1234 wrote: gost* tesko je bit fin kaze naslov filma.a ovdje je tesko nekom dokazat da nije upravu.mojne se trudit pusti hejtere da bacaju hejt i beef..
haha, kakva terminologija...emko, ti si meni pravo swadak... :lol:
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#106 Re: Kvarovi Golf 6

Post by emko1234 »

johntra wrote:
emko1234 wrote: gost* tesko je bit fin kaze naslov filma.a ovdje je tesko nekom dokazat da nije upravu.mojne se trudit pusti hejtere da bacaju hejt i beef..
haha, kakva terminologija...emko, ti si meni pravo swadak... :lol:
fala ti <3
pa jedan od pacijenta s foruma se hvalio da posjeduje vozilo koje ne postoji pa sam mu samo napisao repliku na notornu laz..sto je najgore od svega niko ga nije ni pitao sta vozi a on je poceo nabrajat.. :x
User avatar
dottore
Posts: 1349
Joined: 06/02/2008 18:18
Location: Canton SA

#107 Re: Kvarovi Golf 6

Post by dottore »

Golf 6 je najprodavanije auto u 2011 u Europi, drugo mjesto Polo.

Da se toliko kvari vise od ostalih, ne bi ove brojke bile ovakve...
vnm
Posts: 1478
Joined: 08/07/2008 01:28

#108 Re: Kvarovi Golf 6

Post by vnm »

kvalitet jedne serije vozila se vise odrazi na prodaju slijedece generacije nego aktuelne, odnosno golf VI se prodaje dobro jer je petica bila vrlo kvalitetna. tako da taj podatak o najprodavanijem vozilu vise govori o petici...

kad je bila prica da izbacuju sesticu tako brzo jer je cijena proizvodnje petice previsoka citao sam jedan njemacki clanak koji je bas predvidio pad kvaliteta u odnosu na peticu, ali ne mogu da ga nadjem.
technoGeek
Posts: 334
Joined: 21/02/2012 19:27

#109 Re: Kvarovi Golf 6

Post by technoGeek »

Znaci najprodavanije i odmah je i najbolje ? Jest al na * mom od 20 centi.

Po tome upravo govoris da je Phaeton bljuzga od auta jer nije ni do koljena po prodaji ostalima koji su vec tu godinama (realno i zaostaje za njima), ali isto tako za primjer uzmi Lamborghini, s duplo duplo manje prodanih auta, pa kazes li za njega da je los.

Tema je u vezi kvarova ako vidim dobro, a ne o odbrani s rezultatima prodaje koji mogu samo znaciti da ljudi vole biti ovce, placati skuplje i dobijati manje.
User avatar
KNELE 071
Posts: 54
Joined: 24/02/2012 17:17

#110 Re: Kvarovi Golf 6

Post by KNELE 071 »

emko1234 wrote:
KNELE 071 wrote: haj burazeru malo smanji ribu..
328ci se pravio izmedju 1998-2000godine a zamjenio ga je 325ci sredinom 2000 godine i pravio se do 2007 ko slabija varijanta i 330ci ko jaca varijanta.jedan je imao 192 a drugi 231ks tako da ako vec zelis da nas impresioniras lazima bar lazi tako da ti se vjeruje..jedino ako bmwe za tebe nije napravio 328ci 2007 godine al cisto sumnjam..
http://bs.wikipedia.org/wiki/BMW_E46

330 i :shock: Ti to mene zezaš ili ozbiljno? Auto sam ovdje kupuio, uvezem je iz Holandije. Znam da su mu Kilovati lažirani, a ima 2793 ccm. Frajer mi ga prodao kao 328 i. Piše da ima 129 KW. Upravo sam opet provjeravao brojeve, svi se slažu i na motoru i na školjki, i otkrio sam da je motor 2003. Otkrio sam da je motor tip M54 304 S3. Auto je po pojasevima i ostalim dijelovima izgleda Mart 2006.
U saobračajnoj dozvoli nepiše ništa sem serija 3.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
kakav si ti ublehas..prvo je bio 328ci e46 iz 2007..pa je sad dosao na to da je motor u autu 330i sa 129 kW iz 2003 a auto je cijelo iz 2006 ,marta..
pa da li si normalan,samo mi to reci..prvo bmw nikad nije imao motor koji se prodavao ko 2.8 a zapravo je bio 3.0 a pogotovo nije imao taj motor sa 129kW(nijedan bmw benzinac nema motor koji ima 129kw)
-320ci je imao 150ks il 110kw il 125kw i 170ks
-323ci 125kw il 170ks
-325ci 141kw il 192ks
-328ci 142kw il 193ks
-330ci 170kw il 231ks
ovo su europski modeli..tvoj auto s 3.0 motorom s 2.8 oznakom je imao 129kw?to je 175 ks a bmw nikad nije imao benzinca u e46 seriji koji je imao taj motor
.3.0 je imao atmosferske varijacije i to sljedece:231ks,258ks,265ks,272ks a nikad al nikad nije bio taj tvoj sa 193ks
dalje,ti mora da nisi bas sav svoj kad ti neko moze prodat auto koje jedno godiste i motor koji je drugo godiste..a pogotovo da ti nesto sto je 3.0 prodaje ko 2.8..
dalje oznaka 328ci modela je bila M52TUB28 a oznaka 330ci modela je M54B30..znaci ta tvoja oznaka ne postoji..da nisi kupio auto od lika koji se zove mario i iz sirokog brijega je momak??? mozda ti je on ukucao broj koji imas :lol: :lol:
zato brate,nemoj se pojavljivat na forumu jedno mjesec dana dok se ovo ne zaboravi a kd budes lagao ubuduce malo proguglaj da bude uvjerljivije.
i dao sam si truda da pokazem raji da lazes cisto da se zna za ubuduce kad budes nesto komentarisao i pravio se pametan koliko su zapravo vjerodostojne stvari koje ti pricas.
nek je sa srecom.
sorry na offu
gost* tesko je bit fin kaze naslov filma.a ovdje je tesko nekom dokazat da nije upravu.mojne se trudit pusti hejtere da bacaju hejt i beef..[/quote]

Koja si ti pederčina, Otkud to da me nazivaš lažovom, kao ti ppk govoriš istinu.
Auto je kupljeno od čovjeka u Širokom Brijegu. Šta me brige jel 330 ili 328, nek je i 316 što se mene tiče auto će na prodaju uskoro. Pitao sam onako iz radoznalosti, i pitao sam kulturno , jer mi svi kažu da nešto tu nevalja.
hvala ti za ništa pederu
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#111 Re: Kvarovi Golf 6

Post by emko1234 »

hahahahahahhahahha..jel te stid?
pa reci nam sad koji je bmw upitanju :D da li se radi o nekom primjerku radjenom samo za tebe :D hahahahahahahah
:run: :run:
akibhf
Posts: 117
Joined: 06/01/2012 23:00

#112 Re: Kvarovi Golf 6

Post by akibhf »

ljudski um još nije stvorio ili izmislio auto koje se ne kvari. iz toga se može zaključiti da se svako auto kvari. zavisno od primjerka(ponajviše) a onda i proizvođača, neko više, a neko manje. pametnom dosta :D
User avatar
dottore
Posts: 1349
Joined: 06/02/2008 18:18
Location: Canton SA

#113 Re: Kvarovi Golf 6

Post by dottore »

technoGeek wrote:Znaci najprodavanije i odmah je i najbolje ? Jest al na * mom od 20 centi.

Po tome upravo govoris da je Phaeton bljuzga od auta jer nije ni do koljena po prodaji ostalima koji su vec tu godinama (realno i zaostaje za njima), ali isto tako za primjer uzmi Lamborghini, s duplo duplo manje prodanih auta, pa kazes li za njega da je los.

Tema je u vezi kvarova ako vidim dobro, a ne o odbrani s rezultatima prodaje koji mogu samo znaciti da ljudi vole biti ovce, placati skuplje i dobijati manje.
Ne razumijem kako mozes poredit prodaju super luksuznih auta sa autima koja kupuje obicni covjek. Phaeton je extra auto(na istoj bazi je i Bentley Continental GT), al ko ce kupit VW da bude viđen u njemu... Svako ce preci na A8, Mercedes S ili BMW 7, cisto zbog prestiza, a ne zbog nekih tehnickih kvaliteta.

Garantujem ti, da se kvari i da se ne isplati to vozat i odrzavat, niko ga ne bi kupio. Ako ti mislis da nije tako, reci mi zasto? Zasto je Golf, a za njim Polo najprodavaniji auto u 2011 u EU?
User avatar
KNELE 071
Posts: 54
Joined: 24/02/2012 17:17

#114 Re: Kvarovi Golf 6

Post by KNELE 071 »

emko1234 wrote:hahahahahahhahahha..jel te stid?
pa reci nam sad koji je bmw upitanju :D da li se radi o nekom primjerku radjenom samo za tebe :D hahahahahahahah
:run: :run:
čega da me bude stid majke ti, pošteno kupio auto, nisam ukrao?
330i ispade po tvom i po stavu mog jarana. jedini plus mi je što plačam manju registraciju, a nije prvi put da vidim auto da dokumenta nisu uredu, jer mi je jaran imao Merc 190 E 2.0 motor 50 KW po saobračajnoj, a motor stvarno ima 90 KW.
lavic
Posts: 3085
Joined: 14/04/2011 15:03

#115 Re: Kvarovi Golf 6

Post by lavic »

KNELE 071 wrote:
emko1234 wrote:hahahahahahhahahha..jel te stid?
pa reci nam sad koji je bmw upitanju :D da li se radi o nekom primjerku radjenom samo za tebe :D hahahahahahahah
:run: :run:
čega da me bude stid majke ti, pošteno kupio auto, nisam ukrao?
330i ispade po tvom i po stavu mog jarana. jedini plus mi je što plačam manju registraciju, a nije prvi put da vidim auto da dokumenta nisu uredu, jer mi je jaran imao Merc 190 E 2.0 motor 50 KW po saobračajnoj, a motor stvarno ima 90 KW.
Nemoj bolan vise nista pisat, mozda neko iz MUP-a cita SA-X, pa ce ti doci po tog "cistog" 330i i neces imat sta prodat.
User avatar
ned424
Posts: 448
Joined: 07/08/2009 09:07

#116 Re: Kvarovi Golf 6

Post by ned424 »

ama neznam ljudi haj nisam imao svoj golf 6 ali ostale jesam ali sam rentao jednom sesticu i to onaj tdi 20 i haman se bio obradovao sto cu da ga provozam! Ali kad sam vidjeo koliko trosi u odnosu na golf 3 to mislim kad pritisnes malo gasa nekako sam se okahrio. I sto previse skripuce za moj ukus ali sad o kvarovima ne mogu reci nista nisam imao svog. a ja da dodam imao sam hondu prelude novu kupio 1996 i vozio ihaaaaaa presao neki 300 hiljada samo auspuh jednom promjenio ama nisam ni kugle ni krajnice ama nista osim ono servisa remen itd... i sad je drugi vlasnik vozi i isto tako nista nije promjenio od mehanike! znaju zuce napraviti stvarku...
User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

#117 Re: Kvarovi Golf 6

Post by Honda NSX »

Automotosvijet je irelevantan portal i magazin.

Iako se radi o dobrim novinarima i portalu sa velikim potencijalom, ja sam nakon određenog vremena prestao da ih posjećujem iz nekoliko razloga.

1. Nedostatak objektivnosti i želja za "osvetom" pre određenim brendovima.

U nemogućnosti realizacije saradnje sa kompanijama renault, vw, audi i još nekima u BiH Automotosvijet je postao ogorčen i fokusiran na isticanje mana ovih automobila i favoriziranje njihovih konkurenata. Nije bitno čija je ovdje krivica, (siguran sam da predstavnici, direktori i menadžeri ovih brendova u BiH zaslužuju veeeeeliku dozu kritike), ali nije način da ispaštaju sami brendovi, već kritike trebaju biti usmjereni na navedeno osoblje.

2. Nepravedna selekcija:

iz gore navedenih razloga ćete na sajtu naći mnoge ćlanke koji su usmjereni na kritiku Audia, VW-a , Renaulta iz ovih i onih razloga. Čak su nastala i neka apsurdna poređenja novog Renaulta ili polovnih auta koja je redakcija našla na mobile.de. Te poredila cijene i auto na "neviđeno", bez uzimanja u obzir da uvoz automobila treba platiti carinu i porez, a ne samo EUR cijenu koja se vidi na mobile.de. Sve u cilju spuštanja imidža brenda na koji su oni kao portal "ljuti". Presurfajte sajt i početi ćete uviđati veću sliku.

Sve u svemu, sajt koji je meni bio iznimno drag i na koji mi je bila svakodnevna navika otiči više ne posjećujem iz razloga što me počinje podjsećati na nešto što ja zovem "avaz novinarstvo". A to je manipulisanje masa uskih pogleda korištenjem selekcije materijala i subjektivnosti u neke svoje lične ciljeve.

Ovaj članak je klasičan primjerak. Nađe se jedan članak gdje se pokvari golf i eto sad golf je smeće. Isto je rađeno i sa drugim automobilima. Jedan automobil ne predstavlja statistiku. Siguran sam da se može naći i Mercedes, i BMW, i KIa i Renault i Toyota i bilo koje drugom auto kojem je nešto veliko i bitno "crklo" nakon samo par hiljada km. Ali to ne znači da je to loš auto. Čuo sam milion priča gjde je ljudima puco kompjuter (ECU) nakon dvije sedmice...na raznim autima. Pa šta? za to postoji garancija i to se mijenja đaba. Nije auto toster. Auto je komplikovana mašina koja se proizvodi u milionskim primjercima naravno da će nešto se pokvariti.

Ali to koristi ams, isto kao i avaz i onda pravi naslove Golfu pukla turbina na 70.000!!!! (Avaz: Bakir ukro 10.000 miliona iz državne kase). To nije novinarstvo, već senzacionalizam i manipulisanje stavova i mišljenja ljudi.
AMS molim vas vratite se na pravi put. Do tada: sikter.
User avatar
drndalo
Posts: 22820
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#118 Re: Kvarovi Golf 6

Post by drndalo »

O tom sajtu necu, ne interesuju me, znam sam donijeti svoj zakljucak nakon citanja originalnog teksta, a kao sto napisah, kada dajes kao firma auto na test Auto Motor und Sportu, ne dajes ga jer ne vjerujes u njega, posebno ne na maxi test od 100.000 km... E sad, kad se desi da ode turbina na 70.000, to je nezgodno, odbice dio kupaca, ali to u totalu, bar po meni nije ideja, ja tvrdim da ce VW iz ovoga poduzeti korake (jer je Auto Motor und Sport jak brend, sa velikom prodajom) da se takve gluposti ne desavaju u buducnosti, da li promjenom dobavljaca, ili podizanjem kvalitete...

U totalu, ovakav dogadjaj na kraju buducim kupcima moze samo pomoci, jer je neko ozbiljan registrovao da se neocekivan problem moze desiti, i desava... Kao kada je prva Mercedesova A-klasa izvrnuta na testu, pa se nakon dignute halabuke vise nije mogla ni kupiti bez ESP-a... To je do sada sigurno spasilo nekoliko desetaka zivota kupaca, i kamaru materijalne stete... Da se to nije desilo, Mercedes bi jos barem 6-7 godina pravio isti model bez serijskog ESP-a...
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#119 Re: Kvarovi Golf 6

Post by goran16v »

Davanje auta na (maraton) test win win odnosno vuk sit ovce na broju situacija jer je svakom proizvodjacu to reklama koju potencijalni kupac moze procitati bezbroj puta a novini je to znacajan materijal za sadrzaj i ako je novina dovoljno jaka i nezavisna - njoj se vjeruje. Nase novine ne zelim da pominjem jer jednostavno nemaju dovoljno citalaca. tiraza i materijala. U normalnim okolnostima logicno je da je svaki proizvodjac ubjedjen da ce na maraton testu auto proci bez kvarova jer je to najbolji vjestacki mjeren indikator kvalitete, medjutim, ko prati zna da malo koji prodje apsolutno bez kvarova, dosta njih prodje sa nekim beznacajnim kvarovima, a zna se desiti i kapitalan kvar kakav je otkazivanje trubine. Objektivnom autoru je u interesu jednako savjesno pronaci kvar na svakom (jer su ciljna grupa dobrog cijela citalaca upravo potencijalni kupci) jer time odrzava svoju reputaciju profesionalnog i objektivnog. Istovremeno to ne mora bitno uticati na reputaciju ni modela ni proizvodjaca. Ko se sjeca mataron testa Golfa IV 1,4 benz sjetice se i pucanja kucista mjenjaca, pa to skoro nicim nije uticalo na prodaju.
Ayrton Senna
Posts: 21
Joined: 17/12/2011 09:57

#120 Re: Kvarovi Golf 6

Post by Ayrton Senna »

a da automobilu kojim slucajem turbina nije otisla... onda bi bio savrseni 'nikad se nece pokvariti' golf.
NE bi!!
svakom autu se moze desiti kvar, bitna je statisitka. a ista je na strani japanaca i njemaca, tako da uzimat jedan slucaj i sa njime praviti generalnu sliku je vise nego djecije.
User avatar
drndalo
Posts: 22820
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#121 Re: Kvarovi Golf 6

Post by drndalo »

Nije djecije, moze se to zaista svakome desiti, ali je posebno interesantno kada se to desi nekom renomiranom magazinu, pa da ne moze sve biti u superlativu...

Da ponovim i jednu interesantnu konstataciju iz originalnog Auto Motor und Sport teksta, to se deilo na kilometrazi koju vecina kupaca nece preci u garantnom roku... A oni jesu jer na maxi-testu ga vozaju stalno... To nece se desiti svima u garantnom roku, prevedi = svaki takav kupac ce VW-u donirati 1600 EUR, na prakticno novom autu... Bas onako "obrazli"...?

Da im svima crkava u garanciji, vjeruj, ne bih se ni pocesao po dupetu, sami pali, sami se ubili, VW bi zbog tog troska na svoj racun odmah poboljsao model turba koji se ugradjuje... Ovako, dok je ovaca, bice i vune... Nek' rikne 1/10 mimo garancije... Malo li je to para...?
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#122 Re: Kvarovi Golf 6

Post by condy »

Stalno se potencira kvar turbine na 70.000km i uzima se taj podatak kao relevantam. Ipak to je potpuno pogrešno!

Treba doći do podataka, koliko se na cca hiljedu ovih vozila i na kojoj prosječnoj kilometraži, turbina kvarila. Jedan uzorak, nije uopće relevantan.

Od načina vožnje, goriva i mnogo čega zavisi vijek trajanja turbine na vozilima...Voziš autoputem konstantno 180km/h, dva -tri sata, stanes da odmoriš i ugasiš auto istog trena, i onda se čudiš što je turbina riknula, i još je vani stalno 30C... :-) Volkswagen je uvijek pravio kvalitetna vozila, to niko ne može da ospori, i turbine nisu ništa novo, već postoji razrađen, siguran način njihove proizvodnje i ugradnje u vozila.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#123 Re: Kvarovi Golf 6

Post by goran16v »

drndalo wrote:Nije djecije, moze se to zaista svakome desiti, ali je posebno interesantno kada se to desi nekom renomiranom magazinu, pa da ne moze sve biti u superlativu...

Da ponovim i jednu interesantnu konstataciju iz originalnog Auto Motor und Sport teksta, to se deilo na kilometrazi koju vecina kupaca nece preci u garantnom roku... A oni jesu jer na maxi-testu ga vozaju stalno... To nece se desiti svima u garantnom roku, prevedi = svaki takav kupac ce VW-u donirati 1600 EUR, na prakticno novom autu... Bas onako "obrazli"...?

Da im svima crkava u garanciji, vjeruj, ne bih se ni pocesao po dupetu, sami pali, sami se ubili, VW bi zbog tog troska na svoj racun odmah poboljsao model turba koji se ugradjuje... Ovako, dok je ovaca, bice i vune... Nek' rikne 1/10 mimo garancije... Malo li je to para...?
Kad proizvodjac utvrdi da neki vitalni sklopovi crkavaju statisticki neposredno po isteku garantnog roka, a da ti vitalni sklopovi ne zahtjevaju posebno odrzavanje i servisiranje mimo redovnih servisa (letve volana, turbine, itd) proizvodjac ce dati produzenu garanciju na taj dio ili kolancu (participaciju u troskovima zamjene).
User avatar
drndalo
Posts: 22820
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#124 Re: Kvarovi Golf 6

Post by drndalo »

@condy, gorane

Hajde fino procitajte citav test, a posebno dio koji se tice tog turba, koji stalno (ja) spominjem... Pa da onda pricamo... Nisam nikada rekao da ce se svaki kvariti, niti na 70.000, ali cinjenica da se to desilo, na testu, znaci nesto... I ja tvrdim da VW zbog toga nece imati primjetan pad prodaje, samo da ce ljudi koji su culi za to vise voditi racuna o svojim pravima (naravno, u iole normalnim zemljama)...

Posebno mi je interesantan dio koji cu citirati, a koji je po meni simptomatican za cijelu svjetsku ekonomiju, a ne samo za VW...
Although - at mileage 71 511 hp but some seemed to have passed for a swim in Lake Constance, which circled the Gulf at this time. The exhaust gas flashing warning light forced an unscheduled visit to the workshop, where a broken control linkage was diagnosed on the turbocharger. The therapy: a new loader. Not because the turbine would have been affected. Rather, the defective part is due to cheaper production processes as an integral part of the loader design, so this had to be replaced in its entirety. Cost: 1.600 €, which would have been at this mileage only for the few customers still handled by guarantee. Occasionally other golf drivers report problems with charging technology for both versions 1.4 TSI with 122 PS and 160. A recall by the manufacturer was not, however, are rarely encountered similar problems.
Dodatno podvlacim:
Rather, the defective part is due to cheaper production processes as an integral part of the loader design, so this had to be replaced in its entirety. Cost: 1.600 €,
Zbog jeftinije proizvodnje, pokvareni dio (znaci cak je turbo ka takav i radio, dakle puhao je...) je integrisan u punjac, te se moze zamijeniti samo cijeli punjac kada ovaj dio ode... Aferim... Doduse, mozda je do mene, mozda to treba tako...
alenthekiller
Posts: 737
Joined: 29/08/2011 11:42

#125 Re: Kvarovi Golf 6

Post by alenthekiller »

cuo sam pricu servisera, nekome upalo 10 feninga u upaljac onaj, ili pepeljaru, ne znam tacno sta. Negdje upalo i napravilo haos. Uglavnom covjek je morao skidati komandnu tablu cijelu da bi izvadio 10 feninga :lol: Svabo je to pravio :-)
Locked