Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

emko1234
Posts: 3854
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#26 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by emko1234 » 21/12/2011 20:07

ovo je tema elaborirana otkako sam ja na forumu sigurno nekih 10 puta.i jasno smo zakljucili da se ukusi razlikuju.neki ljudi pricaju jer su procitali,drugi jer su culi a treci jer znaju iz prve ruke.moje reakcija je u skladu s napisima koje sam procitao na pocetku.jer smatram da neko ko ovako naivno moze napisat neke stvari nije bas neki poznavalac gradiva o kojem pise.
argumenti ne trebaju,mogu se naci na proslim temama.a kome trebaju,mogu ih napisat ponovo.cinjenica je jedna.audi je premium brand,vw-a kcerka od koje je vwe napravio ono sto mnogi drugi nisu uspjeli kad su pokusavali.koliko znam bmw je bio vlasnik rolce royca pa se nije proslavio,tu je bio i mini moris pa opet nije bilo nekog vele uspjeha.da se neko ne bi uhvatio ovoga,ne kazem ja da su to propali projekti.al daleko da su uspjeli koliko je bmw zelio.maybach i mercedes,ista prica.neki dan sam citao da se maybach prestaje proizvodit jer nije bilo dovoljno zainteresovanih kupaca i samim tim projekt nije bio rentabilan.vw je isao grlom u jagode kad je poceo da gradi imidz markama kosto su skoda i seat,lamborighini je bio na marginama kad ga je uzeo audi,bugatti je bio sinonim za propalu firmu koja je nekad bila u vrhu autosporta.i sta imamo danas,da skoda obara rekorde,da ima modele koji su rasprostranjeni u svim klasima osim visoke.seat je brand za mlade,jako respektabilan,lamborghini je na samom vrhu sto se tice one klase najbrzih,a njegov brat bugati je napravio prvi auto pod vw-ovom palicom koji je presao granicu od 400km/h.i sad vi pojedini sve te vrline pretvarate u mane i negativne strane.ne kazem ja,bmw i merc prave nevjrovatna auta.al imaju puno manji teret na ledjima nego jedan vw.ljudi su riskirali i sad kupe plodove svog rada.vw je medju prva 3 na svijetu po proizvodnji i prodaji.jel mi smeta sto je tabla na mom audiju jako slicna tabli na skodi pasatu il leonu exeu?ni najmanje.ko zeli unikatan auto sigurno ga nece trazit medju modelima koji se fabricki prave.i mogao bi pisat jos danima,al nema potrebe.ko zna i razumije,shvatit ce.ove ostale ostavljam da razlgabaju ko je napravio prvi turbo motor i zbog koga je pocela nova era turbo motora u svijetu automobilizma uz jedan poucan klip
http://www.youtube.com/watch?v=ddynd3SIwGE


User avatar
pirmin
Posts: 11221
Joined: 18/02/2006 23:50
Location: Ciganluk

#27 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by pirmin » 21/12/2011 20:27

Kad se vec masta, moja lista zelja i pozdrava izgleda ovako :D :

1.Audi
2.BMW
.
.
.
.
.
76.Mercedes

8-)

Ayrton Senna
Posts: 21
Joined: 17/12/2011 09:57

#28 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Ayrton Senna » 21/12/2011 20:52

emko1234 wrote:ovo je tema elaborirana otkako sam ja na forumu sigurno nekih 10 puta.i jasno smo zakljucili da se ukusi razlikuju.neki ljudi pricaju jer su procitali,drugi jer su culi a treci jer znaju iz prve ruke.moje reakcija je u skladu s napisima koje sam procitao na pocetku.jer smatram da neko ko ovako naivno moze napisat neke stvari nije bas neki poznavalac gradiva o kojem pise.
argumenti ne trebaju,mogu se naci na proslim temama.a kome trebaju,mogu ih napisat ponovo.cinjenica je jedna.audi je premium brand,vw-a kcerka od koje je vwe napravio ono sto mnogi drugi nisu uspjeli kad su pokusavali.koliko znam bmw je bio vlasnik rolce royca pa se nije proslavio,tu je bio i mini moris pa opet nije bilo nekog vele uspjeha.da se neko ne bi uhvatio ovoga,ne kazem ja da su to propali projekti.al daleko da su uspjeli koliko je bmw zelio.maybach i mercedes,ista prica.neki dan sam citao da se maybach prestaje proizvodit jer nije bilo dovoljno zainteresovanih kupaca i samim tim projekt nije bio rentabilan.vw je isao grlom u jagode kad je poceo da gradi imidz markama kosto su skoda i seat,lamborighini je bio na marginama kad ga je uzeo audi,bugatti je bio sinonim za propalu firmu koja je nekad bila u vrhu autosporta.i sta imamo danas,da skoda obara rekorde,da ima modele koji su rasprostranjeni u svim klasima osim visoke.seat je brand za mlade,jako respektabilan,lamborghini je na samom vrhu sto se tice one klase najbrzih,a njegov brat bugati je napravio prvi auto pod vw-ovom palicom koji je presao granicu od 400km/h.i sad vi pojedini sve te vrline pretvarate u mane i negativne strane.ne kazem ja,bmw i merc prave nevjrovatna auta.al imaju puno manji teret na ledjima nego jedan vw.ljudi su riskirali i sad kupe plodove svog rada.vw je medju prva 3 na svijetu po proizvodnji i prodaji.jel mi smeta sto je tabla na mom audiju jako slicna tabli na skodi pasatu il leonu exeu?ni najmanje.ko zeli unikatan auto sigurno ga nece trazit medju modelima koji se fabricki prave.i mogao bi pisat jos danima,al nema potrebe.ko zna i razumije,shvatit ce.ove ostale ostavljam da razlgabaju ko je napravio prvi turbo motor i zbog koga je pocela nova era turbo motora u svijetu automobilizma uz jedan poucan klip
http://www.youtube.com/watch?v=ddynd3SIwGE
nacin na koji si prvi put iskazao svoje znanje i misljenje nije na mjestu!! da je neka medjujaranska zezancija pa hajde...
nije uopste tema koji brend je bolji, vec izbaceni su novi modeli pa da se malo prokomentarisu... ko je ljepsi bolji, itd
ne jel audi bolji od mercedesa inace...

Meni lično je A4 lijep svana, malo mi je vec zastario ovaj onterijer koji je prije bio odlican. upravo audijevi interijeri su mu podigli reputaciju i po njima je audi u zadnje vrijeme bio popularan. kao premium brend koji prema mnogima pravi najljepse interijere.
medjutim, sada se poredak promijenio, narocito je napredovao BMW. kojem je interijer u proslom modelu bio nesto losija karika. a sada izgleda odlicno. a merc rijetko kad pogrijesi, bar sto se tice unutrasnjeg dizajna...

poz.

User avatar
Magarece_godine
Posts: 2440
Joined: 07/05/2009 19:51

#29 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Magarece_godine » 21/12/2011 21:01

I C klasa i A4 su samo "osvježeni" ove godine, dok je BMW 3 nova, šesta (čini mi se) generacija ...

emko1234
Posts: 3854
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#30 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by emko1234 » 21/12/2011 21:19

moras ti jos pure pojest da bi shvatio neke stvari.a isto tako moras bit glup da se kroz tvoj text ovdje i clanak na onoj stranici ne vidi na koju stranu ti naginjes.samim tim nisi objektivan.i trebao si postavit temu naziva "novi bmw 3"..a ne audi,merc,bmw.ako ista znas onda znas da nikad u istoriji sva tri modela nisu predstavljena u isto vrijeme i samim tim ne mogu se gledat na isti nacin.i meni je ovaj bmw poslije serije 46 najljepsi iz jednostavnog razloga.sto je onaj dizajn koji je svojevremeno propagirao chris bangle otisao u zaborav.medjutim to je jedno vrijem ebio trend kojem se samo audi nije prepustio.tako da ako pogledas mercedes s iz 2007 i bmw 7 iz iste godine primetit ces da su interijeri prilicno slicni.dok je audi imao neku svoju filozofiju koje se drzao i koja mu se na kraju isplatila.

User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

#31 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Honda NSX » 21/12/2011 21:24

Ayrton Senna wrote:
kurty wrote:
Ayrton Senna wrote: i ko ne zna BMW-ov znak, znaci bijela elisa na plavom nebu :)
http://2.bp.blogspot.com/_5P1WEEUninI/S ... e-1916.jpg
a znas li sto je prednja maska hladnjaka podjeljena na dva dijela na svakom BMWu :D
reci nam!! ubi ovaj sa salama o hitlerovim brčićima :D
i ja sam za to cuo... pricao je neki profa na masinskom o tome... da su htjeli to nesto da zadrze
imam par drugova sto studiraju i inace o bmw-u znam masu nekih stvari koje su manje bitne, kao recimo broj senzora na apolu 13 i u motoru benge...[/quote]

Šta ba kakav apolo 13 i motor benge?, de nam pričaj to! Ti izvor nekih kurioziteta tih zabavnih, wikipedia bmw trivije!

User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

#32 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Honda NSX » 21/12/2011 21:27

emko1234 wrote:moras ti jos pure pojest da bi shvatio neke stvari.a isto tako moras bit glup da se kroz tvoj text ovdje i clanak na onoj stranici ne vidi na koju stranu ti naginjes.samim tim nisi objektivan.i trebao si postavit temu naziva "novi bmw 3"..a ne audi,merc,bmw.ako ista znas onda znas da nikad u istoriji sva tri modela nisu predstavljena u isto vrijeme i samim tim ne mogu se gledat na isti nacin.i meni je ovaj bmw poslije serije 46 najljepsi iz jednostavnog razloga.sto je onaj dizajn koji je svojevremeno propagirao chris bangle otisao u zaborav.medjutim to je jedno vrijem ebio trend kojem se samo audi nije prepustio.tako da ako pogledas mercedes s iz 2007 i bmw 7 iz iste godine primetit ces da su interijeri prilicno slicni.dok je audi imao neku svoju filozofiju koje se drzao i koja mu se na kraju isplatila.
kakve veze ima jesu li u isto vrijeme ikad predstavljeni novi modeli???????? To je stvar ekonomije, i sva tri brenda se bore s onim s čime trenutno imaju. Bit rasprave je čiji je model trenutno najbolji ili naj"umetni šta hoš". Ne kad je koji predstavljen.......

User avatar
ranger
Posts: 2540
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#33 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by ranger » 21/12/2011 21:49

meni su sva 3 modela beton.
licno ako bih mogao birati vjerovatno bih izabrao seriju 3. moja neka logika je da audi naginje na sport, mercedes na luksuz a bmw dodje nesto izmedju, luksuz sa sportskim smekom. i meni se opcenito ne svidja to djeljenje tehnologije u VAG-u al Boze moj to je danasnja ekonomija. u principu sve se svodi na to sta se kome vise svidja.
E46 za mene je najljepsi bmw u zadnjih 20tak godina, audi a4 ovaj zadnji prije redizajna (ne gotivim previse te led dzidze) bas kao i mercedes koji je za moj ukus napravio savrsen dizajn c-klase.

emko1234
Posts: 3854
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#34 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by emko1234 » 21/12/2011 21:53

pa logicno je da ima veze..recimo kad je predstavljen bmw 7 f10,audi je jos imao staru 8icu a merc facelift s-a..i naravno da je bmw bio naj naj jer jer je donio neke nove stvari.cim je izasla nova osmica mjenjaju se omjeri snaga na trzistu.hocu da kazem da je logicno da ce nova trica sad svima bit hit jer je novi model.ponudit ce sigurno stvari koje audi i merc nemaju..sto ne znaci da je audi ispod il merc..

Ayrton Senna
Posts: 21
Joined: 17/12/2011 09:57

#35 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Ayrton Senna » 21/12/2011 22:11

emko1234 wrote:pa logicno je da ima veze..recimo kad je predstavljen bmw 7 f10,audi je jos imao staru 8icu a merc facelift s-a..i naravno da je bmw bio naj naj jer jer je donio neke nove stvari.cim je izasla nova osmica mjenjaju se omjeri snaga na trzistu.hocu da kazem da je logicno da ce nova trica sad svima bit hit jer je novi model.ponudit ce sigurno stvari koje audi i merc nemaju..sto ne znaci da je audi ispod il merc..
kralju sveznajuci, bmw 7 f10 jos nije izmisljen!!! mi govorimo o jednom ti o drugom.
koji je najbolji od tova tri modela?? ne jel audi iznad ili ispod... sa svojom A8-icom.
da pretpostavljo sam daje stamparska greska... :D
haj sta se uzbudjues dobar je audi... das auto :-D

User avatar
kurty
Posts: 44951
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#36 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by kurty » 21/12/2011 23:48

Honda NSX wrote:
Šta ba kakav apolo 13 i motor benge?, de nam pričaj to! Ti izvor nekih kurioziteta tih zabavnih, wikipedia bmw trivije!
Ma nidje veze... Wikipediju sam maksimalno 10puta u svom zivotu otvorio... Pricam ono sto znam i sto cujem od znanih ljudi...

A ovo Apolo 13 i motor benge...
Prvo samo da dodam nesta... Pitat cu ove sto su mi to pricali jel profa stalno prica o motoru BMWa jer ga imaju na faxu, ili iz nekih drugih razloga, al svako malo mi prepricaju neku pricu oko motora BMW...

Elem, valjda je pricao kako je apolo 13 imao cca.15 (nisam siguran u broj, ali znam da je izmedju 10 i 20) senzora, dok neki motor BMW ima oko 290 senzora...
Neka prica im je bila na vjezbama i pricalo se o kvarovima novijih i starijih auta, o nacinu popravke i slicno, pa je prica presla u elektroniku i profa im je rekao taj podatak o broju senzora

Posto kupio, toliko prodao... Sto kaze Balas "i ako su lagali mene i ja lazem vas" :D

User avatar
Qler
Posts: 20542
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#37 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Qler » 22/12/2011 00:07

Bjezi. kakav audi, vjecito skrtare na opremi. Sjecam se dok sam isao u srednju, jaran imao Audi 100 1989 godina, nije imao serva :D hebo te kralj, patnje to parkirati :) Njihov tada premium model, nema serva ni centralne. Mercedes od '83 nisi mogao kupiti bez serva, ako ne cak i od ranije :)

Audi 80, jaje, prvim modelima desni retrovizor dodatna oprema :D:D i naravno servo i centralna. A4 audi isto tako, go ko lipa, ona prva generacija. Znam da sam zahebavao jarana, on imao tog audia 1995 godina, bas prvi model, ja 190E, i imao vise opreme od njega. Jos nekih sitnica, kao npr. kada nestane tecnosti za brisace lampica, kada se potrose disk plocice, ABS, amortizer na haubi a ne sipka ona, i jos tako neke sitnice... Da ne pricam o tome da mi je brat do nedavno vozao okca 1996 sa fabrickim xenon svjetlima, samozatamnjujucim retrovizorom, el. roletnom nazad, asr, dvozonska kli,a (sto vise-manje ima svaki mercedes :D ) tempomatom, senzorima kise, i sve to 1996 godina :D dok je audi tutu u rikverc vozao :)


A o historiji u automobilizmu i poredjenju mercedes/bmw sa audi-em, NSU-om tj. :) necemo :)

emko1234
Posts: 3854
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#38 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by emko1234 » 22/12/2011 00:16

Qler wrote:Bjezi. kakav audi, vjecito skrtare na opremi. Sjecam se dok sam isao u srednju, jaran imao Audi 100 1989 godina, nije imao serva :D hebo te kralj, patnje to parkirati :) Njihov tada premium model, nema serva ni centralne. Mercedes od '83 nisi mogao kupiti bez serva, ako ne cak i od ranije :)

Audi 80, jaje, prvim modelima desni retrovizor dodatna oprema :D:D i naravno servo i centralna. A4 audi isto tako, go ko lipa, ona prva generacija. Znam da sam zahebavao jarana, on imao tog audia 1995 godina, bas prvi model, ja 190E, i imao vise opreme od njega. Jos nekih sitnica, kao npr. kada nestane tecnosti za brisace lampica, kada se potrose disk plocice, ABS, amortizer na haubi a ne sipka ona, i jos tako neke sitnice... Da ne pricam o tome da mi je brat do nedavno vozao okca 1996 sa fabrickim xenon svjetlima, samozatamnjujucim retrovizorom, el. roletnom nazad, asr, dvozonska kli,a (sto vise-manje ima svaki mercedes :D ) tempomatom, senzorima kise, i sve to 1996 godina :D dok je audi tutu u rikverc vozao :)


A o historiji u automobilizmu i poredjenju mercedes/bmw sa audi-em, NSU-om tj. :) necemo :)
sve si ti upravu,osim jedne stvari..od sve dodatne opreme koju si naveo kod mercedesa jedino su servo i centralna dolazili u standardu kod ovih starih..tako da se manemo suplje price..sto se tice okca,auto je imalo sve sto si naveo al naravno uz doplatu..nista nije bio u standardu..isto ko kod audija..audi a4 95 se mogao uzet s dobrom opremom..meni je stari 97 il 98 imao a4 sa 110ks tdi..digitalna klima,abs,asr,podizaci,lampica milion,ne znam jel bilo samo centralno il je bilo i daljinsko al mislim da je imao skakavac kljuc.

jefferson
Posts: 14985
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#39 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by jefferson » 22/12/2011 00:45

emko1234 wrote:ovo je tema elaborirana otkako sam ja na forumu sigurno nekih 10 puta.i jasno smo zakljucili da se ukusi razlikuju.neki ljudi pricaju jer su procitali,drugi jer su culi a treci jer znaju iz prve ruke.moje reakcija je u skladu s napisima koje sam procitao na pocetku.jer smatram da neko ko ovako naivno moze napisat neke stvari nije bas neki poznavalac gradiva o kojem pise.
argumenti ne trebaju,mogu se naci na proslim temama.a kome trebaju,mogu ih napisat ponovo.cinjenica je jedna.audi je premium brand,vw-a kcerka od koje je vwe napravio ono sto mnogi drugi nisu uspjeli kad su pokusavali.koliko znam bmw je bio vlasnik rolce royca pa se nije proslavio,tu je bio i mini moris pa opet nije bilo nekog vele uspjeha.da se neko ne bi uhvatio ovoga,ne kazem ja da su to propali projekti.al daleko da su uspjeli koliko je bmw zelio.maybach i mercedes,ista prica.neki dan sam citao da se maybach prestaje proizvodit jer nije bilo dovoljno zainteresovanih kupaca i samim tim projekt nije bio rentabilan.vw je isao grlom u jagode kad je poceo da gradi imidz markama kosto su skoda i seat,lamborighini je bio na marginama kad ga je uzeo audi,bugatti je bio sinonim za propalu firmu koja je nekad bila u vrhu autosporta.i sta imamo danas,da skoda obara rekorde,da ima modele koji su rasprostranjeni u svim klasima osim visoke.seat je brand za mlade,jako respektabilan,lamborghini je na samom vrhu sto se tice one klase najbrzih,a njegov brat bugati je napravio prvi auto pod vw-ovom palicom koji je presao granicu od 400km/h.i sad vi pojedini sve te vrline pretvarate u mane i negativne strane.ne kazem ja,bmw i merc prave nevjrovatna auta.al imaju puno manji teret na ledjima nego jedan vw.ljudi su riskirali i sad kupe plodove svog rada.vw je medju prva 3 na svijetu po proizvodnji i prodaji.jel mi smeta sto je tabla na mom audiju jako slicna tabli na skodi pasatu il leonu exeu?ni najmanje.ko zeli unikatan auto sigurno ga nece trazit medju modelima koji se fabricki prave.i mogao bi pisat jos danima,al nema potrebe.ko zna i razumije,shvatit ce.ove ostale ostavljam da razlgabaju ko je napravio prvi turbo motor i zbog koga je pocela nova era turbo motora u svijetu automobilizma uz jedan poucan klip
http://www.youtube.com/watch?v=ddynd3SIwGE
1. Otkako je RR u vlasnistvu BMW-a on je izuzteno uspjesan!
Inace, RR vec vise o 40g koristi razne BMW-motore, a od 1987 samo V12 BMW (prvi njmeacki V12 nakon II sv rata).
2. Mini Moris je jedan od najuspjesnijih projekata BMW!
3. Audi je najavio da im je primarni cilj da do 2017 stignu BMW. To se desilo na sajmu u detroitu i mozes naci na cnbc emisiji o BMW-u. Ne kaze se dzaba, za dobrim konjem se prasina dize.
4. O komunikaciji je suvisno uopste pricati!

User avatar
burek_in_space
Posts: 17290
Joined: 04/12/2007 16:32

#40 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by burek_in_space » 22/12/2011 08:19

emko1234 wrote:pokretacu teme:nabijem na kurac i tebe i tvog druga iz djetinjstva.. :D
a i ovog dole sto je napisao da audija kupuju ljudi koji nemaju para za bmw il mercedes..i nabijem vase znanje o autima na kurac,podrazumijeva se..i ovu pedersku stranicu ciji si nam link dao..
u potpisu:audi vozac i fan :D 8-) 8-)
22 dec 2011, 08:18 Isključen/a korisnik/ca iz razloga “Krsenje pravila foruma”
» emko1234

1 mjesec

User avatar
ElRe
Posts: 5978
Joined: 12/12/2011 11:28

#41 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by ElRe » 22/12/2011 09:19

Sve se svodi na ukus vlasnika i ono što on očekuje od automobila. Mercedes C se zadnjom generacijom priblizio BMW 3 po dinamickim osobinama. Audi A4 meni nikada nije svidio, ali nimalo ne sumnjam u njegove kvalitete.
Ja bih kupio C 220 CDI.

GaRGa
Posts: 2726
Joined: 25/02/2009 15:00

#42 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by GaRGa » 22/12/2011 10:13

Lambo je u vlasnistvu VW grupe i koristi Audijeve motore
Porshe 911 GT2 RS je jedan od najjacih sportasa na svijetu kojem ni jedan Mercedes SLS AMG prismrdit ne moze

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... MKyZ8Y6E6w#!

enjoy :)

User avatar
ElRe
Posts: 5978
Joined: 12/12/2011 11:28

#43 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by ElRe » 22/12/2011 10:37

Image

Mozda je M3 ukupno bolji, ali ovo je cista snaga, C63 AMG.

Ayrton Senna
Posts: 21
Joined: 17/12/2011 09:57

#44 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Ayrton Senna » 22/12/2011 11:49

GaRGa wrote:Lambo je u vlasnistvu VW grupe i koristi Audijeve motore
Porshe 911 GT2 RS je jedan od najjacih sportasa na svijetu kojem ni jedan Mercedes SLS AMG prismrdit ne moze

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... MKyZ8Y6E6w#!

enjoy :)
za sve uspjehe porschea je zasluzan audi :)

User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

#45 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Honda NSX » 22/12/2011 12:00

burek_in_space wrote:
emko1234 wrote:pokretacu teme:nabijem na kurac i tebe i tvog druga iz djetinjstva.. :D
a i ovog dole sto je napisao da audija kupuju ljudi koji nemaju para za bmw il mercedes..i nabijem vase znanje o autima na kurac,podrazumijeva se..i ovu pedersku stranicu ciji si nam link dao..
u potpisu:audi vozac i fan :D 8-) 8-)
22 dec 2011, 08:18 Isključen/a korisnik/ca iz razloga “Krsenje pravila foruma”
» emko1234

1 mjesec
Efikasnost i brzina obavljanja posla na djelu. Svaka cast.

User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

#46 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Honda NSX » 22/12/2011 12:14

jefferson wrote:
emko1234 wrote:ovo je tema elaborirana otkako sam ja na forumu sigurno nekih 10 puta.i jasno smo zakljucili da se ukusi razlikuju.neki ljudi pricaju jer su procitali,drugi jer su culi a treci jer znaju iz prve ruke.moje reakcija je u skladu s napisima koje sam procitao na pocetku.jer smatram da neko ko ovako naivno moze napisat neke stvari nije bas neki poznavalac gradiva o kojem pise.
argumenti ne trebaju,mogu se naci na proslim temama.a kome trebaju,mogu ih napisat ponovo.cinjenica je jedna.audi je premium brand,vw-a kcerka od koje je vwe napravio ono sto mnogi drugi nisu uspjeli kad su pokusavali.koliko znam bmw je bio vlasnik rolce royca pa se nije proslavio,tu je bio i mini moris pa opet nije bilo nekog vele uspjeha.da se neko ne bi uhvatio ovoga,ne kazem ja da su to propali projekti.al daleko da su uspjeli koliko je bmw zelio.maybach i mercedes,ista prica.neki dan sam citao da se maybach prestaje proizvodit jer nije bilo dovoljno zainteresovanih kupaca i samim tim projekt nije bio rentabilan.vw je isao grlom u jagode kad je poceo da gradi imidz markama kosto su skoda i seat,lamborighini je bio na marginama kad ga je uzeo audi,bugatti je bio sinonim za propalu firmu koja je nekad bila u vrhu autosporta.i sta imamo danas,da skoda obara rekorde,da ima modele koji su rasprostranjeni u svim klasima osim visoke.seat je brand za mlade,jako respektabilan,lamborghini je na samom vrhu sto se tice one klase najbrzih,a njegov brat bugati je napravio prvi auto pod vw-ovom palicom koji je presao granicu od 400km/h.i sad vi pojedini sve te vrline pretvarate u mane i negativne strane.ne kazem ja,bmw i merc prave nevjrovatna auta.al imaju puno manji teret na ledjima nego jedan vw.ljudi su riskirali i sad kupe plodove svog rada.vw je medju prva 3 na svijetu po proizvodnji i prodaji.jel mi smeta sto je tabla na mom audiju jako slicna tabli na skodi pasatu il leonu exeu?ni najmanje.ko zeli unikatan auto sigurno ga nece trazit medju modelima koji se fabricki prave.i mogao bi pisat jos danima,al nema potrebe.ko zna i razumije,shvatit ce.ove ostale ostavljam da razlgabaju ko je napravio prvi turbo motor i zbog koga je pocela nova era turbo motora u svijetu automobilizma uz jedan poucan klip
http://www.youtube.com/watch?v=ddynd3SIwGE
1. Otkako je RR u vlasnistvu BMW-a on je izuzteno uspjesan!
Inace, RR vec vise o 40g koristi razne BMW-motore, a od 1987 samo V12 BMW (prvi njmeacki V12 nakon II sv rata).
2. Mini Moris je jedan od najuspjesnijih projekata BMW!
3. Audi je najavio da im je primarni cilj da do 2017 stignu BMW. To se desilo na sajmu u detroitu i mozes naci na cnbc emisiji o BMW-u. Ne kaze se dzaba, za dobrim konjem se prasina dize.
4. O komunikaciji je suvisno uopste pricati!
Ovo je nešto prebitno. Možda čak i vrijedno nove teme. Kako ko vodi preuzete brendove. BMW je brend koji stvarno savršeno vodi druge brendove koje je preuzeo, tj. Mini i RR. VW i Audi iskreno rade mnogo gori posao po pitanju toga i to mi je žao. BMW je po pitanju RR-a uspio od već strašnog automobila napraviti još bolji automobil ali i učiniti nešto ključno, a to je sačuvati mu "dušu". Ista stvar po pitanju Mini-ja. Ostalo je ono što čini Rolls, Rolllsom i Minija a Mini, a unaprijeđeni su motori i sva moguća tehnologija. VW sa Bentlijem i Audi sa lamborghinijem rade to po meni gluplje i lošije. Pogotovo, VW sa Bentleyem koji pokopava brend, dok se Audiju stvarno može zamjeriti za činjenicu da se u unutrašnjosti nekih lambo modela primjeti Audi A8. Jest Audi A8 super auto....ali lamborghini ne smije imati NIŠTA isto ko Audi A8.
Novi Bentley Continental GT, sa novim V8 motorom je auto bez svrhe. Bez svog pravog mjesta na tržištu i bez ikakve "dubine". jednostavno prekrasno i predobro auto koje će kupiti tamo neki bogataši koji auta razlikuju po broju nula iza prve cifre, ili tamo neki papci iz dubaija koji će ga obojiti u zlatnu boju. Automobil koji opstaje jer je skup i trenutno "cool". Međutim takvo nešto uvijek traje kratko i stvar je prolaznih trendova. Kad papci iz dubaija nađu nešto morbidnije kupiće to, a Bentley će ostati ko riba na suhom, jer kao auto bez prave duše, kakvu je BMW očuvao kod RR-a i minija, nema stalnu i vjernu klijentelu koja obožava auto iz razloga teških za opisati i kupuje ga BEZ OBZIRA na modne trendove u svijetu automobila. To je ključ po meni.
Audi mi nažalost ponekad izgleda kao auto bez duše. Prelijepa kutija sa led diodama i dizajnom koji treb da se svidi "svima" i da odgovori ispuni potrebe ljudima kojima je bitno da se pokažu.
BMW i Mercedes, bar meni, imaju tu neku svoju dušu koja ih čini posebnim i koju nose sa sobom iz auto ere u auto eru. Audi je sigurno tehnološki jednako genijalan, i o tome je glupo raspraviti jer je to preteško mjeriti, ali po mom mišljenju fali mu ono "nešto" što bi srcem, a ne željom za kurčenjem i dviljenjem drugih, ljude vezalo za njega.
Iznio sam svoje mišljenje pristojno i bez uvreda. Očekujem da će sada subjektivni Audi fanovi, udariti sa nekim pljuvanjem i kojekakvim budalaštinama i stvarima tipa "Audi S8 je najluđi, Audi je stvorio Porsche i Lambo je najbolje Auto na svijetu zbog Audija, Audi je ubio Kim jong Ila, Audi je spasio svijet od napada svemirskih gusara".

Gost1515
Posts: 964
Joined: 09/12/2003 00:00

#47 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Gost1515 » 22/12/2011 12:20

Honda NSX wrote: Ovo je nešto prebitno. Možda čak i vrijedno nove teme. Kako ko vodi preuzete brendove. BMW je brend koji stvarno savršeno vodi druge brendove koje je preuzeo ...
khmm ... rover ... land rover ...

Ayrton Senna
Posts: 21
Joined: 17/12/2011 09:57

#48 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Ayrton Senna » 22/12/2011 12:54

Gost1515 wrote:
Honda NSX wrote: Ovo je nešto prebitno. Možda čak i vrijedno nove teme. Kako ko vodi preuzete brendove. BMW je brend koji stvarno savršeno vodi druge brendove koje je preuzeo ...
khmm ... rover ... land rover ...
ovo si upravu, bmw nije uspio s roverom... mada nije puno ni pokusavao... koliko je Rover auto izbaceno a da je uradjeno pod bmw-om palicom. nijedno?? ko zna koje su odluke menadzmenta i razlgo prodaje...

vw, a ne audi!!! je oporavio skodu, tajna uspjeha isti kvalitet (ili tek nesto manji kvalitet) a znacajno manja cijena... itd.
a Audi je unistio lambo, iz razloga sto ga je iskoristio da napravi svoj R8, koji je kopirani Lambo... i jos koriste davno dizajnirane lamobrghinijeve V10 i V12 motore. to nisu audijevi motori... to je su lambo... audi jeste mozda neek sitnice promjenio

User avatar
Industrialyzer
Posts: 4154
Joined: 11/06/2011 23:51

#49 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Industrialyzer » 22/12/2011 19:25

emko1234 wrote:pa logicno je da ima veze..recimo kad je predstavljen bmw 7 f10,audi je jos imao staru 8icu a merc facelift s-a..i naravno da je bmw bio naj naj jer jer je donio neke nove stvari.cim je izasla nova osmica mjenjaju se omjeri snaga na trzistu.hocu da kazem da je logicno da ce nova trica sad svima bit hit jer je novi model.ponudit ce sigurno stvari koje audi i merc nemaju..sto ne znaci da je audi ispod il merc..

E druze , sve se mjenja , svi segmenti, osim segmenta gdje je S klasa alfa i omega Znas kako kazu na TG-u kad je izasla W221 :" Pogledajte novu S klasu , jako je bitno auto , ona ima sad ono sto ce vase auto imati za 10 godina" :D

Ali to nije tema , da ne idemo u off , sve mi diraj S klasu ne :mrgreen:

User avatar
Qler
Posts: 20542
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#50 Re: Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C.klasa

Post by Qler » 22/12/2011 21:07

Ma S klasa je i alfa i omega i gama i delta :D Jednostavno, vrh svoje klase. Kao sto je M3 u svojoj klasi, kao sto je golf u svojoj klasi (ma koliko ga pokusali ocrniti, ipak se i klasa po njemu zove)...


To je kao ono Lexus napravio onog LFA, sve je super, odlican, na papiru bez mane, performanse i bolje od konkurencije... ali je Lexus, Ferrari da na tetrapak stavi svoj logo, opet ce ih vise prodati i ljudi ce ga voljeti vise nego tog LFA... Lexus nema sta tu da trazi. Kao kada je VW phetona napravio, samo se oburkao... Dzaba sve, i kopija audia, i motori i cijena, opet se nije prodavao ni pola kao duplo skuplja S klasa.

Post Reply