Page 1 of 4

#1 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 20/09/2011 10:32
by corxle
Polovno ili novo auto, svejedno. Recimo da je masa auta tolika da snagom zadovoljava i 1,9 TDI kako bi performanse bile zadovoljavajuce na nasim cestama. Neko mi rece da je 1,9 TDI ipak provjereniji, trazi manje odrzavanja, kod 2,0 TDI prije ode ovo ili ono itd... Ja licno volim vecu ergelu pod haubom, ali i rjedje posjete servisu. Hvala na konstruktivnim savjetima i iskustvima koja imate da podijelite!

#2 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 20/09/2011 10:41
by drndalo
Na novom ne mozes naci 1.9 TDI jer je stari motor...

Na polovnim, u onim godistima gdje si mogao imati preklapanje ova dva motora, 2.0 TDI je vazio za kvarljiviju robu... S razlogom ili bez. Kasnije su to rijesili, kako kazu, pa ce biti da su i imali nesto nerjeseno... Surjak mi je kupovao Passata tih godina pa je na moj nagovor ipak uzeo samo 1.9, jer je vec varen i pecen, a 2.0 je bio frisak... Do sada, 4 godine, nema nikakvih problema s njim, a ovih 105 KS mu je sasvim dovoljno za njegove najcesce potrebe... 140 bi bilo fino, ali nije zelio rizik...

Taj 2.0 je imao povecanu potrosnju ulja kao normalnu stvar, toliku da sam ja pitao zasto mu se uopste onda mijenja ulje nakon 15.000 km, jer je u medjuvremenu vec dosuto 4-5 litara u njega... :lol:

To je bilo do nisko-frikcionog motora i ulja u njemu, i posebno je povecavana potrosnja ulja na dugim/brzim turama na autoputu...

#3 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 20/09/2011 10:58
by corxle
U pravu si, kod novih nema vise 1,9 TDI vec 1,6 TDI.
Hvala!

#4 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 20/09/2011 13:58
by Honda NSX
Vlasnik sam golfa sa 2.0 tdi motorom. Motor je odličan i isprašit će svaki 1.9 tdi. Jedino onaj sa 130 KS TDI (DI crveno bude) kod malo starijih vw i audi modela je isto odličan motor, i skoro jednako sposoban kao 2.0 TDI, međutim 2.0 tdi omogućava i nešto manju potrošnju od njega pri većim brzinama, tj. kad je cruising.

Što se tiče potrošnje ulja malo veće to je tačno. Ali ne radi se o 4-5 litara. Motor kojem se dosipa toliko ulja je frišak za otpada. Ja auto servisiram svakih 10.000 kilometara, i negdje na oko 5.000 između servisa dospem cca 750 ml do jedan litar ulja 5w-40. Problema nikad nikakvih nisam imao. Bitno je redovno servisirati i ne čekati da ti se lampica upali. 1.9 tdi od 105 jest stvarno nevjerovatno pouzdan, ali je razlika pri ubrzavanju, preticanju i na autoputu drastična. 2.0 tdi će preteči iz niskih obrtaja u četvrtoj bez ikakvog stresa.

dakle, motor jese malo noviji i ulja malo više troši, pogotovo ako ga mnogo "dereš" na visokim obrtajima, gdje će i premašiti ovaj moj 1 litar, ali druge mane neke nema. Ukoliko je autu novo, taj problem sa uljem više i ne postoji, mislim da je čak otklonjen na generaciji motora od 2008. pa nadalje, ali to bi se trebalo provjeriti.

#5 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 20/09/2011 20:00
by sheikh
Hmm
ja sam imao 2.0 na golfu mk5 i sada imam na mk6, ja sam veoma zadovoljan. Jedina razlika je sto u mk6 tisi motor. Te price oko ulja i potrosnje,sto se mene tice to su obicne gluposti,barem za nove 2.0 masine. I ja sam cuo da su prve verzije imali nekih malih problema,ali poslije godinu proizvodnje i to je rjeseno. znaci ipak 2.0tdi je moj prijedlog,jer ipak to je nova masina,nova tehnologija,dok 1,9tdi je imao svoje slavne dane.....

#6 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 20/09/2011 23:03
by drndalo
Sve zavisi sta hoce... Ako hoce novo, ili ce 1.6 ili 2.0... Ako ce polovno, moze i 1.6 i 1.9 i 2.0...

1.9 definitivno ima manje zahtjeve i jeftinije odrzavanje kroz nekih npr. 5 godina eksploatacije, grublji je, ali izdrzljiviji, bolje podnosi nasa smeca od goriva... 2.0 ima vise konja, momenta, prestiza... Kome je sta bitno, bira...

Da ja moram kupiti VW dizela (sto ne mogu zamisliti, isao bih na 1.9, jer bi mi razum to rekao...), da hocu da imam dzepnog trkaca, kupio bih.... BMW... :lol:

Ali to sam ja, na svu srecu svaka budala nadje sebi zanimaciju, pa i ja tako... :mrgreen:

#7 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 20/09/2011 23:29
by goran16v
Vozio u Octaviji 1,9 TDI, a sad opet u Octaviji 2.0 TDI PD motor. Sa 1,9 TDI sam presao 80k km bez ikakvih problema, snage dovoljno za nase ceste. 2.0 TDI osjetno jaci, trosi u prosjeku nekih 1-1,5 lit vise, ali puno pogodniji za autoceste jer je mjenjac sa 6 brzina. Sto se pouzdanosti tice sa ovom sam presao malo preko 100k km, na nekih 70k km kvar na dosser klapni od 700 KM. Radim servise na svakih 7,5k km, sto se potrosnje ulja tice, postoji neka potrosnja, ali ako se sipa do max u 7,5k km se ne spusti do minimuma. Novi 2.0 TDI nije vise PD nego common rail motor, mislim da je snaga smanjena ali je smanjena i buka (PD motor radi ko traktor kad je hladan), potrosnja i povecana pouzdanost. Zbog tehnologije izrade PD motor je bio relativno skup za proizvodnju, zato je VW napustio PD koncepciju i presao na common rail ko vas normalan svijet. Moj glas za 2.0 TDI, lijepo je kad 310 Nm povuce iz bilo koje brzine i na bilo kojim obrtajima!

#8 RE

Posted: 21/09/2011 08:05
by TenDollars
A koja su to onda auta koja su prva imala taj motor 2.0 koji nije bas najbolji? Pretpostavljam da nema razlike amerika i bih ako je model auta isti.
Koji su to jos motori imali problema i kad, tj kaje se generacije nisu najbolje pokazale i u kojim modelima.

#9 Re: RE

Posted: 21/09/2011 08:40
by goran16v
TenDollars wrote:A koja su to onda auta koja su prva imala taj motor 2.0 koji nije bas najbolji? Pretpostavljam da nema razlike amerika i bih ako je model auta isti.
Koji su to jos motori imali problema i kad, tj kaje se generacije nisu najbolje pokazale i u kojim modelima.
U pravilu to su prve generacije od 2004 godine, odnosno 2005 godine bez obzira da li VW, Skoda ili Audi. Posto VW naravno to nikad nece javno priznati manju pouzdanost nego ce nedostatke otklanjati vremenom nema tacne granice do kad su bili ti motori sa "manama". Nekom mi je nekad rekao da se kasnije generacije koje su pouzdanije mogu identifikovati po slovnim oznakama motora i sasije i da su se pocele proizvoditi negdje od 2006. godine.
Moj auto je prva generacija iz 2005. godine, presao sam 100k km, od kvarova vezanih za motor bio je kvar na dosser klapni. Sto se mana tice moja su zapazanja: kad je hladan radi ko traktor, da je generalno dosta bucniji od common rail motora, dosta vise crnog dima u poredjenju sa 1,9 TDI i ta neka potrosnja ulja. Od prvg dana auto ide svakih 7,5k km na servis, zamjena ulja i svih filtera i ulje se sipa do max. U tom intervalu nikad se nije desilo da potrosi ulja toliko da se mora doljevati tako da i ta potrosnja ulja za mene nije problem.

#10 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 21/09/2011 09:05
by Zvek
VW, Seat i Skoda u prvim 2.0 TDI motorima su imali Siemens dizne i sistem ubrizgavanja, dok je kod Audija Bosch.
Ovo mi je rekao jedan majstor iz Auto Agenta.

#11 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 21/09/2011 09:33
by goran16v
Zvek wrote:VW, Seat i Skoda u prvim 2.0 TDI motorima su imali Siemens dizne i sistem ubrizgavanja, dok je kod Audija Bosch.
Ovo mi je rekao jedan majstor iz Auto Agenta.
I ja sam to cuo i da je rezultat toga manje crnog dima iz tih motora

#12 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 21/09/2011 09:39
by sheikh
goran16v wrote:Vozio u Octaviji 1,9 TDI, a sad opet u Octaviji 2.0 TDI PD motor. Sa 1,9 TDI sam presao 80k km bez ikakvih problema, snage dovoljno za nase ceste. 2.0 TDI osjetno jaci, trosi u prosjeku nekih 1-1,5 lit vise, ali puno pogodniji za autoceste jer je mjenjac sa 6 brzina. Sto se pouzdanosti tice sa ovom sam presao malo preko 100k km, na nekih 70k km kvar na dosser klapni od 700 KM. Radim servise na svakih 7,5k km, sto se potrosnje ulja tice, postoji neka potrosnja, ali ako se sipa do max u 7,5k km se ne spusti do minimuma. Novi 2.0 TDI nije vise PD nego common rail motor, mislim da je snaga smanjena ali je smanjena i buka (PD motor radi ko traktor kad je hladan), potrosnja i povecana pouzdanost. Zbog tehnologije izrade PD motor je bio relativno skup za proizvodnju, zato je VW napustio PD koncepciju i presao na common rail ko vas normalan svijet. Moj glas za 2.0 TDI, lijepo je kad 310 Nm povuce iz bilo koje brzine i na bilo kojim obrtajima!

Mala opaska,imao si golfove mk5 1,9 TDI sa 6 brzina.... Za oktavije 1,9tdi ne znam

#13 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 21/09/2011 09:48
by goran16v
sheikh wrote:
goran16v wrote:Vozio u Octaviji 1,9 TDI, a sad opet u Octaviji 2.0 TDI PD motor. Sa 1,9 TDI sam presao 80k km bez ikakvih problema, snage dovoljno za nase ceste. 2.0 TDI osjetno jaci, trosi u prosjeku nekih 1-1,5 lit vise, ali puno pogodniji za autoceste jer je mjenjac sa 6 brzina. Sto se pouzdanosti tice sa ovom sam presao malo preko 100k km, na nekih 70k km kvar na dosser klapni od 700 KM. Radim servise na svakih 7,5k km, sto se potrosnje ulja tice, postoji neka potrosnja, ali ako se sipa do max u 7,5k km se ne spusti do minimuma. Novi 2.0 TDI nije vise PD nego common rail motor, mislim da je snaga smanjena ali je smanjena i buka (PD motor radi ko traktor kad je hladan), potrosnja i povecana pouzdanost. Zbog tehnologije izrade PD motor je bio relativno skup za proizvodnju, zato je VW napustio PD koncepciju i presao na common rail ko vas normalan svijet. Moj glas za 2.0 TDI, lijepo je kad 310 Nm povuce iz bilo koje brzine i na bilo kojim obrtajima!

Mala opaska,imao si golfove mk5 1,9 TDI sa 6 brzina.... Za oktavije 1,9tdi ne znam

Tacno, koliko znam bilo je i mk4 sa 6 brzina (mislim oni TDI sa 130 i onih rijetki sa 150 KS - "tdi sve crveno"). Ja sam uporedjivao 1,9 TDI u Octaviji (staroj) koja nije nije bila isporucivana sa 6 brzina sa 2.0 TDI u Octaviji A-5 sa 6 brzina jer sam obje imao, tako da nisam htio dalje ici od toga.

#14 Re: RE

Posted: 21/09/2011 23:52
by TenDollars
goran16v wrote:
TenDollars wrote:A koja su to onda auta koja su prva imala taj motor 2.0 koji nije bas najbolji? Pretpostavljam da nema razlike amerika i bih ako je model auta isti.
Koji su to jos motori imali problema i kad, tj kaje se generacije nisu najbolje pokazale i u kojim modelima.
U pravilu to su prve generacije od 2004 godine, odnosno 2005 godine bez obzira da li VW, Skoda ili Audi. Posto VW naravno to nikad nece javno priznati manju pouzdanost nego ce nedostatke otklanjati vremenom nema tacne granice do kad su bili ti motori sa "manama". Nekom mi je nekad rekao da se kasnije generacije koje su pouzdanije mogu identifikovati po slovnim oznakama motora i sasije i da su se pocele proizvoditi negdje od 2006. godine.
Moj auto je prva generacija iz 2005. godine, presao sam 100k km, od kvarova vezanih za motor bio je kvar na dosser klapni. Sto se mana tice moja su zapazanja: kad je hladan radi ko traktor, da je generalno dosta bucniji od common rail motora, dosta vise crnog dima u poredjenju sa 1,9 TDI i ta neka potrosnja ulja. Od prvg dana auto ide svakih 7,5k km na servis, zamjena ulja i svih filtera i ulje se sipa do max. U tom intervalu nikad se nije desilo da potrosi ulja toliko da se mora doljevati tako da i ta potrosnja ulja za mene nije problem.
kakvi su 1.8 turbo motori?

#15 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 00:01
by cucamonga
1,9 se pokazala kao optimalna kubikaza za turbodizel motore velikog obrtnog momenta iz koje se izvuklo dosta eksplozivne snage - velike brzine - velikog vijeka trajanja i ako me pitate sto je to tako pitao bih i ja vas ali VWov 1.9 TDI iako radi k'o traktor je neunistiv kao i mazdin 1.9 DITD, Renoov 1.9 dci, alfin 1.9 JTD i zajednicko im je redom da su to strasno izdrzljivi nepoderivi stedljivi i jaki motori izvrsnih performansi i cesto sam se pitao zbog cega je to tako i volio bih cuti odgovor relevantnog co'eka po tom pitanju - je li to neka optimalna kubikaza koja ima izbalansiran rad i sl.

#16 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 00:47
by goran16v
cucamonga wrote:1,9 se pokazala kao optimalna kubikaza za turbodizel motore velikog obrtnog momenta iz koje se izvuklo dosta eksplozivne snage - velike brzine - velikog vijeka trajanja i ako me pitate sto je to tako pitao bih i ja vas ali VWov 1.9 TDI iako radi k'o traktor je neunistiv kao i mazdin 1.9 DITD, Renoov 1.9 dci, alfin 1.9 JTD i zajednicko im je redom da su to strasno izdrzljivi nepoderivi stedljivi i jaki motori izvrsnih performansi i cesto sam se pitao zbog cega je to tako i volio bih cuti odgovor relevantnog co'eka po tom pitanju - je li to neka optimalna kubikaza koja ima izbalansiran rad i sl.
1,9 lit jeste cesta zapremina, mislim da je mazdin bio 2.0 D-ITD. Ne bih bio iznenadjen kad bi razlog zasto bas 1,9 bili nameti prilikom kupovine, uvoza, registracije, zastite okoline itd tj da udje u razred to 2 litra. Sjecam se jednog davnog apsurda da je Revoz iz N. Mesta proizvodio i prodavao Renault 21 1,4 samo za Yu trziste (taj auto sa tim malim motorom nije nigdje drugo postojao) jer su nameti za aute sa motorom do 1,4 bili puno nizi nego za npr. 1,6

#17 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 13:42
by corxle
Uh započeo sam interesantnu temu. Svi vaši savjeti su mi bili smisleni i dobrodošli, ali mi se stvorila još veća konfuzija tako da sam jutros pazario Peugeot 307 SW 1,6 HDI 2007.g 126000 km. Naviteq oprema. Prelijep, a šta me čeka, tek ću da vidim. Iskreno se nadam da ću više biti pozitivno iznenađen. Što se tiče savjeta i iskustava, hvala Vam svima, ali mi je ova opcija iskrsla pored svih 1,9 i 2,0 TDI-ja, koje sam dosad gledao i razmatrao i učinilo mi se nekako najprihvatljivije s obzirom na omjer uloženo/dobijeno. Ako neko od Vas ima koji savjet ili iskustvo glede moga jutrošnjeg odabira, samo nek se rastipka :) i unaprijed hvala !!! :thumbup:

#18 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 14:02
by Seyfo
Evo da ja iznesem svoje iskustvo sa 307-icom:

odlučio sam bio uzeti 1,6 hdi 66kw, '06, 140.000 bio je prije Nove godine 13.500 KM. Sve gotovo, skoro da odluka padne. Međutim to jutro čitam u novinama, čini mi se onaj mostarski Dnevni list, test rabljenog 307 SW 1,6 hdi. I tamo kaže Mazda je narušila ugled zbog tog motora(ugrađivao se i u Volvo i Ford), nakon 80.000 km obično crkne turbina zbog malog spremnika ulja(??) i općenito da taj motor (bar u prvim serijama) nije mnogo trajan, te da su 2,0 hdi rasterećeniji i trajniji motori.

I ja, koji sam baš tog dana krenuo bio dati pare, počnem se kolebati, šta ja znam nije čovjeku svejedno. I nađem 307 icu stariji model '04 2,0 hdi 79 kw za 11.000 i pazarim ga! Vozim ga skoro 9 mjeseci, prešao 15.000 i pre pre pre zadovoljan sam njime! Auto je jako brz i startan, održavanje uopšte nije skupo (doduše održavam ga u neovlaštenom servisu), jedina mana (do sad) je što mu prečesto crkavaju sijalice, naročito prednje. Zato u šteku imam njih 5-6, čim primijentim zamijenim je sam-uštelio se.

Možda zvuči glupo ali taj novinski članak me naveo da se predomislim. Što se tiče FAP filtera, imaš o tome na nekoliko drugih tema pa vidi-uglavnom 1,6hdi 66kw mislim da ga nema.

Sretno u svakom slučaju!!!! navozao se puno puno godina i kilometara !!!!

#19 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 14:29
by Gile Šampion
4 godine sam imao i vozio između ostalog 1.9 TDI PD motor,105KS...Tih 105 KS meni nije bilo dovoljno i odlučio sam se bio za remap,stage 2 ili power kako ko zove,auto na valjcima poslije remapiranja imalo izmjerenu snagu od 178 KS i skoro 400 NM obrtnog momenta.
Vozilo 70% vremena voženo agresivnijim tempom.NIKADA ,ama baš NIKADA nijednog kvara nije bilo,niti je trošio ulje.Samo redovni servisi,u mom slučaju rađeni na 5 hiljada zbog (NE)kvaliteta našeg goriva i upitnog kvaliteta ulja.
Moj prijedlog svakako ide za 1.9 motor(govorim o motorima iz VW koncerna) čisto zbog dokazane pouzdanosti i boljeg kvaliteta,jeftinijeg održavanja u odnosu na 2.0 motor.Kome nije dovoljno standardnih 105 KS(a vjerujte da i tih 105 KS sasvim lijepo nosi Golfa 5)uvjek postoji opcija remapiranja.Tako da kako god uzmete u konačnici ćete dobiti snagu ravnu motoru 2.0,i opet ovaj 1.9 motor će za nijansu bolje da povlači u nižim obrtajima(prilikom preticanja npr.) jer 8-ventilski motor bolje vuče na nižim obrtajima od 16-ventilskog motora(2.0)...

Znači ako pričamo o starijim izvedbama motora,moj izbor bi bi 1.9 TDI PD...Doduše sada vozim jedno auto sa CR,drugo sa TFSI motorom,ali PD je super motor...

#20 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 15:49
by AmADin_gospo
corxle wrote:. Ja licno volim vecu ergelu pod haubom, ali i rjedje posjete servisu.
to je ko da si rekao da se voliš sunčati po mjesečini.. nemre.

il biraj više konja/veča potrošnja/češči i skuplji servis ili manje konja/manja potrošnja/jeftiniji servis.

kombinacije gore navedenih nisu moguće, sa sve ostale obavjesti, kontraindikacijama i mjerama opreza obratite se vašem ljekaru ili apotekaru

#21 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 16:24
by kreso_atac
evo čitam ovu temu, i ne razumijem se gotov nikako u te 2.0 VW motore, ali prosto ne mogu da povjerujem da se u svakom mora dosipati čak i preko 1 litra ulja prije zamjene :shock: Gdje mu ode to ulje, je li ga baci u rashladnu tečnost ili sagori?

#22 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 16:25
by dottore


ide 1.9 TDI, sa full otvorenim auspuhom, boljim filterom zraka hladno preko 150PS :thumbup:

#23 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 16:31
by johntra
ide, ali onaj od 110 KS ili onaj od 130...čuning se u većini slučajeva radi do maks 30 i nešto konja...pustite priče za malu djecu...niko od čip čunera ne želi da se igra sa više od te cifre...ode motor, ode garancija i samo sebi bezveze probleme navališ na kosti...

#24 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 16:47
by drndalo
kreso_atac wrote:evo čitam ovu temu, i ne razumijem se gotov nikako u te 2.0 VW motore, ali prosto ne mogu da povjerujem da se u svakom mora dosipati čak i preko 1 litra ulja prije zamjene :shock: Gdje mu ode to ulje, je li ga baci u rashladnu tečnost ili sagori?
Ih, suti, da vidis sipanja u Audijev A6 2.4 bencin... Koliko ja skontah, to su bile prve serije "niskofrikcionih" motora, koji su navodno "planirani" da trose vise ulja, i to skupog, onog mislim 0w30, a da na osnovu toga zbog manjih otpora imaju manju potrosnju... E sad, dal' je ideja posla po zlu, ili izvedba, ne znam, ali znam da sam se ibretio na sva zvona time da se u tada godinu starom sluzbenom A6 sa 2.4 motorom, koji nije imao jos ni 30.000 km pregazenih, ulje dosuto nakon dolaska auto-putem do Minhena (u stvari od Sl. Broda, sa prekidima u SLO, i tunelim u Austriji) mjeri > 0.5 litre... Koliko ima SA-M ? 1000 km...? Doduse, voznja je rijetko gdje na auto-putu bila <160-170 km/h... Ali sam stvarno pitao dal' se i zasto jos uvijek komplet ulje mora mijenjati nakon 15.000, kad ga za to vrijeme izmedju 2 zamjene dosipasmo i do 6 litara... A i cijena tog ulja 2001 god. je bila neka "sitnica", ovako nesto 34-36 KM/lit...

Na pitanja i odlaske u servise smo vise bili navikli, ali su nam svi govorili da to tako treba i da je to normalno... I da ne bude zabune, nije samo ASA to govorila, auto je bio na SLO tablama, i u njihovim ovlastenim servisima je bio isti odgovor... Nikada nije stao, nakaslj'o se, nista... Doduse, nikad ga nismo ostavili bez ulja, na tim duzim turama smo uvijek u gepeku imali 3 lit. rezerve... Ne mozes se pouzdati u pumpe 2001 godine, posebno ne nocu na putu...

Rashladana tekucina OK svo vrijeme, plavicastog dima nakon "sagorjevanja" karika takodjer nije bilo... Gdje ulje nestade, ni meni nije bilo najjasnije... Prije nego me napadnu da pricam o drugom motoru od ove teme, to je direktno iskustvo sa "niskim frikcijasima" iz te grupacije... Pa kada sam cuo da i 2.0 TDI ima slican problem, znao sam da je moguce, mada se meni nije desilo, jer ne bih rizikovao svjesno...

#25 Re: 1,9 TDI ili 2,0 TDI ????

Posted: 22/09/2011 17:11
by citroen
Seyfo wrote:Evo da ja iznesem svoje iskustvo sa 307-icom:

odlučio sam bio uzeti 1,6 hdi 66kw, '06, 140.000 bio je prije Nove godine 13.500 KM. Sve gotovo, skoro da odluka padne. Međutim to jutro čitam u novinama, čini mi se onaj mostarski Dnevni list, test rabljenog 307 SW 1,6 hdi. I tamo kaže Mazda je narušila ugled zbog tog motora(ugrađivao se i u Volvo i Ford), nakon 80.000 km obično crkne turbina zbog malog spremnika ulja(??) i općenito da taj motor (bar u prvim serijama) nije mnogo trajan, te da su 2,0 hdi rasterećeniji i trajniji motori.

I ja, koji sam baš tog dana krenuo bio dati pare, počnem se kolebati, šta ja znam nije čovjeku svejedno. I nađem 307 icu stariji model '04 2,0 hdi 79 kw za 11.000 i pazarim ga! Vozim ga skoro 9 mjeseci, prešao 15.000 i pre pre pre zadovoljan sam njime! Auto je jako brz i startan, održavanje uopšte nije skupo (doduše održavam ga u neovlaštenom servisu), jedina mana (do sad) je što mu prečesto crkavaju sijalice, naročito prednje. Zato u šteku imam njih 5-6, čim primijentim zamijenim je sam-uštelio se.

Možda zvuči glupo ali taj novinski članak me naveo da se predomislim. Što se tiče FAP filtera, imaš o tome na nekoliko drugih tema pa vidi-uglavnom 1,6hdi 66kw mislim da ga nema.

Sretno u svakom slučaju!!!! navozao se puno puno godina i kilometara !!!!

Mogu li ti ja nesto iz svog licnog iskustva reci ??? Ja imam taj 1.6 HDI 66 KW i presao je vec 280 ooo km,malloo vise pardon..,je li to los motor ?????