Nisam ja mjenjao lanac.aldm wrote: ↑14/03/2022 13:42 Pozdrav. Koliko si km presao prije promjene lanca? I meni se cuju zveckanje motora kad je hladan, tek nakon paljenja, rekose da je lanac 100%. Zupcasti je zamijenjen na 180 000 i sve sta ide uz to (vodena pumpa, nosaci...), ali lanac nije. A auto je preko 230 000 sad. Rekose mi tu cijenu, oko 400 KM.
konektovan wrote: ↑15/06/2018 22:10
Pa nije strašno, mislio sam da je to sa lancem dosta skuplje, a cihenom je to na nivou seta zupcastog.
Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1251 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
- shalla
- Posts: 9326
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#1252 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Nego, malo sam detaljnije pročitao zadnjih 15ak stranica ove teme i otprilike sam zbunjen još više
Trenutna kilometraža je 146K, mali servis urađen na 142.5K i planiram ih aBd raditi na svakih 10K, međutim nikako nisam skontao da li nešto od ovih aditiva trebam sipati i mimo toga ili?
Dakle, dizel kontam svakako sipati onaj sa aditivom, šta još preporučujete osim toga. Tj šta je to što bi se još trebalo sipati? AdBlue, onda još neki za DPF jel ili?
Hvala unaprijed
Trenutna kilometraža je 146K, mali servis urađen na 142.5K i planiram ih aBd raditi na svakih 10K, međutim nikako nisam skontao da li nešto od ovih aditiva trebam sipati i mimo toga ili?
Dakle, dizel kontam svakako sipati onaj sa aditivom, šta još preporučujete osim toga. Tj šta je to što bi se još trebalo sipati? AdBlue, onda još neki za DPF jel ili?
Hvala unaprijed
-
- Posts: 2033
- Joined: 30/11/2020 16:31
#1253 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Ad blue sipas na pumpi, a aditiv za dpf u servisu i to se ne sipa cesto.shalla wrote: ↑14/03/2022 16:51 Nego, malo sam detaljnije pročitao zadnjih 15ak stranica ove teme i otprilike sam zbunjen još više
Trenutna kilometraža je 146K, mali servis urađen na 142.5K i planiram ih aBd raditi na svakih 10K, međutim nikako nisam skontao da li nešto od ovih aditiva trebam sipati i mimo toga ili?
Dakle, dizel kontam svakako sipati onaj sa aditivom, šta još preporučujete osim toga. Tj šta je to što bi se još trebalo sipati? AdBlue, onda još neki za DPF jel ili?
Hvala unaprijed
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#1254 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Sto bi u servisu sipao aditiv ako je onaj sto se sipa u rezervoar?
ja za DPF nisam nasuo aditiv ima vise od pola godine... za dizne naspem svake 3-4 hiljade km i to je to...
ja za DPF nisam nasuo aditiv ima vise od pola godine... za dizne naspem svake 3-4 hiljade km i to je to...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1255 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
ateef je birilać za dizne,ja samo njega sipam
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1256 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
I pored preskupog goriva, da još dajem lovu za nekakve aditive, nema šanse.
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#1257 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
bolje i za aditiv nego za reparaciju dizni
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1258 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Potrošićeš više na aditive nego na dizne...
- RagibUzoriti
- Posts: 2658
- Joined: 05/12/2018 14:07
- Location: Zemlja snijega,lososa i plavusa
- Vozim: Vozim se na struju
#1259 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Ne citaj dalje da ne bi bio jos vise zbunjen. Otidji do servisa i nek ti objasne sta sipas i gdje.shalla wrote: ↑14/03/2022 16:51 Nego, malo sam detaljnije pročitao zadnjih 15ak stranica ove teme i otprilike sam zbunjen još više
Trenutna kilometraža je 146K, mali servis urađen na 142.5K i planiram ih aBd raditi na svakih 10K, međutim nikako nisam skontao da li nešto od ovih aditiva trebam sipati i mimo toga ili?
Dakle, dizel kontam svakako sipati onaj sa aditivom, šta još preporučujete osim toga. Tj šta je to što bi se još trebalo sipati? AdBlue, onda još neki za DPF jel ili?
Hvala unaprijed
Da ti AdBlue ne bi zavrsio gdje ne treba pa pumpa sa diznama bila pokojna
-
- Posts: 2033
- Joined: 30/11/2020 16:31
#1260 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Zato sto to nije aditiv koji se sipa u rezervoar. Ima poseban tank za aditiv za DPF i nivo izmjere putem dijagnostike.black_adrian wrote: ↑14/03/2022 18:56 Sto bi u servisu sipao aditiv ako je onaj sto se sipa u rezervoar?
ja za DPF nisam nasuo aditiv ima vise od pola godine... za dizne naspem svake 3-4 hiljade km i to je to...
-
- Posts: 8793
- Joined: 15/12/2011 14:40
- Location: Sarajevo
#1261 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Savjetujem ti da uzmes Tunap aditv za adblue zbog osjetljivosti na niske temperature i sklonosti ka kristalizaciji. Provjeri i kakav ti je čep, da li je s oduškom, možeš sam napraviti rupicu na njemu, tako sam čitao na stranim forumima. Odušak i ovaj aditiv mnogima su pomogli, a alternativa je bila zamjena spremnika i pumpe što je oko 1600 km.
Inovativni TUNAP microflex® 988 Aktivni dodatak za Adblue čisti i štiti SCR i Adblue sustav od naslaga. Na taj način sprječava gubitak snage te moguće kvarove motora, uz istovremeno smanjenje emisije NOx.
Bočica od 250ml je dovoljna za 100L Adblue-a.
Zbog lošeg raspršivanja, neujednačeno ubrizgana ureja može da se skuplja na zidovima cevi izduva gde se kristalizuje tokom vremena i u ekstremnim slučajevima začepljuje izduvne gasove. Kao rezultat, vozila imaju problem sa ispunjavanjem propisanih emisija izduvnih gasova. Tu je i dramatično smanjenje performansi, jer začepljeni izduvni gasovi smanjuju izduvne gasove iz motora i stvaraju povratni pritisak. Turbo kompresor turbo punjenog motora koči i visoka otpornost na povratni pritisak može prouzrokovati njegovo uništavanje.
- shalla
- Posts: 9326
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#1262 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Još mi je neko pričao za TUNAP i rekao mi da su im proizvodi stvarno kvalitetni...statixx wrote: ↑15/03/2022 10:27 Savjetujem ti da uzmes Tunap aditv za adblue zbog osjetljivosti na niske temperature i sklonosti ka kristalizaciji. Provjeri i kakav ti je čep, da li je s oduškom, možeš sam napraviti rupicu na njemu, tako sam čitao na stranim forumima. Odušak i ovaj aditiv mnogima su pomogli, a alternativa je bila zamjena spremnika i pumpe što je oko 1600 km.
Inovativni TUNAP microflex® 988 Aktivni dodatak za Adblue čisti i štiti SCR i Adblue sustav od naslaga. Na taj način sprječava gubitak snage te moguće kvarove motora, uz istovremeno smanjenje emisije NOx.
Bočica od 250ml je dovoljna za 100L Adblue-a.Zbog lošeg raspršivanja, neujednačeno ubrizgana ureja može da se skuplja na zidovima cevi izduva gde se kristalizuje tokom vremena i u ekstremnim slučajevima začepljuje izduvne gasove. Kao rezultat, vozila imaju problem sa ispunjavanjem propisanih emisija izduvnih gasova. Tu je i dramatično smanjenje performansi, jer začepljeni izduvni gasovi smanjuju izduvne gasove iz motora i stvaraju povratni pritisak. Turbo kompresor turbo punjenog motora koči i visoka otpornost na povratni pritisak može prouzrokovati njegovo uništavanje.
Nije meni sporno kupiti, nasuti, onaj dio koji ne kontam i koji sam pokušao prvobitno vas pitati je KAD se to sve sipa?
Dakle mali servis je rađen prije neke 4 hiljade kilometara, na jesen planiram uraditi aBd i veliki servis jer bi trebao tad kilometražom biti na nekih 158-160K i tad bih svakako rekao da mi naspu sve što treba od tih aditiva ali vas pitam da li da preventivno nešto od toga naspem i sam, evo sad, za vikend, lupam. Mogu li pretjerati sa tim aditivima?
Jbg glupa su mi pitanja ali sam čitav život vozio benzinca
-
- Posts: 8793
- Joined: 15/12/2011 14:40
- Location: Sarajevo
#1263 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Aditiv za DPF mozes prilikom malog servisa, a ovaj adblue oni ne gledaju, to moras sam. Mozes cekati da se lampica upali, a mozes preventivno razmutiti adblue i Tunap i nasuti par litara.
- shalla
- Posts: 9326
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#1264 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Ako neću šta pojebati onda ću radije nasuti prije paljenja lampice. Odoh sad naći koliko čega trebam nasuti hahaha.
P.S. Kako ću vidjeti jel mi čep sa oduškom ili ne? Sorry
-
- Posts: 8793
- Joined: 15/12/2011 14:40
- Location: Sarajevo
#1265 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Realno benzinci su zakon, i ja sam ga imao prije 308ice. Steta sto polovnih ima jako malo na trzistu. Ovi novi dizeli (EUR 6) su nezahvalni zbog ovih aditiva i sistema za prociscavanje.
-
- Posts: 8793
- Joined: 15/12/2011 14:40
- Location: Sarajevo
#1266 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
- shalla
- Posts: 9326
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#1267 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
-
- Posts: 8793
- Joined: 15/12/2011 14:40
- Location: Sarajevo
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
-
- Posts: 8793
- Joined: 15/12/2011 14:40
- Location: Sarajevo
#1270 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Tunap dospe u adblue, onda u spremnik.
- sime_cipol
- Posts: 16291
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#1271 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Cija je to firma
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#1272 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
https://www.tunap.com/en/tunap/startsei ... tseite.php
TUNAP is one of the largest manufacturers (production sites in Wolfratshausen, Lichtenau and Märstetten) of aerosols and is an innovation leader in numerous areas. Our solutions are in use worldwide.
- ElRe
- Posts: 10818
- Joined: 12/12/2011 11:28
#1273 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Ušao sam danas na kratko u 308 III, mogu reći enterijer je bolji od A3 8V a time i od 8Y. Znatan skok u kvalitetu u odnosu na 308 I.
Pozadi nema puno prostora za koljena, tu je 8V bolji, ali ostalo je na visokom nivou ako izuzmem displej i rukovanje infotainmentom jer ja sam klasičar.
Pozadi nema puno prostora za koljena, tu je 8V bolji, ali ostalo je na visokom nivou ako izuzmem displej i rukovanje infotainmentom jer ja sam klasičar.
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu